Чим більше стає банк — тим гірше ставиться до клієнтів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 18
Залишаєтся не зрозуміло що вам не подобаєтся в тому що вам відімкнути те чим ви не користувались
Нещодавно треба було перевести по IBAN 150 тис. грн. — так Приват взяв за це 3 грн., а Моно хотів 190!
Це якась їзда по вухах.
В Приваті абсолютно всі перекази платні, і це коштує не 3 гривні, а 1% від суми, тобто 1500 гривень, в той час як в Моно перекази на рахунки фізичних осіб взагалі безкоштовні, а перекази на рахунки юридичних осіб коштують в половину дешевде — 0,5%, але не більше 190₴
Нещодавно треба було перевести по IBAN 150 тис. грн. — так Приват взяв за це 3 грн., а Моно хотів 190!
Це якась їзда по вухах.
В Приваті абсолютно всі перекази платні, і це коштує не 3 гривні, а 1% від суми, тобто 1500 гривень, в той час як в Моно перекази на рахунки фізичних осіб взагалі безкоштовні, а перекази на рахунки юридичних осіб коштують в половину дешевде — 0,5%, але не більше 190₴
Залишаєтся не зрозуміло що вам не подобаєтся в тому що вам відімкнути те чим ви не користувались
Не подобається те, як банк ставиться до клієнтів. Користуюсь я чи ні - питання інше. Але вони відключають послуги на основі соціального статусу клієнта, при цьому продовжують розповідати дурню про «рішення приймається системою». Фактично під пафосні розмови про «підтримку захисників» та патріотичність — військовослужбовці в даному банку обмежуються. Ось це не подобається.
І це не поодинока ситуація. Ми пробували з хлопцями з роти повідомити Моно про статус військовослужбовця — одразу «рішення приймається системою» і ти втрачаєш кредитні ліміти в нуль. А в того, хто не повідомляв — все нормально.
В Приваті абсолютно всі перекази платні, і це коштує не 3 гривні, а 1% від суми, тобто 1500 гривень
Вам платіжку показати? 3 грн. коштує перевести хоч 1.5к, хоч 150к.
Не подобається те, як банк ставиться до клієнтів. Користуюсь я чи ні - питання інше. Але вони відключають послуги на основі соціального статусу клієнта, при цьому продовжують розповідати дурню про «рішення приймається системою». Фактично під пафосні розмови про «підтримку захисників» та патріотичність — військовослужбовці в даному банку обмежуються. Ось це не подобається.
І це не поодинока ситуація. Ми пробували з хлопцями з роти повідомити Моно про статус військовослужбовця — одразу «рішення приймається системою» і ти втрачаєш кредитні ліміти в нуль. А в того, хто не повідомляв — все нормально.
В Приваті абсолютно всі перекази платні, і це коштує не 3 гривні, а 1% від суми, тобто 1500 гривень
Вам платіжку показати? 3 грн. коштує перевести хоч 1.5к, хоч 150к.
Не подобається те, як банк ставиться до клієнтів. Користуюсь я чи ні - питання інше.
Ні, це як раз не інше. Якщо я чимось користуюсь і банк це прибрав — як це може впливати на мене як клієнта? Чому через я я повинен мати негативні емоції по відношенню до банка? Банк, як і в цілому будь який бізнес весь час має змінюватись (щоб розвиватись і підлаштовуватись) і тому він в будь якому випадку буде щось змінювати.
Але вони відключають послуги на основі соціального статусу клієнта
Ну так може треба подумати «чому вони так зробили»? Може якщо подумати то стає зрозуміло що популіська ініціатива влади не додала жодного захисту військовим, але додала можливостей скористатись грошима банків різним негарним людям деякі тут у відгука прямо хизувались тим що зуміли набрати боргів, а потім повідомити банк що вони йому нічого повертати не будуть бо вони ж військові. Держава не передбачила жодних компесацій зі свого боку за таку поведінку людей, тому банки змужеші обнуляти кредити військових щоб убезпечити себе від дій мобілізованих покидьків чи навіть покидьків за контрактом.
Те що це нажаль не дає змоги нормальним військовослужбовцям користуватись кредитним лімітом — наслідок в першу чергу популізма держави, а не того що банк себе змушений захищати.
Ні, це як раз не інше. Якщо я чимось користуюсь і банк це прибрав — як це може впливати на мене як клієнта? Чому через я я повинен мати негативні емоції по відношенню до банка? Банк, як і в цілому будь який бізнес весь час має змінюватись (щоб розвиватись і підлаштовуватись) і тому він в будь якому випадку буде щось змінювати.
Але вони відключають послуги на основі соціального статусу клієнта
Ну так може треба подумати «чому вони так зробили»? Може якщо подумати то стає зрозуміло що популіська ініціатива влади не додала жодного захисту військовим, але додала можливостей скористатись грошима банків різним негарним людям деякі тут у відгука прямо хизувались тим що зуміли набрати боргів, а потім повідомити банк що вони йому нічого повертати не будуть бо вони ж військові. Держава не передбачила жодних компесацій зі свого боку за таку поведінку людей, тому банки змужеші обнуляти кредити військових щоб убезпечити себе від дій мобілізованих покидьків чи навіть покидьків за контрактом.
