Монобанк дискримінує громадян України!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 54
А зачем отказываться от ИНН?
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 9 июля 2025, 9:15
- #
Так печатка Сатани ж…
То есть цифры в ИНН это зло, а цифри в номере паспорта это норм?
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 9 июля 2025, 12:20
- #
Там здається є навіть якесь пояснення, чому ІПН це страшне зло. Треба пошукати
Цифры в ИНН присваиваются человеку. Вы как предмет под определенным номером. Цифры в паспорте присваиваются конкретному документу, не человеку. При утере паспорта, например, новый паспорт будет уже с другими серией и номером.
Нравится быть предметом пронумерованным — выбор каждого. У меня есть законное право от этого отказаться и я им воспользовалась.
Нравится быть предметом пронумерованным — выбор каждого. У меня есть законное право от этого отказаться и я им воспользовалась.
А использовать цифры с паспорта как ИНН, это вам тоже присвоили номер?
В банках у клиентов есть тоже номера. Банк даёт вам номер. Это вас не смущает?
Или это другое?
Или присвоить себе никнейм с цифрами. Вы себя сами пронумировали?
В банках у клиентов есть тоже номера. Банк даёт вам номер. Это вас не смущает?
Или это другое?
Или присвоить себе никнейм с цифрами. Вы себя сами пронумировали?
Дивные двойные стандарты.
Это как отключить интернет намерено и жаловаться, что вас лишают возможности пользоваться мессенжером.
Это как отключить интернет намерено и жаловаться, что вас лишают возможности пользоваться мессенжером.
MarselKN
«В банках у клиентов есть тоже номера. Банк даёт вам номер. Это вас не смущает?»
А ще в чергах, в шкільному журналі, в командних видах спорту теж в людей є номери…система дала тріщину…)))
«В банках у клиентов есть тоже номера. Банк даёт вам номер. Это вас не смущает?»
А ще в чергах, в шкільному журналі, в командних видах спорту теж в людей є номери…система дала тріщину…)))
MarselKN
«Или присвоить себе никнейм с цифрами. Вы себя сами пронумировали?»
А це інше, правда тепер в неї є дата (рік, місяць) її народження, котрі також по суті пронумеровали людину))
«Или присвоить себе никнейм с цифрами. Вы себя сами пронумировали?»
А це інше, правда тепер в неї є дата (рік, місяць) її народження, котрі також по суті пронумеровали людину))
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 10 июля 2025, 16:49
- #
Припиніть, я не можу вже більше сміятись =)
Цифры в ИНН присваиваются человеку. Вы как предмет под определенным номером. Цифры в паспорте присваиваются конкретному документу, не человеку.
Повна маячня: реєстраційний номер облікової картки платника податків або РНОКПП.
Обидва номери можно проасіціювати як з людиною якій належить документ, так і з записом в якому ця людина описана.
А ще у вас є номер рахунку — він ваш, і більш того у вас може бути декілька таких номерів одночасно. А ще номери є у карток.
Нравится быть предметом пронумерованным — выбор каждого. У меня есть законное право от этого отказаться и я им воспользовалась.
Ніхто не забороняє вам страждати фігнею, наздоровля. Можете ще відмовитись від електрики бо вона від д'явола, як і парові машини, за бензинові навіть і згадувати не варто бо вони очевидно з пекла прийшли. І жити в землянці.
Повна маячня: реєстраційний номер облікової картки платника податків або РНОКПП.
Обидва номери можно проасіціювати як з людиною якій належить документ, так і з записом в якому ця людина описана.
А ще у вас є номер рахунку — він ваш, і більш того у вас може бути декілька таких номерів одночасно. А ще номери є у карток.
Нравится быть предметом пронумерованным — выбор каждого. У меня есть законное право от этого отказаться и я им воспользовалась.
Ніхто не забороняє вам страждати фігнею, наздоровля. Можете ще відмовитись від електрики бо вона від д'явола, як і парові машини, за бензинові навіть і згадувати не варто бо вони очевидно з пекла прийшли. І жити в землянці.
