Monobank пробив дно.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 35
Мабуть забули завдяки кому вони взагалі мають можливість жити і працювати.
відкрий свій банк і роздавай свої гроші знаючи що частину з них тобі ніхто не поверне
банк кредитує з грошей які він взяв у клієнтів чи акціонерів — він не може просто дати їх за «красиві очі», треба щоб людина якій він позичає гроші — їх повернула
кредит це не благодіність
а ти звісно умний чужими грошима розпоряджатись, коли своїх власних немає
відкрий свій банк і роздавай свої гроші знаючи що частину з них тобі ніхто не поверне
банк кредитує з грошей які він взяв у клієнтів чи акціонерів — він не може просто дати їх за «красиві очі», треба щоб людина якій він позичає гроші — їх повернула
кредит це не благодіність
а ти звісно умний чужими грошима розпоряджатись, коли своїх власних немає
- +
- +1
-
- olexey designer
- 2 июля 2025, 22:44
- #
Манобанк дана категорія клієнтів не цікавить, банкіри одразу їх списують, як таких що не повернуть кредит. Казки про відсотки маячня, вони мільярди зароблять та ще зароблять, таке їх жадібне гниле нутро, рахувати лише грошики та думати як більше заробити, особливо на дурниках, які заряджали їх шестизнаками
Як добре що знайшлась людина з міліардами гривень в кармані яка готова роздавати їх військом задарма
залишилось дочекатись появи дезігнер банку
залишилось дочекатись появи дезігнер банку
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 3 июля 2025, 11:22
- #
Та він за свою десятку сліпого інваліда задавить.
Не дарма ж котрий рік поспіль тут війну з вітряними млинами веде — бо дуже пече хворе сумління.
Не дарма ж котрий рік поспіль тут війну з вітряними млинами веде — бо дуже пече хворе сумління.
- +
- +66
-
- SergeyNina
- 3 июля 2025, 1:32
- #
Банк не может кредитовать под ноль процентов с гигантским риском невозврата.
В соседних домах похоронили пятерых за последний квартал. Одно и то же.
Вернулись с войны с контузией.
Начали спиваться. Одним утром не проснулся один потом другой.
Их кредиты никто возвращать не собирается.
В соседних домах похоронили пятерых за последний квартал. Одно и то же.
Вернулись с войны с контузией.
Начали спиваться. Одним утром не проснулся один потом другой.
Их кредиты никто возвращать не собирается.
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 3 июля 2025, 11:23
- #
Их кредиты никто возвращать не собирается.
Якщо є майно, спадкоємці повернуть після судового рішення.
Правда це розтягнеться на багато років.
Якщо є майно, спадкоємці повернуть після судового рішення.
Правда це розтягнеться на багато років.
- +
- +11
-
- SergeyNina
- 4 июля 2025, 3:31
- #
Долг сразу продадут коллекторам, те будут так давить на семью что придется отдать. Возможно заставят продать квартиру.
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 6 июля 2025, 13:00
- #
Це ви серйозно? В нас що, 90і?
Коли ви в останній раз бачіли колектора, який крім слів, щось може?
Судячи з кількості виграних судових справ по списку банків в Опендата боті, колекторам продають або копійчані борги, або зовсім безнадійні.
А щоб забрали квартиру, треба бути взагалі тугим. Бо по-перше борг має перетнути відмітку 160к на етапі виконавчого провадження, тобто суд має таке присудити. А по-друге процедура стягнення єдиного житла дууууже юридично непроста. Навіть безсистемні внески виконавцю в рахунок боргу будуть повністю блокувати спроби продати житло з молотка.
Коли ви в останній раз бачіли колектора, який крім слів, щось може?
Судячи з кількості виграних судових справ по списку банків в Опендата боті, колекторам продають або копійчані борги, або зовсім безнадійні.
А щоб забрали квартиру, треба бути взагалі тугим. Бо по-перше борг має перетнути відмітку 160к на етапі виконавчого провадження, тобто суд має таке присудити. А по-друге процедура стягнення єдиного житла дууууже юридично непроста. Навіть безсистемні внески виконавцю в рахунок боргу будуть повністю блокувати спроби продати житло з молотка.
