Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Зручна схема для шахраїв

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Галина Максименко 20 октября 2025, 17:06
Вже досить довго користуємось даним банком і до цього всім були задоволені доки по вині техпідтримки не потрапили на шахраїв.
При формуванні однієї платіжки зробила помилку ІПН отримувача і звернулась до техпідтримки банку через ФОП кабінет і на моє здивуванням там відповіли, що вони не бачать мене як авторизованого користувача (незважаючи на те, що я надіслала скрін з особистого кабінету і поточною перепискою) і порадили зателефонувати або звернутись в чат.
З цього все почалось, в Телеграмі я потрапила на шахраїв, які зателефонували мені та сказали, що через надмірне навантаження через так звану акцію «лимонів» потрібно провести деякі процедури. Мені в додаток прийшло повідомленні і мені сказали його підтвердити, а потім ще одне повідомлення. Так як навіть не могла уявити, що через повідомлення в додатку можна списати всі кошти ФОП я була спокійною.
Тобто техпідтримка мене з нормального каналу зв’язку в ФОП кабінеті відправила в Телеграм де я потрапила на шахраїв.
Подальші події ще цікавіші, кошти було перераховано в Райфайзен банк аваль (про це мене повідомила підтримка Монобанку) і що вони направили звернення в банк отримувача про те що це шахрайський платіж. Я написала звернення в Райфайзен щоб ці кошти заблокували, на що отримала відповідь, що без рішення суду вони цього робити не будуть. Далі я попросила в техпідтримки Монобанку надати мені копію їхнього звернення до Райфайзену щоб я могла звернутись до суду, але отримала відповідь про те що це внутрішня інформація і вона не може бути мені надана.

У висновку кошти списані шахрайським чином (свою я помилку також визнаю), але зі сторони Монобанку реальної допомоги в заморожуванні даного платежу ніякої немає. Плюс Монобанк зовсім не дбає про безпеку платежів, як так вийшло що шахраї змогли віддалено зробити запити до мого додатку й ФОП рахунку і при тому, що я відразу відреагувала, реальних дій по заморожуванню коштів на шахрайському рахунку зроблено не було.
monobank
Ответ банка
monobankua 21 октября 2025, 18:58
Нам дуже шкода, що виникла така ситуація.
Ми перевірили комунікації — оператор надав коректну інформацію щодо способу підв’язки месенджера через застосунок monobank для консультації.

На жаль, останнім часом побільшало випадків шахрайства: зловмисники створюють фейкові акаунти, телефонують або пишуть, видаючи себе за співробітників банку, а також надсилають підроблені листи чи посилання.

Ми в monobank робимо все можливе, щоб максимально захистити наших клієнтів та постійно вдосконалюємо antifraud-системи, додаємо нові попередження та перевірки.
Нагадуємо: співробітники банку ніколи не запитують PIN-код, CVV-код, паролі зі смс, не просять встановити додаткові програми для віддаленого доступу, підтвердити доступ з іншого пристрою чи переказати кошти на «безпечні рахунки».

Отримавши інформацію про такі випадки, ми завжди реагуємо й діємо згідно з внутрішніми процедурами.
Розслідування шахрайства та пошук зловмисників належать до компетенції правоохоронних органів, і банк зі свого боку готовий співпрацювати та надавати необхідні дані в межах закону.
Минфин
Ответ администратора
1 декабря 2025, 19:13
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/11/26/163071590/

Комментарии - 14

+
0
MarselKN
MarselKN
20 октября 2025, 17:54
#
Приложение монобанк, главный экран, листаем вниз, нажимаем служба підтримки, вибираем мессенжер. Там есть и телеграм и вайбер и даже фейсбук.
Вот так можно написать в чат.
А как это сделали вы?
+
+15
Галина Максименко
Галина Максименко
20 октября 2025, 18:03
#
Якби техпідтримка просто відповіла мені в чаті веб весрії для ФОП, то мені не потрібно було б нічого робити і ніякої проблеми б не було, погодьтесь.
Так, я зробила помилку через те що в Телеграмі просто ввела Чатбот Моно і натрапила на шахраїв, але цього б не сталось якби мені допомогли в кабінеті ФОП і не відправляли в якісь чати в месенджерах.
+
+11
MarselKN
MarselKN
20 октября 2025, 18:09
#
То есть все вокруг виноваты…
+
0
Галина Максименко
Галина Максименко
20 октября 2025, 18:28
#
Та ні, все супер, шахраї не наживаються на людях, банки мають супер захист і країна процвітає.
+
0
MarselKN
MarselKN
20 октября 2025, 18:45
#
Та ну, что вы. Конечно банк виноват.
И производитель авто виноват что кто-то не закрыл авто, не включил сигнализацию и её угнали
+
0
radioragal
radioragal
21 октября 2025, 13:06
#
Да, производители виноваты что ставят плохой иммобилайзер. Много старых иномарок угоняли из-за простого протокола обмена данных между ключом и авто. Даже если ты бросишь авто открытым, оно не заведется если ЭБУ не прочтет ключ и не сравнит с прописанным в нем. Это не касается автохлама.
Банк дырявый отключил все подтверждения на платежи и прописал это в договор, поэтому все в зоне риска у кого ума хватило там фоп-счета открыть.
+
0
Три літри
Три літри
20 октября 2025, 20:16
#
Якби техпідтримка просто відповіла мені в чаті веб весрії для ФОП