Три літри
«Ніхто не забороняє вам страждати фігнею, наздоровля. Можете ще відмовитись від електрики бо вона від д’явола, як і парові машини, за бензинові навіть і згадувати не варто бо вони очевидно з пекла прийшли. І жити в землянці.»
Треба було одразу про гроші сказати, бо гроші - то є зло!!!))
«Ніхто не забороняє вам страждати фігнею, наздоровля. Можете ще відмовитись від електрики бо вона від д’явола, як і парові машини, за бензинові навіть і згадувати не варто бо вони очевидно з пекла прийшли. І жити в землянці.»
Треба було одразу про гроші сказати, бо гроші - то є зло!!!))
Цифры в ИНН присваиваются человеку
у вас цифри прописані прямо в нікнеймі Olena7787
у вас цифри прописані прямо в нікнеймі Olena7787
MarselKN
«То есть цифры в ИНН это зло, а цифри в номере паспорта это норм?»
Звісно, номер банківської картки, номер будинку де проживаєш, числа на банківському рахунки, цифри на годиннику, всі ці грами, міліграми, кілограми продуктів, квадратура житла, вага тіла людини — це все ок, А ОТ ІПН — ЦЕ ЗЛО!!! ЦЕ ВІД ЛУКАВОГО!!!
«То есть цифры в ИНН это зло, а цифри в номере паспорта это норм?»
Звісно, номер банківської картки, номер будинку де проживаєш, числа на банківському рахунки, цифри на годиннику, всі ці грами, міліграми, кілограми продуктів, квадратура житла, вага тіла людини — це все ок, А ОТ ІПН — ЦЕ ЗЛО!!! ЦЕ ВІД ЛУКАВОГО!!!
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 10 июля 2025, 16:51
- #
Це вона ще не знає, шо в більшості генерованих номерів на кшталт карток, IBAN та інших є КОНТРОЛЬНІ ЧИСЛА
Це вже прямий доказ, що лукавий за допомогою чисел КОНТРОЛЮЄ людей.
Це вже прямий доказ, що лукавий за допомогою чисел КОНТРОЛЮЄ людей.
Oleksii Ch
«Так печатка Сатани ж…»
Хахах, оце усцикон))
Погуглив, видало таке: — ««Насправді релігія не забороняє мати ідентифікаційний код чи ID-картку, але різні кола людей бачать в присвоєнні карток і кодів, щось на зразок апокаліптичного числа звіра — 666.»
Тобто по суті, самі собі придумали і дотримуються, без прямих заборон виходить
«Так печатка Сатани ж…»
Хахах, оце усцикон))
Погуглив, видало таке: — ««Насправді релігія не забороняє мати ідентифікаційний код чи ID-картку, але різні кола людей бачать в присвоєнні карток і кодів, щось на зразок апокаліптичного числа звіра — 666.»
Тобто по суті, самі собі придумали і дотримуються, без прямих заборон виходить
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 10 июля 2025, 16:52
- #
Нажаль немає закону, який забороняє людям залишатися ірраціональними та забобонними дикунами в наші часи
Служба підтримки абсолютно безкорисна
ШТА?
Монобанк дискримінує громадян України!
Громодяни України в цинічній форму знущаются над здоровим глуздом і банками. Хочеш вести бізнес — зроби РНОКПП.
І вишенька на торті — татові банк заблокував картку приватну. Аргумент — третя особа має доступ. Це при тому, що ми з татом стояли поруч, він пройшов авторизацію з фото в застосунку Моно, і коли я написала, що допомагаю зараз татові, вони заблокували все.
Правильно зробили: фейковий ФОП на батька який навіть не може сам відкрити собі рахунок — це те що не люблять будь які банки. Але не всі настільки просунуті щоб мати відеодзвінок який це наочно покаже.
ШТА?
Монобанк дискримінує громадян України!
Громодяни України в цинічній форму знущаются над здоровим глуздом і банками. Хочеш вести бізнес — зроби РНОКПП.
І вишенька на торті — татові банк заблокував картку приватну. Аргумент — третя особа має доступ. Це при тому, що ми з татом стояли поруч, він пройшов авторизацію з фото в застосунку Моно, і коли я написала, що допомагаю зараз татові, вони заблокували все.
