Паскудний банк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 15
Ви сами открываете счёт фоп в приложение. За вас это никто не сделает.
Значит ви просто оформили карту.
Там при оформлении и анкета приходит и подписывает договор.
Сумму на кешбек возвращают с учётом налогов. При выводе на карту получается нужная сумма.
- +
- +18
-
- radio rogal
- 25 января 2025, 21:58
- #
Все вы верно описали, фоп нужно держать в серьезных банках, а не в помойках, где персонал без экономического образования зачитывает готовые шаблоны клиентам
- +
- +13
-
- Олександр Єфремов
- 26 января 2025, 13:51
- #
Именно так! Монобанк это продукт для дропов и мошенников.
Если у ФОП и честный бизнес, только в нормальный банк с физическими отделениями.
С ботами решить ничего не возможно. Проверено лично. Поток шаблонных ответов и никакого диалога.
Если у ФОП и честный бизнес, только в нормальный банк с физическими отделениями.
С ботами решить ничего не возможно. Проверено лично. Поток шаблонных ответов и никакого диалога.
- +
- +14
-
- fotograf chunt
- 27 января 2025, 9:33
- #
У сотрудника поддержки, работающего с дому за ставку чуть больше минималки прописана куча готовых ответов и шаблонов, которые он обязан скидывать клиенту, за ошибки или несоблюдение «делового стиля» штраф от 500−1000 грн. Поэтому они надолго пропадают когда вопрос нестандартный. Большинство работает 2−3 месяца с ночными сменами и увольняется то что работа убойная, надо одновременно вести 10−15 чатов. И принцип, то что ты работаешь не на банк, а мы все «большая дружная семья»
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 27 января 2025, 10:51
- #
Хейтери та фейко-боти вже почали прямо бесіди вести. Хто ChatGPT підключів? Признавайтеся!
Коротко: відкрила рахунок у банку. Написала, що треба рахунок ФОП. Відкрили як фізичній особі, про це не повідомили і ніде не було зазначено.
Кому і куда ви написали? В Монобанку відкрити рахунок можна тільки самостійно і при відкритті рахунку видно що це рахунок фізичної особи. Робітники Монобанку ніколи не відкривають рахунки клієнтам.
Мені, як ФОПу, переказали кошти.
Щоб вам як ФОПу переказали гроші треба спочатку відкрити рахунок ФОП, це робиться буквально в декілька кліків у застосунку і вимагає ще меньше зусиль ніж нровто видкриття рахунку.
Чому 7 разів? Тому що чат-бот, з яким Ви спілкуєтесь (хоча стверджують, що з іншої сторони співробітник), не знає як зробити нестандартне повернення.
Ніякого стандартного повернення не існує, є лише стандартний банківський переказ — дуже просто і тривіальна операція.
Виконати її ви можете самостійно, для цього не потрібно спілкуватись з чат-ботом.
Кому і куда ви написали? В Монобанку відкрити рахунок можна тільки самостійно і при відкритті рахунку видно що це рахунок фізичної особи. Робітники Монобанку ніколи не відкривають рахунки клієнтам.
Мені, як ФОПу, переказали кошти.
Щоб вам як ФОПу переказали гроші треба спочатку відкрити рахунок ФОП, це робиться буквально в декілька кліків у застосунку і вимагає ще меньше зусиль ніж нровто видкриття рахунку.
Чому 7 разів? Тому що чат-бот, з яким Ви спілкуєтесь (хоча стверджують, що з іншої сторони співробітник), не знає як зробити нестандартне повернення.
Ніякого стандартного повернення не існує, є лише стандартний банківський переказ — дуже просто і тривіальна операція.
Виконати її ви можете самостійно, для цього не потрібно спілкуватись з чат-ботом.
І на останок, якщо бажаєте переказати із додатку кошти на іншу картку, то додаток пропонує Вам дати йому доступ до Вашої приватної телефонної книги. І якщо Ви не бажаєте цього робити, то ЄДИНЕ рішення, це робити переказ за IBAN, бо у додатку НЕ МОЖНА відмовитись від доступу до телефонної книжки Вашого телефона і зробити переказ БЕЗ цього.
Брехня, переказати гроші можна і без доступу до телефоної книги. Доступ до телефоної книги потрібен як раз для таких як ви людей яким складно зробити переказ за реквизитами банківського рахунку — щоб якщо отримувач грошей є у вашій телефонній книзі то ви могли б переказати йому гроші не набираючи номер рахунку чи номер картки, а просто вибравши його у списку.
