Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Споживчий кредит від Монобанка — УВАГА, шахраї!!!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Oleh Hrynchuk 1 января 2025, 15:08
Можливо, це для всіх банків характерно, але я опишу свою ситуацію саме з Монобанком.
— Отже, моя історія.
Оскільки моя робота (пенсіонер, але ще працюю) сильно залежна від наявності електрики в період її відключень, то в кінці листопада я таки дозрів до придбання зарядної станції.
Переглянув відгуки, моделі… і зупинився на Fossibot F2400 від продавця EnergyHub.
Критерієм вибору була ціна та відчуття захищеності (як виявилося фальшиве) від можливого шахрайства шляхом оформлення оплати частинами від Монобанку.
Ну, гадалося, що Монобанк не підписує партнерські угоди будь з ким. Та й розбиття платежу на 4 частини видавалося мені дуже зручним.

Одним словом, списався з продавцем (інтернет-магазин, якого втім вже не існує, http://energyhub.com.ua, але якого ще можна знайти в кеші інтернета: http://web.archive.org/web/*/https://energyhub.com.ua), за пару кліків мишою попав на сайт Монобанка, оформив споживчий кредит на цей товар, оплатив перший внесок 9,125 грн. І почав чекати товар.
Був готовий до невеликих затримок з поставкою, оскільки розумів, що в стані війни терміни доставки можуть пролонговуватись.
Але пройшов тиждень. другий… мені продавець все обіцяв, що «ось-ось. вже вранці…»… і нарешті прийшла неділя 22.12.2024, коли сайт http://energyhub.com.ua просто щез.
А ще з 19.12.2024 продавець (я мав два його номери в Телеграмі) припинив відповідати. І по тел, і в телеграмі.

В понеділок 23.12.2024 вранці пишу повідомлення з описом ситуації на лінію клієнтської підтримки в Моно і відразу заяву в кіберполіцію.
В Моно працівник взяв до уваги повідомлення і попросив почекати відповіді «протягом доби».
В кіберполіції відразу також взяли заяву в роботу (зареєстрували) і навіть двічі працівники звідти зв«язувались зі мною для уточнення певних технічних деталей.
Проте тут був іще один цікавий факт.
В заяві на кіберполіцію слід було вказувати реквізити шахрая, на котрі перераховувались гроші. А у себе в квитанції про оплату я ніяких реквізитів шахрая не знайшов. І це зрозуміло. Бо я платив в Монобанк, а Монобанк САМ зі своєї сторони перерахував УСЮ суму шахраю, плануючи потім знімати її з мене по частинах.
Так ось, після неодноразових прохань до працівників лінії підтримки Монобанка назвати мені реквізити шахрая для наступного їх внесення в заяву до кіберполіції, мені незмінно й твердо було відмовлено. І по сьогодні Монобанк категорично відмовляється їх надати. Це секрет.
З того моменту в мене зародилася підозра про можливість спільної шахрайської схеми. Адже навіщо інакше покривати шахрая? Чому б не надати ошуканому клієнту реквізити шахрая для передачі їх в слідчі органи?
Я не стверджую, що вище керівництво Монобанка працює разом з такими шахраями. Це просто тупо. Проте у моєму житті траплялися випадки, коли середній, чи навіть нижчий рівень менеджменту різних фінансових структур був учасником таких схем без відома свого керівництва. «Це Україна, дєтка…» /(C)/

Отже, після оприлюднення факту шахрайства 23.12.2024 я чекаю обіцяну добу. Але ніхто з Монобанка зі мною не зв»язався. Чекаю ще добу. Знову «новин нема».
І далі цілий тиждень запитую — відповідь та сама «вашою справою займаються». І все.
В якийсь із днів я ще перепитав «то коли буде результат? Ви ж не збираєтеся з мене увесь кредит знімати за непоставлений товар?» На що працівник лінії підтримки суворо промовчав. І мені все стало кришталево ясно. Звісно що збираються!!! Тому я перегнав залишок коштів з основного рахунку на «монобанку» і продовжував чекати та на щось сподіватися.

І тут наступає 27.12.2024. І випадає мені вже очікуваний джек-пот — Монобанк знімає ДРУГИЙ платіж за споживчим кредитом ЗА НЕІСНУЮЧИЙ ТОВАР. Ще 9,125 грн.
Але оскільки на моєму рахунку було НУЛЬ, то після цього висвітлюється -9,125 грн. (мінус). Тобто, вже 18,250 грн з мене знято за НЕПОСТАВЛЕНИЙ товар.
А на другий день (28.12.2024) приходить радісне повідомлення: «якщо не оплатите свій внесок по кредиту до 30.12.2024 — вам нараховуватиметься пеня!»

Всі мої звернення на лінію підтримки приводили лише до однієї відповіді: «вашим питанням займаються. Нам сумно що у вас так склалося… ми на вашому боці»
Цинізм просто зашкалює — їм настільки сумно, що вони аж бігом стягують залишки коштів (аби своє скоріше «відбити»!) і погрожують нарахуванням пені. Так і хочеться сказати «ї.у і плачу» /(C)/
Згадався старий анекдот про те, що ні лікар-дантист, ні сантехнік, ні автомайстер не зацікавлені щоби у вас все було добре. І лише квартирний злодій та банк щиро бажають вам успіху та процвітання.

Підсумовуючи, ось мої претензії:
1. Монобанк в порушення законодавства ЗНІМАЄ ГРОШІ ЗА НЕПОСТАВЛЕНИЙ ТОВАР, та/чи НЕНАДАНУ ПОСЛУГУ. Тобто, перекладає свої втрати на своїх клієнтів, ще й шантажуючи їх пенею, облудно й цинічно запевняючи, що це все ради добра самого ж клієнта.
Я би НІКОЛИ не зв«язувався з цим продавцем-шахраєм, якби не була можливість оплати товару частинами від Монобанку.
2. Працівники лінії клієнтської підтримки ніколи не скажуть вам всієї правди, і навіть елементарно, хоча й ввічливо, брехатимуть, якщо цього потребують поточні інтереси банку. Така в них інструкція.

