Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Все складно та незрозуміло

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Shalimova 8 апреля 2021, 16:36
Я бачу, що не тільки в мене така проблема… завантажила я додаток О банку, внесла все свої данні. Курьєр мав мені доставити картку, по приїзду купа фоток зі мною, без мене, с карткою, с паспортом… підписала купа всього, кур'єр поїхав, після чого подзвонили як я зрозуміла зі служби безпеки. Перечислити треба було всіх родичів, та їх дату народження, (де я не могла назвати точні дати) питали навіть про мою свекруху (це вже смішно)
Попросили дати два номера, дала номер чоловіка та сестри. Їм також дзвонили и купа запитань! На наступний день з ранку мені подзвонили, сказали що мені кредит схвалений, і чи буде у мене можливість активувати картку. Активую картку, а там кредитний ліміт 0грн.
На все це мені ось що пояснили:
«Ваш кредитний ліміт 0 грн.
На жаль зараз підвищити кредитний ліміт немає можливості. Картка, наразі дає Вам можливість користуватися власними грошима. Якщо Ви активно будете користуватися карткою, то в майбутньому Банк розгляне можливість підвищити Вам кредитний ліміт».

Скажіть мені, для чого я витратила стільки часу, що б мені відкрили картку для депозиту? Тепер я маю витрати знов свій час, щоб закрити цю картку та розірвати договір!
O.Bank
Ответ банка
O. Bank 14 апреля 2021, 17:09
Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь за вказаними контактами.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / O.Bank 💰 / Отзывы о O.Bank 📝 / Все складно та незрозуміло