Повернення коштів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 11
Ну то звертайтесь до Ощадбанку в банкоматі якого ви ці гроші знімали.
- +
- 0
-
- Євгенія Крихтіна
- 18 декабря 2024, 11:30
- #
Кажуть що вони не працюють з монобанком
В сенсі «не працюють»? Це взагалі якась маячня.
Не важливо с ким вони там працюють, важливо що їх банкомат не видав вам гроші і саме вони мають ці гроші повернути.
Не важливо с ким вони там працюють, важливо що їх банкомат не видав вам гроші і саме вони мають ці гроші повернути.
Монобонк повинен вимагати від ощада повернути гроші. Ощад вам персонально їх не поверне. Пишіть якомога швидше в підтримку моно бо потім нічого вже не повернете
- +
- +15
-
- Євгенія Крихтіна
- 18 декабря 2024, 13:01
- #
Щодо невидачі готівки по операції Банкомат 02300090 2024−12−07 10:05:37 -13117 UAH — ми сформували документи на повернення коштів за заявкою, яку ви подали і передали в платіжну систему для оскарження транзакції. Термін очікування першої відповіді - до 60 днів, якщо відповідь надійде раніше зазначеного терміну, ми обов’язково з вами зв’яжемося. Наразі відповіді ще не було, як відповідь буде надана, ми відразу вам повідомимо
- +
- 0
-
- Євгенія Крихтіна
- 18 декабря 2024, 13:01
- #
Ось що монобанк відповів
Він несе чуш, монобонк повинен вимагати від ощада повернути гроші.
Хіба я казав що Монобанк не повинен нічого робити? Пані вимагає пришвидчення процесу, пришвидчити його може лише Ощад. Тож туди і треба звертатись.
Монобанк свою частину роботи вже зробив що цілком зрозуміло зі слов пані: «пишуть що до ,60 днів очікуйт». Монобанк не може відправити свого працівника до Ощаду щоб він там на всіх кричав і змушував повернути гроші.
Хіба я казав що Монобанк не повинен нічого робити? Пані вимагає пришвидчення процесу, пришвидчити його може лише Ощад. Тож туди і треба звертатись.
Монобанк свою частину роботи вже зробив що цілком зрозуміло зі слов пані: «пишуть що до ,60 днів очікуйт». Монобанк не може відправити свого працівника до Ощаду щоб він там на всіх кричав і змушував повернути гроші.
- +
- 0
-
- Євгенія Крихтіна
- 18 декабря 2024, 11:25
- #
Я ходила сказали що потрібно до монобанку звертатися бо їхня карта вони з монобанком не працюють
- +
- 0
-
- olexey designer
- 18 декабря 2024, 14:18
- #
Вони не працюють з манобанком тощо такого банка не існує, це комерційна назва фінансового суррогату, який не зареєстрован як банк
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 42 | 42.3693 |
| EUR | 49.23 | 49.9301 |
| Все курсы банка | ||
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін до подання диспуту
Оскільки в банк надійшов запит на остаточне списання, ми запустили процес оскарження операції, надіславши запит до платіжної системи та очікуємо відповідь на нього. Дійсно, максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо її раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком
Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і бачимо, що вони вже з вами зв'язалися стосовно цього питання