Резюме:
— не сподівайтесь, що при придбанні якогось товару чи послуг шляхом оформлення споживчого кредиту в банку останній якимось чином убезпечить вас від продавців-шахраїв. Банки не перевіряють своїх торгових партнерів (зокрема інтернет-магазини) і не несуть ЖОДНОЇ відповідальності перед своїми клієнтами за їхні дії. Рядовим клієнтам варто пам»ятати про такий факт. Не повторюйте моїх помилок;
— банку абсолютно байдуже «кинуть» вас з товаром, чи ні. Банк по-любому вас обстриже, незважаючи на відсутність того, за що ви заплатили, ще й запевняючи, що це для вашого ж блага. Що ж поробиш… Такі в нас банки і така держава. В якій реалізована не сила права, а право сили.
— це так я вперше в житті спробував скористатися кредитом))). І відразу «в яблучко». Ну що ж… тепер і дітям, і десятому закажу (колеги по роботі вже прийняли до уваги).

P. S. По даному факту відкрита кримінальна справа 12024186150000258

P. P. S. Я подав скаргу ще й в НБУ.
P.P.P.S. Зараз готую інформацію для медійних видань України та моїх друзів-волонтерів в Чехії, Польщі, Литві та Латвії з описом свого випадку. Нехай усвідомлюють увесь сюр нашої дійсності. Якщо банки не розуміють, що не можна так себе поводити з клієнтами, то принаймі слід зробити так, щоби репутаційні втрати та розголос в ЄС примушували їх задумуватися над своїми діями. Хоча знову ж таки, мабуть, це їм глибоко до лампочки… «бо всі так роблять». Це як тарифна політика мобільних операторів… Всі плюються, а альтернативи нема.
monobank
Ответ банка
monobankua 1 января 2025, 16:06
Нам щиро шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією при оформленні покупки частинами в monobank. Ми розуміємо, як це може засмучувати, і хочемо вас запевнити, що робимо все можливе, щоб розібратися та допомогти.

Наші колеги вже склали запит і працюють над тим, щоб вирішити це питання з магазином. Усі наші зусилля зараз спрямовані на те, щоб якнайшвидше забезпечити повернення коштів.
Просимо у вас ще трохи часу — запит передано на максимально високий рівень, і наші фахівці негайно зв’яжуться з вами, щойно отримаємо нову інформацію.

Також ми передали ваші звернення до служби підтримки для перевірки якості комунікацій і вживемо необхідних заходів

Комментарии - 92

+
+27
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
1 января 2025, 16:38
#
Ваші облудні запевнення в турботі про клієнтів мене вже не введуть в оману. Звучать вони цинічно і насмішкувато.

Ви навіть тут уникаєте прямих відповідей на питання клієнта:

1. Чому ви зробили крайнім клієнта? Чому замість того, щоби негайно заморозити виплати по споживчому кредиту та рахунки шахрая (до вияснення ситуації чи завершення слідства) ви з клієнта стягуєте гроші за НЕПОСТАВЛЕНИЙ товар ще й погрожуєте штрафними санкціями? Адже клієнт має фінансові взаємовідносини саме з банком (в рамках споживчого кредиту), які передбачають НАЯВНІСТЬ ТОВАРУ. А вже банк має сам розбиратися із шахраєм. Бо нині це виглядає просто як якісь кримінальні «понятія» — «гріх не обібрати лошару»

2. Чому ви так і не надали реквізити шахрая? У вас всеодно їх витребує слідство. Але цей факт приводить до вагомих підозр, що дехто з ваших працівників перебуває в змові з шахраями. Такі факти в інших банках були, і вони відомі. То чому такого не може бути й у вас?

3. Ніяких термінів розгляду чи вирішення ситуації жодного разу не було надано. не надано їх понині. Одні пустопорожні обіцянки.

Як і обіцяв — я прикладу усі зусилля для того, щоби дана ситуація була максимально оприлюднена і в Україні, і в ЄС. Щоби люди розуміли, що банк замість захисту своїх клієнтів від шахрайських схем зробить УСЕ, щоби якомога швидше компенсувати свої втрати не за рахунок шахрая, а за рахунок власних клієнтів.
Зустрінемось в суді. Під юпітерами та камерами журналістів.
+
+6
Я_ __
Я_ __
2 января 2025, 15:27
#
Oleh Hrynchuk

«1. Чому ви зробили крайнім клієнта?»

Ти не крайній, ти боржник. Банк заплатив за тебе і знімає гроші надані тобі, ти боржник. А те куди і як ти витрачаєш ці гроші - це твої проблеми. Товар тобі мав поставити банк? Ні, магазин, то при чому тут банк і чому ти робиш крайнім банк, хоча не поставив товар тобі магазин?)

«2. Чому ви так і не надали реквізити шахрая?»

Банківська таємниця, якщо кримінальне провадження відкрито, то для слідчого не буде відкриттям попросити судове рішення на отримання таких даних, тоді банк і надає поліції такі дані, ну, процедура така, а то так можна шо завгодно сказати і отримувати сидіти будь-які дані осіб котрі користуються банком))

«3. Ніяких термінів розгляду чи вирішення ситуації жодного разу не було надано. не надано їх понині.»

А поліція тобі надала терміни розгляду?) Ні))) Так тепер поліція теж буде крайня в тебе?))

Немає твоїх бажаних термінів розгляду, це ти собі уявив, що тобі мають вказувати терміни якісь, це не передбачено наче як.

«максимально оприлюднена і в Україні, і в ЄС»

А до чого тут ЄС?))) Ми ж не в ЄС, в найближчому майбутньому не будемо в ЄС, банк не з ЄС, ЄС думаєш не насрати на цю ситуацію?)) ЄС купує в оркостану нафту і газ транзитні під час війни на 30+ лярдів за три роки, а ти тут з своїми 9,125*4 = 36 500 грн будеш тривожити, в ЄС всім начхати, бо ти не в ЄС))

«Зустрінемось в суді. Під юпітерами та камерами журналістів.»

Про суд все вірно, а журналістів…ти кіно передивився, в тебе сума менше штуки баксів…
+
+7
oleksdesigner
oleksdesigner
2 января 2025, 15:47
#
Публічні скарги та публікації діють на манобанк, те що вони ненавидять критику у свій бік та всюди її підчищають, щоб тримати репутацію, тому автор діє вірно. Якщо товар не був відправлений покупцю, це підстава для суду ст. 530, 662−665, 694 ЦКУ
Суд визнає договір продажу недійсним, а манобанк повертає гроші покупцю, а за чий рахунок то вже вирішать самі
+
+18
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
2 января 2025, 17:36
#
Суд покаже, звісно.
Але головне:
1. на своїй ситуації я хотів показати людям, що Монобанк НІКОЛИ не стане на їхню сторону. Мабуть і інший банк також, але тут і зараз я кажу про Моно.
2. я хочу зробити так, щоби репутаційні, а значить і фінансові, збитки Монобанка НАБАГАТО перевищували вартість тієї суми на яку кинули мене банк+шахрай.

