×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.92 | 42.3693 |
| EUR | 49.3 | 49.98 |
| Все курсы банка | ||
Не пришел SWIFT платеж. Поддержка моно морозится
Даний переказ не поступав на наші рахунки
Хочемо зауважити, що у квитанції, яку ви нам надали, відсутня інформація про адресу отримувача, можливо з цим повʼязана затримка в зарахуванні
Рекомендуємо звернутися до відправника коштів, для перевірки статусу переказу
Лише у банка-відправника є інформація з деталями по переказу
Комментарии (7)
Кредитний ліміт
А так, в цілому банк прекрасний. Користуюсь рахунком ФОП, і звичайною картою, проблем ніколи не було. Все зручно і зрозуміло
Комментарии (4)
Не надходить платіж по реквізитах!!!
Вибачте, будь ласка, зараз є складнощі на нашому боці, які можуть відобразитися на вашій роботі з проведенням платежів.
Дане питання вже передано на максимально високий рівень і наші фахівці працюють, щоб якомога швидше все виправити.
Будь ласка, дайте нам трохи часу.
На питання чому так і в чому проблема скинули ще один шаблон.
Шкода, що сталась така ситуація, складність спостерігаться на нашому боці.
Питання ніяк не вирішується! Мої кошти застрягли невідомо де!!! І зараз по всіх пабліках і в усіх чатах у всіх людей також проблема! А монобанк на томічть нічого не робить і питання не вирішує!!! Скільки ще мені чекати свої кошти! Чому саме з вашим банком постійно якість неприємності! Не раджу нікому користуватися даним банком!!!
Дійсно, у нас були складнощі у проведенні вхідних та вихідних переказів за реквізитами
На поточний момент складність усунено, платежі повинні вже зарахуватися
Комментарии (4)
Невдалий перехід до СЕП-4. За усі їх проблеми — відповідальні інші банки.
«В суботу, 1 квітня, запрацювало нове покоління Системи електронних платежів Національного банку України (СЕП). Відтепер система функціонує на базі міжнародного стандарту ISO 20022 та доступна для проведення міжбанківських платежів 24/7»
Проте, воно як виявилось запрацювало не в усіх. Monobank пасе задніх та не проводить операції в вихідні та неробочий час.
Як складалася ситуація?
1.04 увечорі зробив переказ за реквізитами з Моно до Сенс Банк, проте вже станом на 2.04 нічого не надійшло. Написав до підтримки з питанням чи є ви учасником СЕП-4.
Відповідь:
«Ми є учасниками нової версії системи електронних платежів і проводимо платежі за реквізитами в період з 1:30 до 22:30 в режимі онлайн. Даний термін зарахування/відправки платежів діють тільки якщо 2 банка учасника платежу є учасниками нової версії СЕП. Тому якщо банк-одержувач є учасником цієї версії, тоді платіж буде зарахований сьогодні орієнтовно протягом години. Якщо банк-отримувач не є учасником нової версії, в такому випадку терміни зарахування таких платежів до 3-х робочих днів»
«Так, ми є учасниками СЕП4»
«На жаль, для уточнення можу лише порадити звернутись у банк отримувач, тому як з нашої сторони кошти були успішно переказані, та мали надійти отримувачу протягом години»
Ну то добре, думаю я, хоча яка година) вже пройшло пів доби.
Роблю ще один переказ за реквізитами на той самий рахунок… Нічого.
Думаю, ну щож ви брехуни такі)) Вирішив перевірити на практиці.
Роблю операцію на цей рахунок з Райфу та з рахунку Сенс Банку до Райфу. Та й що ж воно?
А все гаразд, платіж за реквізитами у обох надходить менш ніж за годину.
Думаю, що на це вже мені підтримка не зможе відповісти — йдіть до інших банків, у нас все гараз та працює. Але ж ні, що пишуть:
«З нашої сторони відсутні складнощі що могли призвести до затримки. Кошти з нашої сторони були надіслано успішно в адресу реквізитів що вказано у переказі»
Це стає вже смішно, адже я відправив навіть скріни доказів. Кажу давайте фіксувати скаргу, адже окрім шаблоних відповідей ніякого рішення чи їх спроб немає. Зафіксували.
Після чого нарешті хоч якісь питання почались та оператор перевірив айбан на який було відправлено переказ.
