Зіштовхнувся з шахрайством в інтернеті, підтримка монобанку відмовилась зателефонувати
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Коли злочинці заволоділи сімкою, я швидко написав в підтримку банку в чаті, але мене сюрприз послали. Сказали що будуть вирішувати питання тільки в чаті! А потім і зовсім заблокували. Прошу надати розголос, тому що мене обікрали в кінці кінців. А співробітники цьому сприяли. А я нагадую, коли Україна прийде на мою оккупировану батьківщину. Я знайду на вас управу. Журналістам надам скріншоту цього цирку!
Ответ банка
8 июня 2025, 19:29
Інформація, що описана у відгуку, не повною мірою відображає ситуацію. На жаль, немає можливості повідомити деталі, щоб сформувати повне розуміння ситуації, адже в такому випадку ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим. Ми перевірили діалоги з колегами — всі дії були коректними.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 9
- +
- +16
-
- ByNastasya
- 8 июня 2025, 18:06
- #
Надайте тут , бо мало віриться
М:Ми намагались вам допомогти, проте, на жаль, без будь яких даних це зробити можливість відсутня.
Я: Мені потрібно була гаряча лінія так як тут могли злочинці викосити мої персональні дані. Пюале вам було важко людині в окупації зателефонувати
М: При всій повазі, наша розмова триває у циклічній формі. При продовженні ведення діалогу в такому форматі, ми будемо вимушені заблокувати можливість писати у чаті. Дякуємо за розуміння
Я: В чому циклічність? Тобто я повинен викласти сюда свої персональні дані? А злочинці вже мають дані до моєї сім!
М: Ми намагались вам допомогти, проте, на жаль, наша розмова має циклічну форму, та комунікації були обмежені.
Бажаю вам гарного вечора та мирного неба!
- +
- 0
-
- Валерка Котовский
- 8 июня 2025, 21:36
- #
Это сложно… особенно когда клиент дундук сам слил смс коды мошенникам…
Ваше виправдання посиланням на банківську таємницю виглядає, як цинічна спроба уникнути відповідальності за службову недбалість або навіть пособництво злочину.
🔴 Головна проблема — мені не надали доступу до гарячої лінії, коли я терміново намагався зупинити шахрайство. Натомість мене примусово утримували в чаті, де ситуацію не вирішували, а згодом ще й заблокували звернення. Це створило пряму загрозу безпеці моїх коштів, а дії (чи бездіяльність) ваших співробітників призвели до реальної шкоди.
Згідно з:
🔹 Ст. 1076 Цивільного кодексу України — банк зобов’язаний вживати всіх заходів для збереження коштів клієнта;
🔹 Ст. 64 Закону України «Про банки і банківську діяльність» — банк несе відповідальність за дії та бездіяльність своїх співробітників і зобов’язаний оперативно реагувати на підозри в шахрайстві;
🔹 Ст. 19 Закону України «Про захист персональних даних» — у надзвичайних ситуаціях (таких як шахрайство) банк зобов’язаний забезпечити доступ клієнта до безпечного та ефективного каналу комунікації;
🔹 Рішення НБУ № 64 від 2019 року щодо вимог до систем дистанційного обслуговування — банк повинен забезпечити негайну технічну підтримку клієнта при підозрі на шахрайство.
❗️Не надати доступ до гарячої лінії в критичній ситуації — це більше, ніж службова помилка. Це — створення умов для реалізації шахрайської схеми.
- +
- 0
-
- Валерка Котовский
- 11 июня 2025, 9:28
- #
Тут штука в том что финмон те кто контролят бабки на счетах это отдельная структура, а звонилки и операторы чатов это другая структура которая передаёт инфу на тех кто может чёто сделать и если чёто произошло в позднее время то никто нифига не сделал бы ни в одном банке…
Да банк нарушил закон и можно подать иск в суд через эл суд, я расписал как, у себя в блоге, фиксируйте все нарушения, а жаловаться в банк нет смысла, в НБУ лишь только чтобы прикрепить к судовому иску, как-то так.
Да банк нарушил закон и можно подать иск в суд через эл суд, я расписал как, у себя в блоге, фиксируйте все нарушения, а жаловаться в банк нет смысла, в НБУ лишь только чтобы прикрепить к судовому иску, как-то так.
- +
- +15
-
- fotograf chunt
- 13 июня 2025, 8:53
- #
Не смеши про НБУ там сидят такие же офисные мыши, которые отписки строчат с шаблонов, а кто повыше просто решает что какому банку можно или выписать штраф банку или спустить с рук за «бонус»
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 13 июня 2025, 11:53
- #
Всім бонуси дають: і моноботам, і клеркам НБУ.
І тільки голодні та злі хейтери строчать стіни тексту за так.
І тільки голодні та злі хейтери строчать стіни тексту за так.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42.1 | 42.5405 |
| EUR | 49.26 | 49.96 |
| Все курсы банка | ||