Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Анастасия Павелко 2 февраля 2023, 15:21
Мошенническим путём было взято на меня кредит в этом банке, после того как это мною было уже известно, было решено закрывать этот кредит, но только после реструктуризации, чтобы небыло каждый месяц новых %. Банк вообще не идёт на уступки только грозиться забрать имущество всё!
monobank
Ответ банка
monobankua 2 февраля 2023, 17:36
Ситуація, що склалася дійсно не приємна
Однак, інформація, що описана у відгуці, не повною мірою описує все, що відбулося.
На жаль, повідомити всі дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.

Для уникнення таких ситуацій ми рекомендуємо клієнтам не передавати картку, доступ до застосунку навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки в нотатках та записках.
Також ми рекомендуємо нікому не повідомляти такі дані як: ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки

Ми розуміємо, що погашення заборгованості, що виникла, може бути важким тягарем.
На жаль, ми поки що не можемо запропонувати вам реструктуризацію.
Рекомендуємо вносити мінімальні платежі у розмірі 4% від суми заборгованості для поступового погашення боргу.
Банк не нараховує пені та штрафи, нараховує лише мінімальні відсотки 3,1% на місяць.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Игорь Осипов 2 февраля 2023, 14:18
На картинках все красиво нарисовано. 3,1% на после льготного периода. В конце месяца осталось долга на несколько тысяч, думал с них снимут 3,1%. Но нет там все по хитрому сняли 2100 гривен. Если что 3,1% у меня с кредитного лимита (60000) будет всего 1860 гривен.
Думал какая то ошибка, но нет, там просто очень хитро считается процентная ставка → Сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,1% * 12/365/100%. И выходит не 3,1% а все 31% если не больше. И еще поддержка довольно говорит вы же сами подписали договор, а там всё указано.

Вы заработали 2000 гривен, но потеряли клиента который 5 лет с вами.
monobank
Ответ банка
monobankua 2 февраля 2023, 15:28
Після того, як починаєте користуватися кредитним лімітом. Банк надає можливість користуватися пільговим періодом, тоді буде необхідно витрачену суму цього місяця внести до кінця наступного.
Або можна користуватися кредитом. Тоді до кінця наступного місяця треба буде внести мінімальний платіж (4% від суми боргу, але не менше 100 грн) На заборгованість будуть нараховуватися відсотки за ставкою 3.1% в місяць.

Якщо ви виходите із пільгового періоду, відсотки нараховуються щодня на максимальну суму заборгованості на день.
Наприклад 1 числа протягом дня ви витратили 5000 грн, тоді буде нараховуватися на цю суму.
До 5-го числа ви не витрачали кредитний ліміт. 5 числа ви витратили 3000 грн., тоді буде 5000+3000 грн. = 8000. Буде нараховуватись на 8000 грн.
Ви внесли 20 числа 4000 грн., тоді 8000-4000 грн. = 4000 грн., відсотки нараховуються 21 числа на 4000 грн.
За формулою сумарно на місяць за ставкою 3.1%.
Сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,1 * 12/365/100
де:
• 365 – кількість днів на рік;
• 3,1% – щомісячна відсоткова ставка згідно з тарифами;
• 12 – кількість місяців на рік.

Таким чином відсоток що нараховано за 1 день це буде:
сума боргу того дня помножена на ~0,001

Якщо почали користуватися пільговим періодом в грудні, то суму боргу, яка була на 31/12 потрібно було внести до 31/01
У разі якщо клієнт не вносить до останнього дня місяця суму заборгованості минулого місяця повністю, пільговий період не діє, і на всю суму заборгованості нараховуються відсотки від дати початку використання кредитних коштів (не на залишок заборгованості).
Тоді відсоток буде списаний за грудень та січень.
У розшифровці, вказується як це відбувається (на яку суму заборгованості, який відсоток був нараховано і за який період)