Правильно зробили: фейковий ФОП на батька який навіть не може сам відкрити собі рахунок — це те що не люблять будь які банки. Але не всі настільки просунуті щоб мати відеодзвінок який це наочно покаже.
«Громодяни України в цинічній форму знущаются над здоровим глуздом і банками. Хочеш вести бізнес — зроби РНОКПП.»
— а більше Вам нічого не зробити? Відмова від ІПН — повністю законна. Якби це було поза законом — інша справа.
«фейковий ФОП на батька який навіть не може сам відкрити собі рахунок»
— подобається власні фантазії видавати за дійсне — Ваше право. Сам все може, проблема почалась, коли банк не став відкривати його без ІПН. Допомагати батькам — це нормально. Якщо це Вас вкурвлює, то що ж… Така Ви «дитина» своїх батьків. Шкода їх.
— а більше Вам нічого не зробити? Відмова від ІПН — повністю законна. Якби це було поза законом — інша справа.
«фейковий ФОП на батька який навіть не може сам відкрити собі рахунок»
— подобається власні фантазії видавати за дійсне — Ваше право. Сам все може, проблема почалась, коли банк не став відкривати його без ІПН. Допомагати батькам — це нормально. Якщо це Вас вкурвлює, то що ж… Така Ви «дитина» своїх батьків. Шкода їх.
— а більше Вам нічого не зробити? Відмова від ІПН — повністю законна. Якби це було поза законом — інша справа.
Хіба я заперечував це право?
подобається власні фантазії видавати за дійсне — Ваше право.
пише мені людина яка власні фантазії видає за нібито дискримінацію
якщо ваш батько справжій ФОП — йому не потрібна допомога доньки щоб відкрити ДОДАТКОВИЙ рахунок в банку
якщо він цього не може то це прямо вказує на те що ви намагались використати рахунок батька для своїх операцій і банк зробив правильно
Хіба я заперечував це право?
подобається власні фантазії видавати за дійсне — Ваше право.
пише мені людина яка власні фантазії видає за нібито дискримінацію
якщо ваш батько справжій ФОП — йому не потрібна допомога доньки щоб відкрити ДОДАТКОВИЙ рахунок в банку
якщо він цього не може то це прямо вказує на те що ви намагались використати рахунок батька для своїх операцій і банк зробив правильно
- +
- +73
-
- ByNastasya
- 8 июля 2025, 22:53
- #
Ітак , я не полінувалась і додатково написала в чотири банка (ПУМБ , ПРИВАТ, СЕНС І А-БАНК)з питанням :
Чи можна відкрити ФОП без іпн?
І ось їх відповіді
Сенс:Дистанційно відкрити рахунок ФОП без ІПН не доступно. Або фізично у відділенні вам допоможуть відкрити
ПУМБ: дякую за уточнення, на жаль, даний документ є обов’язковим.😟
Приват : надав відповідь так,
А банк також надав відповідь так
Висновок такий ,що якщо ми говоримо саме за віддалене відкриття , то не всі банки дають можливість відкрити ФОП без іпн… І моно один із таких ,чому вас це обурює не зрозуміло
+ Петеції я без проблем підписую, чому у вас не виходить?
Ви написали в підтримку,що допомогаєте і маєте доступ до застосунку?
І дивуєтесь ,що вони заблокували картку батькові? Було б краще ,якщо б не заблокували і звернення було не ваше,а дійсно 3 особи?
- +
- 0
-
- ByNastasya
- 8 июля 2025, 23:11
- #
Про петиції зрозуміла чому тому сорі,за інфу про петицію
«Петеції я без проблем підписую, чому у вас не виходить?»
— там на держ сайті для підпису треба логінитись через Банк ID. Через Моно залогінитись на сайтах через Банк ID неможливо без ІПН. Через Приват — 5 секунд справи і готово.
Повторюю, право відмови від ІПН повністю законне. Вимагати дотримуватись закону в нашій державі це вже щось захмарне і неадекватне?
— там на держ сайті для підпису треба логінитись через Банк ID. Через Моно залогінитись на сайтах через Банк ID неможливо без ІПН. Через Приват — 5 секунд справи і готово.
