Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
1Elena1 22 октября 2024, 17:07
Дуже задоволена обслуговуванням, на 10 небі від щастя, мені допомогли з усим, що треба було і надали супер круту консультацію по всім питанням, дякую величезне!!!
monobank
Ответ банка
monobankua 22 октября 2024, 19:02
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається ;)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Наталія Полікарчик 22 октября 2024, 4:23
Ситуація наступна. На початку серпня монобанк заблокував рахунки згідно фінмоніторингу і запросив підтверджуючі документи. З переліку документів у мене не було, бо дохід отримую він чоловіка та від продажу б/у речей, а також дуже активно користувалась карткою (всі покупки оплачувала, багато платежів від друзів отримувала побутових на різні суми). Вчора написала поцікавитись коли вже нарешті буде якийсь «вирок» моїм рахункам. І він є, мені відмовили в обслуговуванні. Я могла б дуже засмутитись, адже користуватись цим банком було досить зручно, головна причина чому я їм так активно користувалась був кешбек. І знаєте що? «На жаль, немає можливості вивести кошти з рахунку кешбека. Вивід коштів можливий тільки якщо ця сума є на вашому основному рахунку.» На кешбек-рахунку було 2400+ грн, які я відкладала на свою мрію та спеціально не виводила на основний рахунок, щоб не витратити їх. А виявляється, що допоки кешбек не на основному рахунку він власність банку і банк може вирішити не виплачувати його вам, адже ви всеодно більше не будете користуватись його послугами. Доволі по-крисячому🐁
Всім хто користується цим банком раджу виводити кожні 100 грн кешбеку відразу на картку про всяк випадок, бо повірте ви ніколи не зможете передбачити відмову в обслуговуванні з ініціативи цієї установи
monobank
Ответ банка
monobankua 22 октября 2024, 15:09
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато різних параметрів, а також інформацію із перевірених джерел.
Кешбек це бонуси від банку. На жаль, дійсно немає можливості вивести кошти з рахунку кешбека.
Мария Чекрякова 21 октября 2024, 22:38
Приємний працівник Єгор 10804 допоміг мені з моєю проблемою. У мене була проблема з незрозумілим штрафом, через який заблокували мою картку. Я не могла зрозуміти що це за штраф, звідки він взявся і що тепер робити. Подзвонила до монобанку, і Єгор надіслав мені дані працівника фіскальної служби, до якого мені треба звернутися, а також усі сопровождаючі документи.
Зазвичай я не залишаю відгуки, але мені здалося що Єгор хвилювався також як і я, бо він дійсно щиро намагався допомогти, і навіть передзвонював мені, бо в мене були проблеми зі зв’язком, через мій телефон. Тож я захотіла залишити йому відгук. Якщо це читають представники монобанка, або керівництва безпосередно Єгора, що у вас працює дуже приємний, а головне кваліфікований співробітник. Ще раз його номер 10804
monobank
Ответ банка
monobankua 22 октября 2024, 14:12
Дякуємо, такі відгуки роблять наш день :)
Проблема решена
vikazinenko 21 октября 2024, 21:03
На тому тижні у додаток прийшло сповішення, що потрібно підтвердити через Дію, що рахунком користуюсь саме я. Підтвердив, все ок, хотіла зробити переказ, прийшло повідомлення, що мої кошти заблоковані, зверниться у підтримку. Написала у підтримку і почалося, попросили скинути велий перелік документів та скріншотів, які пояснюють всі мої дії, я два дні їм все находила та перекидала, та пояснювала. І їхня відповідь, зараз йде перевірка точних термінів не має і таке вони мені пишуть вже майже неділю, недивлячись на те, що я всі документи скинула і всі дії пояснила.
Я просила розірвати зі мною ділові відносини, але вони мені також кажуть, що ділові стосунки ми не можемо розірвати пока кошти на перевірці, але я надала всі документи і чую постійно тільки одну й ту саму відповідь.
Може хтось знає та підскаже, що робити, в голові тільки одне, йти до суду, якщо це все не вирішиться на днях
monobank
Ответ банка
monobankua 22 октября 2024, 11:44
За законом ми зобов'язані перевіряти платежі та запитати документи, що підтверджують джерела походження коштів.
Передали запит колегам, по можливості, прискорити вирішення питання.
Фахівці зв'яжуться з вами для надання інформації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Анна Коган 21 октября 2024, 15:09
Доброго дня
Допоможіть вирішити ситуацію
З лютого 2024 р оплачувала кошти за аліменти на карту колишнього чоловіка. Тепер мене подали в виконавчу службу, квитанції які я подала в виконану не підходять. Тому що не вказано прізвище і імʼя кому відправляла кошти. Дзвоню в банк кондефіційна інформація
Як можна вирішити це питання
monobank
Ответ банка
21 октября 2024, 17:10
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
vladyslavsa 21 октября 2024, 14:04
Колись, вже можливо в далекому 2022гому році, прямо на моє день народження вельмишановний «monobank» заблокував мій рахунок після переказу з привата 2000 гривень (які мені подарували батьки). Кошти вивели, питань немає, але за 2 роки конкретної причини блокування я так і не отримав.
Відкрив карту в 16 років теж на своє день народження, вийшло рівно 2 роки)))
Найнеприємніше це те що блокування отримав не зрозуміло за що, п2п платежі які були в мене на карті це тільки перекази з моєї карти привата та оплати в магазині. Жодних шахрайських чи підозрілих операцій не робив, просто блокування.
Не знаю якими алгоритмами користувався на той момент банк.
Іноді пишу в підтримку, запитую що там і як, пропонують відеозвінок після якого кажуть все ж те саме що банк має право не розголошувати ітд ітп…
Прикро, бо багато ачівок відкрив класних :(((
monobank
Ответ банка
21 октября 2024, 16:50
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато різних параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Дійсно повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Якщо у майбутньому зміниться рішення – ми обов'язково зв'яжемось з вами
Проблема решена
Максим Р 20 октября 2024, 15:20
На цьому тижні у додаток прийгшло сповішення, що потрібно підтвердити через Дію, що рахунком користуюсь саме я. Підтвердив, все ок, через день хотів зробити переказ, прийшло повідомлення, що мої кошти заблоковані, зверниться у підтримку. Написав у підтримку в тг і почалося. За рік мої надходження були 450 тис, за рік! На місяц це десь 45 тісяч, що я порушив? У підтримці пишуть заготовленими фразами, предоставити офиційні документи, я предоставив все що у мене було, но цього їм недостатьньо. Після довогої переписки циклічної я попросив закрити мій рахунок і перевести залишкі коштів в інший банк, але і тут відмова, поки я не знайду документи які їх влаштують. Що це таке? Чому я не можу закрити рахунок, я не хочу більш користуватись вашим банком, на цьому сайті читав відгуки, що людям закривали рахунки без таких проблем та принижувань у чаті. Закрийте мій рахунок!!! Я більш не можу предоставляти докази, я все що зміг надіслав вам!!!
monobank
Ответ банка
20 октября 2024, 18:17
Розуміємо, що ситуація неприємна
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
Колеги уточнили перелік документів, які можна надати, для підтвердження походження коштів
Будемо очікувати від вас документи
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Rauven9 19 октября 2024, 20:25
Понравилась консультация специалисте Елены!
Все просто замечательно
monobank
Ответ банка
20 октября 2024, 10:12
Дякуємо за ваш відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Pavlokozlov 19 октября 2024, 10:28
Привіт