Написали вам в особистому повідомленні, для перевірки інформації
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
peterzelenskyy 2 февраля 2023, 14:13
Листав відгуки про монобанк і тільки радів тому, що пішов звідти. Повернувся до мого звичного банку, де трохи дорожче, але куди більш передбачувано та стабільно. В розрізі власного досвіду та відгуків нижче, зрозумів, що найкраще, що мені дав монобанк — це можливість забрати кошти закрити усі рахунки там.
Другий момент, вже смішний. Долистав до свого минулого коменту та посміхнувся — монобанк позначив його як… «проблему вирішино» :-) Ось так підганяють статистику. Проблему не тільки не було вирішино, але я через цих не дуже приємних та компетентних людей втратив кошти.
Справедливості заради, мушу сказати, що у моно реально прикольна аплікуха та є інтеграція із Payoneer. Кошти із пайоніра до моно «йдуть» 15 хвилин, а до мого старого-нового банку — майже 3 дні.
monobank
Ответ банка
monobankua 2 февраля 2023, 15:14
Дуже шкода, що ви вирішили не користуватися продуктами банку.
Будемо раді бачити вас знову серед клієнтів банку в майбутньому.
І сподіваємось на те, що надалі наша з вами співпраця приноситиме лише позитивні емоції
Holodokit 2 февраля 2023, 2:58
В приложении банка у меня стоит кредитный лимит 9тысяч гривен, но когда я пытаюсь что-то оплатить (продукты или интернет покупки) мне выдаёт ошибки, когда я пишу в бот помощи я не получаю никакого толкового ответа или они не понимают чего я хочу или им без разницы
monobank
Ответ банка
monobankua 2 февраля 2023, 11:42
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема решена
AmbasadorForbea 1 февраля 2023, 21:02
Столкнулся с проблемой зачисления денег на рассчетный счет ФОП
Мне перечислили деньги которые так и небыли зачислены
Банк запросил документы, все предоставил, сказали ожидайте решения
На вопрос сколько ожидать отвечают скриптами что больше всего бесит 😡
Этот банк никогда не говорит сколько времени займут какие либо ваши проверки
Готовьтесь к тому что при сотрудничестве с ними вы будете нести убытки в связи с их халатностью и потребительским отношением к клиентам. Вторые сутки у меня 2 миллиона гривен не понятно где, и никто не может сказать сколько нужно времени ждать когда этот «недобанк» закончит мучать меня.
На требование разорвать с ними сотрудничество и вернуть деньги моего бизнеса банк категорически отказался
Все что они могут сказать ждите
Впервые столкнулся с таким халатным отношениям к клиенту
Никому не рекомендую быть их клиентом, тем кто пользуется советую сменить банк, во избежании подобных ситуаций.
monobank
Ответ банка
monobankua 2 февраля 2023, 12:35
Відповідно до вимог чинного законодавства АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» здійснює аналіз операцій, що проводяться по рахунках клієнтів.
Дозвольте звернути вашу увагу на те, що відповідно до статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» Банк зобов’язаний відмовитися від підтримання ділових відносин/відмовити клієнту у відкритті рахунка (обслуговуванні), у тому числі шляхом розірвання ділових відносин, закриття рахунка/відмовитися від проведення фінансової операції у разі ненадання клієнтом необхідних для здійснення належної перевірки клієнта документів чи відомостей.
Ми передали колегам прохання прискорити перевірку даних
Просимо у вас ще трохи часу
Сделайте пожалуйста как в других банках, чтобы можно было пользоваться платиновой картой бесплатно в случае выполнения определенных условий (например: траты на определенную сумму / среднедневной остаток 70к грн). Во всем остальном банк на высоте 🔥
monobank
Ответ банка
31 января 2023, 13:36
Вдячні за ваш відгук!
Обов'язково розглянемо вашу пропозицію!
Изначально пользовался монобанком долго, года 2, выполнял достижения, был лучше чем 99 % пользователей, даже 9 тыс кредитного лимита дали, было все хорошо!
Но потом началось непонятное с момента как я продал свой телефон которым пользовался! Я взял себе другой и при попытке зайти в свой монобанк меня просто без причины заблокировали (расторгли договор) и на горячей линии ничего не объясняют, вот я уже месяца 4 без моно! При этом у меня был незакрытый лимит 9 тыс, закрывал я его уже на заблокированную карту, поддержка начала со мной по хамски общаться, потому что я им стал не нужен! Вывод таков что у них плохая система безопасности, не меняйте телефон если хотите сохранить свой банк!