Повторюю, право відмови від ІПН повністю законне. Вимагати дотримуватись закону в нашій державі це вже щось захмарне і неадекватне?
«Повторюю, право відмови від ІПН повністю законне. Вимагати дотримуватись закону в нашій державі це вже щось захмарне і неадекватне?»
Олена, думаю сенс в тому, що тут особливої підтримки ви не знайде 100%, якщо вам не подобається банк, то звісно це ваше рішення, але в такому випадку краще користуватися іншим банком, бачу ви похвалили примат банк, або, краще звертатися в суд, якщо ви вважаєте, що ваші права було порушено.
Люди в коментарях, в саркастичній формі, хотіли вам дати зрозуміти, що такі відмови від іпн хоч є законними, проте створюють купу проблем зайвих, відтак реальної необхідності відмовлятися від іпн — ну об`єктивно немає, це ваш вибір, а кожен вибір має свої наслідки, ви зараз бачите ці наслідки відмови від іпн. Банк навряд вирішить вашу справу так як вам зручно і хотілося б, тому тут, об`єктивно, є лише два шляхи: 1) закрити картку в моно і забути, 2) судитися з банком, або є третій варіант, котрий вам точно не підійде, це зробити собі іпн.
Бо всі ці відмови від іпн, це із опери «залілювати камеру на ноутбуку, щоб не збирали про вас інфу», хоча про ваш телефон збирає інфу по вас навіть якщо його вимикати (ну принаймні такі думки вже є на просторах інету), або як деякі щоб не світитися не мають банківських карток, або не створюють соц.мережі, щоб не палити фото в інеті, хоча всі люди по суті щодня потрапляють в об`єктиви камер інших людей, котрі знімають або фотографують щось. Чи варто через таке піднімати паніку — кожен вирішує самостійно.
Олена, думаю сенс в тому, що тут особливої підтримки ви не знайде 100%, якщо вам не подобається банк, то звісно це ваше рішення, але в такому випадку краще користуватися іншим банком, бачу ви похвалили примат банк, або, краще звертатися в суд, якщо ви вважаєте, що ваші права було порушено.
Люди в коментарях, в саркастичній формі, хотіли вам дати зрозуміти, що такі відмови від іпн хоч є законними, проте створюють купу проблем зайвих, відтак реальної необхідності відмовлятися від іпн — ну об`єктивно немає, це ваш вибір, а кожен вибір має свої наслідки, ви зараз бачите ці наслідки відмови від іпн. Банк навряд вирішить вашу справу так як вам зручно і хотілося б, тому тут, об`єктивно, є лише два шляхи: 1) закрити картку в моно і забути, 2) судитися з банком, або є третій варіант, котрий вам точно не підійде, це зробити собі іпн.
Бо всі ці відмови від іпн, це із опери «залілювати камеру на ноутбуку, щоб не збирали про вас інфу», хоча про ваш телефон збирає інфу по вас навіть якщо його вимикати (ну принаймні такі думки вже є на просторах інету), або як деякі щоб не світитися не мають банківських карток, або не створюють соц.мережі, щоб не палити фото в інеті, хоча всі люди по суті щодня потрапляють в об`єктиви камер інших людей, котрі знімають або фотографують щось. Чи варто через таке піднімати паніку — кожен вирішує самостійно.
- +
- +30
-
- SergeyNina
- 9 июля 2025, 1:40
- #
Если вы делаете фоп на продажу (дроп) любой банк как поймёт это его закроет или не даст открыть все равно есть код или нет.
Даже если открыть в физическом отделении банка будет тоже самое.
Если фоп и счёт фоп будет использоваться для ганяния крипты вообще попадёте в чёрный список.
Даже если открыть в физическом отделении банка будет тоже самое.
Если фоп и счёт фоп будет использоваться для ганяния крипты вообще попадёте в чёрный список.
- +
- +30
-
- Oleksii Ch
- 9 июля 2025, 9:16
- #
Теж відчули, що в автора план-капкан обломився? =)
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 9 июля 2025, 13:29
- #
Автор явно указал это в тексте отзыва.