Брехня, переказати гроші можна і без доступу до телефоної книги. Доступ до телефоної книги потрібен як раз для таких як ви людей яким складно зробити переказ за реквизитами банківського рахунку — щоб якщо отримувач грошей є у вашій телефонній книзі то ви могли б переказати йому гроші не набираючи номер рахунку чи номер картки, а просто вибравши його у списку.
- +
- +15
-
- SergeyNina
- 26 января 2025, 0:50
- #
Сотрудники банка не могут за вас открыть счёт. Если вы открыли счёт фоп в приложении то он не может стать счётом физ лица. Скорее всего вы ошиблись и что-то сделали неверно.
- +
- 0
-
- Олександр Єфремов
- 26 января 2025, 13:53
- #
Даже если человек ошибся, то в нормальном банке бы хоть попытались работаться и решить проблему.
При том, что сам монобанк тоже без проблем приписывает несуществующие поступления и потом требует пояснить источник денег которых по факту и нет :) Но тут все нормально, так и должно быть.
При том, что сам монобанк тоже без проблем приписывает несуществующие поступления и потом требует пояснить источник денег которых по факту и нет :) Но тут все нормально, так и должно быть.
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 26 января 2025, 22:39
- #
Сразу сотрудники должны помочь закрыть счёт физ и открыть фоп если допущена ошибка. После открытия счета фоп/юр лицо уточняется куча данных обычно. + скорее всего опросник нужно заполнить.
- +
- +37
-
- Олександр Єфремов
- 26 января 2025, 13:55
- #
Счет ФОП и монобанк — это несовместимые понятия. Хотите проблем, тогда можно попробовать.
Хотите спокойно работать, Вам в другой банк.
Хотите спокойно работать, Вам в другой банк.
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 27 января 2025, 10:53
- #
Брехня.
Особисто пропрацював як ФОП з моно з початку 2020 до кінця 2024.
Привів ще приблизно 30 ФОПів.
Жодних проблем.
Треба просто розрізняти слова «працювати» та «мутити»
Доречі, вітаю Олександра в Клубі покинутих дівок монобанку імені Льоші Гер*****ко.
Особисто пропрацював як ФОП з моно з початку 2020 до кінця 2024.
Привів ще приблизно 30 ФОПів.
Жодних проблем.
Треба просто розрізняти слова «працювати» та «мутити»
Доречі, вітаю Олександра в Клубі покинутих дівок монобанку імені Льоші Гер*****ко.
- +
- +13
-
- Java Vetal
- 27 января 2025, 16:49
- #
У мене декілька знайомих теж відкрило ФОП-рахунки в монобанку, спочатку все було нормально, потім деяким відмовивили повністю, а іншим заблокували надовго рахунки з вимогою надати усі договори та інвоїси, мету обготівкування з білої картки та переказів коштів, скани паспортів власників компаній, від яких були отримані гроші(!), довідка ОК-7, деклараціїї та ще купу документів. Причому це були абсолютно чисті гроші. Підтримка не змогла обгрунтувати причину блокування, послалися на «внутрішній регламент» Нікому грошей готівкою не видали, відправили переказом з коментарем ст. 15 (Фінансування тероризму та відмивання доходів)
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 28 января 2025, 8:25
- #
Якщо знайомі такі ж як ти, то це не дивно.
Подякуйте разом, що фінмон не створює кримінальної відповідальності.
Бо в нас по половині мамчіних «пізнесменів» кримінальний кодекс плаче.
Подякуйте разом, що фінмон не створює кримінальної відповідальності.
