×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.85 | 42.3603 |
| EUR | 49.33 | 49.95 |
| Все курсы банка | ||
МоноБанка взагалі кращі
Комментарии (5)
Не буде картки
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Комментарии (3)
Гарне обслуговування
Написать комментарий
Возврат средств
Комментарии (5)
Карта не работает в Турции
Ми написали вашій донці в месенджер детальну інформацію, стосовно оплати карткою в Туреччині
Комментарии (13)
Мошенничество с кредитным лимитом
На цей час питання передано до колег, які займаються оскарженням операцій через платіжну систему, щоб повернути кошти, які були списані шахраями з вашого рахунку
Якщо диспут буде виграний, банк може зробити перерахунок боргу і повернути вам нараховану суму відсотків. Але ми рекомендуємо вносити суми на карту, хоча б в розмірі мінімального обов'язкового платежу, щоб у вас не утворювалося простроченої заборгованості
Комментарии (56)
Деньги списались с карты, а банкомат не выдал деньги
При проведенні оскарження платежів, ми працюємо згідно з правилами платіжної системи. Саме по цим правилам встановлені терміни розгляду запитів на оскарження
Отримали від колег інформацію, що оскарження виграно
Протягом 3 робочих днів (починаючи з завтра), кошти зарахуються на ваш рахунок
Додатково про це надійде повідомлення в застосунок
Комментарии (9)
Заблокували карту «банк відмовив вам в обслуговуванні»
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Комментарии (9)
Не понятноя причина закрытия счета
Не поступали вороватые деньги. Все доходы могу подтвердить (один раз такое было и все прошло успешно)
Недавно приходит смс что нужно обратиться в службу поддержки. Написал, говорят «мы прекращаем ваше обслуживание и банк не может скачать причину "
Вопрос из-за чего и почему ??
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Комментарии (4)
Не приймають довідку про склад сімʼї для підтвердження родинних звʼязків
Довідка виду
Особа ПІБ1
Склад сімʼї:
Син — Особа ПІБ2 (Я)
…
Не приймається монобанком. Підтримка просить лише свідоцтва про народження та інші супутні документи (яким вже більше 26 років і втрачені на тимчасово окупованих територіях) повʼязані зі свідоцтвом про народження. Про існування інших способів довести родинні звʼязки, нажаль, не чули
Дуже розчарований
На поточний момент родинний зв'язок встановлено.
Приносимо вибачення за негативний досвід. Ми додатково передали ваші звернення у підтримку на перевірку якості їх проведення.
Комментарии (1)
Шахраі з моно-банку
Передали запит колегам пришвидшити перевірку.
Додатково передали ваші звернення у підтримку на перевірку якості їх проведення.
Також вже готуємо офіційну відповідь за вашим запитом та надамо її в обумовлені терміни
Комментарии (2)
Шахрайство! Обережно! Без жодного повідомлення зі сторони банку! Без мойого відома! Без моеї згоди видали розстрочку на мою карту!
№ 20.30.0007413467 від 11.09.2023р. на розстрочку 25 000,00 (загальна сума погашення 28800,00) — шахрайським способом відправлені кредитні(мною не оформлені) гроші в невідомому напрямку! Випадково помітила рух на рартці, якою не користувалася з 07.09.2023р.(т.я.використала всі кошти). Передзвонила до банку, сказали, що зайшла сума незначна, якщо не очікували, треба почекати, хтось прислав гроші, можливо помилково. І тут- 16.10.23 — мінус на картці-3600,00.Дзвоню до оператора:« Так зняли суму погашення розстрочки» — -Якої розстрочки? Я не просила кредиту!"
-«Ні. Ви оформили розстрочку на 8 платежів по 3600,00-загальна сума 28800,00»
Добрі люди! Сьогодні — під час війни- коли потрібно згуртовуватись, та триматись єдино, невже ще є ті- хто гріє руки на людському горю та негаразді! ШАХРАЇ!!! Не розумію!
