Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Silard768 28 декабря 2023, 23:03
Виконував досить велике замовлення, та одна з передплата замерзла на транзитному рахунку по фін моніторингу.
Надав всі документи, все що просили. Дві неділі мені морочили голову, робота стояла.
Потім прийшло сповіщення що все добре, документи повірили, моніторинг зняли, і майже зразу приходить сповіщення що банк припиняє зі мною співпрацю та закриває всі рахунки, без попередженнь. Тільки приходить на пошту лист що вони припиняють зі мною працювати, і цитують закон про відмивання не законно отриманих коштів.
На прохання пояснити, чому виходячи з усієї документації що я їм надав, вони спочатку кажуть що все добре, і тут же блокують карти і Звинувачують мене в незаконній діяльності. Відповідь одна, «це конфіденційна інформація банку». Якщо кажете що я відмиваю гроші доведіть це. Не банк, а якийсь цирк.
Всі представники банку тягнуть час, кажуть що перенаберуть за декілька хвилин щоб уточнити, але проходять години. І всі як роботи несуть один і той самий нелогічний та не зв’язаний текст.
Дойшло все до того що мені заявили, що банк сам вирішує з ким хоче працювати, а з ким ні, це їх право, і пояснювати вони нічого не повинні. Виходить що для цього банку не потрібні ніякі причини для розірвання співпраці, набрешуть щось про вас і ви вже заблоковані. Тому подумайте кому ви довіряєте свої кошти.
Поки не відкрив рахунок фоп здавалися зручними, але тут відкрилася зворотня сторона
monobank
Ответ банка
29 декабря 2023, 8:38
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Fishov 28 декабря 2023, 14:29
Моно к сожалению раньше был хорош, сейчас чтобы вывести деньги, уже ждём 5 день. Деньги обещали вывести в течении суток (первый раз написал сотрудник), второй день вообще шикарный, сказали, что до 3-х рабочих дней. Раз до 3-х рабочих дней, пишу на третий день. Они пишут в боте, день заканчивается в 23:59. Ждите. Окей. Ждём, день закончился. Пишу где деньги согласно заявлению на вывод средств? Они пишут, спустя 3 дня, ждите, обязательно будут. Буду держать в курсе в комментариях, на какой срок монобанк выведет деньги. Не порекомендую пользоваться этим банком — это 100 процентов, хранить плюс минус нормальные суммы у вас не получится.
monobank
Ответ банка
28 декабря 2023, 15:01
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Проблема решена
batosha 27 декабря 2023, 23:12
Сломал ногу, нет возможности пользоватся карточкой физически — только такси, доставка, онлайн-оплата, перевод денег и т. п.
При этом в плане доходов-расходов по карте ничего не поменялось (а так же кредитной истории)
Через месяц кредитный лимит — 0.
Теперь не факт, вернет ли бездушный алгоритм мне лимит когда-нибудь, вообще)
От живого человека, очевидно, врядли получиться получить не шаблонный ответ.
Очень впечатлило именно что неожиданно произошло, одним днем.
Но, как-бы, никто не застрахован.
monobank
Ответ банка
28 декабря 2023, 8:24
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Whatislove 27 декабря 2023, 20:56
Тупанув з переказами між гривневою та доларовою карткою, але вчасно звернувся до підтримки, а саме до оператора Дмитра, який все роз’яснив і витримав дурні питання
Дякую йому, та всій команді MONO, ви круті✨
monobank
Ответ банка
28 декабря 2023, 8:22
Дуже дякуємо за ваш відгук! :)
asdasd1313 27 декабря 2023, 17:42
Чудовий банк на початку, котрий буду змінювати через максимально огидну підтримку.
Деталі чому так вирішив:
Зробив замовлення 24.12.2023 в інтернет магазині через інтернет картку (біла котра) вказавший номер картки й cvv (який оновлюється) через liqpay сервіс (можливо і підробний, візуально схожий на оригінал, не знаю). 27.12.2023 дізнався що сайт на якому робив замовлення не відправляє замовлення людям взагалі вирішив написати в підтримку щоб дізнатись чи можливо повернути гроші(схоже на шахрайство), описавши всю ситуацію.