Доходимо до кульмінації цього видовища, повідомлення виглядає так:
«Додатково уточнив по вашому питанню у фахівців, ми розуміємо, що можливість відправлення платежів у вихідні дні та неробочий час є дуже важливою для наших клієнтів. На жаль, тимчасово з нашого боку це неможливо. Нам потрібен час, щоб переналаштувати внутрішні процеси. Суму вашого переказу буде відправлено у найближчий банківський день — 03.04.2023. Вибачте, що завдали вам незручностей, з 03.04 подібних затримок не буде відбуватись»
Це феєрична кінцівка, яка заслуговує цього відгуку. Тобто протягом усього цього часу платіж нікуди навіть не був відправлений.
Тому не довіряйте Моно, адже завжди будуть казати, що у нас все добре та зсилатися на інших, коли у самих проблеми. Перевірено на собі та з доказами.
З 01.04.2023 ми переходимо на роботу з СЕП-4, тому нам потрібно трохи часу, щоб переналаштувати внутрішні процеси.
Платежі за 01-02. 04. 2023 будуть проведені 03.04.2023
Та вже з 03.04.2023 при відправці переказу за реквізитами у вихідні дні, з нашого боку відправка платежу буде відбуватися у той же день, і дата валютування у квитанції буде день відправки платежу.
Також колеги передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Вибачте, що завдали вам незручностей.
Сподіваємось на те, що надалі наша з вами співпраця приноситиме лише позитивні емоції
Комментарии (34)
Люблю покупать в рассрочку
Посмотрите суммы, которые проходят и сделайте мне 35к на оплату частями.
Комментарии (61)
Не виплачують гроші!
Дійсно бачимо сповіщення про те, що банк, який обслуговує Космолот, планує провести зарахування на картку
Коли банк проведе фактичну відправку коштів нам через Платіжну систему VISA/MasterCard, сума буде зарахована на вашу картку
Як правило це займає не більше 3-4 календарних днів, в деяких випадках може бути трішки довше
Комментарии (5)
Мой любимый банк!
Редко пишу отзывы, но в данной ситуации, считаю, что будет несправедливо не выразить благодарность в решении службой поддержки банка моей проблемы!
Суть проблемы — перед войной были куплены авиабилеты. После начала войны компания отменила все рейсы, а деньги вернула в виде промокодов. Возвращать деньги на карту авиакомпания отказалась. На сообщения отвечать перестала.
Решение — Служба поддержки Монобанка помогла корректно оформить и подать заявку на процедуру chargeback, практически через год после списания. В итоге — мне вернули все мои деньги, при этом я не заплатил никаких комиссий за данную услугу. Большое человеческое спасибо банку и его сотрудникам за это!
Для меня загадка, откуда здесь столько негативных отзывов о банке. Пользовался Райфайзен, пользовался Приватом, но лично для меня Моно — самый удобный банк.
Никогда никаких глобальных проблем у меня с ним не возникало. Если и были сложности — поддержка максимально оперативно их помогала мне решить.
Снять валюту с депозита — нет проблем.
Оплатить все коммунальные без комиссии нажатием одной кнопки — пожалуйста!
Мои наилучшие пожелания банку.
Комментарии (7)
Пляски с бубном даже при открытие счета
Звертаємо вашу увагу, що співробітники не зберігають фото, зроблені під час видачі на своєму смартфоні. Фотографії вантажаться в спеціальний бот і миттєво йдуть в банк.
Співробітник несе адміністративну відповідальність перед банком за збереження ваших персональних даних.
Комментарии (21)
монобанк моноскамбанк монобанк террорист банк
ОСТАНОВИТЕСЬ УЖЕ!!! ЧОКНУТЫЙ БАНК!
UBKI.UA 20.03.2023 12:57:12 nadiishov zapyt informatsii shchodo vas vid monobank | UniversalBank z metoiu identyfikatsii. 0445851194
UBKI.UA 21.03.2023 15:37:21 monobank | UniversalBank zapytav, ale ne otrymav informatsiiu shchodo vas. Pry zvernenni po kredyt vidkliuchaite FREEZE. 0445851194
UBKI.UA 21.03.2023 21:38:13 nadiishov zapyt informatsii shchodo vas vid monobank | UniversalBank z metoiu identyfikatsii. 0445851194
UBKI.UA 22.03.2023 10:52:36 nadiishov zapyt informatsii shchodo vas vid monobank | UniversalBank z metoiu identyfikatsii. 0445851194
UBKI.UA 22.03.2023 11:41:11 monobank | UniversalBank zapytav, ale ne otrymav informatsiiu shchodo vas. Pry zvernenni po kredyt vidkliuchaite FREEZE. 0445851194
UBKI.UA 24.03.2023 20:20:34 nadiishov zapyt informatsii shchodo vas vid monobank | UniversalBank z metoiu identyfikatsii. 0445851194
UBKI.UA 27.03.2023 13:18:42 nadiishov zapyt informatsii shchodo vas vid monobank | UniversalBank z metoiu identyfikatsii. 0445851194
Комментарии (18)
«Расслоилась» карточка
Я фізичною картою користуюсь не часто, особливо останні роки два-три: якщо на початку я знімав з неї гроші то пізніше я знайшов рішення (наприклад карту ПУМБ) які дозволяли знімати одразу великі суми грошей замість отого др… в банкоматах Привата коли банк видає тобі по 200₴. Тому власне і карта більшу частину свого життя лежала в гаманці чи взагалі вдома. Недавно придбав собі кардхолдер з метою платити картою не достаючи її з нього — такий був експерімент. Нажаль експерімент провалився, а карта декілька раз доставалась з кардхолдера і засовувалась обратно після оплати. І от після таких маніпуляцій я помітив що з одного боку карти є щось схоже на так зване «расслоение».
