Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Долинская, переул. Братьев Клепачей, 3-Б
Адрес:
Кировоградская область, Долинская, переул. Братьев Клепачей, 3-Б
Телефон:
+38 (05234) 200-55, +38 (05234) 209-16
Время работы:
Пн-Пт: 08:00-16:30, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Matviichuk
21 июня 2022, 14:26
Перше, при покупці через термінал вийшов чек, що гроші будуть повернуті, в ітогі, гроші зняті два рази. На гарячій лінії сказали йди в банк, писати заявку на повернення коштів, Як в 22 році?? Друге, вже три роки отримую дитячі на карту даного банку, строку дії карти ще далеко до закінчення, а гроші чомусь повернули в усзн.це що? Вам не потрібні клієнти? То їх стає все менше!!!
Комментарии (4)
Ответ банка
21 июня 2022, 16:29
Доброго дня!
Якщо мова йде про оплату через термінал в магазині, то з приводу повернення коштів потрібно звернутись до торгової точки. Банк виконує ту кількість запитів, яка надходить. Відповідно, якщо через термінал надійшов запит на списання два рази, саме торгова точка здійснює повернення останньої суми.
Стосовно соціальної виплати, будемо вдячні вам за детальний опис ситуації. Можете написати тут в коментарях, або в особисті повідомлення. Дякуємо!
Якщо мова йде про оплату через термінал в магазині, то з приводу повернення коштів потрібно звернутись до торгової точки. Банк виконує ту кількість запитів, яка надходить. Відповідно, якщо через термінал надійшов запит на списання два рази, саме торгова точка здійснює повернення останньої суми.
Стосовно соціальної виплати, будемо вдячні вам за детальний опис ситуації. Можете написати тут в коментарях, або в особисті повідомлення. Дякуємо!
Добрий день! Не можу закрити кредитний ліміт по зарплатній карті (відкрита в Києві), проживаю наразі в Кіровоградскій обл., де в відділенні ощадбанку мені відповідають, що вони бачать тільки дані по області. Написана мною заява на закриття кредитного ліміту нічого не вирішила і до Києва не дійшла. По телефону гарячої лінії мені даже не можуть озвучити суму боргу. Змогу приїхати не маю доглядаю інваліда 1 групи.
Комментарии (1)
Ответ банка
15 февраля 2021, 9:40
Доброго дня! Для уточнення інформації написали вам в особисті повідомлення. Перевірте, будь ласка.
З повагою, команда Ощадбанку.
З повагою, команда Ощадбанку.
Фу самий подлий банк заблокували картку
Під час карантину, молодці управилися
А що людям робити з голоду подихать.
Написать комментарий
Під час карантину, молодці управилися
А що людям робити з голоду подихать.
Ответ банка
7 апреля 2020, 9:33
Доброго дня! Будь ласка, зверніться до вашого обслуговуючого відділення для написання заяви про реструктуризацію.
Ответ администратора
9 апреля 2020, 16:51
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 09.04.2020).
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
08.10.2017 була зроблена заявка по телефону (гаряча лінія ощадбанку) на виготовлення нової картки замість попередньої втраченої. Консультант сказав, що картку чекати два тижні і на другий день вже було знято із рахунка 250 грн за виготовлення картки (преміум класу), так як займаю посаду головного бухгалтера на залізничному підприємстві. 25.10.2017 я отримала картку у місцевому відділенні ощадбанку, але при спробі активації, картку не зміг зчитати жоден пристрій (термінал і банкомат; всі ці спроби проводилися разом з працівником банку). Після довгих маніпуляцій працівники банку прийшли до висновку що на картці встановлений несправний бракований чіп і мабуть магнітна стрічка теж (В НОВІЙ, ЩОЙНО ВИПУЩЕНІЙ КАРТЦІ!!!!!). Працівники місцевого відділення змушені були знищити нову картку та знову замовити нову!!! Я обурена безвідповідальним ставленням до своєї роботи працівників банку, які причетні до виготовлення нової картки.!!! Мене дуже підвела ця вся ситуація! Вважаю за потрібне повернути клієнту 250 грн. які зняті з рахунку за виготовлення цієї картки хоч би для того, щоб не втратити імідж банку, і за моральну шкоду.
Комментарии (1)
Ответ банка
30 октября 2017, 11:27
Доброго дня. Приносимо вибачення за ситуацію, що склалась. В такому випадку кошти за перевипуск не можуть бути повернуті, але нова картка, яка буде випущена замість непрацюючої, буде перевипущена без комісії.