Я больше такого нигде не видел как тут, все банки нормально зашел с нового телефона, а этот ***банк вот так вот решил сделать. При этом считал нормальным банком изначально
monobank
Ответ банка
30 января 2023, 19:57
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Діалоги зі співробітниками обов'язково перевіримо та проведемо роботу над помилками.
Приносимо бачення за негативний досвід при зверненні до підтримки
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Chestnut777 29 января 2023, 21:20
Взломали аккаунт и обьявили сбор денег, из-за якобы того что ребенок попал в аварию, чего слава богу не произошло.
monobank
Ответ банка
30 января 2023, 10:26
Дякуємо за інформацію
Передали інформацію колегам, для вживання заходів
Проблема решена
allark 29 января 2023, 5:19
Протягом 3х місяців монобанк не може вирішити проблему з виводом коштів з міжнародних банкіі на їх карти. Кожно разу оператори відповідають темплейтами, обіцяючи вирішити проблему і нічого не змінюється. В останніх розмовах, просто намагались поскоріше завершити чат, навіть не вникаючи в прохання клієнта.
monobank
Ответ банка
monobankua 29 января 2023, 19:33
Написали вам в чат, для надання відповіді
Grosbery 28 января 2023, 19:11
Проблема з’явилась ще в Серпні 2022. При знятті коштів за кордоном, в моно постійно плигила сумма комісії, та постійно скидцвались спроби зняття. Тех підтримка відповідала шаблонно кожні 5ть днів що питання в процесі вирішення.
На протязі пів року я почув різні версії від моно:
— комісія банкомату. Після того як показав фото єкрану банкомату з комісією, питання знялось.
— комісія банку в якому знімаю, після того, як показав точно таку ж операцію цій же картці в цьому ж банку але на день раніше, також ця версія моно відпала.
— подвійна конвертація Visa (картка була їх) При чому мені доводили це з піною у рота, приводили якісь розрахунки і по декілька разів розповідали, що це не вони, а Visa. Коли показав «спеціалістам» моно офіційгу відповідь Visa, щодо відсутності конвертації, то моно як в кращих традиціях СРСР оголосив догану як усь єфімерному «співробітнику».
В кінці послали на… Сказали, що всі відповіді вони надали. Через пів року ситуація з комісією, канцелярією операцій, та відповіддю на питання та ж сама. Історія постійно повторюється, моно відповіді дати не може, або не хоче до чого я більше схиляюсь. З іншими банками, навіть державним і забюрокротизованим приватом, питань немає взагалі.
monobank
Ответ банка
monobankua 29 января 2023, 13:16
Комісія монобанк за зняття особових коштів у банкоматах за кордоном 2% від суми зняття (кредитних коштів 4% від суми зняття).
Але хочемо звернути вашу увагу, що при знятті коштів у банкоматах зарубіжних банків, крім комісії монобанку, може стягуватися комісія банкомату, в якому ви знімаєте кошти. Вона може залежати і від тарифів банку, в якому зняття, суми, кількості операцій, типу валюти та інших факторів.
Додатково написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема решена
Oksana1993206 28 января 2023, 16:19
Из-за несоответствия указанных процентов (пишут одно, снимают намного больше) собрался долг в Монобанке. Был суд. По решению суда сумма долга была уменьшена почти в 3 раза. В приложении эта сумма почему-то не поменялась, решила пообщаться с поддержкой:
— Почему после завершения судового процесса, сумма долга не уменьшилась? Хотя по решению суда сумма должна быть намного меньше
— Згідно з рішенням суду банк має право звертатись до виконавчої служби або приватного нотаріуса для відкриття виконавчого провадження. Згідно з яким кошти з боржника можуть бути примусово стягнуті.
Але рішення суду не скасовує поточну заборгованість. Рішення суду не зобов’язує позивача зменшити заборгованість.
— То есть решение суда для вас абсолютно ни на что не влияет?
— Рішення суду не зменшує заборгованість за карткою. Рішення суду дозволяє примусово стягувати кошти відповідно до рішення.