Монобанк надає підтримку власнику рахунку тільки через свої офіційні канали, а не на веб-версії для ФОП.
+
0
Три літри
Три літри
20 октября 2025, 20:15
#
З цього все почалось, в Телеграмі я потрапила на шахраїв,

Так це ви натрапили на шахраїв, а не техпідтримка вас до них відправила. То які претензії до банка?
+
+15
ch777
ch777
20 октября 2025, 20:32
#
Вони заманювали фопів рекламою «все по 0» та простотою обслуговування, як видно це обернулось тим, що ніякої безпеки немає зовсім, це вже далеко не перший фоп, у якого вкрали купу грошей, тощо немає 2х факторного підтвердження платежів з фоп, як в спражніх банках, де на бізнес рахунках тримають величезні суми та власник рахунку має додатково підтвердити платіж з іншого девайсу

https://finance.liga.net/ua/personal/novosti/u-ksiushi-maneken-z-rakhunku-fop-u-mono-vkraly-6−2-mln-hrn-shcho-kazhe-bank
+
+15
Три літри
Три літри
20 октября 2025, 20:45
#
це обернулось тим, що ніякої безпеки немає зовсім

Ну якщо ФОП дурень і шукає контакт в Телеграмі по імені — то цей людський фактор жодний захист не зможе побороти.

немає 2х факторного підтвердження платежів з фоп,

Нащо вони так? В якому роздрібному банку послуга проведення платежів для роздрібного клієнта вимагає 2FA? Ти хочеш проходити 2FA при кожній покупці мівіни в АТБ?

де на бізнес рахунках тримають величезні суми та власник рахунку має додатково підтвердити платіж з іншого девайсу

Монобанк не орієнтуєтся на ТОВ, АО де у директора є п'ять замісників і окремий відділ з вісім'ю бухгалтерами. Монобанк орієнтуєтся на ФОП що працює на єдиному податку і сам веде свою бізнес-діяльність.
+
+15
SergeyNina
SergeyNina
21 октября 2025, 1:34
#
1. Телеграмм не хочет закрывать дырку в безопасности позволяющую создавать телеграм боты и каналы с именами точно такими как названия реальных банков и делая поиск по названию вы можете найти канал мошенников.
2. Телеграмм почему-то удалил несколько телеграмм каналов которые активно боролись с этим мошенничеством.
3. Используя некоторые инструменты мошенники можно легко зайти с двумя подтверждениями с вашей стороны без звонка на финансовый номер. Эта проблема нерешаемая. Хакеры обходят защиту очень быстро.
4. Монобанк ничего не может сделать в таких случаях кроме взаимодействия с полицией. Пока вы обратитесь в полицию которая упорно не видит мошеннические колл центры офисных центрах городов деньги будут выведены. Увы ваши деньги переведены были 100% на фоп оформленный на маргинала и выведены.
5. Единственным способом борьбы с подобным мошенничеством является уголовная ответственность за дроперство и физическое уничтожение колл центров
+
+15
fotograf chunt
fotograf chunt
21 октября 2025, 7:57
#
Банк должен по-максимуму защищать клиентские деньги
— нетипичная активность, когда с фоп идет куча платежей на новых контрагентов
— подтверждение платежей дополнительным способом, как в настоящих банках — юсб-токены, отп-коды через альтернативные каналы доставки сообщений
Ввиду того что это не первое подтвержденное воровство с фоп-счетов хранение денег в монофоп крайне небезопасно то что уводят их запросто
+
0
korolenkodenis
korolenkodenis
23 октября 2025, 18:51
#
Как люди любят перекладывать с себя ответственность.
причем банк к тому, что Вы дали себя развести? притом еще и по собственной инициативе
Вы ФОП? Вроде должны понимать в операциях финансовых, еще и сами подтвердили платежку мошенникам. Странная ситуация.
Банк здесь не причем и делать ничего не будет, а Вам лучше забыть об этом платеже, извлечь урок на будущее, «понять и простить» мошенников, если сумма небольшая.
+
0
Aндрей Финансиер
Aндрей Финансиер
26 октября 2025, 13:27
#
Бывають всякi помиллки. Та двiчi на одну тяжко натрапити.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42.05 42.5405
EUR 48.95 49.5
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42.05 42.5405
EUR 48.95 49.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Зручна схема для шахраїв