Ну і (опціонально) комусь мабуть вже не світить річна премія…)))
Тому й таке «виття на болотах».
+
+6
Oleksii Ch
Oleksii Ch
3 января 2025, 8:25
#
Боже, маячня на ніжках, що ти таке пишеш.
Нащо ти людині надію даєш, щоб два слова випорожнити?

Договір продажу — з ФОПом, кредитний договір з Банком. Вони юридично ніяк не повʼязані.
Як суддя може розірвати договір з особою А, а примусити компенсувати — особу Б?
Плюс в цивільному судочнстві обовʼязок щось доводити лежить на позивачеві. А позивач тут в світі рожевих поні ловить ботів.
+
+14
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
3 января 2025, 10:52
#
Не возбуждайтеся Ви так. Сильно хвилююся за Ваше здоров"я.

От що Вам до мене? Навіщо Ви так переживаєте за мою долю, крокодилові сльози ллєте?

І знову «тикання» панібратське… тільки був похвалив, а тут знову (((

Ще раз: якщо в монобанка така невразлива ситуація — то заспокойтеся і дочекайтеся доки слідство та суд мене обберуть нарівні з банком та шахраєм-продавцем до нитки. Тоді станцюєте джигу на моїх кістках)))
+
+3
Truff
Truff
3 января 2025, 12:47
#
Единственный вопрос. Вам ботом за подобные хамские посты платят по 20 гривен или подняли до 40). Можете не отвечать)))
+
+19
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
3 января 2025, 13:41
#
Гадаю, їм ніскільки не платять.
Начальник прийшов і звелів «завалити отого тєрпілу, інакше замість теплого офісу підете чистити сніг біля служби зайнятості».

І всі взяли під козирок.
+
+60
korolenkodenis
korolenkodenis
1 января 2025, 17:45
#
Хмммм, причем здесь банк? Вас кинул продавец. Банк Вам долг денег в долг и все, что за бред?
+
+36
Qwerty1999
Qwerty1999
1 января 2025, 18:26
#
Ну не себя же винить в произошедшем, вот и обвиняют Монобанк, что он не предоставил заслуженному пенсионеру не только огромный кредитный лимит, но и офигенный размер
кредитного лимита по оплате частями…
Покупать товар за свои кровно заработанные сейчас никто не желает — всем подавай
минимум 50тыс, а то и все 100тыс для оплаты частями при наличии минимальных
уровней официальных доходов.
+
+23
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
2 января 2025, 13:30
#
Якась маячня «банкіра в малиновому піджаку» з 90-х…
+
+15
Я_ __
Я_ __
2 января 2025, 15:57
#
Oleh Hrynchuk

на дворі 2025, прокидайся…
+
+38
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
2 января 2025, 10:04
#
В мене не було жодної угоди з продавцем.
В мене була угода з банком (споживчий кредит. Тобто, під товар). А ось вже в банка — партнерська (чи яка там) угода з продавцем-шахраєм.
Товару нема. А гроші з мене знімають.

Банк принаймі міг би відразу після повідомлення про шахрайство заморозити і примусове зняття виплат по споживчому кредиту, і рахунок шахрая. Він цього не зробив, фактично прийнявши сторону шахрая і прикриваючи його (лише вчора після цієї публікації з посиланням на номер кримінальної справи, мабуть оцінюючи можливі оцінки слідства, мені надали реквізити шахрая. До вчора був абсолютний мороз). А ось років 5 тому в мене була трохи схожа ситуація, то той банк (не буду вказувати назву, щоби не розцінили за рекламу конкурента) так і зробив — заморозив усі виплати і швиденько розібрався з шахраєм. Протягом 3-х, чи 4-х днів. Натомість Моно запевняє, що «все, що нами робиться — для вашого блага».

До речі, отой чувирла, який мене хейтерком обзиває, стопудово зацікавлена особа. Зараз їх набіжить… банк також не спить)). Треба ж якось відбілюватися.

І мають певну рацію ті, хто каже, що все вирішить слідство. До деякої міри погоджуюсь. До деякої.

Свою задачу вбачаю в широкому оприлюдненні даного факту, аби люди були обізнані, що гарантії банка в подібних випадках просто відсутні. В подібних випадках банк завжди прийме сторону шахрая.

Сьогодні в мене зустріч з журналістами одного досить популярного, хоча й до певної міри скандального, видання. Працюю…
+
+26
Oleksii Ch
Oleksii Ch
2 января 2025, 11:22
#
Хейтерком не тебе називають, а декількох блазнів, що ходять сюди як на роботу поливати брудом банк. Ти поки що не доріс. Але перспективний…

Можешь оприлюднювати хоч за допомогою картин з макаронних виробів, але по закону банк правий, бо не він тобі той товар продав і не несе відповідальності за ФОП, який аналогиічно користувався банківськими послугами.

В мене не було жодної угоди з продавцем.
В мене була угода з банком (споживчий кредит. Тобто, під товар)

Придбання товару це формальна «угода купівлі продажу», за законом її не треба підписувати, укладаючи. Ознаками укладення є супутні папери типу чеків, інвойсів, тощо та просто факт оплати за товар.
Тобто з банком в тебе кредитна угода, а з шахраєм купвіля-продаж, яку він порушив. Спробуй сам сформулювати судові вимоги до банку, будешь здивований.

Ще виробника телефону та інтернет-провайдера звинувать, бо смартфон та інтернет були знаряддям злочіну.



+
+6
Я_ __
Я_ __
2 января 2025, 15:34
#
Oleh Hrynchuk

Спочатку ти кажеш це: — «Одним словом, списався з продавцем (інтернет-магазин, якого втім вже не існує, http://energyhub.com.ua, але якого ще можна знайти в кеші інтернета: http://web.archive.org/web/*/https://energyhub.com.ua), за пару кліків мишою попав на сайт Монобанка, оформив споживчий кредит на цей товар, оплатив перший внесок 9,125 грн. І почав чекати товар.»

А потім це: — «В мене не було жодної угоди з продавцем.»

Ти товар в Монобанка купляв чи в магазині?)) бо якщо в магазині, то в тебе є угода з продавцем на поставку товару, вітаю)))

«Банк принаймі міг би відразу після повідомлення про шахрайство заморозити і примусове зняття виплат по споживчому кредиту, і рахунок шахрая.»

Повідомлення про шахрайство має доказову базу, рішення суду можливо? Бо так можна набирати кредитів і дзвонити скаржитися на різні контори, щоб вам їх рахунку, П.І.Б. надавали, і CVV коди ще можна)) ви в якому світі живете?)