Хочу подякувати Монобанку та Дмитру з служби підтримки (його номер 10287)

Все дуже лайк!
monobank
Ответ банка
19 октября 2024, 12:53
Дуже дякуємо за відгук!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Evgenjoy 18 октября 2024, 23:03
Это лучший банк из существующих и лучшее приложение из всех банковских. Отдельно хотел бы отметить службу поддержки, такой моментальной поддержки не даёт ни одна компания. Однажды я потерял карту и поддержка вернула мне средства списанные мошенниками.
monobank
Ответ банка
19 октября 2024, 9:08
Дуже дякуємо за ваш відгук!
anyesh 18 октября 2024, 20:01
Як і більшість, вирішила зараз перевипустити свою картку з MasterCard на VISA. Нова картка з’явилася у застосунку відразу, кошти перейшли, все добре, але вже восьмий день поспіль посилка з новою карткою так і залишається не відправленою. Я наступного місяця буду повністю у від'їзді, тому планувала заздалегідь, що спокійно отримаю картку на пошті, щоб потім не квапитися і готуватися до від'їзду, а не перейматися за стресом, чи встигну на пошту. Обіцяні 6 днів доставки не виправдалися. Сьогодні вже 8-й день — я все можу зрозуміти, замовляла перевипуск у п’ятницю, вихідні попереду. Але пройшов тиждень, і картку досі не відправлено.
Або вказуйте довші строки на виготовлення та доставку, щоб люди могли правильно планувати свій час, або не обіцяйте того, чого не можете виконати.
monobank
Ответ банка
19 октября 2024, 9:05
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Проблема решена
mxtokar 18 октября 2024, 14:45
Хочу написати відгук про незрозумілу поведінку monobank щодо своїх клієнтів. Декілька років тому я став клієнтом монобанку, та використовував карту як звичайний користувач. Ні в яких шахрайських схемах не був замішаний, гроші терористам не пересилав, ніяких незаконних махінацій не проводив. Та в один момент мені заблокували рахунок, не пояснивши деталей такої дії. Гроші я зміг вивести на карту іншого банку, та, на жаль, користуватися далі їх послугами не міг. Намагався зв’язатися з підтримокою та дізнатись причину блокування (адже ніяких правил, вказаних в договорі, я не порушував), але у відповідь я чув, що «ми не зобов’язані вам повідомляти причину блокування», а також «рішення щодо блокування переглянути неможливо».
Дуже розчаровує таке ставлення до клієнтів. Але пишу в надії, що ситуацію якось можна вирішити, та поновити можливість користування послугами банку.
monobank
Ответ банка
monobankua 18 октября 2024, 19:56
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато різних параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Дійсно повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Ми передали запит колегам стосовно вашої ситуації, на жаль, рішення банку не змінилось.
Якщо банк змінить рішення у майбутньому – ми вам обов'язково повідомимо.
Oleksii Ch 18 октября 2024, 13:17
Хочу подякувати Монобанку за класний картковий продукт та приємні фічі в застосунку.

