Начхати на своiх постiйних клi€нтiв?
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Доброго вечора, дякую Вам за роз’яснення.
Хочу довести до Вас, що станом на 06.11.2024, питання так i €-НЕ вирiшеним.
Компенсацiя, за рахунок ВЛАСНИХ коштiв банку мене- не влаштову€ (бо, не потребую чужого) i ii було повернено в повному обсязi у той ж самий день, вiдправнику.
Також, повiдомляю, що 24.10.24 мною, приблизно о 13.00 (тобто максимально одразу, як стало видно задво€ння та проведення обох ОДНАКОВИХ транзакцiй) на iмя керуючоi банку, було складено заяву за вх. # 05/2643, яка мiстила в собi доволi чiтке мо€ прохання.
Тому, цiкавить здiйснення ВИКЛЮЧНО ОДНI€I зворотньоi транзакцii з рахункiв КП- на мiй.(яка саме, та точний час, вказано в заявi)
Також, слiд зазначити що станом на 06.11.24 зi слiв представникiв КП, вiд банку МТБ- НЕ поступило жодного офiцiйного звернення до них щодо стуацii, що склалася, та НЕ передано мого прохання про скасування 1€i з операцiй та проведення зворотньоi транзакцii.
Хiба це професiйно?
Оскiльки я, як клi€нт НЕ винна у тому що сталося, мало було б початися дiлове листування мiж банком та КП, в яке додано копiю моеi заяви.
Все це, для КП- виступило би пiдставою для здiйснення зворотньоi транзакцii.
Також, не буде зайвим нагадати що мiй рахунок та рахунок КП знаходяться не у рiзних банках, а обидва в- МТБ.
Замiсть вдалого вирiшення, таке просте питання-затягу€ться.
Прошу вас прийняти мiри та все ж вирiшити його.
Як сторона, що поcтраждала, я ще повинна витрачати купу свого часу, умовно ,стоячи iз протягнутою рукою, пiд банком МТБ.
Ірина, доброго дня!
Ми максимально хочемо допомогти в вирішені ситуації, яка склалась.
30.10.2024р. банк звернувся з офіційним листом до КП «Чорноморськводоканал» та отримав відповідь, що розглянути заяву про повернення коштів підприємство може виключно після отримання звернення безпосередньо від Вас. Відповідно наші співробітники повідомили Вам про це, надали лист-відповідь та підготували необхідні квитанції для звернення до комунального підприємства.
При необхідності додаткової інформації та допомоги від банку обовʼязково повідомте нам.
Адже нам важливо, щоб питання вирішилось якнайшвидше.
Дякуємо за розуміння
Ми максимально хочемо допомогти в вирішені ситуації, яка склалась.
30.10.2024р. банк звернувся з офіційним листом до КП «Чорноморськводоканал» та отримав відповідь, що розглянути заяву про повернення коштів підприємство може виключно після отримання звернення безпосередньо від Вас. Відповідно наші співробітники повідомили Вам про це, надали лист-відповідь та підготували необхідні квитанції для звернення до комунального підприємства.
При необхідності додаткової інформації та допомоги від банку обовʼязково повідомте нам.
Адже нам важливо, щоб питання вирішилось якнайшвидше.
Дякуємо за розуміння
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в МТБ Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.3 |
USD | 41.7 | 42.25 |
Все курсы банка |
Хочу розказати вам, як банк реагу€ на звернення клi€нтiв, стосовно питань, що знаходяться в очевидь, за межами «зони комфорту» iх спiвробiтникiв.Це вкрай важливо для розумiння людей, я вважаю.
— З 2009 року та по сьогоднiшнiй день, користуюсь послугами даного банку у рамках зарплатного проекту.Карткою, як i всi користуюся у побутi, розраховуюсь в магазинах, сплачую комунальнi послуги, тощо.
Особливостi мого користування € такими, що деяка сума коштiв, тривалий час наявна на рахунку, що дозволяе банку вiльно користуватися нею в своiх фiнансових оборутках,
без заключення зi мною, додаткових депозитних договорiв.
Чи повинен банк, цiнувати такого клi€нта?
Ммммм?
— Мабуть-так, але, бачу це не мiй випадок)
При цьому, варто вiдмiтити, що якiсь, плюшки, у виглядi, наприклад кешбеку при здiйсненнi розрахункiв карткою, або кiлька, при€мних, % нарахувань, на залишок що зберiга€ться на рахунку-вiдсутнi.
К слову- банк собi, да й-банк.(нi риба, нi м’ясо)
— То що ж мене так невдоволило та обурило?
Кiлька днiв тому, пiзно ввечерi сплачувала комунальнi послуги через додаток банку МТБ 360.При цьому, одну операцiю з них, застосунок показав НЕУСПIШНОЮ пiдсвiтивши червоним кольором ii в перелiку операцiй та на той момент -НЕ списавши кошти.
Про всяк випадок, почекавши приблизнo 10 хвилин, перезавантаживши застосунок та впевнившись що статус даноi операцii не змiнився i кошти так не було i не буде перераховано (червоний колiр в перелiку та загальний баланс рахунку-без змiн) власноруч знову повторила проведення даноi операцii.(друга моя спроба, згiдно перелiку вважалася вже успiшною)
Прокинувшись зранку наступного дня, увiйшла до додатку та з подивом, побачила що за оду й ту саму послугу, кошти перевелись-ДВIЧI i та операцiя, що вчора вважалася НЕУСПIШНОЮ та горiла червоним кольором, рiзко «поуспiшнiшала» без мого на те вiдому.
Хтось скаже, та що тут такого, кошти по комуналцi перенесуться вам на наступний мiсяць?
Нi, у даному випадку це ПРИНЦИПОВЕ питання, та комунальна контора не € однозначною, до неi € багато питань (без подробиць) i «кредитувати» ii не входить в моi плани i робити проплати, наперед, я НЕ збираюсь.
Тому, наступного ж дня, йду у вiддiлення, описую спiвробiтникам банку ситуацiю, прошу посприяти поверненню коштiв, що вiдпралено помилково, причому, явно не з мо€i вини…
Я, як клiент, як користувач, була дезинформована технiчними збоями ВАШОГО ж додатку.
Спiвробiтники почали казати, що вже нiчого не поробиш i вiдправляти мене, зна€ете куди?))))
До комунальноi контори))))
Тобто, неналежно працюючий додаток МТБ 360 теж комунальнiй конторi належить?!..
Потiм почали питати чи зробила я скрiн?
Який скрiн я повинна була робити, якщо на момент проплати, та 10 хвинлин потому, ваш додаток ясно показував що одна з операцiй НЕ успiшна? Чи могла я подумати, що рано вранцi всi вони «поуспiшнiшають»???
Ще менi було запропоновано, прийти завтра, поспiлкуватися iз керуючою (якоi доречi, не було на мiсцi), заяву дуже НЕ хотiли щоб я писала, але я знаю «вартiсть розмов» без заяви вартiсть iм -нуль.
Заяву було написано, чекаю на результат.
Слiд зазначити, що:
Мiж проведенням операцii та моею появою у вiддiленнi пройшла нiчтожно мала кiлькiсть часу.
Помилка то € не моя, а вашого додатку i банку вiдповiдно.
I мене влаштову€ -ВИКЛЮЧНО повернення коштiв за 1 з задво€нних операцiй на мiй картковий рахунок.
Якщо того не буде зроблено, бiльше як свого клi€нта можете мене- не рахувати.
Рахунок буде закрито, а кошти- виведено.
Колегам по роботi-розказано, як iх кошти можуть улетiти хз куди завдяки кривому додатку, а банку буде фiолетово на них та iх проблеми.
Благо € в нас вибiр, ще на банкiвському ринку.
Iще одне, банкiвська робота, це- не тiльки втюхати кредит, вмовити покласти кошти на депозит, пiдписати договiр, видати нову картку, помiняти долари на гривнi та iншi стандартнi процедури.
МТБ-банк, виходьте iз зони комфорту будь ласка, особливо, якщо в цьому €ваша пряма провина!
Ми ретельно розібрались у причинах, що призвели до задвоєння оплати — виявили, що перший платіж, який Ви робили не був відхилен, а попав на ручну обробку. Віідповідно гроші не було списано, однак дійсно в історії платежу чітко не було відображено його статус. Тому ми вже повідомили про це нашим ІТ спеціалістам, і найближчим часом покращимо цей функціонал застосунку, щоб уникнути подібних ситуацій та непорозуміння з боку наших клієнтів. Знаємо, що наші співробітники з відділення в м. Чорноморськ вже спілкувались з Вами та запропонували варіант для врегулювання.
Щодо Вашого питання про нарахування відсотків на залишки — хотіли би звернути увагу, що в нашому застосунку МТВ360 є можливість відкриття депозиту «Вільний», який дає можливість вільного доступу до коштів ( поповнення та зняття в будь-який момент), а на залишок нараховується 5% річних. Рекомендуємо Вас спробувати, це дуже зручно.
І ми ще раз хочемо подякувати Вам за небайдужість та лояльність і довгу співпрацю з банком, для нас це важливо!
Сподіваємось, що цей інцидент не зіпсує нашу співпрацю!