«бухгалтер фирмы» это или сделай фоп и счёт отдай его нам или оформляйся как фоп будем оформлять с тобой сотрудничество как фоп.
Во втором случае ничего плохого, в первом случае если банк поймёт будет предупреждение потом закрытие счета или закрытие сразу если поймут
«бухгалтер фирмы» — Вы в курсе, что существуют бухгалтерские фирмы, где бухгалтер удаленно ведет предприятие. В нашем случае ФОП 2-ой группы. Что не так? Что Вам не нравится? Типа, не составляешь/отправляешь отчетность сам лично = мошенник? Железная логика.
Никакого дропа. Реальный закупаемый товар официально и его продажа через сеть интернет. Есть такой квед, если что.
Никакого дропа. Реальный закупаемый товар официально и его продажа через сеть интернет. Есть такой квед, если что.
Есть такой квед, если что
Назвіть
Назвіть
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 9 июля 2025, 19:06
- #
Да, у меня куча интернет магазинов так и работают в округе куча фоп для минимизации налогов, у банков вопросов нет.
Даже огромный склад автозапчастей и не один теперь куча фоп и с pos терминалами на точках выдачи оформленными на кучи фоп.
Если все нормально и честно и без криминала у других банков которые откроют счёт вопросов не будет ни сразу ни в дальнейшем.
Вас в комментариях пытаются предупредить что если будут намёки на дроповодов, использования фоп для мошенничества счёт фоп начнут проверять, возможно долго проверять или могут закрыть.
Аналогично криптовалюты, казино, ставки на спорт, инфоцыганство и прочее.
Даже огромный склад автозапчастей и не один теперь куча фоп и с pos терминалами на точках выдачи оформленными на кучи фоп.
Если все нормально и честно и без криминала у других банков которые откроют счёт вопросов не будет ни сразу ни в дальнейшем.
Вас в комментариях пытаются предупредить что если будут намёки на дроповодов, использования фоп для мошенничества счёт фоп начнут проверять, возможно долго проверять или могут закрыть.
Аналогично криптовалюты, казино, ставки на спорт, инфоцыганство и прочее.
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 9 июля 2025, 20:22
- #
Другой банк.
Клиенту устроили проверку на очень долгое время. Банку что-то не понравилось.
https://minfin.com.ua/company/a-bank/review/398418
- +
- 0
-
- fotograf chunt
- 9 июля 2025, 12:08
- #
Моно сейчас очень часто регистрируют на дропов, фопов для продажи серого алкоголя и сигарет без акциза, криптообменники, онлайн-курсы, виртуальные товары, доступы в группы с адулт-контентом поэтому и блокируют очень часто. Если вам нужен нормальный банк для бизнеса с качественной поддержкой то точно не сюда. Количество клиентов без инн крайне мало поэтому их просто выкинули и не собираются обслуживать
Моно сейчас очень часто регистрируют на дропов, фопов для продажи серого алкоголя и сигарет без акциза, криптообменники, онлайн-курсы, виртуальные товары, доступы в группы с адулт-контентом поэтому и блокируют очень часто. Если вам нужен нормальный банк для бизнеса с качественной поддержкой то точно не сюда.
А під нормальним бізнесом ти маєш на увазі дропов, фопов для продажи серого алкоголя и сигарет без акциза, криптообменники, онлайн-курсы, виртуальные товары, доступы в группы с адулт-контентом які за твоїми ж словами блокуєтся в Моно?
Гарна в тебе вийшла реклама Монобанка — шансів отримати штраф від НБУ в нього схоже мінімум. На відміну від тих інших банків в яких можна легко відкрити ФОП на сусідню бабку і крутити чорне бабло.
А під нормальним бізнесом ти маєш на увазі дропов, фопов для продажи серого алкоголя и сигарет без акциза, криптообменники, онлайн-курсы, виртуальные товары, доступы в группы с адулт-контентом які за твоїми ж словами блокуєтся в Моно?
Гарна в тебе вийшла реклама Монобанка — шансів отримати штраф від НБУ в нього схоже мінімум. На відміну від тих інших банків в яких можна легко відкрити ФОП на сусідню бабку і крутити чорне бабло.