Протягом 2023−24х років використовував Чорну картку як основний метод розрахунків під час подорожей з країни в країну. Мав досвід оплати поточних витрат в Туреччині, Канаді, Фінляндії, Польщі, Казахстані.

Дуже зручная фішка, коли застосунок показує одразу кросс-курс необхідної валюти, якщо вона відрізняється від базових ВКВ.
В Польші бачиш курс купівлі злотих, в Казахстані — тенге, в Стамбулі — ліру (хай їй грець)

Не треба вираховувати, за яким курсом воно буде знято по ланцюжку обмінів. Не треба очікувати, що через деякий час обміни скорегуються та буде відмінна картина витрат.

Зараз частка Моно в моїх фінансах трохи впаде, але я безмежно радий, що довгий час користувався класним фінтех рішенням.

Доречі, за майже два роки був лише один випадок, коли захист трошки спрацював надмірно: банк не одразу збагнув що і телефон, і картка — в Хельсінкі, та не давав зробити оплату карткою з увімкненим обмеженням на країну перебування.
monobank
Ответ банка
monobankua 18 октября 2024, 14:22
Вдячні, що знайшли час та поділилась своїм досвідом!
Сердечно дякуємо за вашу підтримку :)
YevgenMuza 18 октября 2024, 11:54
Хочу подякувати Монобанку за найкращий сервіс, яким я користуюсь з часів його появи. Мінімум бюрократії, жодна моя проблема або питання не залишилось без уваги. Навіть не уявляю, як би я існував без цього прекрасного банку.
monobank
Ответ банка
monobankua 18 октября 2024, 14:16
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається
Получил все необходимые консультации и помощь от специалиста Виктории на точке выдаче карт в Т Ц Глобус. Доволен сервисом и человеческим подходом. Спасибо, моно!
monobank
Ответ банка
monobankua 17 октября 2024, 19:06
Дуже дякуємо за високу оцінку і відгук
Проблема решена
BratAlex 17 октября 2024, 14:32
Сім днів тому назад Монобанк повідомив про заміну карток MasterCard на Visa. В той же день (10.10.2024) я скористався цією можливістю і в той же день моя картка MasterCard була деактивована! Згідно трекеру «найшвидший цифровий» Монобанк з 10.10.2024 (вже 7 день) ніяк не відправить посилку з моєю карткою! (Я в Києві). А я відповідно сьомий день не можу користуватись Монобанком. Дякуючи Богу у мене є картки інших банків, але враховуючи те, що заміна карток MasterCard здійснюється для всіх клієнтів Монобанку попереджаю всіх, що ця процедура «дуже швидка», тому заздалегідь отримайте картки в інших банках для розрахунків, оскільки нову карту Монобанку можете отримати вже в наступному році.
monobank
Ответ банка
monobankua 17 октября 2024, 16:31
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації.
Ми вже передали запит колегам, складність вже виявлена та буде усунена.
Найближчим часом картка буде відправлена.
Після перевипуску картки з MasterCard на Visa відразу активується віртуальна картка Visa, якою можна користуватись, а також до дати в Apple Pay / Google Pay для розрахунків в магазинах.
Вибачте, будь ласка, за незручності.
Додатково написали вам в особисті повідомлення
Проблема решена
Alexon 17 октября 2024, 12:35
Два тижні тому Моно банк заблокував власні кошти на рахунку і не повертає! Усі необходні документи були надані, в підтримці отримую лише шаблоні відповіді і результату немає. На прохання закрити рахунок та перерахувати кошти на надані мною реквізити іншого банку — відмовляють.
monobank
Ответ банка
monobankua 17 октября 2024, 15:14
За законом ми зобов'язані перевіряти платежі та запитати документи, що підтверджують джерела походження коштів по рахунках фізичних осіб також.
Наразі чекаємо документи та інформацію від вас, яка б могла підтвердити суть та мету операцій за рахунком
Проблема решена
baziklv 16 октября 2024, 23:18
Щоб користуватися пробною версією додатка в Googl Play оформив підписку. Після тижня користування, зрозумів, що це мені не потрібно. Скасував підписку. Через два тижня зняли кошти за підписку на рік за найдорожчій курс навчання, без будь-якого повідомлення, чи підтвердження.
Банк наполягає на погодження мною оплати 19$, як-що вони (банк) програють оскарження транзакції з платіжною системою.
