Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Огидне ставлення до клієнтів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
VladL2025 17 сентября 2025, 15:24
Мого сина без попередження заблокували карту. Вона була дитячою, але йому вже 15 років, і рік це нікого не цікавило. Ніхто не вибачився, нічого не оголосили, всі проблеми клієнта Почалися багатогодинні переговори з кол-центром, що робити. Одні кажуть одне, інші інше. Карта прив’язана до мами, якої не стало. Потрібно відкрити дорослу, але це неможливо зробити, оскільки банк не закриває дитячу, хоча вона вже заблокована. Щоб закрити посилаються на те, що це може зробити лише мати, якої немає. Повний глухий кут. На питання, чому не можна прив’язати дорослу карту сина до старого телефону посилаються на внутрішній інструкції та все. На запитання, чому телефонний номер став власністю банку відповіді не отримав. Запитав, як мені переказати гроші на карту синові в Монобанку, якщо ви не даєте відкрити йому картку, відповідь — це ваші проблеми, у нас інструкції. Результат — можна було піти на зустріч клієнтові в такій позаштатній ситуації, а можна його ввічливо надіслати.
monobank
Ответ банка
17 сентября 2025, 18:21
Вибачте, будь ласка, за негативний досвід
Наразі детально все перевірили та надали вашому сину зворотний зв'язок
Обов'язково пропрацюємо цю ситуацію та перевіримо діалоги з колегами
Зробимо все, щоб в майбутньому ви отримували лише якісний сервіс

Комментарии - 4

+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
17 сентября 2025, 16:53
#
Звісно, що треба жонглювати картками та міняти телефонні номери за першим же зверненням третіх осіб. Це дуже безпечно та законно.



+
0
Три літри
Три літри
18 сентября 2025, 5:48
#
Тобто ви з сином рік не думали про оформлення нормального рахунку, а винуватий банк?

Це я вже не згадую про те що якщо ваша дружина і мати померла то ви мали б проінформувати про це банк. Замість цього ви продовжували користуватися її рахунком.

Огидно читати такі тупі пасквілі де клієнт зробив все що тільки можно щоб створити проблему, а потім скиглить що банк не хоче цю проблему вирішувати за пару секунд.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
18 сентября 2025, 8:07
#
Більш того — персонаж скаржиться, що банк не хоче порушувати закон.
+
+15
SergeyNina
SergeyNina
19 сентября 2025, 1:06
#
Одно устройство один клиент.
Нельзя с одного устройства заходить разным клиентам.
Детская карта до 14 лет, если банк её закрыл нужно выпустить новую по правилам.
Банк не может отступать от инструкций.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42 42.3693
EUR 49.25 49.95
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42 42.3693
EUR 49.25 49.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Огидне ставлення до клієнтів