Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
a1ekspro123123 29 октября 2022, 13:14
Мобильное приложение удобное.
Техподдержка отвечает быстро и по делу.
Скрытых платежей, комиссий нет.

Все познается в сравнении. Когда пользуешься мобильными приложениями других банков, тогда разница действительно чувствуется как «небо и земля».

А когда стало возможным покупать облигации и валюту, это было круто и удобно.
Спасибо команде Монобанка. Развивайтесь дальше.

Единственный недостаток, сложность снимать валюту с депозитов через А-банк. В банке не всегда есть валюта для выдачи ((
monobank
Ответ банка
monobankua 29 октября 2022, 15:52
Спасибо за ваш отзыв!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
alians72 28 октября 2022, 15:12
Заказал депозит валютный на 11 ноября хотя сегодня 28 октября ответ банка такой З приводу зняття.Наразі є заявка для замовлення коштів для зняття з депозиту на суму 1330 доларів.
Замовлення обробляються в порядку черги. Заявка на 11.11 ще знаходиться в роботі. Якщо будуть зміни щодо замовлення — ми з вами зв’яжемось за один робочий день до дати замовлення.Какая то очередь и прикрываются военным положением проблема доставки в отделение Киева.
monobank
Ответ банка
monobankua 28 октября 2022, 20:32
Нам очень жаль, что данный процесс заказа валюты, вызывал у вас негативные эмоции.
Стараемся сделать все возможное, чтобы валюта была во всех отделениях, однако война вносит свои коррективы
Мы делаем заказ валюты на отделение, но если будут изменения заказа, мы связываемся с клиентом за один рабочий день до заказа.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
TMUkraine 28 октября 2022, 12:24
Добрий день. Хочу залишити відгук стосовно роботи даного закладу під час російської агресії. На початку війни їм було запропоновано закрити кредитну картку з невеликою знижкою — вони відмовилися і почали шантажувати якимись бюро, намагаючись заробити ще більше. Дана установа прямо або приховано займається лихварством, добиваючи людей з іншої сторони, вимагаючи відсотки не надаючи домоміжних умов реструктуризації і т д. Мною було визначена юридично чітка позиція щодо таких дій. Були помічені факти обману зі сторони працівників та неповаги факти яких будуть зазначені на судовому засіданні. Хочу зазначити, що з огляду на таку поведінку ви не отримаєте від мене ні копійки, а лише і тільки після судових рішень.
Ваші дії класифікуються як заробіток на біді. Усі ваші шаблонні відповіді, написи, фрази більше не працюють.
monobank
Ответ банка
monobankua 28 октября 2022, 14:36
Розуміємо, що в поточних умовах виконати зобов'язання щодо кредиту – не найпростіше завдання.
Звертаємо вашу увагу, що зараз ми не списуємо пені, штрафи та неустойки при невнесенні мінімального платежу.
Для уточнення інформації, написали вам в особисті повідомлення
Проблема решена
Man2019 27 октября 2022, 12:22
Маю борг перед монобанк, зателефонували та запропонували реструктурізацію за умови внесення 10% боргу, надіслали цю пропозицію в мобільний додаток. На моє прохання вислати умови договору реструктурізації — відмовили та сказали, що це можливо тільки після внесення платежу боргу 10 відсотків. Вніс платіж. Відповідь від монобанк — незараховано платіж. Внесіть ще 10% і тоді розглянемо це питання знов. Маю сподівання що це всьго ж людський фактор деяких співробітників і питання буде вирішене на рівні керівництва. Але виглядає як простий розвід і це в СКРУТНЕ СТАНОВИЩЕ ПІД ЧАС ВІЙНИ ((Дуже розчарований таким ставленням від монобанку. І все ж сподіваюся що це якась технічна помилка та непорозуміння та ситуація буде вирішена позитивно. Попереджаю, будьте обережні під час таких пропозоцій від монобанк!
monobank
Ответ банка
27 октября 2022, 12:56
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Колеги написали вам в месенджері
alians72 27 октября 2022, 12:04
11 ноября заканчивается депозит в валюте позвонил на горячую линию сделал заявку на Бажана 26 в отделении юниверсал банка сотрудник ответил что может удовлетворить заявку только 17 ноября. Тогда подобрали отделение на Саксаканского и сделали заявку.Проблема что отделение далеко и в нужном отделении на дату окончания депозита нет валюты.
monobank
Ответ банка
27 октября 2022, 12:52
