Списання коштів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 28
Если есть активные депозити, облигации, акции, основную карту не закроют пока не закончится их срок действия.
Вероятно вам перевыпустили карти мастеркард на виза. Но счёт по картам остаётся прежний и если была оформлена подписка, то перевыпуск карты (не важно по чьей инициативе) подписку не отменяет. Если не пользуютесь сервисом — отменяйте подписку, и списаний не будет
Облигации хранятся у брокера, а не в ***банках. Если закрыть счет или сдох банк, то брокеру можно написать заявление на выплату в другой банк. И тоже касается депозитов, некоторые банки позволяют или разрешают менять счет для выплат или открывают отдельный
То есть нужны какие то дополнительные манипуляции, заявления на вывод депозита, перевод облигаций, отвязки карты от подписок и тп, кроме слов я хочу закрыть карту и удаления приложения
Pumbovik
«Облигации хранятся у брокера, а не в ***банках.»
Брокерський рахунок служить тільки для зберігання коштів клієнта на брокерському рахунку, а депозитарний рахунок служить — для зберігання акцій та облігацій клієнта, тому облігації зберігаються на депозитарному рахунку, який знаходиться в депозитарії, а не у брокера.
Крім цього ти очевидно не розумієш, що купивши облігації в банку, твій банк виступає субброкером, тобто облігації не твої і не на тебе записані в депозитарії, бо купив їх банк) це не теж саме коли ти через брокера (IBKR наприклад) купуєш облігації
«Если закрыть счет или сдох банк, то брокеру можно написать заявление на выплату в другой банк.»
Брокер не зберігає облігації, тільки кошти на брокерському рахунку.
«И тоже касается депозитов»
Це абсолютно різні речі, ти порівнюєш депозити з облігаціями…
«Облигации хранятся у брокера, а не в ***банках.»
Брокерський рахунок служить тільки для зберігання коштів клієнта на брокерському рахунку, а депозитарний рахунок служить — для зберігання акцій та облігацій клієнта, тому облігації зберігаються на депозитарному рахунку, який знаходиться в депозитарії, а не у брокера.
Крім цього ти очевидно не розумієш, що купивши облігації в банку, твій банк виступає субброкером, тобто облігації не твої і не на тебе записані в депозитарії, бо купив їх банк) це не теж саме коли ти через брокера (IBKR наприклад) купуєш облігації
«Если закрыть счет или сдох банк, то брокеру можно написать заявление на выплату в другой банк.»
Брокер не зберігає облігації, тільки кошти на брокерському рахунку.
«И тоже касается депозитов»
Це абсолютно різні речі, ти порівнюєш депозити з облігаціями…
- +
- +12
-
- olexey designer
- 17 апреля 2025, 15:14
- #
банк виступає субброкером
Тощо облігації треба купувати не через перекупів у вигляді манобанків з заниженним курсом, а напряму у первинних дилерів https://mof.gov.ua/uk/perelik-pervinnih-dileriv
де немає всяких смітників
АБ «УКРГАЗБАНК»
АТ «Ощадбанк»
АТ «Райффайзен Банк»
АТ «ОТП Банк»
ПАТ «Сітібанк»
АТ «Укрексімбанк»
ПАТ «ПУМБ»
АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
ПАТ «CЕНС БАНК»
ПАТ «КРЕДОБАНК»
ПАТ АБ «ПІВДЕННИЙ»
Тощо облігації треба купувати не через перекупів у вигляді манобанків з заниженним курсом, а напряму у первинних дилерів https://mof.gov.ua/uk/perelik-pervinnih-dileriv
де немає всяких смітників
АБ «УКРГАЗБАНК»
АТ «Ощадбанк»
АТ «Райффайзен Банк»
АТ «ОТП Банк»
ПАТ «Сітібанк»
АТ «Укрексімбанк»
ПАТ «ПУМБ»
АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
ПАТ «CЕНС БАНК»
ПАТ «КРЕДОБАНК»
ПАТ АБ «ПІВДЕННИЙ»
- +
- +106
-
- SergeyNina
- 16 апреля 2025, 2:25
- #
При подписке деньги списывают со счета не с карты. Вам нужно закрыть подписку было, не карту. Так работает платежная система (подписка),банк не может это изменить. Подписки могут списываться в минус по дебетовой карте.
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 16 апреля 2025, 18:46
- #
За звичай люди скаржаться, що треба перепривʼязувати нові картки до сервісів з підписками, щоб мати прозорий контроль.
А тут якась сюрреалістична картинка, коли автор відгуку вирішив помститись, лишивши підписки банку, але за власною необізнаністю не розібрався як працює МПС.
А тут якась сюрреалістична картинка, коли автор відгуку вирішив помститись, лишивши підписки банку, але за власною необізнаністю не розібрався як працює МПС.
- +
- 0
-
- radioragal
- 16 апреля 2025, 19:24
- #
Нормальный банк бы не дал списать с заблокированных карт ни тем более в минус со счета, он должен сообщать сервису отказом, а подписка соответственно блокируется или приостанавливается. Это просто уход от ответственности. Пользователю не нужно разбраться в мпс, это проблемы банка
- +
- +30
-
- SergeyNina
- 16 апреля 2025, 22:42
- #
Увы нет, списывают со счета даже в минус один раз, могут и несколько пока не будет ошибки, платёжная система это позволяет делать.