Заблокували всі рахунки що були на акаунті, 2 години намагався через 'чудову' підтримку хоч до якоїсь картки отримати доступ.
Сам винний в тому що написав підтримці, хочу застерегти інших. Писати їм варто тільки в екстренних ситуаціях. (Пішов шука менш нервовий банк з менш уважною підтримкою)
monobank
Ответ банка
monobankua 27 декабря 2023, 19:16
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Проблема решена
Dmytro30031978 27 декабря 2023, 13:51
Банку та рахунок, на який ми зібрали чималу суму для військових окремого підрозділу ці люди заблокували. Скріни сум, які люди нам надали ми передали в банк та їм все одно. Це єдиний банк, який так поступив. Ні тобі нормальної відповіді ні тобі пояснень. Що робити, а тим паче що військовим робити? Ремонт машин, запчастини, старлінки — це все за власні кошти. Я вже не знаю як цей банк назвати…
monobank
Ответ банка
monobankua 27 декабря 2023, 15:22
Бачимо, що колеги запитали у вас описати суть або надати документи, що можуть підтвердити операції зарахування коштів на вашу банку.
Повірте, нам дуже не хочеться цього робити, але за законом ми не можемо проводити витратні операції на вашій картці, поки не перевіримо операції зарахування.
На поточний момент чекаємо від вас інформацію та документи, посилання на соц. мережі про збори тощо.
Наталія Андрусенко 27 декабря 2023, 13:14
Мої рахунки були заблоковані, про що я була повідомлена через, телеграм та повідомленням на електронну пошту. Для мене це було несподівано так як за 10 днів до моменту блокування я пройшла перевірку фін моніторингу, на запит банку я надала усі затребувані документи та пояснення, це вже було не вперше, усі документи та пояснення було переслані на електронну пошту банка дуже швидко так як в мене легальний бізнес, звітність завжди під рукою, податки сплачую вчасно, з рахунків монобанку. Того ж дня отримала відповідь банку о продовженні співпраці. Після надходження значних коштів на мій рахунок ФОП, рахунок без попередження був заблокован. Перший мій запит був чи не взлом це телеграм чата. Але співробітник повідомив що додаток та рахунок заблоковані, підстави за правилами банка вони можуть не наголошувати. Для повернення коштів запросили мій особовий рахунок в іншому банку. Після надання реквізитів в телеграм, мені розблокували додаток для підписання заяви о переказі коштів. Пообіцяли повернути за 3 дні. За три дні кошти не повернули. Вже 15 діб я надсилаю повідомлення на телеграм бот, отримую відповіді: чекайте, на розгляді. Дії працівників банку дуже не професійні, так як кожен раз я повинна сформулювати проблему спочатку, щоб отримати без інформативну відповідь. Прошу вас допомогти в вирішенні цього питання, за весь період співпраці з банком в мене не було негативних вражень, переходити в площину судових позивів дуже не хочу.
monobank
Ответ банка
monobankua 27 декабря 2023, 13:59
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Згідно ст.15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» банк перевіряє транзакції клієнта.
На основі цього аналізу та інформації із різних перевірених джерел банк приймає рішення щодо подальшого обслуговування.
Колеги зараз займаються питанням про переказ коштів.
Нам шкода, що це займає більше часу ніж планувалось.
Вже передали фахівцям сигнал по можливості максимально прискорити цей процес
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ARV0404 27 декабря 2023, 9:27
Monobank надіслав повідомлення в телеграм, та на пошту о припиненні співпраці, одразу був заблоковано доступ у додаток та до рахунків. В Телеграм підтримці пояснень блокування не надали, сповістили що кошти будуть поверненні на протязі 3х днів, на мій рахунок в іншому банку. Реквізити рахунку я надала в телеграм підтримці, на кілька хвилин було надано доступ в додаток для підписання заяви о перерахуванні коштів. З моменту підписання заяви минуло 15 діб кошти більше 1500000 грн не повернули.