Приносим извинения за доставленные неудобства
Стараемся сделать все возможное, чтобы валюта была во всех отделениях, однако война вносит свои коррективы
Проблема решена
Игорь Рябинин 27 октября 2022, 9:37
Закончился депозит и хотел его снять в Харькове в отделении А-Банка на пр. Александровский 91. В приложении пишет выберите отделение. Смотрю на карте, ближайшее это Киев. Звоню в поддержку. Говорят неважно, выбирайте любое. Ок, выбираю Киев. Пишет «Для подготовки денег, нам надо 2 дня. Выберите число.» Ближайшее через 4 дня. Снова звоню в поддержку. Говорят выбирайте любое число, главное вам придет код, с которым можете в кассе снять. ОК. Приезжаю в 9.00 к отделению. Стоит очередь из бабушек, человек 50 за какими-то выплатами. С боем и проклятиями прорываюсь к операторам, чтобы узнать. Говорят денег нет, приходите после 14.00. Жду.
monobank
Ответ банка
27 октября 2022, 12:46
Понимаем, что ситуация неприятная
Мы можем заказать сумму в отделение, но уже на ноябрь
Написали вам в личном сообщении, для уточнения информации
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
AlionaRudenko26 25 октября 2022, 14:46
Продает товар в телеграмме. Просит оплату 50%. После оплаты удаляет переписку и не отвечает на смс. Когда с других номеров пишу, то отвечает, но когда пишу что бы вернул деньги сразу блокирует.
Пишу номер карты, что бы больше никто этому человеку не отправлял деньги на перед.
monobank
Ответ банка
monobankua 25 октября 2022, 18:16
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема решена
Heti555 25 октября 2022, 13:55
Маю рахунок ФОП, користувався картою у сфері консалтингу та послуг, використовував чорну карту. Не проводив операції із валютами жодного разу. Інколи перевищував ліміт на транзакції по чорній карті, однак старався його не перевищувати. В якийсь момент постійно хтось почав звертатися в підтримку Монобанку, давати їм мій номер карти, і просто пишуть що знайшли мою карту, пишуть номер карти — а банк блокує. Я задовбався її розблоковувати, тртмаючи її в руці, просіть фото карти або ще щось, або через верифікований метод звертання. А на днях взагалі закрили всі рахунки. Я розчарований. Піду ваш Monobeer бомжам віддам.
monobank
Ответ банка
monobankua 25 октября 2022, 18:03
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
kanekii 24 октября 2022, 23:00
Шахрайка на різних тг просить про допомогу і в інший час пише з других акаунтів і інших карт, кидає на гроші 5375 4141 4012 9171.
monobank
Ответ банка
monobankua 25 октября 2022, 18:10
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Olena2907 24 октября 2022, 20:28
Зарахувала переказ на валютну карту моно. Перед цим уточнила у службі підтримки, що валюту потрібно буде замовити зазадалегідь. АЛЕ, про те що 400 доларів потрібно чекати три тиждні… до цього я не була готова. І цей КИЇВ! Мабуть у банку почалися значні проблеми, будьте обережні!
monobank
Ответ банка
monobankua 25 октября 2022, 10:57
Для уточнення інформації, запитали дані в особистому повідомлені
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Li. Ch. 23 октября 2022, 19:39
2 місяці прошу в банку вирішити проблему з доступом до свого рахунку. Серед усіх обмежень НБУ, єдиний вихід отримати доступ, що не заборонено, а навіть рекомендовано НБУ -це корпоративна карта для отримання коштів за кордоном.
Але МОНОБАНК порушує права клієнтів на цю послугу і ухиляється від випуску карти.
Кредитки друкуються, а корпоративні карит чомусь ні.
Наомість банк нав’язує користування віртальною картою, яка мені не потрібна.
Нікому не рекомендую відкривати ФОП в Монобанку, якщо звісно не хочете подарувати гроші банку на їх розсуд.
monobank
Ответ банка
monobankua 24 октября 2022, 15:44
На жаль, на цей час не реалізований друк пластикової картки до рахунку ФОП
Розуміємо, що в деяких випадках зручніше використовувати пластикову картку, ніж віртуальну
Якщо в планах з'явиться ця картка, ми обов'язково проінформуємо
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Li. Ch. 23 октября 2022, 0:41
НЕ ХОЧУТЬ ВИПУСКАТИ КОРПОРАТИВНУ КАРТУ!!!
ВІдповідно до Умови і правила обслуговуванняв АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК«при наданні банківських послуг щодо продуктівmonobank | Universal Bank — пункт 5

