Коли номер телефону це як твій паспорт, а паспорт то взагалі не документ
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
В цілому процес непогано огранізований, хоча є загальні вади наприклад як от фотографування без окулярів. Розумію що людина без окулярів не замислюєтся що коли людина що носить окуляри їх знімає то зазвичай вона бачить дуже погано. І зловити носом памеранчевий квадратик намальований тонкими лініями майже нереально. Але то таке, не критичне, мені вдалося пройти цей квест спочатку підглядуючи з окулярами і потім рухаючи обличчям по пам’яті.
Але от більш суттевий баг це коли фінансовий номер телефона раптом стає єдиним документом що ідентифікує особу, а всі інші документи включно з паспортом взагалі не є документами, а чимось на зразок довідок.
Реєструюсь через Дію, проходжу верифікацію по селфі як в Дії (обов'язкова частина підпісу документів Дія.підписом), та ще потім і в самому застосунку, Дія надсилає в банк підписані документи які за юридичною вагою є еквівалентом звичайних паперових і … банк викидає мене з повідомленням «ваш номер не є фінансовим». Ну бо колись в мене в Ідеябанку був рахунок і тоді дійсно в мене був інший номер телефону. Тобто замість того щоб оновити фінансовий номер банк послав мене нафіг не дивлячись на наявність документів. При тому що номер телефону як раз взагалі не є документом.
Служба підтримки Ідеябанку на відміну від служби підтримки Приватбанку де я стикнувся з такою самою проблемою — мені нічім не допомогла. Сказали що треба йти у відділення. Йти у відділення щоб там відтрити рахунок через застосунок з використанням Дії. На такий маразм я не погодився.