Есть функция «блокировать любую оплату в интернете» в платёжной системе, я не знаю есть ли это в монобанке, в пумб есть. Лично не тестировал точно ли это работает с подписками так как их у меня нет.
Клиент может остановить подписку сам но это не всегда срабатывает
Есть функция «блокировать любую оплату в интернете» в платёжной системе, я не знаю есть ли это в монобанке, в пумб есть. Лично не тестировал точно ли это работает с подписками так как их у меня нет.
Клиент может остановить подписку сам но это не всегда срабатывает
- +
- +30
-
- Oleksii Ch
- 16 апреля 2025, 23:31
- #
Вітаю, ви тепер теж монобот, бо не погоджуєтесь автоматично з брехунами та фейками
Oleksii Ch
«Вітаю, ви тепер теж монобот, бо не погоджуєтесь автоматично з брехунами та фейками»
Зараз Гороховського наберу, скажу щоб SergeyNina виплатили зп і премію одразу, в знак вітання в нашій скромній родині моноботів :D
«Вітаю, ви тепер теж монобот, бо не погоджуєтесь автоматично з брехунами та фейками»
Зараз Гороховського наберу, скажу щоб SergeyNina виплатили зп і премію одразу, в знак вітання в нашій скромній родині моноботів :D
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 17 апреля 2025, 22:40
- #
Radioglobal просто это не знал.
Я тоже думал что списание идёт с карты, потом почитал документы в 2021 как работает платёжная система и понял.
Я сам не мог сначала найти информацию как это работает изнутри,
На русском/украинском толкового нормального технического описания как работают подписки, Google Pay я не нашёл.
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 18 апреля 2025, 11:52
- #
Так брехуни постійно «просто не знають» тому й брешуть…
- +
- +24
-
- Oleksii Ch
- 16 апреля 2025, 23:32
- #
В монобанку можна примусово заблокувати списання, яке оформлене як підписка — спеціальний розділ Онлайн-підписки. Дуже класна тема, доречі.
- +
- 0
-
- radioragal
- 17 апреля 2025, 10:56
- #
А если клиент все счета закрыл, то банк что будет за свой счет оплачивать подписку? Тот кто пытается снять получит отказ в любом случае, а то что в минус списывают с дебетовой карты типичная проблема протухшего банковского софта, как типа в тас обмен валют можно делать в счет кредитного лимита с дополнительной комиссией в 4%
А если клиент все счета закрыл, то банк что будет за свой счет оплачивать подписку?
Зараз навіть дитина знає що закриття рахунку карти триває від 45 днів протягом який цілком можуть бути витратні операції по картковому рахунку — власне для того ці 45 днів і призначені щоб банк не залишився винний платіжній системі гроші які мав заплатити клієнт.
Вчергове доводиш що не дарма тебе на мороз відправили.
Зараз навіть дитина знає що закриття рахунку карти триває від 45 днів протягом який цілком можуть бути витратні операції по картковому рахунку — власне для того ці 45 днів і призначені щоб банк не залишився винний платіжній системі гроші які мав заплатити клієнт.
Вчергове доводиш що не дарма тебе на мороз відправили.
- +
- +12
-
- olexey designer
- 17 апреля 2025, 15:04
- #
Коли манобанк проставляє відмову то ніякі 45 днів не діють, розкажи з кого тоді підписка списує гроші, або клієнту через 2 роки дзвонять погасити борг як отримав всі справки про закриття рахунків https://minfin.com.ua/ua/company/monobank/review/393790/
Radioragal
«Нормальный банк бы не дал списать с заблокированных карт ни тем более в минус со счета, он должен сообщать сервису отказом«
Ок, як скажеш, надай пліз посилання на пункт правил банківського обслуговування чи статті закону, де сказано слово в слово те що ти вище кажеш, якщо не зможеш надати — значить це просто твої примхи і вологі фантазії, котрі не мають відношення до реальності, точно такі ж, як план потужності чи незламності в нашого найпотужнішого диктатора сучасності.
«Нормальный банк бы не дал списать с заблокированных карт ни тем более в минус со счета, он должен сообщать сервису отказом«
Ок, як скажеш, надай пліз посилання на пункт правил банківського обслуговування чи статті закону, де сказано слово в слово те що ти вище кажеш, якщо не зможеш надати — значить це просто твої примхи і вологі фантазії, котрі не мають відношення до реальності, точно такі ж, як план потужності чи незламності в нашого найпотужнішого диктатора сучасності.
- +
- +12
-
- radioragal
- 17 апреля 2025, 11:02
- #
Надо просто пользоваться нормальными банками, а не как половина банков страны заказывает софт у формошлепов, тупо меняя логотип и цвет фона в проге, а остальным просто все равно на проблемы клиентов, которые рады очередной кото-сосиське и новому дизайну в проге
В ДКБО каждого банка есть тех овердрафт, а ты когда галочку ставил при открытые счета его прочитал? на что жалуешься?