https://bank.gov.ua/ua/news/all/rozshireni-mojlivosti-zastosuvannya-korporativnih-platijnih-kartok

https://bank.gov.ua/ua/news/all/rozyasnennya-stosovno-poryadku-vikoristannya-potochnih-rahunkiv-fop

Порушуються права https://bank.gov.ua/ua/news/all/natsionalniy-bank-zbilshiv-limit-na-znyattya-gotivki-v-ukrayini-z-rahunkiv-u-inozemniy-valyuti-ta-utochniv-nizku-obmejen-na-transkordonni-operatsiyi

Постанова, Положення від 05.11.2014 № 705,
«Про здійснення операцій з використанням електронних платіжних засобів»

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0164500−22#Text

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0068500−22#Text — ні слова про корпоративну карту

ТАК що Монобанк порушує права
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Li. Ch. 23 октября 2022, 0:06
https://dou.ua/forums/topic/38803/ — Існує два способи, як використати прибуток, отриманий у валюті, не втративши при цьому значну частину доходу на різниці курсу валют та не наразившись на штрафи.

Варіант № 1 (вивести) — можна зняти для відрядження за кордон або оформити корпоративну картку;
Варіант № 2 (зберегти) — розмістити валютний депозит ФОП.
Розглянемо кожен з варіантів детально, щоб уникнути помилок.

Але такі банки як МОНОБАНК порушують права клієнтів, я вже 2 місяці звертаюсь з метою втрати доступу до рахунку. Нещодавно тут була моя скарга, що через некомпетентність працівників я втратила доступ до рахунку, крім того я багато разів питала як користуватись своїми коштами. Але МОНОБАНК ухиляється. Певно їм дуже потрібні чужі гроші. Всі нормальні банки видають на вимогу клієнта корпоративні карти, але МОНОБАНК ухиляється.
Вимагаю випустити мені корпоративну карту!!! НЕ віртуальну, а пластикову. Кредитки друкуються, а корпоративні чому ні?
Адже це для мене доступ до рахунку, єдиний засіб існування зараз. Особливо коли я за кордоном, і мені не гривня потрібна!

Ось що заявлено про МОНОБАНК, але що не є дійсністю:
«Зняття валютної готівки в касі цього банку не передбачено.
Але можна оформити корпоративну картку до валютного рахунку, якою можна користуватись за кордоном, при цьому не надаючи банку підтверджуючих документів. Однак, перелік витратних операцій з цієї картки обмежений. Ви можете користуватися карткою при оплаті в торгових точках за кордоном у будь-яких валютах, окрім гривні, за категоріями Подорожі, Кафе та ресторани, Продукти та супермаркети, Авто та АЗС, Таксі, Фастфуд. В інтернеті дозволені покупки лише за категорією Подорожі.

Для зручності картку можна прив’язати до безконтактної оплати — Google або Apple Pay. Важливо, що операції проводяться в валюті рахунку або за кросс-курсом, завдяки чому немає втрат на конвертації через гривню."

ВИМАГАЮ ВИПУСТИ ПЛАСТИКОВУ КОРПОРАТИВНУ КАРТУ. УСІ БАНКИ ВИПУСКАЮТЬ!!! ЦЕ МОЄ ПРАВО, АЛЕ МОНОБАНК ЙОГО ПОРУШУЄ!
freshik 22 октября 2022, 16:30
Проблем с кредитной историей не было, пользовался картой более 2ух лет.

Перестали проходить транзакции по карте, написал в поддержку, получил ответ «На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
У зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користування нашою карткою».
На вопрос «Из каких джерел ?» получил ответ «Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.»

