Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Жмеринка, ул. Брезденюка Валерия, 19/2
Адрес:
Винницкая область, Жмеринка, ул. Брезденюка Валерия, 19/2
Телефон:
+38 (04332) 523-34, +38 (04332) 523-32
Время работы:
Пн-Пт: 08:00 - 16:30, Сб: 08:00 - 13:30, без перерыва, Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ірина Федорчук
19 ноября 2024, 13:15
08.11.24 я хотіла зняти зарплатні кошти в одному з банкоматів (а саме від Ощадбанку). Операцію було скасовано, грошей банкомат не видав, проте кошти було знято з моєї карти Приватбанку. У той же день сформувала дві заявки на повернення коштів в Приватбанку. Подзвонивши до Ощадбанку мені сказали що відношення ніякого до цього немають. У Приваті на мої дві сформовані заявки сказали чекати і зателефонувати в Ощад для швидшого повернення коштів (сюр я вважаю). Сума не маленька, вже більше тижня я залишаюсь без зарплатні не маючи змоги навіть оплатити комунальні, не кажучи вже про інші потреби.
Комментарии (3)
Прийшла в Ощадбанк звернулась до співробітників банку показала купюри точніше нижню частину купюри так як дитина верхню відрізала і з'їла сказали що обміняють але 40%відсотків банку.підійшла до касира, а вони не приймають, підійшла до керівництва банку сказав що приймають купюри тільки в ідеальному вигляді.Подзвонила в Національний банк України сказали що банк має прийняти мою банкноту точніше що від неї залишилось звісно не всю суму мають дати, а відсотків 60% куди звертатися?
Написать комментарий
Ответ банка
16 июля 2021, 16:55
Доброго дня! У випадку значного пошкодження купюри банк вилучає банкноту та передає до подальшого дослідження в НБУ. В даній ситуації принципове значення має обсяг цілої частини купюри. Якщо її площа становить менше, ніж 55% початкової площі банкноти, банк не має права її прийняти відповідно до вимог законодавства. Якщо ж обсяг цілої частини перевищує 55%, напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення для детальної перевірки ситуації. Наперед вдячні вам!
Жахливе обслуговування! Жмеринське відділення #10001/0112 просто жах, люди стоять в черзі по 20 чоловік, обслуговує при цьому один спеціаліст. Дозвонитись в контакт центр неможливо… Відділення жах як з вулиці так і всередині… Не просто там ніхто не хоче працювати і всі тікають хто куди. Одної зірки оцінки забагато…
Написать комментарий
Ответ банка
8 октября 2020, 9:59
Доброго дня! Шкода, у вас склався негативний досвід співпраці із банком. Особливо у період пандемії, ми рекомендуємо проводити операції та контролювати стан рахунку дистанційно за допомогою чат-ботів, сервісу Ощад 24/7 та контакт-центру. Для того, щоб не очікувати з'єднання із оператором тривалий час, на сайті банку можна залишити запис на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/ua/callback.
Доброго дня! Я клієнт Ощадного банку, мій зарплатний рахунок було заблоковано, приватний виконавець подав документи в Ощадбанк для його розблокування 16.01.2020 року. Скажіть будь ласка в які строки Ощадбанк повинен списати з мого рахунку кошти, щоб картка розблокувалась.(На гарячій лінії нічого некажуть, у відділенні кажуть що це робить Бек -офіс у Києві.)
Написать комментарий
Ответ банка
29 января 2020, 18:41
Доброго дня! Після надходження до банку листа по примусовому стягненні заборгованості, банк надішле до виконавця лист підтвердження. Вже після цього до банку буде направлений лист по зняттю блокування. Строки залежать від швидкості роботи пошти та виконавця. В середньому банк витрачає на проведення операції 1-2 робочі дні.
Доброго дня.Працівник банку при заміні зарплатної карточки обманом навязав мені кредит 1500 грн.Коли я прийшов на другий день відмовитися зімною нехтіли спілкуватися сказали що кредит заблоковано а насправді ні.
Написать комментарий
Ответ банка
7 ноября 2017, 16:29
Доброго дня!
Приносимо вибачення за завдані незручності. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ та номер телефону. Ми перевіримо інформацію.
Приносимо вибачення за завдані незручності. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ та номер телефону. Ми перевіримо інформацію.
Звернення на портал minfin.com.ua/company/oschadbank
Vlad Nov14 июня 2016, 10:58Vlad, Жмеринка
Які наслідки невідповідності посаді банківського консультанта Ощадбанку? Вона буде компенсовувати 70% кредиту який я мав отримати? Бо за рахунок її некомпетентності та халатності я місяць бігаю за довідками та виписками і не можу отримати теплий кредит від Державної програми утеплення. Сьогоднішній її хіт — закрийте Приватовську універсальну картку (по якій заборгованості немає) бо ми вам кредит не дамо.
6 раз мене «посилали» бо з першого разу перелік документів сказати не можна.
Хто відповідає за бардак?
Vlad Nov14 июня 2016, 12:04Vlad, Жмеринка
Годину намагаюсь додзвонитись на гарячу лінію або побачити відповідь на цему сайті — глухо.
Vlad Nov14 июня 2016, 13:09Vlad, Жмеринка
20.05 Всі документи з переліку надані але поки немає розрахунку літньої субсидії-теплий кредит не надамо
09.06 11:00 Світла немає -теплий кредит не надамо
09.06 15:00 Зайнята. Прийдіть завтра після 15 -теплий кредит не надамо
10.06 15:00 Принесіть довідку з Податкової за 1 квартал бо без неї теплий кредит не надамо
13.06 15:00 Зайнята. Прийдіть завтра на 9
14.06 09:00 Принесіть довідку з Приват банку про те, що ви маєте 0 кредитного ліміту (бо заборгованості по картці немає). Іншими словами закрийте Приват картку а тоді її собі знову відкривайте бо теплий кредит не надамо
Хамство. Некомпетентність. Невідповідність займаній посаді. Безвідповідальність.
Комментарии (1)
Vlad Nov14 июня 2016, 10:58Vlad, Жмеринка
Які наслідки невідповідності посаді банківського консультанта Ощадбанку? Вона буде компенсовувати 70% кредиту який я мав отримати? Бо за рахунок її некомпетентності та халатності я місяць бігаю за довідками та виписками і не можу отримати теплий кредит від Державної програми утеплення. Сьогоднішній її хіт — закрийте Приватовську універсальну картку (по якій заборгованості немає) бо ми вам кредит не дамо.
6 раз мене «посилали» бо з першого разу перелік документів сказати не можна.
Хто відповідає за бардак?
Vlad Nov14 июня 2016, 12:04Vlad, Жмеринка
Годину намагаюсь додзвонитись на гарячу лінію або побачити відповідь на цему сайті — глухо.
Vlad Nov14 июня 2016, 13:09Vlad, Жмеринка
20.05 Всі документи з переліку надані але поки немає розрахунку літньої субсидії-теплий кредит не надамо
09.06 11:00 Світла немає -теплий кредит не надамо
09.06 15:00 Зайнята. Прийдіть завтра після 15 -теплий кредит не надамо
10.06 15:00 Принесіть довідку з Податкової за 1 квартал бо без неї теплий кредит не надамо
13.06 15:00 Зайнята. Прийдіть завтра на 9
14.06 09:00 Принесіть довідку з Приват банку про те, що ви маєте 0 кредитного ліміту (бо заборгованості по картці немає). Іншими словами закрийте Приват картку а тоді її собі знову відкривайте бо теплий кредит не надамо
Хамство. Некомпетентність. Невідповідність займаній посаді. Безвідповідальність.