Neobank не повертає гроші після невдалої покупки в Інтернет крамниці
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
1 травня намагався придбати товар в закордонної Інтернет крамниці на суму $119.95. Операція була невдалою, тому банк вказав інший billing address, ніж вказаний в моєму паспорті. Отримав лист від крамниці, що операція дійсно була невдалою, який надіслав в Neobank. Після безлічі дзвінків і розмов з підтримкою бачу, що банк не збирається розблоковувати гроші поки не пройде 30 (!). Не має сенсу казати, що це повний д*білізм, бо більшість банків розблоковують гроші протягом 5−7 днів, якщо не має списання. Сьогодні 8 травня і грошей досі не має. До речі, Приватбанк розблокував мої гроші в подібній ситуації в тій самій крамниці на другій день. Абсолютно незрозуміла позиція банку, що свідчить про те, що Neobank не підходить для розрахунків в Інтернеті.
Ответ банка
9 мая 2022, 18:23
Доброго дня! Дякуємо, що поділились ситуацією. Так, дійсно, внутрішній регламент банку передбачає розблокування коштів протягом 30 діб. Це максимальний термін, але зазвичай розблокування відбувається раніше — як тільки банк отримує відповідний документ від банку-еквайеру.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 2
- +
- 0
- Qwerty1999
- 8 мая 2022, 13:32
- #
Значит у Конкорда совсем плохо с деньгами…
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться