Отделение МТБ Банка: Ивано-Франковск, ул. Галицкая, 34-А/1-А
Адрес:
Ивано-Франковск, ул. Галицкая, 34-А/1-А
Телефон:
0 800 500-255 (4220)
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-17:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
DmytroK70
31 августа 2022, 22:06
31 серпня я звернувся до відділення МТБ банку у м. Івано Франківськ з метою оформлення депозиту. Співробітник банку, узнавши що я є преселенцем з Луганської області, відмовив мені і обслуговуванні. В порталі ДІЯ я маю довідку внутрішньо перемішеної особи, однак працівник банку не прийняв її до уваги та вимагав довідку у паперовому вигляді. Керівник відділення зайняв позицію свого співробітника. Він заявив що мені відмовлено на підставі внутрішніх нормативних документів банку. Назвати конкретний документ, який забороняє банку обслуговувати громадян України що зареєстровані в Луганській області, керівник відділення відмовився. Вважаю цей факт актом дескримінації громадян України східних областей, які потерпіли від російської агресії та вимушені були покинути свої домівки.
Комментарии (3)
Ответ банка
5 сентября 2022, 18:52
Доброго дня, Дмитре! Відповідно до внутрішнього положення щодо обслуговування клієнтів у МТБ БАНК — для відкриття депозитного рахунку необхідним є повний пакет документів, у тому числі довідка ВПО (внутрішньо переміщеної особи) на паперовому носії, через те, що адреса прописки на окупованій території м. Луганськ не дає змоги відкрити депозитний рахунок.
Співробітники банку запропонували вам свою допомогу. Якщо немає довідки на паперовому носії, то взяти її через за стосунок ДІЯ через шеринг банку. Але через технічні складнощі з додатком, не вдалося її отримати в рамках шерингу. Було запропоновано вам оновити за стосунок ДІЯ, однак від вас була відмова.
Спробуйте все ж оновити застосунок та звернутися повторно. Ми будемо раді бачити Вас у числі клієнтів банку. Наш банк завжди готовий задовольняти потреби та побажання клієнтів, допомогати з вирішенням питань, однак дотримуючись норм закону на внутрішніх розпорядків банку. Дякуємо за розуміння
Співробітники банку запропонували вам свою допомогу. Якщо немає довідки на паперовому носії, то взяти її через за стосунок ДІЯ через шеринг банку. Але через технічні складнощі з додатком, не вдалося її отримати в рамках шерингу. Було запропоновано вам оновити за стосунок ДІЯ, однак від вас була відмова.
Спробуйте все ж оновити застосунок та звернутися повторно. Ми будемо раді бачити Вас у числі клієнтів банку. Наш банк завжди готовий задовольняти потреби та побажання клієнтів, допомогати з вирішенням питань, однак дотримуючись норм закону на внутрішніх розпорядків банку. Дякуємо за розуміння