За 10 днів до блокування в мене, співробітниками банку для фін.моніторінгу були запрошені документи та пояснення підтверджуючі мою діяльність. Пояснення та документи були надані одразу так як я займаюсь підприємницькою діяльністю чесно, плачу податки (з рахунку монобанку) веду звітність та подаю в податкову вчасно. Від банку отримала відповідь що перевірка успішна проблем немає.
Мене дуже непокоїть що рахунки були заблоковані після надходження значних коштів на рахунок.Зрозумілих пояснень від співробітників банку я не отримала, тільки стандартні відписки (чекайте, заява на розгляді, нам дуже шкода). Тому вбачаю в діях банку шахрайство та нехтування моїми правами на користування особистими коштами. Прошу розібратися в ситуації та повернути кошти як можно швидше.
На протязі року, зауважень до роботи банку не мала, рахунок відкрила за рекомендаціям моїх контрагентів (вимушено сповістила їх о моїх проблемах, що вдарило по репутації банку)
monobank
Ответ банка
monobankua 27 декабря 2023, 14:00
Надали відповідь в наступному відгуку
Проблема решена
ARV0404 27 декабря 2023, 8:13
11.12.2023 отримав повідомлення в телеграмм від Монобанк, про припинення співпраці та блокування рахунків, також лист на почту. На прохання надати інформацію о причинах відповіли, що згідно політики банку та договору мають право в одностороннему порядку розірвати співпрацю, я їм написав, що 22.11.2023 пройшов перевірку по запиту фін.моніторингу і отримав відповідь, що можемо співпрацювати надалі, кошти після проведення перевірки на мій рахунок не поступали, пояснень о блокуванні не отримав. На мій запит щодо повернення коштів, відповіли що кошти повернуть на протязі 3х днів, відкрили доступ в додаток для підписання заяви о переказі коштів на рахунок в іншому банку. Через три дні кошти не отримав. На мої листи на електронну пошту монобанку відповіді не отримав. В телеграмі на мої багаторазові запити, отримую стандартні відповіді від некомпетентних співробітників, кожен раз необхідно пояснювати проблему спочатку. Кошти у розмірі 616654,54 грн. з рахунку ФОП, та 74950 грн. з приватного рахунку не рахунок вказаний в заяві від 11.12.2023 не отримав, терміни повернення банк не визначає, пишуть чекайте.Підприємницькою діяльністю займаюсь з 2015 року, звітність та податки надаю та сплачую вчасно, без зауважень. Податки сплачував з рахунків моно банку. Дії банку дуже схожі на шахрайство, тому наступним шагом буде звернення до правоохоронних органів, або до суду.
monobank
Ответ банка
monobankua 27 декабря 2023, 13:53
Дуже шкода, що склалась така ситуація.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування.
Згідно ст.15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» банк перевіряє транзакції клієнта.
На основі цього аналізу та інформації із різних перевірених джерел банк приймає рішення щодо подальшого обслуговування.
На поточний момент питання про переказ коштів в роботі. Передали запит колегам по можливості прискорити вирішення питання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SvitlanaPechnik 26 декабря 2023, 18:53
Дякую операторам за якісну роботу. Швидко, легко і просто пояснять незрозуміле та знайдуть відповідь на питання.
monobank
Ответ банка
monobankua 26 декабря 2023, 20:19
Глибоко вдячні, що знайшли час і оцінили нашу роботу! Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
aftermoon 26 декабря 2023, 12:13
Це огляд фінансового моніторингу монобанку, незаконні вимоги та термін перевірки не обмежен
Тиждень тому я отримав гроші надіслані з Європейського Союзу. Банк зв’язався зі мною, щодо пояснення джерела трансакції і пояснення самої фінансової операції (для проведения финансового мониторинга). Звісно, жодних питань немає, це потрібно робити якщо ми европейська держава, а ні сомалі.
Негайно пояснил ситуацію, на якій основі я отримав гроші. Я дав банку всього 5 різних документів. Рішення суду, инвойс итд. Більше того, банк навіть попросив мене скинути листування зі своїм адвокатом. Якщо це банк заперечить, у мене є скріншоти діалогa з працівником банку.