- +
- +11
-
- SergeyNina
- 6 июля 2025, 23:33
- #
Там не было суда вообще.
В моем доме это было
Тугая семья жила.
Очень тупая.
Муж погиб в начале войны по Ирпенем, начался дележ наследства.
Очень сильно давили на неё и вынудили продать квартиру без суда.
Второй случай по дороге на работу.
Прилёт и пожар, квартира уничтоженна.
Соседи сказали что при работе ПВО кидали коктейли молотова в окна и не было попадания в квартиру.
Квартира на первом этаже.
Сейчас идёт суд.
В моем доме это было
Тугая семья жила.
Очень тупая.
Муж погиб в начале войны по Ирпенем, начался дележ наследства.
Очень сильно давили на неё и вынудили продать квартиру без суда.
Второй случай по дороге на работу.
Прилёт и пожар, квартира уничтоженна.
Соседи сказали что при работе ПВО кидали коктейли молотова в окна и не было попадания в квартиру.
Квартира на первом этаже.
Сейчас идёт суд.
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 7 июля 2025, 10:34
- #
Ну це тоді скоріше виключення.
А друга історія, якщо справді був підпал, більше схожа на авантюру ****, якому доручіли роботу, а він не вигадав нічого кращого.
А друга історія, якщо справді був підпал, більше схожа на авантюру ****, якому доручіли роботу, а він не вигадав нічого кращого.
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 8 июля 2025, 2:04
- #
Поджог 100%.
Банк не хотел делать реструктуризацию кредита и требовал погасить всю сумму за 30 дней и настаивал на продаже недвижимости по заниженной цене под аптеку мол вы все равно будете её продавать продайте её нужному человеку.
Родственники добились выплаты по 25к в месяц в течении полугода.
Банк не хотел делать реструктуризацию кредита и требовал погасить всю сумму за 30 дней и настаивал на продаже недвижимости по заниженной цене под аптеку мол вы все равно будете её продавать продайте её нужному человеку.
Родственники добились выплаты по 25к в месяц в течении полугода.
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 8 июля 2025, 14:57
- #
Цікаво. Але все одно нетипово для сучасних умов.
Як ви вище написали — треба бути тугими, щоб банк віджав неіпотечне житло.
Як ви вище написали — треба бути тугими, щоб банк віджав неіпотечне житло.
- +
- 0
-
- olexey designer
- 8 июля 2025, 15:27
- #
Це цілком нормально для манобанку, продати борг тітушкам, які потім всіма засобами будуть вибивати борг
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 8 июля 2025, 19:44
- #
Тебе ця доля оминула нажаль.
Я б навіть підписку купив на відосікі.
Я б навіть підписку купив на відосікі.
- +
- 0
-
- Ruslanlesnik
- 3 июля 2025, 11:31
- #
Скільки військових тримали свої заощадження в моно, загинули і не забрали свої гроші? А скільки моно заробляє на грошах які зберігаються на рахунках,звичайних дебетових? Мало заробляють? неприбутковий бізнес треба закривати.
Скільки військових тримали свої заощадження в моно, загинули і не забрали свої гроші?
Їх заощадження заберуть їх родичи як спадок.
Взагалі цікаво. Ти почав істерити на тему кредитування, а тепер розповідаєш що у віськових жодних боргів, одни лише заощадження. То нащо тоді військовим кредити?
А скільки моно заробляє на грошах які зберігаються на рахунках, звичайних дебетових? Мало заробляють?
Щоб заробляти треба щоб гроші повертались. А коли клієнт витратив кредитні гроші, а потім загинув — грошей більше немає і не факт що спадкоємці клієнта будуть згодні повернути цей борг банку.
Їх заощадження заберуть їх родичи як спадок.
Взагалі цікаво. Ти почав істерити на тему кредитування, а тепер розповідаєш що у віськових жодних боргів, одни лише заощадження. То нащо тоді військовим кредити?
А скільки моно заробляє на грошах які зберігаються на рахунках, звичайних дебетових? Мало заробляють?