«До речі, отой чувирла, який мене хейтерком обзиває, стопудово зацікавлена особа. Зараз їх набіжить… банк також не спить)). Треба ж якось відбілюватися.»

Ти не хейтерок, ти просто хy й ню пишеш) от тобі люди і відповідають у відповідній манері)

Мінфін не такий ресурс, щоб наймати когось для «відбілення» репутації банку на цьому форумі)))

«що гарантії банка в подібних випадках просто відсутні.»

А які гарантії банк в твоєму випадку були документально оформлені? Чи ти нафантазував собі ці «гарантії» просто?
+
0
Я_ __
Я_ __
2 января 2025, 15:36
#
«Сьогодні в мене зустріч з журналістами одного досить популярного, хоча й до певної міри скандального, видання. Працюю…»

Ще треба подати скарги в НАБУ, Офіс Президента, СБУ, Нацгвардію, ЗСУ і Прикордонну службу, ну такі як ти зазвичай люблять оце побільше заяв настругати і понадсилати усюди, головне щоб назва структури кричущую була)))

І чим закінчилася твоя зустріч з журналістом досить популярного і скандального видання?)))
+
0
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
2 января 2025, 17:24
#
Про це Ви дізнаєтеся у свій час)

+
0
Я_ __
Я_ __
3 января 2025, 9:54
#
Oleh Hrynchuk

«Про це Ви дізнаєтеся у свій час)»

Ясно, значить ніяк не закінчилася, зрозуміло :)
+
0
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
3 января 2025, 13:11
#
;)
+
+21
Три літри
Три літри
2 января 2025, 20:31
#
В мене не було жодної угоди з продавцем.

Була, на продаж зарядної станції.

Банк виступає посередником з оплати: він оплачує товар за тебе, а за окремим договором з тобою від надає тобі послугу безпроцентного кредиту який ти маєш погасити рівними частинами.
+
+15
MarselKN
MarselKN
1 января 2025, 18:26
#
Ваше слово против слова продавца. Был ли предоставлен товар или нет. Банк дал вам кредит. И так как это партнер банка, банк будет урегулировать этот вопрос с магазином. На это нужно время. Просто ждите.
+
+30
korolenkodenis
korolenkodenis
1 января 2025, 18:34
#
Банк здесь ничего регулировать не будет — это не его дело. Если было мошенничество, этим будет заниматься полиция. Банк всего лишь дал денег в долг клиенту под процент, все, на этом его компетенция окончилась. Дальше он просто будет требовать СВОИ деньги уже с кредитора, вот и все. И будет прав.
+
+16
MarselKN
MarselKN
1 января 2025, 18:44
#
Если это покупка частями значит это партнер банка и банк будет разбираться. Если бы это была просто покупка то был бы диспут в платежную систему.
+
+21
Qwerty1999
Qwerty1999
1 января 2025, 18:54
#
«Если это покупка частями»

То банк платит за товар всю сумму,
а с клиента снимает помесячный платеж…

«то был бы диспут в платежную систему»

Продавец получил всю сумму и за пару часов её обналичил.
Кстати, не факт, что этот продавец сейчас в Украине, а не
на пляжах Пхукета…
+
+30
korolenkodenis
korolenkodenis
1 января 2025, 18:54
#
Не будет. Причем здесь «партнер»? Счет потому что в моно? У меня тоже есть счет в моно, но это не дает банку никаких полномочий ко мне. Банк ничего не может, да и не должен делать в этой ситуации.
Разбираться будет полиция. Теоретически.
+
+1
radio rogal
radio rogal
1 января 2025, 20:02
#
В суд на моно с требованием разорвать договор купли продажи и кредита + в защиту прав потребителя. Видать деньги моно перечислил на фопа-однодневку, оформленного на бомжа, а теперь списывает с вас деньги, будут морозиться по максимуму, поскольку это банковские деньги. Полиция не сможет разорвать кредит только бомжу срок дадут, поскольку кредит это ЦПК
+
0
korolenkodenis
korolenkodenis
1 января 2025, 20:38
#
Скорее всего так и будет.
Но банк здесь не причем, на что Вы предлагаете в банк подать, лол?
Единственное, что можно — попробовать расторнуть договор, если не прошло 2 недели. Если ничего в законодательстве не изменилось. Но я сомневаюсь, что получится:-)
Придется оплачивать кредит, и искать продавца, но только уже с помощью полиции, а не банка.
+
+30
Oleksii Ch
Oleksii Ch
2 января 2025, 5:36
#
В суд на моно с требованием разорвать договор купли продажи и кредита + в защиту прав потребителя

… Суд буде в захваті з наступного:
— вимога до кредитора розірвати договір купівлі-продажу з третьою особою.
— вимога розірвати на неясних підставах кредитний договір, який вже виконується, тому що хейтерку хочеться.
— якісь незрозумілі вимоги згідно з ЗпЗПС, але (увага!) не до продавця, а до кредитора.

Звісно, *** хочеться побільше бруду на банк вилити, але це вже перетворюється на фарс.
+
+15
radio rogal
radio rogal
1 января 2025, 20:10
#
Https://web.archive.org/web/20240918135610/https://energyhub.com.ua/publichnyi-dohovir-oferta
Если там правда написана, но с виду количества ТОВ оформленных на «директора» то это бомж

Продавець — Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛОКК ГРУПП» (ідентифікаційний код 45290795), юридична особа, яка створена і діє відповідно до чинного законодавства України, місцезнаходження якої: 51909, м. Камянське, вул. Гетьмана Сагайдачного, буд.3
+
+15
korolenkodenis
korolenkodenis
1 января 2025, 20:44
#
Значит, с большой долей вероятности, чувак попал на сумму кредита. Очень вряд ли у него получится найти продавца и решить с ним вопрос.
А с банком, лично я уверен, что придется выплатить кредит. Вот на этом и закончится вся история. Либо не выплатить и испортить себе финансовую историю. Как-то так, думаю.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
2 января 2025, 5:43
#
Гірка юшка — плата за дешеву рибку.
+
+23
SergeyNina
SergeyNina
1 января 2025, 22:45
#
Банку скорее всего придётся платить с собственных денег чтобы загладить вину финансового мониторинга. 100% деньги уже с фоп выведены. Вообще я поражён работой финансового мониторинга банка.
+
+19
Oleksii Ch
Oleksii Ch
2 января 2025, 5:40
#
На 99% відсотків впевнений, що той ФОП пройшов прискорений фінмон на фоні білих продажів та історіі, а потім набрав передплат та зник. Доречі, можливо вони раніше працювали нормально, а під хвилю закриття фопів, хтось забажав схопити шматок брудних грошей. Цим пояснюється і наявність підключеної оплати в розстрочку.
+
0
korolenkodenis
korolenkodenis
2 января 2025, 12:10
#
Что? Мде… Причем здесь финмониторинг? Вы о чем? Лол.
+
+28
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
2 января 2025, 13:41
#
З кількості коментаторів, котрі не на жарт возбудилися описаною ситуацією, неважко зробити висновок, що позиція банка не є аж такою невразливою, як вони тут намагаються змалювати, приписуючи мені свої фантазії і навперебій переконуючи, що «тобі, братєц, п.ц. І вопще, а чи ти не агєнт москви?».
Слідство дійсно багато чого прояснить з такого, чого тут не знають.

