Не видав банкомат коштів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 29
Може це ваш відгук дно? Немає таких термінів про які ви пишете. І ви пишете що вам повідомили що треба чекати майже 5 місяців і далі пишете про два тижні. То як насправді було?
- +
- +12
-
- Ольга Дудка
- 7 октября 2025, 9:10
- #
Мабуть Вам до лікаря сходити треба,бо про 5 місяців там в моєму коментарі не має. Тому ваш коментар дно
Монобанк не знает выдал ли вам банкомат деньги или нет. Монобанк лишь получил запрос на резерв суми. Дальше банк где вы снимали или пришлёт запрос на списание этой суми или на отмену. Если сума спишется — монобанк будет это оспаривать. Обратитесь в банк где снимали если они могут сделать инкассацию и прислать запрос на отмену списания — может так будет быстрее
Який договір? 🤣
Не вчіть банки заключати договори, ця технологія відпрацьована десятьоляттями і окремий банк не може за своїм бажанням змусити всі інші працювати інакше.
- +
- 0
-
- Ольга Дудка
- 5 октября 2025, 19:43
- #
Три літри,може вам піти випити,а не писати коментарі,якщо ви далекі від реалій,бо постійно 3 літри,то це не мої проблеми
- +
- +15
-
- fotograf chunt
- 27 сентября 2025, 11:39
- #
Это старая проблема моно, они отправляют команду на выдачу денег банкомату, и сразу их списывают со счета, реально ли банкомат их выдал или зажевал, уже не интересует, это проблемы клиента, который вынужден оспаривать операцию.
Снимайте деньги в банкомате своего банка, тогда проблема очень быстро решается, до 7−11 дней
Оператор имеет право отвечать лишь заготовленной фразой на вашу проблему
Снимайте деньги в банкомате своего банка, тогда проблема очень быстро решается, до 7−11 дней
Оператор имеет право отвечать лишь заготовленной фразой на вашу проблему
Это старая проблема моно, они отправляют команду на выдачу денег банкомату, и сразу их списывают со счета, реально ли банкомат их выдал или зажевал, уже не интересует, это проблемы клиента, который вынужден оспаривать операцию.
Це так працює у всіх банках світу. 🤭
Єдине уточнення: моно ніяких команд на зняття не відправляє, це банк якому належить банкомат відправляє запит до моно (чи іншому банку якому належить карта з якої знімають гроші) чи можно зняти зазначену суму. І банк якому належить карта, в данному випадку Моно, підтверджує чи навпаки забороняє операцію. Далі все це відповідальність банку якому належить банкомат.
Це так працює у всіх банках світу. 🤭
Єдине уточнення: моно ніяких команд на зняття не відправляє, це банк якому належить банкомат відправляє запит до моно (чи іншому банку якому належить карта з якої знімають гроші) чи можно зняти зазначену суму. І банк якому належить карта, в данному випадку Моно, підтверджує чи навпаки забороняє операцію. Далі все це відповідальність банку якому належить банкомат.
Снимайте деньги в банкомате своего банка, тогда проблема очень быстро решается, до 7−11 дней
Так і в Моно назвали цей самий строк, цитата «Якщо операція була не успішна та запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок.»
І автор про це ж написав, ще цитата «А, як бути людині 2 неделі без грошей».
Бо це стандарнтий строк проведення операції встановлений платіжною системою і банки не мають впливу на цей строк.
Ти читати взагалі вмієш чи як?
Так і в Моно назвали цей самий строк, цитата «Якщо операція була не успішна та запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок.»
І автор про це ж написав, ще цитата «А, як бути людині 2 неделі без грошей».
Бо це стандарнтий строк проведення операції встановлений платіжною системою і банки не мають впливу на цей строк.
Ти читати взагалі вмієш чи як?
Оператор имеет право отвечать лишь заготовленной фразой на вашу проблему
У всіх службах підтримки оператори працюють саме так, що тебе дивує?
От ти пургу ніс клієнтам — ну то тебе звільнили. Тепер ти другий рік в коментарях среш, так зачепило :D
У всіх службах підтримки оператори працюють саме так, що тебе дивує?
От ти пургу ніс клієнтам — ну то тебе звільнили. Тепер ти другий рік в коментарях среш, так зачепило :D
- +
- +15
-
- SergeyNina
- 28 сентября 2025, 2:51
- #
Не работает это толком.
Банк которому принадлежит банкомат делает запрос в банк чья карта, банк чья карта подтверждает что денег достаточно и нет запрета на выдачу и посылает информацию в банк чей банкомат. Все. Выдача или сбой видит только банк чей банкомат.
Автоматический возврат максимум за несколько часов при сбое если не нужна инкассация банкомата толком не отлажен. Без инкассации деньги не «вернут».
Как правило сбой из за плохой связи.
Банк которому принадлежит банкомат делает запрос в банк чья карта, банк чья карта подтверждает что денег достаточно и нет запрета на выдачу и посылает информацию в банк чей банкомат. Все. Выдача или сбой видит только банк чей банкомат.