А ще банк чекає, що торгова точка зробить повернення в термін до 28.10.2024. На підставі чого це відбувається, і яким чином мають зв`язок з продавцем, служба підтримки зрозумілої відповіді не надала, посилаючись на банківські таємниці. Мої повідомлення на електронну пошту додатку, залишаються без відповіді.
Вірогідність повернення грошей 50% (інформація від служби підтримки).
Що маємо:
1. Несанкціоноване списання 3484.34 грн (83.99$) з моєї картки.
2. Вимога сплатити майбутній програш оскарження транзакції — 19$.
3. Повернуть гроші — ???
Прошу відповідь від МОНО.
monobank
Ответ банка
monobankua 17 октября 2024, 15:38
Розуміємо, що ситуація неприємна.
Оплачуючи послугу в інтернеті, клієнт вводить дані своєї банківської картки на ресурсі, та погоджується з їх умовами.
Далі цей ресурс може проводити платіж автоматично, списуючи кошти з картки.
Хочемо розказати як відбувається оскарження платежу.
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи.
За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікуємо цей термін до подання диспуту.
Щоб ми запустили процес підготовки документів для оскарження потрібна ваша згода, щодо комісії у разі програшу.
Також просимо вас надати додаткову інформацію, скриншоти, листування з ресурсом з доказами, що підписка була скасована заздалегідь. Це підвищує шанси на вдале оскарження
Проблема решена
Аріна Молодченко 16 октября 2024, 21:44
Жалоба на Монобанк, дії якого, на мою думку, є неправомірними і порушують мої права як споживача фінансових послуг.
Обставини ситуації:
Розірвання ділових відносин із Монобанком відбулося після того, як третя особа незаконно заволоділа моїм телефоном та скористалася додатком Монобанку без моєї згоди. Після викрадення телефону були здійснені шахрайські операції — на рахунок була зарахована велика сума коштів, яка згодом була переведена на інші рахунки, що належать невідомим мені особам у різних банках, включаючи Монобанк (Інформація була передана та проігнорована).
Я своєчасно не отримала жодного повідомлення від банку про ці підозрілі операції, і мій рахунок не був заблокований належним чином. Наступного ранку я отримала повідомлення про розірвання ділових відносин без жодних попередніх попереджень або можливості зворотного зв’язку.
Які закони на мою думку були порушені?
1. Закон України «Про захист прав споживачів» (ст. 4) — споживач має право на захист від недобросовісної діяльності постачальників фінансових послуг, включаючи шахрайство, а також на отримання повної інформації про всі операції на рахунку. Монобанк не забезпечив захист моїх прав і не надав належної інформації.
2. Закон України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» (ст. 32) — банк зобов’язаний захищати клієнтські рахунки від несанкціонованого доступу та вчасно блокувати підозрілі операції. Монобанк не вжив необхідних заходів для захисту моїх коштів.
3. Закон України «Про банки і банківську діяльність» (ст. 60) — клієнт має право на отримання обґрунтованих пояснень у разі розірвання договору або блокування рахунку. Я не отримала жодних пояснень від банку, що є прямим порушенням цього закону.
Також негатив викликаний ще тим що після розриву відносин лист про розірвання пішов на інші банки які також відмовили в обслуговуванні.
monobank
Ответ банка
monobankua 17 октября 2024, 12:43
Ситуація, що виникла дійсно не приємна
Однак, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все що та чому відбулося.
На жаль, повідомити всі ці дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.
Безпека коштів це пріоритет у банку, тому для входу в застосунок з потрібно пройти декілька етапів, ввести дані які знає лише клієнт.
Вірно введені дані, дозволяють банку вважати, що вхід та операції здійснює клієнт.
Також хочемо зазначити, що були комунікації від банку стосовно цієї ситуації, а також повідомлення про причину припинення відносин. Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Якщо банк змінить рішення у майбутньому – ми вам обов'язково повідомимо.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Владислав Панасюк 16 октября 2024, 12:43
Доромогли і допомогли швидко, тактовно та зробили все можливе
monobank
Ответ банка
16 октября 2024, 14:27
Дякуємо за відгук!

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