Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Відмовили в обслуговуванні всій сімʼї без пояснення причин.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
vanabilak0 4 сентября 2025, 10:49
Користувався монобанком більше 5 років, я студент, великих обігів не було, підозрілих транзакцій також, були звичайні побутові транзакції, поповнити мобільний, замовити в інтернеті щось, оплатити в супермаркеті і так далі. Не мав рахунків в інших банках, тільки моно користувався, так як зручний банк, комісій немає. Також за мною підтянулась і моя сімʼя, звичайно вони менше користувались, так як мали рахунки в ПриватБанку, а моно використовували для того щоб там оплатити щось, мобільний поповнити бо без комісій, отримували допомогу від підтримка, депозити там тримали, бо % більший був ніж в інших банках. Все чудово чудово, і тут одного дня, 11 лютого, в 10 годині ранку, надходить всій моїй сімʼї повідомлення щастя, про відмову в обслуговуванні, на питання чому, відповідають шаблонно, зібрали різну інформацію, і вирішили відмовити в обслуговуванні, а точніших причин не надають, зсилаючись на свою політику банку, хоч це незаконно, так як всі банки підпорядковуються НБУ, а там чітко прописано, Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про банки і банківську діяльність», банк зобов’язаний повідомити клієнтові про припинення договору банківського рахунку у письмовій формі з обґрунтуванням таких дій.
Одна з можливих причин відмови, на мою думку, це те, що в моїй сімʼї всі підключені до одного вайфаю, тобто один і той самий айпі, і декілька разів, через телефон мами, заходили в свої особисті акаунти моно, через причину, що в мене та інших телефони ламались, а в банк зайти треба було. І через це я думаю, що монобанк подумав, що це карти різних людей, і ними користується взагалі лева людина, як бот там беруть в оренду монобанк, і тд. І ще те, що прізвища різні, в мене одне прізвище, в мами інше, в дідуся інше, тому я думаю це і є причина відмови в обслуговуванні. Хоч я багато разів і теелфонув в моно, хотів обяснити, також надати документи, про рішення суду зміни маминого прізвища, про своє прізвище, про прізвище дідуся, всі документи про те що ми одна родина є! ТОму прошу монобанк, ще раз перевірити це, і звʼязатись зі мною, повторюсь, всі документи є, і сподіваюсь на позитивне рішення, про відновлення обслуговування в банку, тому що моно, це є моно)
monobank
Ответ банка
4 сентября 2025, 14:21
Розуміємо, що ситуація неприємна
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо

Комментарии - 17

+
+15
Barsikk
Barsikk
4 сентября 2025, 11:19
#
А может крипта у Вас и Вы ее распределяете на всю семью?
+
0
vanabilak0
vanabilak0
5 сентября 2025, 10:52
#
Ні крипти, ні п2п, оборот за рік 30000 грн був в мене, в сімʼї 5−10к
+
+15
Три літри
Три літри
4 сентября 2025, 15:43
#
Черговий махінатор погорів. Дооообре
+
0
vanabilak0
vanabilak0
5 сентября 2025, 10:52
#
В мене махінатора оборот 30к грн на рік був, і ви ще й надалі думаєте про якісь схеми?)
+
+15
Три літри
Три літри
5 сентября 2025, 11:05
#
Я думаю що якщо ви не даєте читачам інформації то читачи мають право домислювати стандартні варіанти таких он просунутих сімей де всі відкрили моно яким не користуются, но при цьому регулярно заходять в застосунок з чужих девайсів.
+
0
radioragal
radioragal
4 сентября 2025, 22:22
#
Надо было думать головой прежде чем хранить деньги где попало, такой и результат, потому что отношение клиентам как к хламу. А выбрали б порядочный банк, которому не плевать на своих клиентов, то и б ничего не случилось. Если с одного телефона заходили под разными клиентами, то всем выдают бан, потому что разработчики крайне безграмотные, и все равно им что ломаются телефоны
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
5 сентября 2025, 8:14
#
Головне, що хетерня тут грамотна. Бідна, злопамʼятна, але дууууже грамотна.
+
+40
SergeyNina
SergeyNina
5 сентября 2025, 1:03
#
Один клиент = одно устройство.
Иначе блокировка и отказ в обслуживании.
Нельзя заходить с одного устройства разным клиентам.
Так давно.
Увы, монобанк об этом не пишет и не предупреждает сразу.
+
0
fotograf chunt
fotograf chunt
5 сентября 2025, 10:09
#
Это было сделано очень много лет назад т***, которые уже уволились из-за большой текучки кадров, а новый персонал не собирается это менять. Тоже самое касается рутованных телефонов где обманывают банковские проги, шпионящие и собирающие всю возможную инфу с девайса, раньше моно сливал даже IMEI/IMSI пока в андроиде это не запретили наконец-то
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
5 сентября 2025, 21:18
#
Нікого не хвилюють твої некомпетентні вигадки, хейтерок. Ти настільки далекий від процесу розробки, що коментарі можна на рофли та меми розтягувати.
+
+11
SergeyNina
SergeyNina
6 сентября 2025, 0:39
#
Это вопрос не разработки приложения, а решения кото то из руководства. Монобанк решил так поступать, в других банках наверное по другому. Банковские приложения вынуждены собирать информацию об устройстве по соображениям безопасности. На смартфонах с root и разблокированном загрузчике приложение банка не запустится. Для запуска приложения если есть Root нужен Magisk Alfa или canary с включённым Zygisk или альтернативным и приложение банка нужно добавить в deny list magisk. Если не поможет встроенное то нужно добавлять модули в magisk для скрытия root такие как Shamiko или аналогичные в зависимости от прошивки.
+
+45
Oleksii Ch
Oleksii Ch
5 сентября 2025, 8:15
#
От лихо, постійно телефони ламаються, а в акаунти родчів треба по черзі заходити… Напевне точно IP винен.
+
0
vanabilak0
vanabilak0
5 сентября 2025, 10:54
#
Не було чергового постійного входу, наскільки памʼятаю раз чи два рази тільки за весь час мама заходила
+
+45
Три літри
Три літри
5 сентября 2025, 11:04
#
А нашо? Щоб що?
+
+10
SergeyNina
SergeyNina
5 сентября 2025, 19:35
#
Достаточно одного раза.
Нельзя так делать.
Приложение монобанка считывает идентификаторы Android какие может считать.
Если с одного устройства заходят разные клиенты монобанк просто их блокирует.
Для работы приложения любого банка нужен заблокированный загрузчик и отсутствие root или скрытые этого путем установки Magisk и специальных модулей чтобы приложение банка не видело root.
Или модификация приложения чтобы отключить проверку.
Кто разбирается в теме прохождение SafetyNet / Play Integrity API, скрытие Root | SafetyNet, скрытие root от различных программ у того даже Google pay работает на любой модифицированной прошивке.
+
0
olexey designer
olexey designer
5 сентября 2025, 22:18
#
Краще тримайтесь якомога найдалі від манобанку якщо не бажаєте щоб ваші гроші були заблоковані дуже надовго під вигаданими причинами
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
6 сентября 2025, 22:03
#
То тримайся. І всі свої акаунти брехливі забери.
Не треба вдавати, що хочешь когось попередити про небезпеку.
Єдине, що тебе хвилює - помста заради спокою хворобливого сумління 😆
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42 42.3693
EUR 49.25 49.95
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42 42.3693
EUR 49.25 49.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Відмовили в обслуговуванні всій сімʼї без пояснення причин.