- +
- 0
-
- radioragal
- 18 апреля 2025, 13:26
- #
Подписка это не теховердрафт, а предсказуемая операция с возможностью проверить баланс пользователя, а в дкбо написано, что банк не несет ответственности за свои баги, посмотрим, когда датацентр с банковскими серверами сгорит с твоим миллионом, а в дкбо ты на этот случай поставил же галочку)
Коли формуєтся подписка то сервіс зберігає в себе не данні картки, а спеціальний токен. Токен не при’язаний до конкретної фізичної картки, а да карткового рахунку. Тому підписка може стягуватись навіть після перевипуску картки.
Те що ти не давав згоди — взагалі пофіг, читай договір в якому записано що банк може перевипустити твої картки.
Те що ти не давав згоди — взагалі пофіг, читай договір в якому записано що банк може перевипустити твої картки.
Це тільки в недобанках грають в кеглі з картками клієнтів, тобі в договорі пропишуть що ти зобов’язан надати квартиру в заставу, якщо не повернеш борг, і 99.9% клієнтів підпишуть це. Банк має право відмовити у транзакції, такого не буває щоб списання має повинно бути завжди і без варіантів відмовити, просто у недобанків не має бажання отримати проблем з платіжними системами та як завжди перекласти всі проблеми на клієнта, як в договору прописано що банк не несе відповідальності за жодний технічний баг
Це тільки в недобанках грають в кеглі з картками клієнтів
Це в будь-якому банку так, бо це не якісь забаганки банків, а вимоги платіжних систем. І цим процедурам років більше ніж твоїм батькам, дропе.
Банк має право відмовити у транзакції,
Немає. Він забов'язаний виконати всі транзакції які можуть прийти протягом цього періоду.
Це в будь-якому банку так, бо це не якісь забаганки банків, а вимоги платіжних систем. І цим процедурам років більше ніж твоїм батькам, дропе.
Банк має право відмовити у транзакції,
Немає. Він забов'язаний виконати всі транзакції які можуть прийти протягом цього періоду.
> більше ніж твоїм батькам, дропе.
ти просто ****, який викинули з галери та за копійки підробляєш банківським ботом та пишеш все що наказують пани
ти просто ****, який викинули з галери та за копійки підробляєш банківським ботом та пишеш все що наказують пани
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.23 | 49.9301 |
| Все курсы банка | ||
Старі картки банк позакривав, відповідно також без згоди. Усі свої дії аргументуючи турботою про мене.
Подав я заяву на закриття усих карток, оскільки мене таке відношення як до барана не влаштовувало, банк сказав очікуйте повідомлення про закриття.
Я сказав ок, заблокував про всяк випадок усі картки в застосунку та припинив ним користуватися. Здається все зрозуміло, клієнт послав банк і не хоче мати з ним справу.
Але ж тільки не в монобанк, якщо ви йдете з нього, то очікуйте для себе неприємних пригод, частину з яких я опишу!
Банк, відкриті на свій розсуд картки, незважаючи на мою заяву- не закрив, оскільки на свою голову саме в монобанку я колись купив військові облігації.
Тому, коли надходять оплати за місячні підписки, де оплатою вказані старі, відповідно закриті, картки, то банк вирішує сплатити за них з нових відкритих карток:
— відкривати які клієнт не просив;
— на закриття яких банк має відповідну заяву вже не перший день;
— які не зазначені як засіб платежу на жодному ресурсі, оскільки я ними не користувався взагалі;
— на яких 0 коштів;
— які не мають оверу чи кредиту.
Саме тому, чого доречі до заяви про закриття не було жодного разу, монобанк вирішує видати мені на картку, реквізитів якоі я навіть не знаю, овер!!! в розмірі списання за підписку та сплатити з цієї картки, яка в ЖОДНОМУ сервісі не зазначена, вартість підписки!)
Я подаючи заяву на закриття карток свідомо не перевів на інші засоби платежу сервіси, якими припинив користуватись, сподіваючись на належне виконання цим банком обовʼязків згідно поданоі мною заяви та припинення відносин з ним, оскільки з свого боку зробив все належне та можливе для цього!
Після мого звернення в підтримку монобанку про списання коштів, мені повідомили, що оскільки залишився рахунок в цінних паперах, то вони досі можуть списувати з мене кошти! Будь-як!) З карток, які самі відкрили, які клієнт не зазначав, як засіб оплати, на яких 0грн та відсутній овер!!!
Кажу так є ж заява, закрийте картки, не хочу мати з цим банком справу, маю відповідь: погасіть овер!))) а ми і надалі списуватимемо з вас кошти! Навіть без грошей і з заблокованих карток за ті сервіси, які непотрібні!!!
Сподіваюсь мій негативний досвід дозволить зробити правильний вибір НОРМАЛЬНОГО банку іншим людям, а щоб не повторилась моя помилка, не раджу монобанк
Ми вже передали запит колегам вивчити та проаналізувати ситуацію.
Фахівці зв'яжуться з вами щойно буде нова інформація