Минув тиждень, все ще на етапі контролю, вони мають час, грошей на картці у мене до сих пір немає.
Сьогодні я написав скаргу в НБУ. Якщо у когось подібна проблема, зробіть те саме. Нехай банк отримає штраф.
monobank
Ответ банка
monobankua 26 декабря 2023, 16:04
Нам дуже шкода, що перевірка триває більше ніж очікувалось.
Зараз питання ще в роботі.
Колеги зв'яжуться з вами за результатами перевірки, для надання відповіді
Юрий Шевцов 25 декабря 2023, 18:39
На карту компанией Epic Games были переведены средства в размере 70 долл.США.Несмотря на то что monobank был предоставлен идентификационный номер транзакции (d24ed97b3e5244f3a54bfcf0db9fb7f5) операторы утверждают что перевода средств не было.Средства наглым образом сворованы и разбираться никто не хочет.
monobank
Ответ банка
25 декабря 2023, 18:59
Нам дуже прикро, що у вас склалася така думка
Дійсно, на жаль, в банк даний переказ не надходив
Ми рекомендуємо звернутися до відправника коштів, для пошуку переказу
Якщо переказ нам надійде, ми обов'язково зарахуємо його або зв'яжемося, для уточнення інформації
Проблема решена
Vlad98 25 декабря 2023, 12:54
На фішинговому сайті Укрпошти, на який мене направило з смс — повідомлення про оплату 9.82 грн за доставку посилки, було здійснено прив’язку моєї карти Монобанку до Applepay, після чого кількома транзакціями знято 950 грн за покупки в якомусь мексиканському магазині. На мій погляд, ці транзакції мали бути автоматично заблоковані, по причинах:
1) У мене зовсім не айфон, а простий Xiaomi
2) Жодного разу я ніколи нічого за межами України не купляв, тим більше в Мексиці — тобто транзакції були явно не типові
3) Кілька моментальних транзакцій на різні суми, з метою підбору суми, що є на балансі.
monobank
Ответ банка
25 декабря 2023, 14:48
Нам дуже прикро, що сталася ця ситуація
Ми завжди працюємо над покращенням безпеки, аналізуємо нові види шахрайства та розробляємо інструменти, для збереження ваших коштів
В вашому випадку, ми зреагували на спроби списань та намагалися з вами зв'язатися
Також, звертаємо вашу увагу, що у застосунку є можливість увімкнути налаштування безпеки, які допоможуть уникнути шахрайських списань. Переглянути всі налаштування можна за шляхом: головний екран — свайп вліво — «Налаштування безпеки» (під зображенням картки)
Проблема решена
BratAlex 24 декабря 2023, 13:32
У мене перестал працювати Pay pass на карті. Захотів поміняти картку, але консультант каже — 100 грн. За що??? Картка незламана, працююча, тільки Pay pass -відпочиває. Та ж сама ситуація була з карткою Ощадбанку місяц тому, так поміняли безкоштовно і без питань!!! А що з Монобанком? Це точно не європейський сервіс!!! Телефон — кнопковий, без NFS, вибачайте Монобанк…
monobank
Ответ банка
24 декабря 2023, 16:19
Розуміємо, що ситуація неприємна та приносимо вибачення за некоректну консультацію в підтримці
З колегою обов'язково проведемо роботу
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема решена
orendodavec 24 декабря 2023, 9:40
«Зробив переказ з пейпелл на доларову карту. А прийшло рівно на 2 $ менше. Підтримка каже банк не знімав коміссію, то конвертація… Але Це дуже малоімовірно щоб за це 2 долари рівно знялося.