Ну є і є, якось не сильно цікавило: я все одно більшу частину операцій роблю смартфоном. Але сьогодні згадав і вирішив придивитись щож це таке, невже карту доведеться міняти. І відповідно писати гнівний відгук в дусі усіляких даніличей. І що ж виявилось?
Виявилось що Монобанк на звичайну пластикову карту (мова про звичайну чорну і білу карти) наклеяв плівку зі зворотнього боку. На плівці знаходяться:
— магнітна стрічка; в сучасних умовах непотрібна, принаймі в Україні
— CVC код; цей код можна подивитись в застосунку, а в мене він взагалі динамічний тож код на картці взагалі не потрібен
— фотографія якщо ви замовляли картку з власною фотографією; я колись замовив таку, але насправді на це фото ніхто не дивиться, це такий же атавізм як і підпис який в мене за все моє життя перевіряв лише один прискипливий поляк в туристичному інфоцентрі при оплаті магнитиків
Тож я просто взяв і легким рухом руки ту стрічку відірвав. Тепер в мене картка Монобанка така ж звичайна карта як і всі інші карти на яких ніякої плівки ззаду ніколи не було. Тільки немає ані магнітної стрічкі, ані CVC.
Не знаю нащо Монобанк пішов на таке рішення, можливо на то є якісь свої причини чи обгрунтування. Но я б порадив від цього відмовитись бо це негативно сприймається навіть людиною (зараз я про себе) яка розуміє що та відділившася плівка ніяк не погіршує можливості користуватись карткою. А для меньш досвідчених користувачив це вгазалі щось майже фатальне про що вони і пишуть у свої відгуках про «расслоившуюся карточку».
На жаль, неможливо нанести CVV під плівку, адже спочатку виготовлюється картка (з захисною плівкою), а вже потім відбувається процес персоналізації, тобто наноситься номер, CVV, фото
Комментарии (22)
Нікому не пораджу даний банк !
Я є клієнтом цього банку не перший рік, і за весь час прекрасно співпрацював з моно (справно платив за кредитом, «лівих» грошей ніколи не надходило на карту, не крутив бінанс). У підтримці не надали, ніякої конкретики і причини блокування рахунку не назвали.
Читаючи подібного роду відгуки, зрозумів, що така ситуація часто трапляється з клієнтами цього банку. Але все одно, залишається не зрозумілим, яка тому причина і що ніяк не можна вплинути/оскаржити рішення банку. Хоча в інших установах співробітники йдуть на контакт і просять хоча б надати довідку про доходи, або пояснити звідки ті чи інші фінанси до того, як «викинути» з банку.
Тут же, на мій жаль, немає клієнтоорієнтованості. Плюс до того ж, блокування монобанку може спричинити наслідки в інших банках і на кредитну історію загалом, що дуже неприємно.
Нікому не пораджу даний банк, та будемо вирішувати цю ситуацію через соц сети
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Комментарии (6)
Відмова в обслуговуванні
Я є клієнтом цього банку не перший рік, і за весь час прекрасно співпрацював з моно (справно платив за кредитом, «лівих» грошей ніколи не надходило на карту, не крутив бінанс). Зловив блокування після того як за ордером купив USDT. У підтримці «пояснювали» все скриптами, ніякої конкретики і причини блокування рахунку не назвали.
Читаючи подібного роду відгуки, зрозумів, що така ситуація часто трапляється з клієнтами цього банку. Але все одно, залишається не зрозумілим, яка тому причина і що ніяк не можна вплинути/оскаржити рішення банку. Хоча в інших установах співробітники йдуть на контакт і просять хоча б надати довідку про доходи, або пояснити звідки ті чи інші фінанси до того, як «викинути» з банку.