Судя по наличию подобных отзывов в интернете — с данной ситуацией сталкиваются пользователи занимающиеся абсолютно разной деятельностью (с подтверждение всех доходов).

Вы просто можете не понравится банку, и без предупреждения заблокируют вам счета и создадут вам ряд проблем с выводом средств.

PS. Спасибо моно, теперь у меня нету возможности переводить средства, на прямую, волонтерам.
monobank
Ответ банка
22 октября 2022, 18:23
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Anasta7ui 22 октября 2022, 16:17
Я не пробовала много банков, но сравнить есть с чем. Начала пользоваться моно параллельно с приватом (для сравнения) и убедилась — они вообще не конкуренты. Самое основная причина это поддержка: приват это долгий робот потом операторы, которые, такое ощущение, что работают второй день, ноль умения объяснить и понимания проблем клиентов. Монобанк поддержка, которая реально выслушает и разберется, мне приходилось несколько раз звонить и писать, и каждый раз вопрос решался очень быстро без лишних роботов и попыток объяснить суть вопроса, моно понимают с полуслова. Даже приложение монобанк намного проще, оно будто отображает всю поддержку и помогает сориентироваться
в общем, приват дно, закрыла там карту и всем советую, очень зря у них столько клиентов, наверное только из-за количества отделений
monobank
Ответ банка
22 октября 2022, 16:42
Благодарим за отзыв!
V2Vadym 22 октября 2022, 15:16
Добре спрацьовує перевод на карту. Точні показники валют. Мені дуже сильно сподобався цей банк
monobank
Ответ банка
22 октября 2022, 16:41
Дякуємо за відгук!
Ми дуже стараємося!
Проблема решена
8anetka8 22 октября 2022, 1:41
Отделение по адресу: Киев, ул. Борщаговская, 117/125
В наслідок потужних вибухів, які періодично лунають занадто жахливо, моя 5-ти річна донечка почала заїкатися. Тому всією родиною прийняли рішення швидко розпродати усе майно і виїхати як найдалі. Кошти з продажу отримувала на карту Монобанка. В результаті заморожені 5,700грн та лист із запитом перевірки цих надходжень від двох фізичних осіб. Від однієї 2 оплати, та від другої 6 (усі оплати за б/у товари). Надала акт приймання-передачі товару та договір купівлі-продажу. Запит додаткової інформації щодо 2-ох оплат, ТТН про відправку товару, квітанцію від відправника. Пояснила що товар розвозив чоловік особисто. Також надала угоду про внесення змін/додавань до договору купівлі-продажу. Відповідь: не інформативно. Запит надати накладні по відправленню, документи із закупівлі товарів (які вже і не згадаєш де саме купувались), скріншот оголошень з продажу, скрін з листування з покупцями. Надала: скріни оголошень на платформі ізі, скрін листування з покупцями, квітанції від відправника. Знову запит ТТН про відправку. Нагадала про доставку. Запит підтвердження що товари відправлено. Надаю скрін з листуванням де покупець підтверджує отримання товарів письмово й на фото. Третій запит ТТН. І ось я отримую інформацію, що ця перевірка в результаті звернень зі скаргами моїх покупців! Звернувшись до покупця, який здійснив 6 оплат із проханням відкликати скаргу, я отримала відповідь що відправник жодних скарг не надав!!! Надсилаю скрін Монобанку. Отримую відповідь: «Дякую за ваше очікування, ознайомились зі скріншотом, на жаль, оскільки нами було отримано сигнал про ненадання послуги, важливо, щоб до нас звернувся саме власник рахунку, який надавав даний сигнал, будь ласка, оскільки маєте зв’язок, попросіть до нас звернутись отримувача даної послуги, щоб він міг особисто підтвердити нам що питання вирішене.» Четвертий запит ТТН. Звертаюсь до відправника, якій вже зв’язався із Монобанком, де він отримав таку інформацію, що необхідно отримувачу (тобто мені) звернутись до них з підвязаного месенджера (що було зроблено з початку) і вони допоможуть. Звертаюсь… Отримую: «Анна, на разі до нас не надходило інформації від відправника коштів про вирішення питання.» Далі в мене не вистачило ні сил ні нервів…
monobank
Ответ банка
22 октября 2022, 15:04
Розуміємо, що ситуація неприємна
Надіслали вам повідомлення у месенджер, перегляньте, будь ласка
Проблема решена
Владислав Овчаренко 21 октября 2022, 15:06
вже декілька років користуюсь рахунком Монобанк, як основним.
Хоча для нарахування зарабітної плати, ніколи не користувався.