А я уявляю, як левова частка звичайних пересічних громадян читає оце все і думає «Та ну їх нах усі оці споживчі кредити та банки…» Що, власне, й добре для тих громадян.
+
+4
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
2 января 2025, 13:53
#
І ще одне.
Як ви гадаєте, банківська служба оцінки ризиків нормально спрацювала в моєму випадку? ;)
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
2 января 2025, 15:12
#
Не існує такої служби. Давно все автоматизоване скорінг моделями.
Якщо той ФОП якийсь час торгував нормально, а потім вирішив кинути покупців або взагалі одного останнього покупця — жоден скорінг на це не вкаже.
+
+10
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
2 января 2025, 17:20
#
Ваші системи — ваші проблеми.

Так, згоден, в сучасних інформ. моделях функціональні обов"язки замінені на ролі.
Це не міняє суті справи.
Мій кейс чудово показує, що:
1. банку пох.й клієнти
2. банку треба коротке бабло
3. банк, якщо йому вигідно, завжди встане на ту сторону, де легше або збити бабло, або мінімізувати свої втрати. Клієнти тут ВЗАГАЛІ ролі не грають.

Тому нєх робити cut & paste «ми вас дуже цінуємо, вельми за вас переживаємо, повністю на вашій стороні» одночасно із регулярним зніманням грошей)

Ваша (не твоя, а саме Ваша) персона мені прекрасно зрозуміла. Ваша задача також. Гадаю, нам більше нема про що спілкуватися, оскільки наші з Вами антагоністичні позиції зрозумілі нам обом і від них не відступляться ні Ви, ні я.
+
+21
Oleksii Ch
Oleksii Ch
3 января 2025, 8:21
#
Вам і 10% незрозуміло, бо інакше б не вели себе як ображена дитина та не шукали ботів там де їх немає.
Тут є боти тільки одного типу — ображені дівчатка, яких виперли з банку на мороз та вони роками бігають коментами та пишуть ображену беспонтову маячню.
Решта ходить сюди просто підняти собі настрій, читаючи, як невдахи та неуки трактують закони та обовʼязки банків.

Я вам дав слушну пораду: подумати, що ви будете вимагати в суді від банку. Але вам простіше ловити уявних ботів разом з місцевми хейтерками. Це нормально.
+
+14
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
3 января 2025, 10:46
#
Хоч один працівник банку перестав тикати… коли йому ввічливо зауважили, що свиней ми разом не пасли.
Зрозумів свою помилку. Можливо, й жаліє тепер…
Це добре.
Але, як бачимо, є сонмище інших. Котрі й досі поводять себе звично — як випивші «мєсниє» на райцентрівських танцплощадках.

Проте мало-помалу навчимо культури і їх. Все буде добре.
+
+3
Java Vetal
Java Vetal
3 января 2025, 10:55
#
Моноботи вони кожнього дня ходять сюди як на роботу та мають типове кліше — засмічувати негативні відгуки про монобанк та доводити клієнту що він у всьому неправий та наробив купу помилок, а сам монобанк ні в чому не винен, лише позичів гроші, хоча зобов’язан був перевірити кому він переказує гроші за товар, тобто цей шахрайський Фоп чи Тов пройшло поверхневу перевірку фінмону
+
+14
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
3 января 2025, 13:18
#
Так. Це й «коню понятно».
Об"єднуємося з такими ж постраждалими.
Уявіть собі - я не один «тєрпіла» по справі Монобанк + EnergyHub-шахрай. Я просто перший хто почав здійснювати практичні та ефективні кроки на шляху покарання негідників.

Весело буде, коли EnergyHub візьмуть за тестикули і пригрозивши реальним терміном тюрми запропонують угоду зі слідством в обмін на… на певну інформацію 8-).
Тоді почуємо багато цікавого.
Виття буде або ДУЖЕ багато, або навпаки все чарівним чином стихне.
+
+6
Я_ __
Я_ __
3 января 2025, 10:00
#
Oleh Hrynchuk

«Мій кейс чудово показує, що:
1. банку пох.й клієнти


Та ні, просто ти сам лопухнувся, а банк не несе відповідальність за те, як ти розпоряджаєшся наданими тобі в кредит коштами. Якби банку було «пох.й на клієнтів», то очевидно банк тобі б кредит не видав :)

2. банку треба коротке бабло

«коротке» бабло це ти хотів сказати «швидкі гроші»? Якщо так, то це тобі потрібні були швидкі гроші, бо ти купив не за зароблені тобою гроші товар, а за кредитні, котрі швидко отримав до речі.

3. банк, якщо йому вигідно, завжди встане на ту сторону, де легше або збити бабло, або мінімізувати свої втрати

Пардон, так, а якби ти дав комусь гроші, щоб цей хтось лопухнувся самостійно і потрапив на шахраїв, ти не був би зацікавлений в поверненні своїх грошей, котрі ти надав як кредит?))

«Тому нєх робити cut & paste «ми вас дуже цінуємо, вельми за вас переживаємо, повністю на вашій стороні» одночасно із регулярним зніманням грошей)»

Так, в сфері надання будь-яких послуг, так само як і в дипломатії тобі ніхто в обличчя не скажи, щоб ти йшов в  *** , бо ти дурний, ну, це так працює, тобі будуть посміхатися і ввічливо з тобою говорити, добрий вечір, вітаю в 2025 році.
+
+6
Java Vetal
Java Vetal
2 января 2025, 14:20
#
Недаремно казали триматися якомога далі від цього «банку» тощо в ньому купа карток оформлені на дропів та персон, які за пляшку горілки дають свій паспорт на оформлення чого завгодно. Купа найманих моноботів вже збіглося відмивати репутацію фінмона який не перевірив що сайт зареєстрован півроку тому назад та його власник дроп
+
0
Я_ __
Я_ __
2 января 2025, 15:48
#
Java Vetal

а для чого заморочуватися над «відбіленням репутації» на якомусь там форумі, просто щоб що?))) Це топ 1 ресурс в Україні з 30+ мільйонами читачів? Наче ні, так тоді для чого витрачати банку на таке гроші?))
+
+19
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
2 января 2025, 17:13
#
То чому ви всі так возбудилися?)
+
0
Я_ __
Я_ __
3 января 2025, 10:06
#
Oleh Hrynchuk

«То чому ви всі так возбудилися?)»