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 9 июля 2025, 12:24
- #
Не відкрили дистанційно захмарно мутний фоп — особа без ІПН, сама не може відкрити, робить все під диктовку.
Логіка хейтера:
Моно сейчас очень часто регистрируют на дропов, фопов…
І висновок:
Если вам нужен нормальный банк для бизнеса с качественной поддержкой то точно не сюда.
Тут я цілковито підтримую, йдіть мутити в «нормальні банки».
І хейтерків з собою заберіть, бо їм тут дуже боляче знаходитись, судячи з постійного ниття.
Логіка хейтера:
Моно сейчас очень часто регистрируют на дропов, фопов…
І висновок:
Если вам нужен нормальный банк для бизнеса с качественной поддержкой то точно не сюда.
Тут я цілковито підтримую, йдіть мутити в «нормальні банки».
І хейтерків з собою заберіть, бо їм тут дуже боляче знаходитись, судячи з постійного ниття.
Fotograf chunt
«Если вам нужен нормальный банк для бизнеса с качественной поддержкой то точно не сюда.»
Наведи будь-ласка список, або хоча б 2−3 банки, де на твою думку краще вести бізнес
«Если вам нужен нормальный банк для бизнеса с качественной поддержкой то точно не сюда.»
Наведи будь-ласка список, або хоча б 2−3 банки, де на твою думку краще вести бізнес
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 10 июля 2025, 16:47
- #
Не наведе. Бо там і роботи нормалбьної немає, не те що бізнесу. Хіба що в солодкі часи конвертаційних депозитів заробив трохи, поки лавку не прикрили.
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 12 июля 2025, 0:34
- #
Некорректный вопрос.
В любом банке, большинство банков заточены доя работы с крупным бизнесом и средним.
Фоп и pos терминалы —
Приватбанк, Ощадбанк, Райфайзен, пумб, сенс если крупный бизнес, мелкий бизнес монобанк , абанк
Не рекомендую укрсиббанк, юнекс.
SergeyNina
Питання то було коректне, просто сама теза fotograf chunt щодо «Если вам нужен нормальный банк для бизнеса с качественной поддержкой то точно не сюда» була некоректною. Здорові люди розуміють, що «В любом банке, большинство банков заточены доя работы с крупным бизнесом и средним», але в fotograf chunt особлива ситуація, тому йому і запропонувалося навести його список «топ» банків, котрими особисто він задоволений)
Питання то було коректне, просто сама теза fotograf chunt щодо «Если вам нужен нормальный банк для бизнеса с качественной поддержкой то точно не сюда» була некоректною. Здорові люди розуміють, що «В любом банке, большинство банков заточены доя работы с крупным бизнесом и средним», але в fotograf chunt особлива ситуація, тому йому і запропонувалося навести його список «топ» банків, котрими особисто він задоволений)
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 14 июля 2025, 15:40
- #
Єдині банки, якими та братва цікавиться, то банки з огірками — закусити
- +
- 0
-
- Java Vetal
- 9 июля 2025, 14:17
- #
Декілька знайомих мали тут рахунки фоп. Спочатку все було добре, потім деяким з них відмовили в обслуговуванні, а іншим заблокували рахунки на довгий термін. Для розблокування вимагали надання всіх договорів та інвойсів, пояснення мети обготівкування з білих карток та переказів коштів, скан-копії паспортів та селфі з ним власників компані, від яких надходили гроші. У інших банках нічого подібного не запитували. Далі робіть самі висновки про монофоп
То нам ще і пощастило, що татові не відкрили рахунок фоп, виявляється
Java Vetal
«У інших банках нічого подібного не запитували.»
1) Яких конкретно «інших»?
2) Якось нелогічно виходить, банк бореться з дропами, запитує документи, а дехто пише — не відкривайте в цьому банку рахунки, йдіть в інший банк, де документи запитувати не будуть, хмм
«У інших банках нічого подібного не запитували.»
1) Яких конкретно «інших»?