Тема цього відгука — необгрунтовані умови для отримання ліміта на оплату частинами.
Відразу зазначу, за весь час користування, я не особо приділяв увагу своїй кредитній історії, кредітому ліміту та ліміту на оплату частинами (як в цьому банку, так і інших, що використовував для повсякденних потреб), да і власно кредити я ніколи не брав, бо не було потреби. Тому коли мій кредитний ліміт почав змінюватись з 0 на інші суми (це було до 2022), пропускав це без особливої реакції.
і відповідно, коли після 24.02. ті ліміти прибрали до 0 не особо засмутився.

у серпні настав такий момент, що потрібно було здійснити велику покупку, і мав я на той момент 70−80% від необхідної суми, і ту витрачати одразу всю не дуже хотілося, тим більше, що була можливість оформити з оплатою частинами.

Вирішив я полізти в налаштування лімітів і тут з’ясувалося, що більше ніж 0, мені «не положено».
почав напрягатися — написав і в чат, і додав виписку із зарплатної картки іншого банку (що вважаю вже перебором але треба було, щось зробити, бо не дуже приємно, коли роками користуєшся банком, а від нього бенефітів, ніби тільки, тільки рахунок відкрив).
далі в чаті, полізли усі ті копіпасти про «індивідуальний підхід», «модель, яка враховує більше 1000 параметрів» і т.д.
подумав, ладно така зараз ситуація в країні.

але все ж почав питати у людей, чи стикались з таким. і дуже здивувався, коли почав дізнаватися, що навіть люди котрі не мають офіційного працевлаштування, їх доходи на рівні «працюю на їжу», деякі навіть можно віднести до категорії «з поганою кредитною історію», так чи інакше, якийсь ліміт да мають.

а все що, я отримав, після 2х місяців, як взявзя за це питання — кредитний ліміт в 5000 грн, і ліміт на ОЧ, знову ж таки — 0, і то після того, як майже все що мені потрібно було купити, я вже взяв сам, по повній оплаті.

так як на деяких інтернет-магазинах з’являється все більше і більше пропозицій з оплатою частинами від інших банків, подивився що ще ті банки можуть запропонувати в плані банка «для щоденних витрат». і виявилося, що наприклад, в плані кешбека по різним категоріям — монобанк вже можна навіть не розглядати як хороший варіант.

купівля облігацій теж доступна і інших банках, і оформлення карти є-підтримки, переводами без комісій теж зараз не багатьох можна здивувати.

і який для мене висновок? що монобанк став просто банком, без якихось бонусів від користування, без зручних функцій. А порівняти його з банком, з дерев’яним додатком, де моя картка для заробітної плати оформлена, так виходе — що різниця тільки в цьому додатку. Але який в ньому сенс, якщо користуєшся тільки типовими банківськими функціями: поповнив рахунок — розрахувався за щось

Який сенс, усюди бачити «оплата частинами монобанк», якщо ти не можеш отримати цей ліміт, хай би він навіть розраховувався відповідно до моєї середньої щомісячної суми витрат, за період в рік. Так ні, він лишається 0, і неважно скільки я витрачаю щомісяця…