Бо в нас по половині мамчіних «пізнесменів» кримінальний кодекс плаче.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.23 | 49.9301 |
| Все курсы банка | ||
Коротко: відкрила рахунок у банку. Написала, що треба рахунок ФОП. Відкрили як фізичній особі, про це не повідомили і ніде не було зазначено. Мені, як ФОПу, переказали кошти. Одночасно було ДВА, абсолютно аналогічних перекази (реквізити, суми). Один переказ зарахували на рахунок фізичної особи, на другому переказі запитали підтвердження звідки кошти. Надіслала договір для ФОП. Повідомили, що у мене не рахунок ФОП (повідомили, це означає 2 дні переписки у чаті із ботом банку, оскільки, я була впевнена, що рахунок ФОП). Другий платіж повернули відправнику. Звертаю увагу, АБСОЛЮТНО аналогічний перший платіж ЗАРАХУВАЛИ на рахунок, хоча банк вже знав, що це не рахунок ФОП, а кошти надійшли ФОПу. Оскільки, які фізична особа, як не могла б пояснити звідки ці кошти і мені треба було б на них сплачувати іншу суму податків, мні треба було повернути кошти відправнику ОБОВЯЗКОВО. Повернення коштів на рахунок відправника зайняло 10 днів і купу нервів (аж до нервого зриву). Переказ робила 7 разів, 570 грн додаткових коштів, які я повинна була внести на рахунок, щоб зробити перекази, як оплата послуг банку (ці кошти повернули, після великого скандалу, але частину коштів повернули … ЯК КЕШБЕК, тобто я повинна була сплатити податки за те, щоб повернути ці кошти на рахунок, хоча це НЕ БУЛО прибутком). Чому 7 разів? Тому що чат-бот, з яким Ви спілкуєтесь (хоча стверджують, що з іншої сторони співробітник), не знає як зробити нестандартне повернення. Крім того, про це не знають навіть співробітники відділу фінансового моніторингу банку. Тільки після 6 разів невдалого переказу з поверненням, методом «тику» та сварки я змогла добитись результату. Спілкування відбувається через чат. Зазвичай Ви не маєте жодного уявлення із ким спілкуєтесь. В інших банках, оператор в чаті зразу називає своє імя, а тут ні. Тільки після моєї скарги, написаної у соціальних мережах, мені стали представлятись. А відеозвязок із банком — це взагалі щось! Клієнт повинен увімкнути камеру, а співробітник банку НІ! В нього НЕМАЄ камери. Тобто Вас ідентифікують, а співробітник — це синенький кружечок із іменем. З ким Ви спілкуєтесь і надаєте свої дані не відомо. Навіть не можна зазначити, хто надав не коректну інформацію — немає ніякої привязки до фахівця. Чому банк просто не повернув не вірний платіж відправнику, як тільки зясувалась помилка. Не знаю. Одни платіж змогли повернути, а інший мабуть не схотіли. В мене в якийсь момент виникла думка, що банк хоче процент з цих грошей, оскільки 6 разів консультувати клієнта і кожного разу щось не договорювати — мабуть це стратегія брати клієнта ізмором, чи непряме вимагання коштів. Не знаю як це можна по іншому оцінити. І на останок, якщо бажаєте переказати із додатку кошти на іншу картку, то додаток пропонує Вам дати йому доступ до Вашої приватної телефонної книги. І якщо Ви не бажаєте цього робити, то ЄДИНЕ рішення, це робити переказ за IBAN, бо у додатку НЕ МОЖНА відмовитись від доступу до телефонної книжки Вашого телефона і зробити переказ БЕЗ цього. Або давай доступ до приватних контактів, або не можеш переказати кошти. І тільки після того, як зробите переказ за реквізитами IBAN, ВАм відкриється можливість у додатку зробити переказ за номером картки. Фахівці банку НІКОЛИ не можуть надати Вам коротку та чітку інструкцію що робити (як алгоритм). Ви отримуєте розлогі тексти, як не мають однозначної інформації. Або взагалі отримуєте купу інформації, яка Вам для вирішення конкретного питання взагалі не потрібна. Резюме: НІКОЛИ НІКОМУ не порекомендую цей банк. Краще сплатити банку за обслуговування, але отримати нормальний сервіс і інколи можливість прийти фізично до фахівця вартує набагато менших зусиль і нервів, ніж переписка з низькокваліфікованою службою підтримки.
Ми розуміємо ваші емоції та глибоко шкодуємо, що ситуація з реєстрацією, відкриттям рахунку, а також із поверненням платежів, спричинила такі труднощі.
Ми перевірили всі комунікації та дійсно виявили помилки з нашого боку. Вжито заходів для усунення цих недоліків, і ми проведемо додаткове навчання для команди підтримки, щоб подібні ситуації не повторювалися в майбутньому.
Також хочемо повідомити, що сума комісії була повернена на ваш рахунок, включно з тією частиною, яка надійшла як кешбек (з урахуванням податків).
Ми вдячні вам за те, що поділилися своєю історією, адже це допомагає нам вдосконалювати процеси й покращувати обслуговування.
Сподіваємося, що ви дасте нам шанс виправити враження у майбутньому.