Ну, надай пруф, що хтось збудився, або ти п.здабол :)

І ще, слова «возбудилися» немає, є слово «збудитися» від слова «збуджуватися», але яке це має відношення до того, що тобі намагаються пояснити, що ти сам лопухнувся? Ти можеш робити що завгодно, ну, серйозно, тільки пам`ятай, що адвокати і юристи беруть погодинну оплату, а при поданні заяви в суд треба платити судовий збір, ознак же будь-якого кримінального злочину з боку банку немає, тому з тим, щоб якось забруднити репутацію банку (бо ти про це вкотре пишеш вище, що ти хочеш саме цього) в тебе не вийде.

Виходить, що ти сам собі придумав історію і хочеш щось комусь показати, ну пробуй, прапор тобі в руки і коня під *** , хто ж тобі не дає, витрачати свій час і свої гроші в очевидно програшній для тебе справі)

Це не розмова про якесь твоє уявне «збудження», це розмова про те, що ти не хочеш визнавати і бачити очевидні речі, але якщо хочеш, ну йди судися, на здоров`я, маєш право)

Просто людям кумедна твоя «логіка», а ти за відсутності нормальних аргументів, починаєш переходити на особистості використовуючи шаблони з «ви всі боти» та «чого ви так тоді збудилися», а на це вже ніхто не ведеться, бо це минуле сторіччя :)
+
+25
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
2 января 2025, 17:21
#
Скажу одне (додатково).
Мій кейс не поодинокий.
Але я не можу виступати від імені тих людей, котрі не збираються захищати свою позицію.
+
+30
Oleksii Ch
Oleksii Ch
2 января 2025, 15:11
#
З кількості коментаторів, котрі не на жарт возбудилися описаною ситуацією, неважко зробити висновок, що позиція банка не є аж такою невразливою, як вони тут намагаються змалювати, приписуючи мені свої фантазії і навперебій переконуючи, що «тобі, братєц, п.ц. І вопще, а чи ти не агєнт москви?».

Саме так — всі, хто не підспівують вологій історії — обовʼязково боти. Це стандартна тема, етап сприйняття не дуже розумних авторів: гнів — всі боти — торг — прийняття

Слідство дійсно багато чого прояснить з такого, чого тут не знають.

Весна покаже, хто де…
+
+6
Я_ __
Я_ __
2 января 2025, 15:43
#
Oleh Hrynchuk

«А я уявляю, як левова частка звичайних пересічних громадян читає оце все і думає „Та ну їх нах усі оці споживчі кредити та банки…“ Що, власне, й добре для тих громадян.»

Ну, уявляти ти можеш хоч єдинорогів, це вже твої проблеми, сам взяв кредит, сам лопухнувся з шахраєм, але молодець шо подав заяву в поліцію.
+
+6
Я_ __
Я_ __
2 января 2025, 15:20
#
Oleh Hrynchuk

Шкода, що в тебе так вийшло, але

1. Монобанк в порушення законодавства ЗНІМАЄ ГРОШІ ЗА НЕПОСТАВЛЕНИЙ ТОВАР, та/чи НЕНАДАНУ ПОСЛУГУ.

А яке відношення банк має до твоїх товарів чи послуг? Банк тобі гроші надав, а твої взаємовідносини з магазином, це твої відносини з магазином, банк просто кредитує тебе, якщо тобі не поставили товар — йди в суд, банк не укладав з тобой тристоронньої угоди і не виступав гарантом забезпечення поставки товару магазином.


2. Працівники лінії клієнтської підтримки ніколи не скажуть вам всієї правди, і навіть елементарно, хоча й ввічливо, брехатимуть

Це називається дипломатія, вітаю в реальному світі, тобі ніхто не скаже як клієнту «йди в  *** , ти задовбав, немає в нас відповідей на твої питання», тому тобі будуть писати все що завгодно, окрім «ні».

+
+3
fotograf chunt
fotograf chunt
2 января 2025, 22:26
#
Працівники лінії клієнтської підтримки ніколи не скажуть вам всієї правди

Потому что там строгая система штрафов. Их заставляют зубрить заготовленые шаблоны ответов клиентам и работа строго по скрипту. Сотрудник обязан по максимуму давить на жалость клиента, переубеждать в правоте «банка», имитировать сочувствие. За отклонение от шаблонов и «делового стиля» штрафы минимум 500−1000 грн, вызов к супервайзеру, потом автоматом увольнение
+
0
Я_ __
Я_ __
3 января 2025, 10:08
#
Fotograf chunt

назви хоч одну конкретну структуру в сфері надання будь-яких послуг, де тобі співробітник такої структури не буде відповідати шаблонами, не буде мати скрипта і не буде в критичній ситуації відстоювати права своєї структури, а буде намагатися знищити свою ж структуру де він працює, заради невідомої йому особи.
+
+14
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
3 января 2025, 11:15
#
Ага. Значить ситуація таки для банка критична.
Я це чудово знав незважаючи на всі ваші воплі.

Працюю далі.
+
+14
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
3 января 2025, 11:24
#
І ще.
До мене потроху звертаються люди, котрі попали в аналогічну ситуацію з energyhub.com.ua та монобанком.

Тобто, це СИСТЕМНЕ явище.

Об"єднуємо всі випадки в одне провадження.

Буде цікаво.
+
+22
Truff
Truff
2 января 2025, 16:50
#
Как всегда, внегативный отзыв о недо монобанке прибегает куча проплаченных ботов. С криками. Недобанк хороший. А клиент сам во всем виноват. Ну работа у них такая. А сам недобанк лучше обходить десятой дорогой. В случае каких либо проблем. Они всегда против клиента. А, если начинать жаловаться. То выясняется. Что вопросы к Универсал банку. А где мнон недобанк, мягко говоря плохо понятно. Жаль человека, мало того, что ничего не купил. Так еще получил долг. И никто в недобанке за подобное наказан не будет.
+
+20
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
2 января 2025, 17:10
#
Дякую.
Ви зрозуміли мене.
Але поборемося за те, щоби ціна отакого відношення Монобанка до мене була неспівмірною з тими грошима, на які мене кинули шахрай+банк.
І максимальна к-сть людей про це знала.
+
+6
Я_ __
Я_ __
3 января 2025, 10:14
#
Truff

«прибегает куча проплаченных ботов»

тебе сьогодні з лікарні відпустили і ти бачиш перед очима ботів? є якісь докази існування ботів на цьому форумі, окрім випадків коли хтось не згоден з тією хернею котру ви пишете?