Автоматический возврат максимум за несколько часов при сбое если не нужна инкассация банкомата толком не отлажен. Без инкассации деньги не «вернут».
Как правило сбой из за плохой связи.
- +
- +15
-
- olexey designer
- 28 сентября 2025, 15:49
- #
Це манобанк зажлобився поставити власні банкомати або домовитися з партнерською мережою тому клієнти й досі вже який поспіль рік знімають з комісією або зціджують нещасні 50к та через одного при проблемах з банкоматом вимушені чекати по 60 днів
Це манобанк зажлобився поставити власні банкомати
Чувак, знімати гроші в банкоматі іншого банку — це нормально.
Банкомати для цього і робили власне, бо якби всі знімали тільки в своєму банку — було б достастньо кас у відділеннях банків.
Тількі задроди типу тебе їдуть через пів міста в робочи часи щоб зайти у відділення і зняти гроші саме в своєму банку. Всі інші люди легко знимають гроші коли в цьому є потреба в будья якому найближчому банкоматі.
Розкажи клієнтам ПУМБа та Райфа що гроші не можна знімати в чужих банкоматах — міліони тобі розсміются в обличча.
Чувак, знімати гроші в банкоматі іншого банку — це нормально.
Банкомати для цього і робили власне, бо якби всі знімали тільки в своєму банку — було б достастньо кас у відділеннях банків.
Тількі задроди типу тебе їдуть через пів міста в робочи часи щоб зайти у відділення і зняти гроші саме в своєму банку. Всі інші люди легко знимають гроші коли в цьому є потреба в будья якому найближчому банкоматі.
Розкажи клієнтам ПУМБа та Райфа що гроші не можна знімати в чужих банкоматах — міліони тобі розсміются в обличча.
- +
- +15
-
- olexey designer
- 29 сентября 2025, 9:21
- #
Я вже досяг певних моментів у житті, коли поняття «робочого часу» вже давно не існує, а комунікація з людьми відбувається у зручний для меня час. Шкода що ти нічого більш не зміг добитися у своєму житті, а твій роботодавець може у будь-який момент показати пальцем на вулицю, а твою роботу будуть робити 3 пакистанця за миску рису не гірше
а твій роботодавець може у будь-який момент показати пальцем на вулицю
пише мені людина якій будь який замовник в будь який час може показати пальцем на вулицю, чи взагалі кинути на бабло
успішний успіх васі
а твою роботу будуть робити 3 пакистанця за миску рису не гірше
так це ж як раз про тебе :D
бо як раз мій роботодавець не міняє робітників на рандомних чуваків з іншого краї глобуса
а по темі є що сказати?
враження що єдине що ти вмієш так це іконки малювати, але це не стримує тебе коментувати те в чому ти не в зуб ногою
пише мені людина якій будь який замовник в будь який час може показати пальцем на вулицю, чи взагалі кинути на бабло
успішний успіх васі
а твою роботу будуть робити 3 пакистанця за миску рису не гірше
так це ж як раз про тебе :D
бо як раз мій роботодавець не міняє робітників на рандомних чуваків з іншого краї глобуса
а по темі є що сказати?
враження що єдине що ти вмієш так це іконки малювати, але це не стримує тебе коментувати те в чому ти не в зуб ногою
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 1 октября 2025, 17:32
- #
На мамчіну пенсію від ТЦК ховаєшся? =)
або домовитися з партнерською мережою
Партнерська мережа це лише тарифи. Якщо банкомат заглючить то питання так само підвисне на два тижні, бо як я вже писав — це не банк встановлює правила, а платіжна система.
Тож абсолютно пофіг є мережа партнерів чи ні якщо ми обговорюємо невидачу банкоматом готівки.
Партнерська мережа це лише тарифи. Якщо банкомат заглючить то питання так само підвисне на два тижні, бо як я вже писав — це не банк встановлює правила, а платіжна система.
Тож абсолютно пофіг є мережа партнерів чи ні якщо ми обговорюємо невидачу банкоматом готівки.
- +
- +30
-
- SergeyNina
- 30 сентября 2025, 1:28
- #
Не будет партнёрских банкоматов.
Если сбой при выдаче наличных и без инкассации деньги как правило не вернут.
Все равно карта какого банка
Если банкомат и карта одного банка тогда намного быстрее.
Если карта другого банка все равно ждать около двух недель так как так работает платёжная система.
Длительный возврат при сбое связан с тем что некоторые банкоматы инкассируют раз в две или четыре недели. Это банкоматы на проходных предприятий установленные давно и которыми мало кто пользуется
Если сбой при выдаче наличных и без инкассации деньги как правило не вернут.
Все равно карта какого банка
Если банкомат и карта одного банка тогда намного быстрее.
Если карта другого банка все равно ждать около двух недель так как так работает платёжная система.