А головне- монобанк- завжди на зв’язку з клієнтами-невже повідомити про заяву, дозвіл про кредитну ліні.- не можно сповістити по телефону, вайберу, телеграм? смс? Всі промовчали.тепер я маю головний біль.ГАНЬБА!
Прошу звернути увагу на таке безвідповідальне ставлення до клієнтів та шахрайські дії зі сторони МОНОБАНКУ!
Я звернулась до поліції, отримала витяг з ЄДРР, звернулась до кібер поліції, до монобанку. Я не буду мовчати. Я передпенсійного віку, отримую мінімальну заробітну плату, а ще я патріот України і не хочу, щоб в таку ситуацію потрапив хоч будь хто з наших громадян.
Прошу прчитати мій лист. Не будьте байдужі. Прошу уваги та допомоги.Хочу виявити шахраїв та закрити питання щодо цієї шахрайської розстрочки.Дякую.
З повагою, Клара Алєщенко
Однак, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все що робилося та відбулося.
На жаль, повідомити всі ці можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.
Для уникнення таких ситуацій ми рекомендуємо клієнтам не передавати дані навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки у нотатках та записках. Не вводити дані картки на сумнівних ресурсах, не переходити за фейковими та фішинговими посиланнями.
Також звертаємо увагу, що співробітники банку ніколи не дзвонять і не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки.
У свою чергу, розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, у свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння.
Банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства.
Комментарии (8)
Непрофесіоналізм персоналу підтримки
«Уточнив інформацію.
Нам потрібні свідоцтва про шлюб або рішення суду про розірвання шлюбу вашої матері. Загалом, нам потрібні документи, які показують увесь ланцюжок змін прізвищ вашої матері.»
Я відіслав свідоцтва про розлучення і знову від мене попросили додаткові документи яких навіть немає в природі, ось що мені відписали:
«Дайте документ, будь ласка, який показує, як прізвище стало таким, як зараз.»
Михайло почав потім відповідати мені на уточнюючі запитання з дуже великими паузами і в решті решт просто перестав відповідати. Мій Запит про офіційну відповідь / відмову підтвердити родинний звʼязок Михайло отримав від мене і поки я не отримав ніякого офіційного листа від монобанк.
Прошу перевірити це звернення і зробити внутрішні перевірку. Операції в валюті заблоковані монобанком і в моєму випадку я ніяк не можу підтвердити свої родинні звʼязки з рідною мамою. Я розумію що в законі немає чіткого переліку документів, але даний випадок переходи усі межі, я не можу оперувати своїми коштами і перекинути частину рідній матері яка в Україні. В мене є докази відвертої маніпуляції і брехні з боку працівників монобанку.
З повагою
Максим
Щодо самої ситуації, відсутня змога встановити родинні зв’язки, оскільки потрібна уся гілка документів що підтверджує зміну прізвища з того що у мами вказано у вашому свідоцтві про народження до прізвища мами, що вказано в поточному її паспорті
На основі документів, що надано, ми не можемо встановити родинні зв’язки.
Також за вашим запитом зафіксована заявка на офіційну відповідь, за нею з вами зв'яжуться колеги в обумовлені терміни
Комментарии (6)
Недо «помошники» монобанка
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Комментарии (16)
О мошенниках
Естьли возможность вернуть деньги обратно.
Але схоже на те, що це картка Sense Bank, а не монобанк
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (5)
SWIFT платіж йшов більше місяця
Якщо полистаєта відгуки то внизу ще був один від іншої людини яка відправила декілька платежів 14−18 версня та на отримала (ну там я не знаю, може і отримав вже).
Про мій платіж:
1. Банк відправник Вайзу це JP Morgan, у них є сайт де можна по коду транзакції з МТ103 перевірити статус — вони відправили платіж того ж дня 14 вересня, та статус у мого платежу був «Completed — Delivered to next bank»
2. Потім я почав шукати по всім іншим банкам, у Монобанку начебто «немає» банку корреспонденту, тому я був здивований коли знайшов інформацію на сайті DEUTSCHE BANK що мій платіж «IN PROGRESS», і дата останнього оновлення 18 вересня.
