×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.85 | 42.3603 |
| EUR | 49.33 | 49.95 |
| Все курсы банка | ||
Брехня з рахунком ФОП як і у багатьох
Надав всі документи, все що просили. Дві неділі мені морочили голову, робота стояла.
Потім прийшло сповіщення що все добре, документи повірили, моніторинг зняли, і майже зразу приходить сповіщення що банк припиняє зі мною співпрацю та закриває всі рахунки, без попередженнь. Тільки приходить на пошту лист що вони припиняють зі мною працювати, і цитують закон про відмивання не законно отриманих коштів.
На прохання пояснити, чому виходячи з усієї документації що я їм надав, вони спочатку кажуть що все добре, і тут же блокують карти і Звинувачують мене в незаконній діяльності. Відповідь одна, «це конфіденційна інформація банку». Якщо кажете що я відмиваю гроші доведіть це. Не банк, а якийсь цирк.
Всі представники банку тягнуть час, кажуть що перенаберуть за декілька хвилин щоб уточнити, але проходять години. І всі як роботи несуть один і той самий нелогічний та не зв’язаний текст.
Дойшло все до того що мені заявили, що банк сам вирішує з ким хоче працювати, а з ким ні, це їх право, і пояснювати вони нічого не повинні. Виходить що для цього банку не потрібні ніякі причини для розірвання співпраці, набрешуть щось про вас і ви вже заблоковані. Тому подумайте кому ви довіряєте свої кошти.
Поки не відкрив рахунок фоп здавалися зручними, але тут відкрилася зворотня сторона
Комментарии (17)
БАНК КОТОРЫЙ НЕВЫВОДИТ ДЕНЬГИ.
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Комментарии (2)
Кредитный лимит, алгоритм, безвыходность.
При этом в плане доходов-расходов по карте ничего не поменялось (а так же кредитной истории)
Через месяц кредитный лимит — 0.
Теперь не факт, вернет ли бездушный алгоритм мне лимит когда-нибудь, вообще)
От живого человека, очевидно, врядли получиться получить не шаблонный ответ.
Очень впечатлило именно что неожиданно произошло, одним днем.
Но, как-бы, никто не застрахован.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (11)
Тупанув
Дякую йому, та всій команді MONO, ви круті✨
Комментарии (1)
Підтримка що блокує рахунки не розібравшись
Деталі чому так вирішив:
Зробив замовлення 24.12.2023 в інтернет магазині через інтернет картку (біла котра) вказавший номер картки й cvv (який оновлюється) через liqpay сервіс (можливо і підробний, візуально схожий на оригінал, не знаю). 27.12.2023 дізнався що сайт на якому робив замовлення не відправляє замовлення людям взагалі вирішив написати в підтримку щоб дізнатись чи можливо повернути гроші(схоже на шахрайство), описавши всю ситуацію.
Заблокували всі рахунки що були на акаунті, 2 години намагався через 'чудову' підтримку хоч до якоїсь картки отримати доступ.
Сам винний в тому що написав підтримці, хочу застерегти інших. Писати їм варто тільки в екстренних ситуаціях. (Пішов шука менш нервовий банк з менш уважною підтримкою)
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (5)
Заблокували кошти на банці.
Повірте, нам дуже не хочеться цього робити, але за законом ми не можемо проводити витратні операції на вашій картці, поки не перевіримо операції зарахування.
На поточний момент чекаємо від вас інформацію та документи, посилання на соц. мережі про збори тощо.
Комментарии (13)
Проблеми з поверненням коштів після без підставного блокування рахунків
Згідно ст.15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» банк перевіряє транзакції клієнта.
На основі цього аналізу та інформації із різних перевірених джерел банк приймає рішення щодо подальшого обслуговування.
Колеги зараз займаються питанням про переказ коштів.
Нам шкода, що це займає більше часу ніж планувалось.
Вже передали фахівцям сигнал по можливості максимально прискорити цей процес
Комментарии (2)
Блокування рахунків без підстав та пояснень, не повернули кошти.
За 10 днів до блокування в мене, співробітниками банку для фін.моніторінгу були запрошені документи та пояснення підтверджуючі мою діяльність. Пояснення та документи були надані одразу так як я займаюсь підприємницькою діяльністю чесно, плачу податки (з рахунку монобанку) веду звітність та подаю в податкову вчасно. Від банку отримала відповідь що перевірка успішна проблем немає.
Мене дуже непокоїть що рахунки були заблоковані після надходження значних коштів на рахунок.Зрозумілих пояснень від співробітників банку я не отримала, тільки стандартні відписки (чекайте, заява на розгляді, нам дуже шкода). Тому вбачаю в діях банку шахрайство та нехтування моїми правами на користування особистими коштами. Прошу розібратися в ситуації та повернути кошти як можно швидше.
На протязі року, зауважень до роботи банку не мала, рахунок відкрила за рекомендаціям моїх контрагентів (вимушено сповістила їх о моїх проблемах, що вдарило по репутації банку)
Комментарии (7)
Заблокували додаток та рахунки без підставно, на протязі 15 днів кошти не повернули.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування.
Згідно ст.15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» банк перевіряє транзакції клієнта.
На основі цього аналізу та інформації із різних перевірених джерел банк приймає рішення щодо подальшого обслуговування.
На поточний момент питання про переказ коштів в роботі. Передали запит колегам по можливості прискорити вирішення питання.
Комментарии (3)
Оператори в чаті.
