Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Гіршого банку ще не зустріча — біжіть від нього, якщо є можливість

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
OlenaVer 23 декабря 2024, 0:02
Відкривала рахунок ФОП. Відкрили рахунок фізособи. Проте ніде у додатку про це не було зазначено. Отримала кошти на рахунок від підприємницької діяльності. Було 2 перекази. Однакові за сумою майже одночасно. Один переказ зараховують на карту, для іншого просять підтвердження джерела коштів. Надаю договір. Отримую відповідь, що в мене не той рахунок. Один із переказів банк повертає відправнику. 2 дні вела листування, поки з’ясувала, що до чого. З відповідей служби підтримки ніяк не можна зрозуміти, що не так у рахунку (я не спеціаліст у сфері фінансів і не знала, що різниця у рахунках видна у певних цифрах рахунку, які знаходяться в середині номера. Тепер знаю, дякую банку за досвід). Тобто, після того, як банк зясував, що переказ коштів зайшов на некоректний рахунок він не повернув його відправнику, а залишив у мене на рахунку як фізособи. Фактично, банк робить мене злодюжкою, бо я не маю можливості підтвердити джерело доходу.
Прошу допомогти як повернути кошти. Прошу службу підтримки клієнтів надати алгоритм, як це зробити. Провела у переписці ще 2 дні, оскільки алгоритм (по-кроково) співробітники банку написати не в змозі. Вони накидують купу непотрібної інформації замість того, щоб просто і коротко написати, що робити. За результатами листування сформулювала алгоритм. Погодила з банком (тут, на хвилинку, зясувалось, що мені треба сплатити банку кошти за послуги банку із переказу, бо повернути мені потрібно копійку-в-копійку платіж). Ок, погоджуюсь на свої власні витрати, роблю переказ. І… о чудо, платіж повертається назад.
Тепер переписуюсь із фінмоніторингом банку. Знову звідки кошти, що да як. Вирішила, що фінмоніторинг досвідчиніший ніж служба підтримки клієнтів. Запитала як зробити повернення (терміни піджимають, кінець року), погодила усі нюанси. ЗНОВУ сплачую за послуги банку кошти, роблю переказ. Питаю чи все ок. Мені підтверджують, що все ок. Бачу списання. Чекаю підтвердження із доку відправника, що вони отримали кошти. Через 3 дні відправник не підтверджує отримання коштів, питаю в банку у чому справа. І як тільки я це спитала, ВУАЛЯ… кошти повернулись на рахунок. Де вони були три дні, не відомо (хоча відомо). Починаю питати, що знову не так, бо кошти треба повернути терміново. Назад їх повернув валютний відділ. І після цього до цих пір ніхто не може вирішити це питання.
Відповіді від служби підтримки не конкретні, які загальні типу «ми вас цінуємо…», «почекайте питання вирішують…», на конкретні питання відповідають усіляку заготовлену чушь, не в змозі повідомити терміни, не можуть вирішити питання. Таке відчуття, що ліва рука не знає, що робить права. Весь час відчуття, що з тобою спілкуються різні оператори і починають вивчати питання знову. Не банк, а просто жах. Таке відчуття, що вони знущаються над клієнтами і заробляють при цьому на клієнтах кошти, за рахунок нескінченої кількості транзакцій, за які клієнт повинен сплатити, а вони їх повертають. Я так розумію, що 3 дні, коли кошти були не відомо де, банк на цьому теж підзаробив. Якби я не спитала, вони б і далі «валялись» десь.
Не ведіться, на легкість банку, на безкоштовне обслуговування іще там щось. Краще відкривайте рахунок у нормальному банку, до відділення якого у випадку проблем можна зайти і вирішити питання, а не витрачати купу часу не некваліфіковану підтримку клієнтів, як з боку служби підтримки, відділу фінмоніторингу і не знаю, яких ще відділів, бо питання я до цих пір не вирішила. Вирішую більше тижня! І це все при тому, що банк зразу знав, що зарахував кошти на некоректний рахунок!!! А тепер робить вигляд, що він не до чого.
ЖАХЛИВИЙ, ОГИДНИЙ, НЕКОМПЕТЕНТИЙ банк, націлений на обманювання клієнтів.
monobank
Ответ банка
23 декабря 2024, 16:29
Вибачте, будь ласка, за цю ситуацію
Дійсно, при відкритті рахунку в банку, одразу відкривається рахунок фіз особи
Ми обов'язково перевіримо всі діалоги та дії колег та вживе заходів
Зробимо все, щоб в майбутньому надавати лише якісний сервіс
Наразі бачимо, що переказ було надіслано та колеги провели компенсацію комісії за минулий невдалий переказ

Комментарии - 4

+
+35
Три літри
Три літри
23 декабря 2024, 7:27
#
Боже, яка маячня

Людина відкрила рахунок фізичної особи, но не побачила що це рахунок фізичної особи
+
+15
oleksdesigner
oleksdesigner
23 декабря 2024, 8:57
#
Тому що це не банк, а засіб отримання кредиту на картку, фоп там був прикручений заднім числом, вам спеціально зробили «все по 0» розрахунок що люди клюнуть на це і це спрацювало. Ці проблеми від того що підтримкою фопів займаються ті ж самі студенти з дому, які відповідають за підтримку фізосіб. В нормальному банку як ви й зазначили за малим та середнім бізнесом займається окремий персонал
+
+15
Wahnsinn
Wahnsinn
23 декабря 2024, 12:28
#
На жаль банк використовує низько кваліфікаційний персонал. В мене вимагають за зарахування кредитних коштів іншого банку сплатити податок і надати довідку з податкової, а то рахунки не розблокують. Хоча отримання кредиту не оподатковується згідно законодавства України, але в Моно дуже кваліфікований персонал.
+
+28
OlenaVer
OlenaVer
25 декабря 2024, 22:37
#
А тепер продовження історії. Станом на сьогодні я так і не змогла повернути кошти на рахунок відправника. Сьогодні в мене була сьома спроба!!! Мене вже трясе від них!!! І кожного разу щось новеньке: то система банку змінює ЄДРПОУ отримувача коштів, то мені треба оновити додаток, то ще щось!
Не знаю, може як фізособі цим банком можна користуватись, але якщо у Вас виникне ХОЧ трошки нестандартна ситуація — таке відчуття, що вирішити її ви не зможете. Я вже спитала у представників банку скільки із суми, яку мені треба переказати, банк хоче забрати собі. Бо відчуття, що банк бере мене ізмором. Кожного разу інформація щодо проблеми не співпадає із попередньою. Відповіді на поставлені питання не надаються, відчуття, що питання клієнта взагалі не читають . І ще «родзиночка» — вийшла на відеозв'язок із співробітником банку. Так от, на відеозв'язку клієнт ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ бути із відеокамерою, а представник банку — НІ!!! Ви спілкуєтесь із синім кружечком, під яким написано, що це Сергій. Хто цей Сергій, чи Сергій це взагалі, чи працює він у банку? Як клієнту, навіть не можна чітко сказати, який саме фахівець вам надав нефахову відповідь. З іншого боку екрану може бути бо зна хто!!! Я вже майже не вірю, що зможу повернути кошти, але й не повернути теж не можу. Якщо після сьогоднішнього сьомої спроби (під чітким керівництвом бо зна кого від банку) не вийде, піду подавати скарги у інші інстанції.
Бажаєте відчувати себе клієнтом, якого поважають, — Вам точно не в цей банк!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42.05 42.5496
EUR 43.15 43.85
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 42.05 42.5496
EUR 43.15 43.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Гіршого банку ще не зустріча — біжіть від нього, якщо є можливість