То есть решение суда меня обязывает выполнять это решение, а их ни к чему не обязывает.
Буду подавать второй иск в суд
monobank
Ответ банка
monobankua 28 января 2023, 18:42
Дійсно згідно з рішенням суду банк має право звертатись до виконавчої служби або приватного нотаріуса для відкриття виконавчого провадження для примусового стягнення вказаної суми.
Але рішення суду не зменшує заборгованість за карткою, тому сума боргу в додатку не змінилась
Зараз у вас по карті числиться прострочена заборгованість
Рекомендуємо вам якомога швидше погасити прострочену заборгованість.
VictorR 28 января 2023, 12:33
Зіткнувся з негативом в іншому банку, не буду казати якому. І зрозумів наступну ситуацію яка є несправедливою, а саме це те що люди пишуть відгуки зазвичай тоді коли стикаються з проблемою.
А в мене з mono не було жодного разу проблем за більш ніж три роки обслуговування.
Знаєте коли мене спитає кум, шкільний друг чи мама яким сервісом краще скористатися? Я кажу монобанк, я радив його куму, відкрив картки батькам і мені жодного разу не було про що жалкувати. Мені тільки дякували що я відкрив для них моно.
Розстрочка без переплат? Нема проблем.
Гроші готівкою на картку з відсотковими ставками нижче більш ніж В ДВА РАЗИ порівняно з іншими банками- будь ласка.
Ти поклав всю валюту що була в хаті на доларову картку дружини і відправив її за кордон з дитиною, і тобі потрібно частину перевести на свою валютну картку? Банк вирішив це питання за 15хв поки я в парку каву пив. Тільки скинув їм фотку свідоцтва про шлюб щоб підтвердити родинні зв’язки. ЦЕ СУПЕР! Ну кльово ж коли банк думає про те як тобі спростити життя!
Також дуже дякую моно за нормальні, та що там лояльні до людей % ставки на кредити готівкою. Все познається в порівнянні.
Моно найкращий і нього немає конкурентів! Ті потуги і зусилля що докладають інші банки смішні, а головне не щирі. Десь в іншому банку вас можуть обслужити не гірше, але наступного разу не факт що вийде так само, а на моно можна розрахувати!
Моно дякую тобі що не стоїш на місці, вигадуєш нові фішки і робиш кльовий сервіс!
monobank
Ответ банка
monobankua 28 января 2023, 15:38
Сердечно дякуємо за вашу підтримку :)
Проблема решена
1demonster1 27 января 2023, 19:22
Користувався монобанком вже 3 роки. Ніяких проблем не було. Але на початку січня, монобанк відкрив збір коштів на Тро. Я вирішив скинути всі кошти, які в мене були, тому що місяць не планував користуватись цією картою. Потім через пару днів мені приходить повідомлення: Монобанк відмовляється вам в обсуговуванні. Я позвонив в службу підтримки, але там мені сказали: «Банк прийняв таке рішення», а коли я запитав, причину блокування, вони сказали:«У нас є політика банку і ми не можем вам сказати причину". Користувався картою нормально, переводів на російські картки в мене не було. В основному скуплявся в мазагазинах АТБ та Сільпо. Якщо служба підтримки не може сказати причину, скоріш за все її нема, бо другої причини я знайти не можу. Тому для мене цей банк є зручним, але не надійним, якщо вони навіть причину сказати не можуть, то з іншими людьми вони можуть поступити так само. Добре, що в мене коштів не було, бо люди пишуть, що в них така сама ситуація, але вони не можуть вивести гроші. Тому закрадається думка, що це все не випадковість із-за цього не рекомендую монобанк
monobank
Ответ банка
monobankua 28 января 2023, 17:59
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Volodymyr Dozirtsiv 27 января 2023, 19:18
запитав у підтримці чи проводять свіфт-платежі для ЗСУ за дрони (у приватбанку відмова бо якісь є зміни в митному кодексі і вони відмовляються проводити такий платіж, хоча згідно постанови НБУ дрони входять в критичний імпорт).