«С криками. Недобанк хороший.»

Пруф надай, конкретну цитату, де хоч хтось під цією статтею сказав «Монобанк хороший» — інакше ти балабол звичайний.

«А клиент сам во всем виноват.»

Тобі дали кредит, ти віддав ці гроші шахраю, банк хоче повернути надані тобі кредитні кошти, хто винен? Тут дитина першокласник відповість, але тут треба критичне мислення, тож напружся, можливо ти зможеш сам собі відповісти :)

«А сам недобанк лучше обходить десятой дорогой.»

це так кумедно, наче будь-який банк, і мова не виключно про моно, виловлює на вулиці людей і змушує відкривати картку в своєму банку

«И никто в недобанке за подобное наказан не будет.»

Так, а банк окрім того, що не отримав тут свої кошти кредитні від позичальника, що мав зробити?

Дядько може судитися йти, на здоров`я, просто побачить ціни, порахує, якщо з нього юрист/адвокат не захоче стрясти просто грошей, то пояснять, що ситуація програшна, що дядько сам лопухнувся, ну, а далі, хоче витрачати кошти на юриста/адвоката і суди — так на здоров`я
+
0
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
3 января 2025, 15:08
#
Дуже дрібно мислите, хто Ви там є… Нач. відділу, чи нижче? Зміни? Бо нач. одного відділу вашого вже виходив на мене. Нічого нового не сказав. То і я ніяк не відреагував відповідно.

Скажу так: від мене вже майже нічого не залежить. Я свою справу скрупульозно та системно роблю. Обіцяв, що монобанк умиється зеленими ($$$) сльозами через свою жадібність (моїх 36,500 грн) — і таки досягну цього.

Я просто малесенький, мікроскопічний камінець на вершині гори.

Au revoir, недобанкіри)
+
+11
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
2 января 2025, 17:47
#
Однако…

https://minfin.com.ua/ua/company/monobank/review/283672/

Підшахровуємо помалу ще з 2022 року.
І працівники банку сміливо кидаються гаманцями на амбразуру супротив клятих клієнтів)))
+
0
Я_ __
Я_ __
3 января 2025, 10:24
#
Oleh Hrynchuk

Лікбез тобі, якщо біля відгуку написано «не зарахована» це означає, що ти можеш не бути клієнтом умовного Райфайзену, написати що Райф гімно і піти, але через напис «не зарахована» люди будуть знати, що ти не зміг підтвердити, що ти є клієнтом Райфу…тому орієнтуватися на відгуки з «не зарахована» це як прочитати шось на паркані.
+
+19
Valkyrie
Valkyrie
2 января 2025, 22:17
#
Дякую за оприлюднення. В мене аналогічна ситуація з цим сайтом та Монобанком. Документи підтвердження платежу не надають, посилаються на банківську таємницю. Я встигла написати заяву на відмову від оплати частинами в термін до 14 днів, але служба підтримки вже неділю морочить голову. Враховуючи що це не випадковість , теж буду писати заяву до НБУ .
+
+4
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
3 января 2025, 10:36
#
В кіберполіцію також пишіть. Вони перекидають на «звичайну» поліцію і відкривають кримінальну справу.

Також оприлюднюйте в соцмережах і мас-медіях.

Шахраї люблять тишу та комфорт.
Виведемо ж їх на світло під юпітери.

І ще одне — саме завдяки усім оцим хамським постам з персональними образами дуже добре видно СПРАВЖНЄ відношення банка до клієнтів. Насправді він глибоко зневажає своїх клієнтів і має одне бажання — злупити з них гроші по максимуму. І якомога швидше.
+
+5
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
3 января 2025, 12:25
#
Ці недобанкіри навіть не уявляють що вони розбудили)))
А я попереджав… хотів все по справедливості, полюбовно вирішити.
+
+14
No Fraud
No Fraud
2 января 2025, 22:32
#
Банк мав би перевіряти кому він роздає кнопки «оплата частинами». Це при умові, що не було ще якоїсь платіжної системи на сайті, яка вже ту кнопку втулила. Але оскільки банку насрати, а притягнути когось до відповідальності важко, то всі ці «оплати частинами» то така собі лотерея. Якійсь діжіталізовані 90-ті.
+
+15
korolenkodenis
korolenkodenis
3 января 2025, 3:32
#
Так он и проверяет, он ведь клиенту продает услугу, а не продавцу товара, лол:-)
Зачем ему проверять торговца? Что ему больше нечем заниматься? Что за бред? Вы его клиент, а не продавец товара.
+
+45
korolenkodenis
korolenkodenis
3 января 2025, 3:14
#
Мда… Сам лопухнулся, а банк виноват:-) Ржу ни магу, чувак, банк тебе просто дал денег в долг под проценты. Ты за эти деньги купил какую-то хрень — тебя кинули. Но банку тебе придется деньги вернуть — все просто. А самому искать того, кто тебя кинул. Вот и вся история:-) Неужели ты недоганяешь, ситуация проста, как дважды два, что с юридической, что с моральной точки зрения.
+
+6
Я_ __
Я_ __
3 января 2025, 10:25
#
Korolenkodenis

звісно не розумію, вітаю, тепер він назве тебе ботом проплаченим ботом, котрий відбілює репутацію банку, а він насправді правий і знищить Монобанк))))
+
+5
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
3 января 2025, 10:39
#
Поговоріть-поговоріть поміж собою тут. Адже на роботі у вас не має часу поспілкуватися.
Що, панове, є небезпека, що накрилася ваша премія?
+
+6
Три літри
Три літри
3 января 2025, 10:41
#
😂 Класика
+
0
Truff
Truff
3 января 2025, 13:43
#
100%
+
+15
korolenkodenis
korolenkodenis
3 января 2025, 15:11
#
Блина, как жалко, что я все-таки не бот, может хоть бы моно денег дал бы:-)
могу даже номер карты написать:-)
+
+19
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
3 января 2025, 15:41
#
То все у Ваше жалування входить.