2) Якось нелогічно виходить, банк бореться з дропами, запитує документи, а дехто пише — не відкривайте в цьому банку рахунки, йдіть в інший банк, де документи запитувати не будуть, хмм
Служба підтримки безкорисна, тощо там більшість операторів пару місяців назад працювало десь на вулиці баристою або кур'єром глово, на відміну від звичайного банка, де без вищої освіти не візьмуть. Оператор просто знаходить заготовлену відповідь та відправляє на ваше питання
Служба підтримки безкорисна, тощо там більшість операторів пару місяців назад працювало десь на вулиці баристою або кур'єром глово
тобто вони навчились працювати безкорисно, не вимагаючи за свою працю якихось додаткових стимулів і тепер принесли це в службу підтримки Монобанка. Гарна характеристика для служби підтримки банку.
на відміну від звичайного банка, де без вищої освіти не візьмуть.
який сенс в купленому дипломі як людина заради клієнта пальцем не поворухне?
на відміну від безкорисних робітників служби підтримки Монобанку
тобто вони навчились працювати безкорисно, не вимагаючи за свою працю якихось додаткових стимулів і тепер принесли це в службу підтримки Монобанка. Гарна характеристика для служби підтримки банку.
на відміну від звичайного банка, де без вищої освіти не візьмуть.
який сенс в купленому дипломі як людина заради клієнта пальцем не поворухне?
на відміну від безкорисних робітників служби підтримки Монобанку
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 14 июля 2025, 15:41
- #
Тобі відмовили на підставі браку диплому, щоб не дискримінувати за IQ
Ch777
«більшість операторів пару місяців назад працювало десь на вулиці баристою або кур'єром глово, на відміну від звичайного банка, де без вищої освіти не візьмуть»
емм, почекай, що? вища освіта для оператора кол-центра або служби підтримки?))) все в порядку в тебе сьогодні?)))
Ти плутаєш персонал банку, з операторами кол-цетра і служби підтримки, думаючи на кшталт, що касир в АТБ теж має мати для цього вищу освіту, як і оператор служби підтримки…
«більшість операторів пару місяців назад працювало десь на вулиці баристою або кур'єром глово, на відміну від звичайного банка, де без вищої освіти не візьмуть»
емм, почекай, що? вища освіта для оператора кол-центра або служби підтримки?))) все в порядку в тебе сьогодні?)))
Ти плутаєш персонал банку, з операторами кол-цетра і служби підтримки, думаючи на кшталт, що касир в АТБ теж має мати для цього вищу освіту, як і оператор служби підтримки…
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42.1 | 42.5405 |
| EUR | 49.26 | 49.96 |
| Все курсы банка | ||
Сьогодні з татом стикнулись з проблемою знову. Відкрив тато ФОП. Всім банкам підтягло одразу інформацію і почали пропонувати послуги, але так, як є приватний рахунок в Монобанку і вважали цей банк найбільш просунутим, не дивлячись на вмовляння бухгалтера фірми відкрити рахунок в іншому банку (не називаю в якому, щоб не було реклами), вмовили її відкрити в Моно. Але сьогодні при спробі відкрити рахунок ФОП нам банк написав, що без ІПН ми цього не зробимо. Служба підтримки абсолютно безкорисна, стандартні фрази, щоб клієнт відчепився — «проблема вирішується», «коли питання вирішиться — повідомимо» і т.п. Але проблема існує вже багато років! Навіть пройти авторизацію, щоб підписати петиції — неможливо з МОНО. З іншими банками можна, з моно ні.
І вишенька на торті — татові банк заблокував картку приватну. Аргумент — третя особа має доступ. Це при тому, що ми з татом стояли поруч, він пройшов авторизацію з фото в застосунку Моно, і коли я написала, що допомагаю зараз татові, вони заблокували все.
По факту служба підтримки не тільки абсолютно не допомогла з вирішенням проблеми, а ще й створила додаткові проблеми з блокуванням рахунків.
Дуже розчарована в цьому банку. Відкриємо рахунок ФОП у інших, які не дискримінують громадян України, які законно користуються серією і номером паспорту замість ІПН.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки для перевірки якості діалогу — та вживемо заходів.
Шкода, що ви з батьком зіткнулися з неприємними емоціями — щиро перепрошуємо.