Вирішив зайти на сайт Універсал банку, знайшов їх Свіфт реквізити — і диво, банк -корреспондент Дойч Банк. Поговорив з друзями і вони сказали начебто у минулому Монобанк не соромимся вказувати цю пральну машинку для російських грошей у своїх реквізитах, але то таке
3. Далі я почав писати в підтримку Монобанку — логічно що вони відповіли нічого не отримали
4. Написав у підтримку Вайз, спочатку англомовну, потім українську. Рекомендую писати в українську — з англомовної таке враження що вони зовсім не читають історію, і мені доводилось 5−6 разів завантажувати виписку з підтвердженням що я не отримав кошти
5. Після ініціювання розслідування, моя транзакція зникла з сайту Дойч банк через день.
6. Через деякий час українська підтримка Вайзу мені відповіла:
«Їхнє розслідування показало, що ваші гроші наразі перевіряються в DEUTSCHE BANK TRUST COMPANY.»
Ну і потім фінал — 19 жовтня кошти надійшли. Все виглядає так що банк-корреспондент Монобанку, а саме Дойч банк, просто заблокував кошти на 30 календарних днів, і 18 жовтня «відпустив» транзакцію і я їх отримав.
Я знаю що зараз підтримка Монобанку відповість що вона не несе відповідальності за банк-корреспондент, але Монобанк сам у праві вибирати банки-корреспонденти.
З грошима я вже «попрощався» у думках, хочете ви такі нерви мати наступний раз переказуючи в Монобанк по SWIFT — то вже думайте.
В деякі інші банки, з якими у Вайз напевно інтеграція, платіж приходить за 2−3 годити, та і взагалі Свіфт більше 2−3 днів мені не йшов.
А Монобанку, та і Універсалбанку порекомендую терміново змінити DEUTSCHE BANK на будь який інший, який не буде блокувати без причин та пояснень кошти українців.
Або почати вказувати його в реквізитах SWIFT як це робить Універсал, щоб кожен міг розуміти як його кошти йдуть та через які руки.
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Комментарии (2)
Взламує інстаграм сторінки і просить скинути гроші
5375 4141 0875 3582
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Написать комментарий
О работе сотрудников монобанка
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Написать комментарий
Безпідставне блокування рахунку
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування.
Ми не можемо повідомити які саме критерії ми аналізуємо та перевіряємо, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
Щодо відмови в обслуговуванні, банк залишає за собою право відмовити в обслуговуванні клієнту, у тому числі не називаючи причини прийнятого рішення.
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
Комментарии (8)
Не повертають кредитний ліміт протягом вже півтора роки
Спочатку можна було самостійно через додаток запрашувати підвищення кредитного ліміту, але останні пів року чи рік ця опція в мене попросту неактивна й неклікабельна (сіра). Підтримка кожного разу відписується одним й тим самим:
«Проаналізували інформацію по заявці. Наразі ми не можемо запропонувати кредитний ліміт. Спробуйте подати заявку через 30 діб. Рекомендую використовувати картку для повсякденних витрат: покупки в магазинах, оплата комуналки, отримання зарплати або виплати ФОП. Отримана інформація підвищить шанси на встановлення ліміту надалі.»
Карткою користувався і продовжую системно користуватися + є картка АТБ + навіть є невеликі накопичення, але банк продовжує ігнорувати мене як потенційного користувача кредитом без об'єктивних на те причин. Розумію, що за умовами вони не мають нічого пояснювати, але ситуацію це не змінює — неприємно відчувати себе обмеженим незрозуміло з яких причин.
Можливо, такий вид звернення дозволить детальніше проаналізувати мою ситуацію та отримати більш конкретну відповідь, ніж те що пишуть у підтримці.
Перегляньте, будь ласка, в застосунку
Комментарии (3)