Тут же, на мій жаль, немає клієнтоорієнтованості. Плюс до того ж, блокування монобанку може спричинити наслідки в інших банках і на кредитну історію загалом, що дуже неприємно.
Банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки:
10. Заключні положення
10.4.1. Договор може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.
Комментарии (11)
Купила карту в магазине партнере
Якщо Клієнту недоступна віддалена реєстрація, у застосунку буде екран з рекомендаціями підійти на точку видачі та отримати картку там
Технологія віддаленого процесу ідентифікації доступна не всім Клієнтам, рішення приймається на основі розрахунків скорінгової моделі.
Для уточнення даних написали вам у особистому повідомленні
Комментарии (24)
Не повернули комісії при оплаті OLX через UAPAY
Через 40хв продавець написав, що в нього більше немає цього товару і скасував замовлення. Кошти повернулись, тільки без комісії.
Звернувся в підтримку Моно. Чіткої відповіді від них так і не отримав. Мовляв комісія при повернені не повертається і все. Знайшов на мінфіні випадок такий же (https://minfin.com.ua/ua/company/monobank/review/237207/), як у мене. В людини було теж олх, теж повернення і теж без комісії. В коментарях автор написав, що банк все-таки повернув кошти. Навів цей кейс в чаті з Моно, у відповідь — «при скасуванні платежів комісія з боку банку не повертається однаково для всіх клієнтів». Переслав ще раз своє ж повідомлення з коментарем автора, що йому повернули кошти, оператор підтримки написав: «ми не консультуємо по рахункам та операціям інших клієнтів».
Так все ж таки, Монобанк, правила для всіх клієнтів однакові, чи бувають клієнти кращі за інших?
Дійсно, на жаль, можуть виникати ситуації, коли при оплаті через термінал може бути додаткова комісія в рахунок кредитних коштів, це залежить від кодування терміналу
В застосунку є можливість встановити обмеження на проведення таких операції, це можна зробити якщо на головному екрані свайпнути вліво та в самому низу обрати «Перекази на картку за межами застосунку»
Також, при підтвердженні платежу в застосунку тепер відображається інформація про списання комісії, якщо вона буде (https://prnt.sc/9FlwJvJ0_1gi)
Хочемо звернути вашу увагу, що при скасуванні операції (використовується той самий код авторизації операції), комісія також повертається
Але, якщо це не скасування, а повернення коштів окремою транзакцією, то комісія не повертається
Чому торгова точка не провела скасування операції, а зробили повернення, у нас, на жаль, інформація відсутня
Комментарии (15)
Такого развода люди еще не видели
Дійсно, в деяких випадках, для детальної перевірки колеги можуть уточнити номер MTCN, ця інформація нікуди не передається, а необхідна лише для перевірки інформації по переказу
Обов'язково перевіримо діалоги з підтримкою та вживемо заходів
Комментарии (11)
Чекати 5 днів
Як правило це займає не більше 3-4 календарних днів, але в деяких випадках терміни можуть збільшитися
Написать комментарий
monobank заключив і не повертає кошти
Моно блокує це повернення, бо чомусь намагається зарахувать мені $9.65 по курсу 208.6922₴ за долар. Окей. Пишу в сапорт, там як завжди смайлики котиків, але по факту нічим допомогти не можуть.
Наступного дня, торгова точка бачить що повернення частини не вдалося і заново списує правильну суму $45.35 (55−9.65). Пишу в сапорт, кажуть що працюють над проблемою і повідомлять про рішення протягом 5 днів. Час від часу я уточнював чи сума в $55 все ще в резерві, і мені обіцяли, що вона автоматично розблокується якщо торгова точка не спише.
Пройшло 15 днів, торгова точка не списала, гроші банк не повернув, кожні 5 днів пишуть, що працюють всім монобанком, але щось результату не видно.
Зв'яжуться з вами для надання інформації щодо повернення суми від торгової точки та відображення у виписці
Комментарии (10)
Не приходят деньги с космолот Пишут что выплачено, но денег на монобанк нету
Коли вже банк проводить фактичну відправку коштів нам через платіжну систему VISA/MasterCard, сума зараховується на вашу картку
Як правило це займає не більше 3-4 календарних днів, але в деяких випадках терміни можуть збільшитися
На поточний момент бачимо, що питання вже вирішене
Комментарии (24)
Зароюляння коштів на зборах для військових під час війни
Комментарии (98)
Чекаю зарахування вже 4 доби
Коли банк проведе фактичну відправку коштів нам через платіжну систему VISA/MasterCard, сума буде зарахована на вашу картку
Як правило це займає не більше 3-4 календарних днів, але в деяких випадках терміни можуть збільшитися
Комментарии (4)