Тобто зняли 2$, кажуть що комісій нема, ще і підтримка хоче голову задурити.»
monobank
Ответ банка
24 декабря 2023, 14:44
Шкода, що у вас склалася така думка
Переказ надійшов в банк у валюті гривня і відбулась конвертація, для зарахування на валютну картку в доларі
Суму в гривні, яку було нам переказано, ви можете переглянути у квитанції, яку надсилали у підтримку. Курс на момент надходження переказу був 37.7302. Таким чином, якщо поділити суму переказу на курс, то вийде сума до зарахування
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
aleksben 23 декабря 2023, 19:27
В дружини списало гроші з картки десь у в'єтнамі.
На велику суму. Ні смс. Ні сповіщення про транзакцію. Ні дзвінка що транзакції кожну хвилину в одній точці. Нуль. Коли купляєш каву то прилітає що оплатили. А коли 60 тисяч то нічого. Це жах.
Ні підтверджень не присилає нічого.
І що тепер робити??? Дякуєм за різдвяний настрій. Толку від поліції певно буде нуль
monobank
Ответ банка
24 декабря 2023, 9:49
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Андрей Петрович 23 декабря 2023, 18:43
Я тоже стал жертвой этого моношарашкиного банка. В кратце, монобанк, моими деньгами списал долг совсем другого клиента банка. Как вы думаете перед кем был у другого клиента банка долг? Правильно, перед моно банком. Нормальный банк, бы вернул бы мне деньги, так как перевод был ошибочный, темболие как владелец счета отправителя, так и владелец счета получателя, сообщили банку, чтобы деньги мне вернули. Но это не вероятно, но возможно в монобанке, он моими деньгами списал чужие кредиты. На что смотрят государственные структуры, почему этих воров и мошенников с моношарашкиной конторы, не закрыли, а продолжают им розрешать воровать деньги в простых украинцев. Темболие у них нету офисов, а главный офис в Киеве, в реальности не существует, о чём пишут другие люди. Написал 3 адвокатам обращение, так адвокаты даже не ответили, наверное они знают про монобанк то что я незнаю. После двохдневного бесполезного общения с службой поддержки монобанка в вайбере, я написал ещё на разные имейлы служб поддержки монобанка, обращения, добавил копию всех сообщений с вайбер, а также доказательства что это деньги были предназначены не для получателя, а на закупку материалов в епицентре. Но, вы будете опять в шоке как и я, служба поддержки в ответах, ничего не решала, а только собирала через меня личные данные третий лиц, тоесть владельца счета получателя, который для меня является чужим человеком…
monobank
Ответ банка
monobankua 23 декабря 2023, 19:14
На жаль, у поточній ситуації дійсно відсутня можливість скасувати помилковий платіж.
Ми рекомендуємо відправнику звернутися до одержувача для врегулювання питання.
Якщо відправник не знає одержувача або не може вирішити питання, тоді ми рекомендуємо звернутись до суду.
Проблема решена
sergiyp777 23 декабря 2023, 14:17
Ось такі цікаві факти від Моно:
1. Зняття депозиту з Моно зайняло цілих 273 дні. Живучи в місті, де доступне лише відділення А-банку, вони видавали валютні депозити з Моно лише при наявності готівки в касі. Щоб отримати свої кошти назад, мені знадобилося 273 дні (а моно ви так будете списувати платежі по кредитам?)
2. Очікування відповіді від оператора 3 години, щоб дізнатися, про зміну номера телефона для входу в додаток. (Я вже встиг розібратись самотушки, як через 3 години отримав відповідь, це ну дуже оперативно)…
3. 5 повторних списань за покупки вночі, але через 10 днів ці кошти були повернуті. Дякую, що ви надійно зберігали ці гроші 10 днів, що ніхто не мав доступу до них…

Я ніколи таким щаливим не був коли закрив нарешті картку від Моно… Дякую Моно за гарну співпрацю, проте є ситуації, що вимагають покращення та удосконалення сервісу.
monobank
Ответ банка
monobankua 23 декабря 2023, 18:48
1.Стосовно наявності валюти у відділеннях. Дійсно був період у коли в касах видавали лише наявну валюту. Ми намагалися зробити все можливе, щоб процес отримання валюти не викликав у клієнтів складнощів, проте війна вносила свої корективи.