замість підтвердити чи відмовити почали вимагати повністю всі дані для вже проведення свіфт платежу. «людська підтримка» перетворюється на надлишкову бюрократію.
окрім цього питання було зразу поставлено правильно, але у відповідь я отримав пропозицію провести p2p/swift з валютного рахунку…
monobank
Ответ банка
monobankua 27 января 2023, 20:31
За вашим запитом колеги з підтримки передали інформацію спеціалістам для детальної перевірки щодо вашої ситуації з відправленням Свіфт переказу за дрони та нададуть вам зворотний зв'язок.
Також ми передали ваше звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Вибачте, якщо ми вас засмутили.
Проблема решена
ALLMARK 26 января 2023, 17:52
Користуюсь послугами багато років і знайшов забавну схему в моно:
Якщо Ви хочете покласти депозит більший за 400К, з Вас спитають документи, згідно постанови. З цим ок — все ясно.
Якщо Ви не хочете зайвих рухів та надасте документи в чат заздалегіть — Вам скажуть «ок, приносьте, але без гарантй зарахування» :)
Якщо Ви зразу захочете повернути коши, в разі відсутності якогось документа — також без гарантій, що Вам їх повернуть :))
По факту — несіть кошти, депозити потрібні, але без гарантій зарахування і повернення :))
Мені просто цікаво — кредити теж вони зразу дають без гарантій, а потім документи перевіряють, чи навпаки?
Для мене, як для кліента — стрьомнішої ситуаціі з відкриттям майбутнього депозиту не зустрічав.
monobank
Ответ банка
monobankua 27 января 2023, 15:05
Розуміємо на скільки це для вас важливо
Дійсно, кожна ситуація індивідуальна й розглядається спеціалістами окремо
Наші співробітники зв'яжуться з вами для надання інформації щодо розгляду наданих документів
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
kvitkabc 26 января 2023, 16:21
Вигідні тарифи, зручний мобільний додаток, все швидко і зручно
monobank
Ответ банка
26 января 2023, 17:29
Вдячні за ваш відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ksenia Viktorovna 26 января 2023, 14:20
16.12.2022 мені був відправлений SWIFT-переказ, який так і не дійшов. На початку січня зі мною зв’язався представник монобанку, він відправив неофіційний запит у банк-кореспондент, який зазначив, що мій платіж на розгляді, бо у мене прописка Луганської області. Представник порадив вирішити це питання через банк-відправник. Що я і зробила. Через банк-відправник банку-кореспонденту було надано уточнюючі дані щодо мого постійного проживання та перебування у місті Києві. 17.01 банку-відправнику було надано дані від банка-кореспондента, що мої дані уточнені, їх розгляд завершено у позитивному ключі та що кошти будуть зараховані мені протягом 2−5 днів (залежить від мого банка-отримувача, тобто МОНОБАНКА). Але пройшло 9 днів, 6 з яких робочі, а грошей немає. Підтримка Монобанку у месенджерах вкрай некомпетентна. Вони просто не читають запитання. Бо як ще пояснити те, що ти задаєш одне питання, а відповідь отримуєш на інше. Також, як з’ясувалося, такі проблеми виникають тільки з банком-кореспондентом Монобанку — DeutscheBank. При цьому у людей, які обслуговуються у Приваті, таких проблем з затримками платежів немає.
monobank
Ответ банка
26 января 2023, 14:36
Розуміємо, що ситуація неприємна
На поточний момент питання знаходиться на розгляді у відповідальних співробітників нашого банка-посередника DEUTSCHE BANK
На жаль, ми зі свого боку не можемо вплинути на зарахування платежу, оскільки це політика банку-посередника
Колеги напишуть їм з проханням пришвидшити перевірку та відправити нам платіж, для подальшого зарахування на ваші рахунки, але, на жаль, гарантувати зарахування не можемо
Сподіваємося, що вже найближчими днями кошти будуть у вас на рахунку