Длительный возврат при сбое связан с тем что некоторые банкоматы инкассируют раз в две или четыре недели. Это банкоматы на проходных предприятий установленные давно и которыми мало кто пользуется
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 28 сентября 2025, 9:46
- #
Капітан Очевидність на диво написав щось конструктивне.
Тільки не втримався традиційно плюнути в сторону моно.
Так працює будь-яке зняття коштів в «нерідному банкоматі»
Але я не здивований — тут два варіанти, будь-який з котрих демонструють дно хейтерні - ти або ніколи не користувався банкоматами за кордоном, або навмисне брешеш
Тільки не втримався традиційно плюнути в сторону моно.
Так працює будь-яке зняття коштів в «нерідному банкоматі»
Але я не здивований — тут два варіанти, будь-який з котрих демонструють дно хейтерні - ти або ніколи не користувався банкоматами за кордоном, або навмисне брешеш
ти або ніколи не користувався банкоматами за кордоном, або навмисне брешеш
думаю тут відразу обидва варіанти правильні: і за кордоном не був, і свідомо бреше
думаю тут відразу обидва варіанти правильні: і за кордоном не був, і свідомо бреше
- +
- +15
-
- Java Vetal
- 28 сентября 2025, 21:44
- #
Хм видно що ти не шариш в цій темі, а прочитав щось з гугла, рішення проблеми є тільки моно завжди правий, а як же
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 28 сентября 2025, 22:33
- #
Звічно, що дешева хейтерня в нас експерти на заздрість всім! Я так, мимо йшов.
- +
- 0
-
- Ольга Дудка
- 7 октября 2025, 9:42
- #
У мене було і з іншими банками така проблема,і все вирішено було максимально 2 доби,я так розумію ви виявили одне слова хейтери і все)
- +
- 0
-
- radioragal
- 29 сентября 2025, 11:10
- #
Когда были отключения света, я в примате попал на момент когда банкомат вырубился в момент отсчитывания бумажек, после заявки на 3 день вернулась сумма на карту для выплат. Вот это я понимаю сервис, а не держать карты в мусорках, которые потом неделями возвращают деньги
Успішний вася живе на виплати від держами … боже
зараз знов почне розповідати як він усього добився
але навіть коли справа стосуєтся клієнтів Привата які користуются банкоматами Привата — справа може пійти коту під хвіст
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/401282/
зараз знов почне розповідати як він усього добився
але навіть коли справа стосуєтся клієнтів Привата які користуются банкоматами Привата — справа може пійти коту під хвіст
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/401282/
Та і вцілому враження що банкомат Привата та проблема з видачею грошей — ц сіноніми
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/403934/
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/403934/
Https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/403994/
обратился 16.08.2025 в Приватбанк на адрес электронной почты cancelyaria@privatbank.ua с жалобой установленного образца, подписана ЭЦП заявителя, на отказ в восстановлении доступа в Приват 24/7.
По прошествии 45 дней и несмотря на регулярные напоминания, жалоба не рассмотрена.
вот это сервис, не те що в Моно
обратился 16.08.2025 в Приватбанк на адрес электронной почты cancelyaria@privatbank.ua с жалобой установленного образца, подписана ЭЦП заявителя, на отказ в восстановлении доступа в Приват 24/7.
По прошествии 45 дней и несмотря на регулярные напоминания, жалоба не рассмотрена.
вот это сервис, не те що в Моно
- +
- 0
-
- Ольга Дудка
- 5 октября 2025, 19:41
- #
МоноБанк- пише проблема вирішена,але з 25.09.25 так і не перераховані кошти на мій рахунок, тобто своїх банкоматів не має,і з іншими банками не можуть вирішити проблеми,коли не видали гроші, дві неделі пройшло вже. Найгірший банк, тобто банк не несе відповідальності за списання грошей з карти.
- +
- 0
-
- fotograf chunt
- 6 октября 2025, 8:38
- #
Вообще это не банк, а кучка отдельных ТОВ, которые прикрыты прокладкой (универсал-банком), отдельное государство в государстве со своими правилами, к сожалению НБУ все равно на подобный схематоз. Старая проблема которую не хотят решать и сваливают полностью на клиентов
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 6 октября 2025, 9:46
- #
Дешеві хейтерки завжди все за всіх знають, читають думки, бачать декларації, зазирають під ковдру. Але бідні та нікому не потрібні крім ТЦК
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.25 | 49.95 |
| Все курсы банка | ||
Хочемо трішки підказати, як це працює.
Коли клієнт робить операцію по картці, то сума спочатку резервується на карті.
Далі банк еквайр надсилає запит на списання і відбувається взаєморозрахунок.
Якщо операція була не успішна та запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок.
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів.
Ми розуміємо, наскільки може бути важливим якнайшвидше отримати кошти. Колеги докладають максимум зусиль у межах банківських процесів, додатково ми передали запит, щоб прискорити вирішення питання.
Як тільки з’явиться нова інформація — колеги одразу зв’яжуться з вами.