Monobank заблокував доступ до застосунку, вимагаючи підписання нового договору
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Я відповів, що це є примус до підписання договору, оскільки я маю законне право не погоджуватись на нові умови,
Якщо ви не погоджуєтесь на нові умови то тим самим ви відмовляєтесь від користування послуг в банку.
а блокування доступу до банківських послуг є порушенням Закону України «Про захист прав споживачів».
банківськи послуги не є тим що регулює цей закон
Якщо ви не погоджуєтесь на нові умови то тим самим ви відмовляєтесь від користування послуг в банку.
а блокування доступу до банківських послуг є порушенням Закону України «Про захист прав споживачів».
банківськи послуги не є тим що регулює цей закон
У новому договорі може бути прописано що ставку по кредиту можуть змінювати як завгодно, як тут купа кинутих клієнтів, яким подвоїли ставку по кредитам. Краще закрийте рахунки у мутному псевдобанку, ніж підписувати те що підсовують, бо потім скажуть що сам винуватий
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.25 | 49.95 |
| Все курсы банка | ||
У жовтні 2025 року Monobank заблокував мені доступ до онлайн-банкінгу, показавши банер із пропозицією підписати новий договір. Банер неможливо було закрити, через що я повністю втратив можливість користуватись своїм рахунком і грошима.
На моє звернення в підтримку я отримав офіційну відповідь:
«На жаль, ви не можете закрити повідомлення без хрестика, тому просимо підписати новий договір. Ми рекомендуємо оновити договірні відносини, щоб забезпечити максимальну прозорість та актуальність співпраці з банком.»
Я відповів, що це є примус до підписання договору, оскільки я маю законне право не погоджуватись на нові умови, а блокування доступу до банківських послуг є порушенням Закону України «Про захист прав споживачів».
Лише після мого чіткого зауваження банк зняв обмеження.
Мета підписання цього оновлення — лише забезпечити актуальність і прозорість співпраці.
За час роботи банку з’явилося багато нових функцій, сервісів і можливостей, тож оновлення договору потрібно, аби врахувати розширення продуктової лінійки та послуг.
Водночас ви можете користуватися карткою та послугами банку навіть без підписання нового договору.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом — ваш зворотний зв’язок допомагає нам робити сервіс ще зручнішим