Щоб заробляти треба щоб гроші повертались. А коли клієнт витратив кредитні гроші, а потім загинув — грошей більше немає і не факт що спадкоємці клієнта будуть згодні повернути цей борг банку.
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 3 июля 2025, 12:07
- #
Нагадай, яким законом передбачено невідʼємне ПРАВО на кредит?
- +
- +13
-
- Ruslanlesnik
- 3 июля 2025, 16:40
- #
Нагадай яким законом передбачено щоб хтось гинув на війні, а такі як ти і трилітра умалєпствували за банківську справу і хто кому що винен, переховуючись від ТЦК і мобілізації?
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 3 июля 2025, 17:23
- #
яким законом передбачено щоб хтось гинув на війні
— Тарганами в голові кончених хворих кацапів
— Законом України «Про правовий режим воєнного стану»
— Законом України «Про військовий обов’язок і військову службу»
Надаси у відповідь, який закон закріплює за громадянином невідʼємне право на отримання кредиту?
— Тарганами в голові кончених хворих кацапів
— Законом України «Про правовий режим воєнного стану»
— Законом України «Про військовий обов’язок і військову службу»
Надаси у відповідь, який закон закріплює за громадянином невідʼємне право на отримання кредиту?
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 3 июля 2025, 17:30
- #
і хто кому що винен, переховуючись від ТЦК і мобілізації?
Згадаю про тебе, коли піду плавати в тепле море. Моєму плечу, яке тримається на титанових пластинах та не має передньої дельти, це дуже корисно.
Згадаю про тебе, коли піду плавати в тепле море. Моєму плечу, яке тримається на титанових пластинах та не має передньої дельти, це дуже корисно.
Це все маячня можеш спокійно збирати дрони або картоплю варити на фронті, для цього і 1 руки вистачить при цьому не сплачуючи жодної копійки віськового збору
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 5 июля 2025, 17:05
- #
Ну да, треба виписувати останню надію фронту — інвалідів з-за кордону.
Бо такі як ти картоплі більше зжеруть, аніж зварять. А з дронів більше запчастин вкрадуть, аніж тих дронів зберуть.
Бо такі як ти картоплі більше зжеруть, аніж зварять. А з дронів більше запчастин вкрадуть, аніж тих дронів зберуть.
- +
- +1
-
- radioragal
- 3 июля 2025, 12:01
- #
5 незакрытых кредитов это ничто по сравнению с их оборотами и доходами, при том там работают мастера по выбиванию долгов, еще до вступления родственников в наследство кредит продают коллекторам, а те находят родственников и начинают бомбить их звонками с требованием погасить долг умершего с % и со штрафами
32388371 ТОВ «ФІНТЕХ БЕНД»
Власники: КРЕСТЛАЙН ЛІМІТЕД Кіпр, НІСЕТС ЛІМІТЕД Кіпр
Чистий прибуток 2024 1,150,613,000 ₴
32388371 ТОВ «ФІНТЕХ БЕНД»
Власники: КРЕСТЛАЙН ЛІМІТЕД Кіпр, НІСЕТС ЛІМІТЕД Кіпр
Чистий прибуток 2024 1,150,613,000 ₴
Не зрозуміла твоя думка: а банк що, має прощати борги?
Ти згоден з тим що банк візьме твої гроші, прокредитує війсьвового, той загине не повернувши борг, і банк потім буде дуже ввічливо і повільно спілкуватись зі спадкоємцями щоб десь роки через три повернути борг? Ти згоден чекати три роки при умові що ти взагалі не планував що гроші не будуть доступні так довго?
Ти згоден з тим що банк візьме твої гроші, прокредитує війсьвового, той загине не повернувши борг, і банк потім буде дуже ввічливо і повільно спілкуватись зі спадкоємцями щоб десь роки через три повернути борг? Ти згоден чекати три роки при умові що ти взагалі не планував що гроші не будуть доступні так довго?