П.С. тільки не треба і сюди дві копіпасти про «підхід» та «розуміння» пхати…
monobank
Ответ банка
monobankua 21 октября 2022, 17:15
Переглянули детально дані
Перегляньте, будь ласка, ліміти у додатку
LexusOK 20 октября 2022, 22:51
с моно 2 года… пока «тьфу-тьфу» проносило натыкаться на большие проблемы, которые присутствуют (обсуждаются) на Минфине в сторону банка.
Проблемные вопросы решаемые, но для рядового пользователя могут быть затруднительны толи из-за безграмотности службы поддержки, толи такие настановы стоят перед нею руководством.
ставлю 4 из 5 звезд только из-за поддержки, и то только потому, что приходиться всегда тратить на нее много времени и доводить доказательства своей правоты и т. п., но пока всегда решаемые.
данный пост не имеет негативного подтекста к МОНО-банку, но и не выложить тоже не могу — есть нюансы…
весь текст из переписки на ваше обозрение:
[ 20 октября 2022 г. 21:06 ] uMad?: вечір добрий
[ 20 октября 2022 г. 21:07 ] monobank: Вітаю,!!! Мене звати Естер, служба турботи monobank 🐾
[ 20 октября 2022 г. 21:08 ] uMad?: декілька годин не можу зайти до додатка
[ 20 октября 2022 г. 21:08 ] uMad?: смс не приходять
[ 20 октября 2022 г. 21:08 ] monobank: Уточнюю інформацію для вас ⏳
[ 20 октября 2022 г. 21:08 ] uMad?: замовити дзвінок не працює — ніхто не дзвонить
[ 20 октября 2022 г. 21:09 ] monobank: перевіряємо
[ 20 октября 2022 г. 21:11 ] monobank: Для того щоб код надійшов, увімкніть та вимкніть, будь ласка, режим «У літаку», можна відразу увімкнути і вимкнути, щоб мережа перезавантажилась, і через хвилину спробуйте отримати новий код. Якщо буде писати що «код застарів» або «невірний код», то спробуйте закрити застосунок та почекати хвилину, після чого запросіть код ще раз).
[ 20 октября 2022 г. 21:11 ] monobank: А також радимо змінити інтернет підключення з wifi на мобільний інтернет або навпаки, та спробувати отримати код
[ 20 октября 2022 г. 21:12 ] uMad?: еще глупее наставлений я еще не получал
[ 20 октября 2022 г. 21:13 ] monobank: Який саме номер ви вводите для входу в моно?
[ 20 октября 2022 г. 21:13 ] uMad?: смс приходят не через мобильный интернет или вайфай
[ 20 октября 2022 г. 21:13 ] uMad?: свой
[ 20 октября 2022 г. 21:14 ] uMad?: Який саме номер ви вводите для входу в моно? — СВОЙ!
[ 20 октября 2022 г. 21:14 ] monobank: наявність інтернету впливає на можливість отримання смс, тому що запит коду здійснюється в застосунку моно, без інтернету запит коджу в банк не буде надісланий.
[ 20 октября 2022 г. 21:14 ] monobank: Якщо у вас немає інтернету, увімкніть його, будь ласка
[ 20 октября 2022 г. 21:14 ] uMad?: есть интернет
[ 20 октября 2022 г. 21:15 ] uMad?: я вам пишу завдяки йому
[ 20 октября 2022 г. 21:15 ] monobank: Запити коду наразі в банк не надходять, просимо під'єднатися до іншої мережі
[ 20 октября 2022 г. 21:15 ] uMad?: или я вам пишу укрпочтой?
[ 20 октября 2022 г. 21:15 ] uMad?: к какой?
[ 20 октября 2022 г. 21:15 ] uMad?: инопланетной связи?
[ 20 октября 2022 г. 21:16 ] monobank: Замість wifi мобільний інтернет або навпаки.
[ 20 октября 2022 г. 21:16 ] uMad?: что за глупости
[ 20 октября 2022 г. 21:16 ] uMad?:?
[ 20 октября 2022 г. 21:17 ] monobank: Це рекомендації, як можна допомогти у вашій ситуації, оскільки від вашого пристрою не надходять запити коду
[ 20 октября 2022 г. 21:17 ] monobank: а також просимо вказати повний номер який зараз вводите
[ 20 октября 2022 г. 21:17 ] uMad?: мый номер у вас э
[ 20 октября 2022 г. 21:17 ] uMad?: мой номер у вас есть
[ 20 октября 2022 г. 21:17 ] uMad?: его писать в чате не вижу смысла
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] monobank: можливо у вас є декілька номерів, тому просимо написати тут номер, який вказуєте
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] uMad?: нетушки
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] uMad?: звоните мне на мой номер