Також, перевіримо діалоги з підтримкою та проведемо роботу над помилками
Приносимо вибачення за незручності
Проблема решена
Микола Бутковський 26 января 2023, 12:37
Два роки користуюсь карткою монобанк, скільки разів не намагався, кредитний ліміт не підвищують, карткою користуюсь постійно, оплачую нею завжди і всюди, і покупки не по 10 — 20 грн, а набагато більше, кредитний рейтинг нормальний, всі свої кредити оплачував вчасно в інших банках, іноді відсотки були по кредитам, але до суду або телефонних скандалів з банками ніколи не доходило, на мою думку банку буде краще якщо я оплачу кредит, і навіть більше зверху, по відсоткам, але все одно скільки б не відправляв заявок на підвищення ліміту, відповідь однакова.

Одного разу навіть написав в підтримку, відповідь була така: ми не можемо підвищити вам кредитний ліміт. Я запитав чому. Відповіли що це із за ситуації в країні, наприклад війна.

На мою думку навпаки, якщо війна, людям потрібно щоб у них завжди був запас коштів, навіть якщо кредитних, на всякий випадок.
monobank
Ответ банка
26 января 2023, 14:26
Розуміємо, що ви розраховували користуватися кредитними коштами
Банк приймає рішення на підставі детального аналізу всієї доступної про клієнта інформації
Це не остаточне рішення, і в майбутньому ліміт може бути встановлений
OleksandrUA 25 января 2023, 18:11
1. Попередньо був клієнтом банку, але з особистих причин закрив рахунки майже у всіх відділеннях банків, на час перебування на нульових позиціях.
2. Після отримання поранень та під час перебування у лікарні намагався відновити та зареєструвати віртуальну картку в монобанк.
Зв’язався щ операторами банку, через чат.
Я: «Доброго дня, чи можливо відкрити звичайну віртуальну картку в банку повторно?»

monobank: «Так, ви можете відкрити карту повторно.»

Я: «Як це зробити якщо я знаходжусь у лікарні і в мене немає з собою фізично паспорту, є з собою військовий квиток?»

monobank: «Пройти реєстрацію вам можна за наступними документами: Військовий квиток + ІПН» Попрошу, щоб ви надали в чат фото наступних сторінок військового квитка: 1, 4−5 и 26, та фото вашої довідки ІПН"

Я: надаю фото документів

monobank: Займаюсь вирішенням вашого питання, як тільки буде інформація — зможу надати вам відповідь. Протягом доби дані буде оновлено.

(Через добу)

Я: Доброго дня, у вас є інформація щодо заявки на отримання картки?

monobank: Прошу уточнити, а що зараз у вас в застосунку моно?

Я: В додатку пишуть щоб звернувся у точку видачі або купити у магазині. Мені потрібна лише віртуальна картка.

monobank: Все правильно, реєстрація завершена. Але для ВАС НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА віртуальна карта, тому потрібно отримати її на точці видачі.

Я: Я зрозумів, дякую, буду звертатись до іншого банку.

monobank: На жаль, проте функція віртуальних карток доступна не для усіх клієнтів.
Рекомендуємо вам поки що отримати карту в будь-якій точці видачі. Видача займе трохи більше 5 хвилин вашого часу.

Якщо людина перебуває в лікарні та вона фізично не може звернутись до відділення видачі, то навіщо проходження реєстрацій, надання документів, фото, селфі, перевірки дія і т.п., якщо віртуальну картку все рівно не видають? Одразу повідомляйте, що віртуальну картку онлайн не можна отримати, якщо ви «звичайна» людина.
monobank
Ответ банка
25 января 2023, 18:59
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Наталія Руссу 25 января 2023, 14:30
В мене з картки вночі зняли гроші. Як і в української письменниці. Але я не письменниця, тому мені треба чекати поки гроші поверне або торгова точка, або платіжна система, або шахраї.
У один і той самий час гроші клієнтів банку можуть опинитись у якому казино, що вже каже про відсутність безпеки у даному банку.
monobank
Ответ банка
25 января 2023, 15:52
Нам дуже прикро, що сталася ця ситуація
Колеги написали вам детальну інформацію в месенджері
Полезный комментарий
Наталія Руссу 25 января 2023, 16:55
Дуже дякую. Мені повернули гроші.

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