- +
- 0
-
- radioragal
- 3 июля 2025, 12:14
- #
Монобанк продает долг коллекторам, а дальше его не интересуют как и какими способами они будут вытягивать деньги, ставить на автодозвон родственников, судами или выездной группой «вежливо общаться»
Дивно що вчора ти розповідав про те що банк порахував що я ненадійний клієнт і не можу повернути борг
radioragal
2 липня 2025, 15:16
«Скоринг абанка просчитал что ты не в состоянии вернуть кредитный лимит,»
https://minfin.com.ua/ua/company/a-bank/review/398766/#com4780138
а сьогодні ти раптом перевзувся і скиглиш що банк через колекторів вимагає повернення боргів
будь який військовий в кілька разів більш ризикований клієнт для банку ніж я
і не важливо як називаєтся банк: абанк, монобанк чи якось інакше — не буде банк давати гроші в борг якщо є великий ризик того що клієнт їх не поверне
radioragal
2 липня 2025, 15:16
«Скоринг абанка просчитал что ты не в состоянии вернуть кредитный лимит,»
https://minfin.com.ua/ua/company/a-bank/review/398766/#com4780138
а сьогодні ти раптом перевзувся і скиглиш що банк через колекторів вимагає повернення боргів
будь який військовий в кілька разів більш ризикований клієнт для банку ніж я
і не важливо як називаєтся банк: абанк, монобанк чи якось інакше — не буде банк давати гроші в борг якщо є великий ризик того що клієнт їх не поверне
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 3 июля 2025, 12:50
- #
Ти здовований тим, що вони перевзуваються?
Це ж апологети принципу: все що в очі потекло — божа роса.
Я взагалі дуже давно помітив, що це скоріше за все одна людина сидить з декількох акаунтів і просто штампує маячню приблизно по темі відгуку, не вчитуючись. Тому часто бувають смішні зашквари.
Це ж апологети принципу: все що в очі потекло — божа роса.
Я взагалі дуже давно помітив, що це скоріше за все одна людина сидить з декількох акаунтів і просто штампує маячню приблизно по темі відгуку, не вчитуючись. Тому часто бувають смішні зашквари.
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 3 июля 2025, 12:06
- #
Черговий блазень — щедрий за чужий кошт =)
Вчора від був адвокатом Абанку який забирає в клієнтів кредитні ліміти не дивлячись на те що клієнти не є військовими
Сьогодні він вже адвокат боржників Монобанку.
Флюгеррагаль)))
Сьогодні він вже адвокат боржників Монобанку.
Флюгеррагаль)))
- +
- +11
-
- Ruslanlesnik
- 3 июля 2025, 16:43
- #
Де було про боржників? Ти по діагоналі тексти читаєш?
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 3 июля 2025, 17:20
- #
Не все тут крутиться навколо тебе. Він про місцевого монохейтера, який сюди ходить неначе привʼязаний.
- +
- 0
-
- fotograf chunt
- 3 июля 2025, 23:31
- #
Данная категория клиентов не нужна банкам, это моно скопировал у привата. Как только банк получил инфу о военном статус про кредит можете надолго забывать, раньше поддержка врала и скрывала это, перестали, только когда выплыли неоспоримые доказательства. Груда извинений от поддержки это шаблонная мишура, сгенерированная в ИИ и чуть подогнанная операторами к контексту
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 5 июля 2025, 17:07
- #
Три прості кроки, як все виправити:
— Продав майно
— Роздав війсковим в борг під 0%
— Сидиш такий героем, щічкі розовенькі, настрій гарний.
В усіх інших випадках: блазні щедрі виключно за чужий кошт.
— Продав майно
— Роздав війсковим в борг під 0%
— Сидиш такий героем, щічкі розовенькі, настрій гарний.
В усіх інших випадках: блазні щедрі виключно за чужий кошт.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42.1 | 42.5405 |
| EUR | 49.26 | 49.96 |
| Все курсы банка | ||
Розуміємо, що ситуація зі зниженням кредитного ліміту може викликати розчарування.
Водночас згідно з вимогами законодавства, після отримання документів про проходження військової служби, банк припиняє нарахування відсотків і разом із цим вимушений тимчасово обмежити можливість користування кредитними коштами — до завершення служби. Це непросте для нас рішення, зміни по кредитній політиці вводяться для збереження фінансової стабільності банку, адже ми маємо розрахуватися з вкладниками депозитів. Тому ми, на жаль, не можемо видавати безвідсоткові кредити.