Комментарии (1)
Жахлива робота фінансового моніторингу
Тиждень тому я отримав гроші надіслані з Європейського Союзу. Банк зв’язався зі мною, щодо пояснення джерела трансакції і пояснення самої фінансової операції (для проведения финансового мониторинга). Звісно, жодних питань немає, це потрібно робити якщо ми европейська держава, а ні сомалі.
Негайно пояснил ситуацію, на якій основі я отримав гроші. Я дав банку всього 5 різних документів. Рішення суду, инвойс итд. Більше того, банк навіть попросив мене скинути листування зі своїм адвокатом. Якщо це банк заперечить, у мене є скріншоти діалогa з працівником банку.
Минув тиждень, все ще на етапі контролю, вони мають час, грошей на картці у мене до сих пір немає.
Сьогодні я написав скаргу в НБУ. Якщо у когось подібна проблема, зробіть те саме. Нехай банк отримає штраф.
Зараз питання ще в роботі.
Колеги зв'яжуться з вами за результатами перевірки, для надання відповіді
Комментарии (11)
Банк не защитывает переведенные средства на карту
Дійсно, на жаль, в банк даний переказ не надходив
Ми рекомендуємо звернутися до відправника коштів, для пошуку переказу
Якщо переказ нам надійде, ми обов'язково зарахуємо його або зв'яжемося, для уточнення інформації
Комментарии (10)
Слабка безпека інтернет операцій
1) У мене зовсім не айфон, а простий Xiaomi
2) Жодного разу я ніколи нічого за межами України не купляв, тим більше в Мексиці — тобто транзакції були явно не типові
3) Кілька моментальних транзакцій на різні суми, з метою підбору суми, що є на балансі.
Ми завжди працюємо над покращенням безпеки, аналізуємо нові види шахрайства та розробляємо інструменти, для збереження ваших коштів
В вашому випадку, ми зреагували на спроби списань та намагалися з вами зв'язатися
Також, звертаємо вашу увагу, що у застосунку є можливість увімкнути налаштування безпеки, які допоможуть уникнути шахрайських списань. Переглянути всі налаштування можна за шляхом: головний екран — свайп вліво — «Налаштування безпеки» (під зображенням картки)
Комментарии (5)
Заміна картки за гроші
З колегою обов'язково проведемо роботу
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Комментарии (9)
2$ утримали і кажуть що «комісій немає»
Тобто зняли 2$, кажуть що комісій нема, ще і підтримка хоче голову задурити.»
Переказ надійшов в банк у валюті гривня і відбулась конвертація, для зарахування на валютну картку в доларі
Суму в гривні, яку було нам переказано, ви можете переглянути у квитанції, яку надсилали у підтримку. Курс на момент надходження переказу був 37.7302. Таким чином, якщо поділити суму переказу на курс, то вийде сума до зарахування
Комментарии (3)
Бездіяльність банку. Шахрайство
На велику суму. Ні смс. Ні сповіщення про транзакцію. Ні дзвінка що транзакції кожну хвилину в одній точці. Нуль. Коли купляєш каву то прилітає що оплатили. А коли 60 тисяч то нічого. Це жах.
Ні підтверджень не присилає нічого.
І що тепер робити??? Дякуєм за різдвяний настрій. Толку від поліції певно буде нуль
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Комментарии (14)
Монобанк, украл у меня деньги, на оплату задолженностей третий лиц перед монобанком.
Ми рекомендуємо відправнику звернутися до одержувача для врегулювання питання.
Якщо відправник не знає одержувача або не може вирішити питання, тоді ми рекомендуємо звернутись до суду.
Комментарии (39)
Моя статистика від МОНО
1. Зняття депозиту з Моно зайняло цілих 273 дні. Живучи в місті, де доступне лише відділення А-банку, вони видавали валютні депозити з Моно лише при наявності готівки в касі. Щоб отримати свої кошти назад, мені знадобилося 273 дні (а моно ви так будете списувати платежі по кредитам?)
2. Очікування відповіді від оператора 3 години, щоб дізнатися, про зміну номера телефона для входу в додаток. (Я вже встиг розібратись самотушки, як через 3 години отримав відповідь, це ну дуже оперативно)…
3. 5 повторних списань за покупки вночі, але через 10 днів ці кошти були повернуті. Дякую, що ви надійно зберігали ці гроші 10 днів, що ніхто не мав доступу до них…
Я ніколи таким щаливим не був коли закрив нарешті картку від Моно… Дякую Моно за гарну співпрацю, проте є ситуації, що вимагають покращення та удосконалення сервісу.
На поточний момент валюту у вашому місті можна отримати не тільки в А-банк, а і зробити замовлення та отримати у відділенні Укргазбанку.
2. Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки. Ми завжди намагаємося надавати тільки якісний сервіс. Під час вашого звернення, дійсно був ажіотаж через проблеми, що виникли у користувачів Київстар, що привело до довгого очікування відповіді. Ми передали ваші звернення до підтримки, обов'язково перевіримо, проаналізуємо та вживимо заходів.
3. Стосовно повторних списань. Це були оффлайн списання. Як це працює та чому так відбулося надали вам відповідь під відгуком та у особисті повідомлення 15 січня 2021.
Шкода що ви прийняли рішення про закриття картки. Будемо раді бачити вас серед клієнтів у майбутньому
Комментарии (11)
Вернули деньги которые перевела мошеннику
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (3)
Виконавче провадження про арешт коштів
Щоб допомогти у вирішенні питання, ми написали вам відповідь в особистих повідомленнях
Комментарии (9)