Це не з Вами часом я спілкувався в телеграмі по лінії клієнтської підтримки? Там В И (якщо то були Ви) дуже ввічливим були, хоча рівно нічого не сказали по суті. А тут як з ланцюга зірвалися. Вас для таких випадків погано годують?)))

+
+15
korolenkodenis
korolenkodenis
3 января 2025, 23:15
#
Ржака, нет слов:-)
+
0
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
4 января 2025, 12:59
#
Перекусіть вже щось)))
+
+14
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
3 января 2025, 15:57
#
Знаєте що буде найгірше для оцього звіринця і його дрібних керівників?

Коли вся інформація дійде у всій своїй повноті до найвищого менеджменту монобанка.
Причому з таких сторін, про які оці дресировані говорящі мавпочки навіть гадки не мають.
Тоді мій кейс не гратиме жодного значення. Тоді все буде по-іншому. Інші учасники, інші питання, інші гроші на кону…

Зараз нинішню ситуацію всіляко приховують від вищого керівництва. Але шила не втаїш у мішку.

Панове дрібні начальники, моя вам порада — біжіть негайно до свого Боса з повинною. То Він може вкаже вам, нерозумним, що слід робити. І не всіх пошле чистити сніг біля місцевих центрів зайнятості.
+
+6
Три літри
Три літри
3 января 2025, 16:10
#
Коли вся інформація дійде у всій своїй повноті до найвищого менеджменту монобанка.

Чекаємо. Ви головне не пропадайте.
+
+19
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
3 января 2025, 16:12
#
Це погроза від «дрібного начальника»?)
+
+6
Три літри
Три літри
3 января 2025, 16:21
#
Погрози? 😂

Олег, твої дитячі уявлення про те що ти пуп землі і все у світі крутится навколо тебе — дуже стандартне чтиво на даному форумі. Але все одно забавне, викликало посмішку.

Я ж кажу — ти головне не пропадай.
+
0
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
4 января 2025, 12:57
#

Як ще мене тут не обзивали…

Цікаво, тут усенький клієнтський саппорт монобанка сидить, чи когось таки на чергуванні залишають?)

Кажу ж — відразу видно справжнє відношення монобанка до своїх клієнтів.
І про це знає увесь світ.
Наприклад в Новій Зеландії:
https://www.trustpilot.com/reviews/6590683ea1d594e28d014e23

Там чимало чого й свіжішого можна прочитати: https://www.trustpilot.com/review/www.monobank.ua
+
0
Три літри
Три літри
4 января 2025, 14:33
#
Наприклад в Новій Зеландії:

Цікаво як мешканець Нової Зеландія відкрив рахунок в українському банку не маючи ані податкового номеру, ані адреси проживання в Україні, ані українського номеру телефону. Не чув щоб Монобанк відкривав точки видачі карт в Окленді.

Там чимало чого й свіжішого можна прочитати

Не забудь залишити там свій відгук, хай європейці дивляться і дивуються глупості деяких українців.
+
0
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
4 января 2025, 16:59
#
Вже залишив. Дякую за дозвіл)

Якась пошесть з тими волосатими й їхнім тиканням… (
+
+15
korolenkodenis
korolenkodenis
3 января 2025, 23:19
#
Согласен, тоже хотел бы знать:-) К сожалению, мой прогноз, чувак пропадет:-)
Выплатит тихонько свой кредит, проклиная моно банк (который, внимание, сделал доброе дело — дал ему денег в долг без процентов:-), продавца, который его кинул и, конечно, мнимых ботов:-)
Вот так все и закончится, скорее всего:-)
+
0
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
4 января 2025, 12:58
#
Та не возбуждайтеся ви так.
Все буде добре. Підете сніг чистити)
+
+15
korolenkodenis
korolenkodenis
4 января 2025, 13:02
#
Так черкнете здесь результат своих действий, уже становится прям интересно:-)
Напишите в моно — пускай меня уволят:-) Плохо работаю:-)
+
0
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
4 января 2025, 13:40
#
Та мені абсолютно байдуже на вашу долю. Так байдуже, що аж незручно.
Це ж саме ви й ваші колеги проявляють крайню ступінь збудження. Все хором запевняючи мене, що мені п.ц)

Ну і я вам не підряджався на пейсатєля по замовленню. Переб"єтесь.
Хочете щось почитати — читайте книги. Вони рулєз! 8-)

P.S. От і другий вже припинив тикання. Прогрес. Молодець!
Я ж кажу — незабаром, потихеньку, всіх, гм..., «поголимо й цивілізуємо» )
+
0
Три літри
Три літри
4 января 2025, 16:34
#
Пане, підкажіть що ви зробили крім безглуздих погроз в інтернеті людям які ніяк не повʼязані з магазином який вас кинув? Як триває слідство?
+
0
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
4 января 2025, 16:53
#
Де ж я погрожував? Це ж Ви мені тут робили завуальовані погрози )

А взагалі, будете багато знати — вельми швидко постарієте 8-)

«Все буде так, як має бути. Навіть якщо буде інакше»
/© ВВЛ/

P.S. Ось іще одному підстригли нігті й цивілізували.
Відучили від тикання.
Крапля й камінь точить 8-)
+
+8
oleksdesigner
oleksdesigner
3 января 2025, 17:18
#
Воно гниє з голови, політика «вищого керівництва» що клієнт це сміття, розхідник. Треба брати вище, тощо фімоніторинг не працює до деяких осіб, пов’язаних з горохом, а НБУ «не помічає» проблем в цьому псевдобанку. Єдине що працює, це публічні публікації, відгуки, відео які не зображають манобанк в гарному світі, як вони всюди піаряться
+
0
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
4 января 2025, 12:58
#
100%
+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
4 января 2025, 15:43
#
«Воно гниє з голови»

У деяких кліентів банків в голові гуляє вітер, і ще не факт,
що дописувачі таких відгуків на Мінфіні хоч трохи розумніші
за прибиральниць приміщень відділень укр.банків…
+
0
Oleh Hrynchuk
Oleh Hrynchuk
4 января 2025, 15:58
#
Гм…
А Ви чиїх будете? З того ж племені?
Бо, бачу, у Вас, як і інших Ваших сотрупніков, будь-яка спроба вивести шахрайство вашого працедавця на чисту воду викликає оргазм.

То як до Вас звертатись?)

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42.05 42.5496
EUR 43.15 43.85
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42.05 42.5496
EUR 43.15 43.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Споживчий кредит від Монобанка — УВАГА, шахраї!!!