Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Monobank відмова в обслуговуванні

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
artempa 13 мая 2025, 14:06
За моїм запитом було закрито рахунок. Причиною цього стала ситуація коли я хотів збільшити кредитний ліміт. Вкотре побачивши на екрані «на даний момент ліміт не збільшено, більше користуйтеся чорною карткою» якось бажання користуватися нею пропало, так як дуже довгий період використовував її як основну, можна сказати навіть і зарплатну (пересилав заробітну плату відразу на чорну картку), надав документи які підтверджують дохід, оновив інформацію в обліковому записі, добре користувався кредитною пропозицією «До завтра», ліміт не був переглянутий — відмова. Бачивши що у деяких користувачів у яких дохід в 10 разів меньший, кредитна історія погана, а ліміт наявний і не на малу суму, подав заявку на закриття рахунку, так як користувався заради того щоб дали ліміт для оформлення оплати частинами (дуже до вподоби ця функція). Після чого побачивши список інших банків, умови і т.д. зрозумів що рахунок закривати не варто, відразу подав запит в підтримку для скасування закриття, обіцяли зворотній зв’язок — його не відбулося, рахунок закрили. Вирішив подати заявку знову ж на відкриття — відмова в обслуговуванні, про це повідомила уже служба підтримки після того як заблокували вхід у додаток. Подав заявку на реєстрацію через мобільний додаток. Після успішного проходження всіх етапів реєстрації вхід у додаток було заблоковано через кілька секунд.
Зв’язавшись із службою турботи банку, я дізнався, що мені відмовлено в обслуговуванні нового рахунку. Користування продуктами банку відбувалося виключно без порушення чинного законодавства та внутрішніх правил вашої компанії. А відмова на мою думку скоріш за все була через недавнє закриття рахунку і те що я бажав врегулювання питання з кредитним лімітом.

Прошу ретельно перевірити мій обліковий запис та переглянути прийняте рішення. Або надайте офіційний документ про відмову у обслуговуванні.
monobank
Ответ банка
13 мая 2025, 17:39
Приносимо вибачення за негативний досвід
Обов'язково перевіримо дії колег та вживемо заходів
Наразі питання вирішено, складність з відкриттям рахунку було вирішено
Зробимо все, щоб в майбутньому ви отримували лише якісний сервіс

Комментарии - 4

+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
13 мая 2025, 15:56
#
Не понятно была фраза за моим вопросом была закрыта карта — это как?
Вы написали банку, а он написал извините мы закрываем вам счёт?
Сгидно закону ЦКУ ст 1075 банк не может закрыть счёт по своей хотелке, то есть вы должны либо долгое время не использовать счёт больше года, либо должны нарушить закон о легализации и отмывании где через суд следств органы докажут вашу вину и вас посадят в тюрьму хотя в приципе в тюрьме счёт и не нужен:)
Если есть желание можете подать в суд на банк и потребовать возобновить вас в банке, ну, а если не хотите то забудьте банк как страшный сон:) Но банк 100% нарушает закон.
Как составить иск на банк через эл суд я расписал у себя в блоге.
По моему это попадает под статью о нарушении прав потребителя и там не платится судебный сбор если конечно вы не запросите моральну шкоду или если банк не заблокировал ваши личные средства удерживая их, на это не имеет права.
+
+15
Oleksii Ch
Oleksii Ch
14 мая 2025, 13:46
#
О, посудова особа Валєра ще з нами. Боявся, що тебе вже по посадці лисиці розтягли десь.
Що там, вже маєш виграні справи чи поки що обмежуєшся вологими мріями?
+
0
radioragal
radioragal
14 мая 2025, 16:10
#
Чтоб такого не было и не тратить впустую время надо просто не обслуживаться в калобанках, которые даже шифруются от клиентов, не открывая отделений. Ты с банковской мусоркой можешь и пару лет судиться пока не дойдет аппеляция до верховного суда
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
14 мая 2025, 18:58
#
Ще один юрист зайшов на вогник.
Верховний суд це касаційний орган в основному. Лише в окремих випадках може виступати судом першої інстанції або апеляційним.
Впевнений, неіснуючі позови юридично малограмотних ПТУшників не попадають в ті окремі випадки.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42.1 42.5405
EUR 49.26 49.96
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42.1 42.5405
EUR 49.26 49.96
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Monobank відмова в обслуговуванні