На поточний момент валюту у вашому місті можна отримати не тільки в А-банк, а і зробити замовлення та отримати у відділенні Укргазбанку.

2. Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки. Ми завжди намагаємося надавати тільки якісний сервіс. Під час вашого звернення, дійсно був ажіотаж через проблеми, що виникли у користувачів Київстар, що привело до довгого очікування відповіді. Ми передали ваші звернення до підтримки, обов'язково перевіримо, проаналізуємо та вживимо заходів.

3. Стосовно повторних списань. Це були оффлайн списання. Як це працює та чому так відбулося надали вам відповідь під відгуком та у особисті повідомлення 15 січня 2021.

Шкода що ви прийняли рішення про закриття картки. Будемо раді бачити вас серед клієнтів у майбутньому
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Viktoria151992 23 декабря 2023, 8:17
Обратилась я в моно банк с просьбой вернуть сумму которую перевала мошеннику. Оператор сразу же занялся решением вопроса. Но надежды на возврат средств не давал. Карту мошенника заблокировали они … но через пару дней вернулась одна сума. Я очень довольна работой. Спасибо огромное. Моно банк вы лучшие
monobank
Ответ банка
monobankua 23 декабря 2023, 10:41
Вдячні за ваш відгук!
Минфин
Ответ администратора
26 декабря 2023, 8:36
Відгук не зарахований (на 25.12.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Петро Віхоть 21 декабря 2023, 18:33
Монобанк заблокував рахунок. При першому зверненні вказали справа № 752/24156/23, провадження № 1-кс/752/9869/23. Я був шокований бо жодних справ на себе не очікував. Ледве відійшовши від шоку я подзвонив у виконавчу службу глосіївського району де розглядається справа, надав ПІБ та інд. код, мені там ввічливо відповіли що жодних рішень чи проваджень у яких я фігурую у них немає. Тоді я знову дзвоню у монобанк, кажу так і так нічого немає. Мені тоді скидують корішок з печаюкою глосіївського відділу поліції і працівник клянеться шо нижче у документі моє прізвище. Я перепитуюсь чи точно, мені служба турботи відповідає точно але документ надати не можуть. Ну шож я шокований вдруге по по перше в києві не бував по друге жодних порушень не вчиняв. Знову шокований. Ледве відійшовши від шоку вдруге за день дзвоню в голосіївське відділення поліції, де мені ввічлий працівник поліції повідомляє що на мене там нічого немає. Ну що ж я абсолютно шокований дзвоню знову в монобанк, мені знову дають справу № 752/24156/23, провадження № 1-кс/752/9869/23. і кажуть шо точно преточно по тому рішенню я заблокований. Я знову дзвоню у виконавчу службу яка мала надати запит на блокування рахунку і там мені знову кажуть шо даних по моїй ПІБ і індифікаційному коду немає. Я знову дзвоню у моно мені знову кажуть шо рішення таки є, я прошу надати документ, мені кажуть шо за сутку буде сформований. Я до речі довідку про несудимість надіслав, по поведінці служби турботи очевидно що таких документів не визнають. До речі справа № 752/24156/23, провадження № 1-кс/752/9869/23 (у якій я сумніваюсь що фігурую бо до суду ніхто не викликав) на момент блокування картки ще навіть не розглядалась бо картку заблокували десь зранку, а справа мала розглядатись 15:30 згідно сайту голосіївського суду. Висновок: 1. У суд мене ніхто не викликав, значить судового рішення немає, у витягу про несудимість з дії яку монобанк не визнав пише шо я несудимий. 2 Як мінімум один раз служба турботи мене обманула коли сказала дзвонити у відділення поліції (по відчуттях я обманутий ще й вдруге і втретє), бо у ніяких судах участі не беру. 3. Монобанк в чому справа?
monobank
Ответ банка
monobankua 23 декабря 2023, 18:34
Розуміємо, що обмеження це неприємна ситуація.
Щоб допомогти у вирішенні питання, ми написали вам відповідь в особистих повідомленнях

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.85 42.3603
EUR 49.33 49.95
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.85 42.3603
EUR 49.33 49.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