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] uMad?: готов пройти все идентификации
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] monobank: Дякую за уточнення, ви намагалися змінити підключення до інтернету?
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] uMad?: нет
[ 20 октября 2022 г. 21:19 ] monobank: Радимо змінити та запросити код повторно
[ 20 октября 2022 г. 21:19 ] uMad?: у меня с вами есть договор и в нем указаны и номер и паспортные данные
[ 20 октября 2022 г. 21:20 ] monobank: Якщо ми запитуємо дані, то ця інформація дійсно необхідна, це для перевірки та для того, щоб вам допомогти, у деяких користувачів може бути декілька номерів, якщо введено інший номер, не той, на який реєструвалися, то за іншим номером потрапити в особистий кабінет не буде можливості
[ 20 октября 2022 г. 21:23 ] monobank: Якщо номер вказано правильно, ми радимо також перезавантажити смартфон і після цього спробувати ще раз запросити код
[ 20 октября 2022 г. 21:24 ] uMad?: перегружаю
[ 20 октября 2022 г. 21:25 ] monobank: Дякую, також радимо змінити інтернет підключення
[ 20 октября 2022 г. 21:28 ] uMad?: да надоели вы со своим подключением… вы в технологиях передечи данных разбираетесь?
[ 20 октября 2022 г. 21:28 ] uMad?: если у вас заглючило приложение не перекидывайте проблему на клиента!
[ 20 октября 2022 г. 21:28 ] monobank: Нам шкода, що виникли складнощі, але проблема не в нашому банку, на жаль, від вашого пристрою не отримуємо запитів коду
[ 20 октября 2022 г. 21:29 ] uMad?: перезагрузки смарта помогла, и дело не в подключении, а в работе приложения!
[ 20 октября 2022 г. 21:29 ] uMad?: теперь далее по разбору ситуаций…
[ 20 октября 2022 г. 21:29 ] monobank: До банку має надходити запит коду, якого не було від вашого пристрою, наразі масових складнощів немає у клієнтів зі входом
[ 20 октября 2022 г. 21:30 ] uMad?: вопрос в том, что у меня в приложении до сих пор торчит е-сим от Lifecell`a
[ 20 октября 2022 г. 21:30 ] monobank: Під час перезавантаження смартфону може перезавантажитися мережа мобільного оператора і потім можна успішно отримати код
[ 20 октября 2022 г. 21:30 ] uMad?: Е-сим уже деактивирована и удалена из сети
[ 20 октября 2022 г. 21:31 ] uMad?: пробуйте позвонить на номер +380739603215
[ 20 октября 2022 г. 21:32 ] monobank: Щоб деактивувати номер eSIM, вам достатньо просто не користуватися номером, через рік після останнього поповнення від 10 грн. номер деактивується за життєвим циклом.
[ 20 октября 2022 г. 21:32 ] monobank: Також esim може бути вам корисною
— Керуйте рахунком lifecell із програми monobank (переглядайте баланс, змінюйте тарифи, налаштовуйте регулярні платежі) — Якщо ви купуєте випадковий номер, його вартість повертається на кешбек + 150 грн. вже на рахунку номера телефону — Легке перенесення номера між пристроями — У разі втрати смартфона, зловмисник не зможе використати ваш номер
[ 20 октября 2022 г. 21:32 ] uMad?: номер вже не існує
[ 20 октября 2022 г. 21:32 ] uMad?: він видалений із системи за моєю заявою
[ 20 октября 2022 г. 21:33 ] monobank: Декілька хвилин, будь ласка
[ 20 октября 2022 г. 21:33 ] uMad?: я прошу вас видалити зі своєї бази та мого додатка цій номер, та відкріпити його від мене!
[ 20 октября 2022 г. 21:33 ] monobank: Перевіряємо
[ 20 октября 2022 г. 21:34 ] uMad?: він видалений із системи за моєю заявою… та за моєю заявою видалено мої паспортні дані в Lifecell
[ 20 октября 2022 г. 21:34 ] monobank: Дякую за уточнення, займаємось вашим питанням
[ 20 октября 2022 г. 21:35 ] uMad?: з телефону він також видалений
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] monobank: Вас зрозуміли, перевіряємо за вашим питанням іфнормацію
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] monobank: Прошу дати більше часу для додаткового опрацювання
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] monobank: Дякую
