Бажання користуватися послугами банку зникло взагалі.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Передзвонили, уточнили час. Пройшло більше тижня. Картки немає.
Вчора оператор дзвонить та повідомляє що картку вам привезуть продовж дня. Впродовж дня? Лише мене вдома немає)) Домовились на сьогодні 18 лютого. Отримала.
Вгадайте що будо далі? Передзвонив оператор, та повідомив, що в даті видачі паспорта помилка. Знову чекайте кур'єра для перепідписання договору.
Це якесь суцільне непорозуміння, а не банк.
Ці ж самі помилки і зауваження читаю у відгуках інших користувачів. Але всі ті самі помилки повторюються раз за разом.
Що це за онлайн банк, якщо доводиться підписувати та заповнювати договора та анкети, якщо всі данні вже указані при замовленні картки? Це не зручно, враховуючи що передача картки відбувається не в банку де є зручний стіл та коли є час на це, бо ви самі прийшли в банк. Отримувала раніше дві картки від інших онлайн банків, все що я підписувала лише документ кур'єра про отримання картки.
І це будо вчасно та швидко.