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:37 ] monobank: Хочу попросити вас почекати, щоб ми могли підібрати максимально ефективне рішення.
[ 20 октября 2022 г. 21:59 ] monobank: Дякую за очікування, номер eSim було успішно видалено з вашого застосунку
[ 20 октября 2022 г. 21:59 ] uMad?: щас перевірю
[ 20 октября 2022 г. 22:00 ] monobank: Очікуємо
[ 20 октября 2022 г. 22:00 ] uMad?: так, видалено… все вирішено
[ 20 октября 2022 г. 22:01 ] uMad?: але не пропонуйте іншим:
[ 20 октября 2022 г. 22:01 ] monobank: Раді знати, що вже все добре та номер не відображається)
Гарного вечора! 🌆
[ 20 октября 2022 г. 22:01 ] monobank: слухаю вас уважно
[ 20 октября 2022 г. 22:01 ] uMad?: виправити інтернет підключення
[ 20 октября 2022 г. 22:01 ] uMad?: по-перше ідіть с кінця- перезапустити пристрій
[ 20 октября 2022 г. 22:02 ] monobank: Ці рекомендації допомагають багатьом нашим клієнтам вирішити дану проблему, тому не можемо вам такого гарантувати
[ 20 октября 2022 г. 22:02 ] uMad?: как хотите, я почти подготовил отзыв негативный на Минфине
[ 20 октября 2022 г. 22:03 ] uMad?: но из-за решения вопроса по сим картеот лайфа — не буду его публиковать…
[ 20 октября 2022 г. 22:03 ] uMad?: удачи и спокойной ночи
[ 20 октября 2022 г. 22:03 ] monobank: Такої необхідності дійсно немає, ми робимо все можливе, щоб нашим клієнтам допомогти
Ця ситуація виникає з причини нестабільного підключення до інтернету або проблем з мережею оператора, обидві рекомендації можуть допомогти
Дякую за ваше розуміння
[ 20 октября 2022 г. 22:03 ] monobank: Звертайтеся в будь-який час, якщо виникнуть питання. На добраніч! ✨🌃
monobank
Ответ банка
monobankua 21 октября 2022, 15:00
  В першу чергу хочемо подякувати вам про те, що повідомляєте нам про ситуаціях, де на вашу думку співробітник некоректно провів консультацію. Ми уважно розбираємо ці питання, що допомагає нам ставати краще.
  Так само хочемо повідомити, що на підставі перевірки роботи операторів, в разі виявлення порушень, ми застосовуємо управлінські рішення згідно з внутрішніми стандартами.
В даній ситуації з боку співробітників не виявлено порушень, консультації усіма співробітниками були проведені коректно. Рекомендації, що були дані співробітником підтримки, допомогли у вирішенні питання.
Сподіваємося на те, що в подальшому наша з вами співпраця буде приносити тільки позитивні емоції
Проблема решена
LonelyVisionary 20 октября 2022, 14:53
Ситуація така. Я користувався моно декілька років без жодних проблем. З початком агресії і воєнних дій РФ проти України я опинився в дуже скрутному становищі.
По-перше, мій населений пункт було окуповано в перші ж хвилини.
По-друге, я працював у школі і не пішов на співпрацю з окупантами та звільнився.
Не дивлячись на ці складні умови я продовжував вносити мінімальні платежі за кредит.
Але в якийсь момент банк без будь-якого попередження просто закриває мій рахунок. Не було ні сповіщення в додатку, нічого. Я просто в один момент не зміг скористатися власними коштами.
На всі запити підтримка відповідає приблизно так «Мені дуже шкода, що склалася така ситуація, але банк може відмовити Клієнту у випуску картки, а також у наданні/відновленні кредитного ліміту на свій розсуд та без вказівки причин згідно з пунктом договору 6.3.1.».
Дуже шкода, що у банку таке відношення до людей, мало того, що у скрутному становищі, так ще і з окупованих територій. Якщо банк бентежить тільки питання місця проживання, то я давно вже місяць як вибрався звідти.
Хотілося б за змоги продовжити користування послугами банку, але на зустріч ніхто на данному етапі не йде.
monobank
Ответ банка
20 октября 2022, 16:36
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Детально перевірили інформацію
Обмеження з ваших рахунків знято

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.35 40.7997
EUR 43.05 43.6491
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.35 40.7997
EUR 43.05 43.6491
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