Те що це нажаль не дає змоги нормальним військовослужбовцям користуватись кредитним лімітом — наслідок в першу чергу популізма держави, а не того що банк себе змушений захищати.
Якщо я чимось користуюсь і банк це прибрав — як це може впливати на мене як клієнта? Чому через я я повинен мати негативні емоції по відношенню до банка?
Тому, що банк це прибрав саме через мій статус. Але намагається обманути мене, розповідаючи про якісь «рішення системи».
Лімітом я користувався. Просто не часто. А в той період як раз була потреба у закупівлях, поки депозити не давало зняти.
Те що це нажаль не дає змоги нормальним військовослужбовцям користуватись кредитним лімітом — наслідок в першу чергу популізма держави, а не того що банк себе змушений захищати.
Я економіку процесу розумію. Але ж банк же цього не каже! Банк несе дурню про «спробуйте більше користуватись картою» та «це не пов’язано». Якби банк вийшов і сказав публічно: «є проблема, держава не компенсує, стільки-то клієнтів зловживають, маємо такі-то втрати — вимушені військовим кредити закрити». Тоді питань би не було. Але банк цього не робить. Банк розповідає як він «підтримує», «цінує» та «дбає». А на практиці - лише обмежує та створює незручності. Блюзнірство.
Тому, що банк це прибрав саме через мій статус. Але намагається обманути мене, розповідаючи про якісь «рішення системи».
Лімітом я користувався. Просто не часто. А в той період як раз була потреба у закупівлях, поки депозити не давало зняти.
Те що це нажаль не дає змоги нормальним військовослужбовцям користуватись кредитним лімітом — наслідок в першу чергу популізма держави, а не того що банк себе змушений захищати.
Я економіку процесу розумію. Але ж банк же цього не каже! Банк несе дурню про «спробуйте більше користуватись картою» та «це не пов’язано». Якби банк вийшов і сказав публічно: «є проблема, держава не компенсує, стільки-то клієнтів зловживають, маємо такі-то втрати — вимушені військовим кредити закрити». Тоді питань би не було. Але банк цього не робить. Банк розповідає як він «підтримує», «цінує» та «дбає». А на практиці - лише обмежує та створює незручності. Блюзнірство.
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 13 декабря 2024, 23:09
- #
Поддержка говорит по инструкции и не имеет право говорить иначе.
Обидно, сказали бы в открытую — военный — кредитный лимит ноль
Вам платіжку показати? 3 грн. коштує перевести хоч 1.5к, хоч 150к.
Ну то значить у Приватбанка є контракт з цім отримувачем чи ви скористались якось спеціфичною послугою Приватбанку. У Моно так само є контракти з деякими юридичними особами і при платежі такому специфічному отримувачу не буде жодної комісії.
Набагато частіше клієнти Привату зустрічаются з тим що Приватбанк бере комісію як з грошей які вони відправляють в інші банки, так і з грошей які приходять на їх рахунок з інших банків. І один лише Монобанк передбачив це і підказує своєму клієнту що людина з Приватбанку отримає меньше грошей то може варто заплатити за неї комісію.
Ну то значить у Приватбанка є контракт з цім отримувачем чи ви скористались якось спеціфичною послугою Приватбанку. У Моно так само є контракти з деякими юридичними особами і при платежі такому специфічному отримувачу не буде жодної комісії.
Набагато частіше клієнти Привату зустрічаются з тим що Приватбанк бере комісію як з грошей які вони відправляють в інші банки, так і з грошей які приходять на їх рахунок з інших банків. І один лише Монобанк передбачив це і підказує своєму клієнту що людина з Приватбанку отримає меньше грошей то може варто заплатити за неї комісію.
- +
- +1
-
- Євген Мітт
- 21 декабря 2024, 11:43
- #
Ніяка не їзда по вухам, я сплачую по IBAN платежі в приваті на суми 10 тисяч, декілька разів на місяць, комісія 3 гривні з платежу.
- +
- +16
-
- olexey designer
- 13 декабря 2024, 14:02
- #
Це демонструє відношення манобанківських власників скрізь купу піару до військових, які ж захищають банкірів від розграбування, для них ви висока ймовірність що не повернете кредит, на тому вся люб’язність манобанка закінчієуться. В сапорті та тут вам підтримки скине купу вибачень по шаблонам та на тому все скінчиться. Вам тільки відкривати рахунок у іншому банку та не казати що ви військовий
Час від часу платіжні системи переглядають умови роботи з банками. VISA запропонувала більш вигідні умови роботи для нас на наступні 5 років. Ці умови дозволяють нам зберегти поточні стандарти якості обслуговування, тому ми пропонуємо клієнтам перейти на VISA.
Ні, ви не «пропонуєте» — ви ставите клієнта перед фактом: карту, яку банк випустив за клієнту за його гроші на 5 років — анулюється через 3 місяці, бо інша контора запропонувала банку кращі умови. І вам начхати на те, що ми тут собі планували, нащо ми домовлялись з вами про збереження номера, платили за це кошти, вам начхати, що ви брали на себе зобов’язання перед клієнтом — обслуговувати картку 5 років. Це вас не цікавить, ви бачите кращі умови для себе і розриваєте будь-які свої зобов’язання перед клієнтом. Оце рівень надійності. Завтра вам системи МИР запропонує ще кращі умови, ніж Віза — ви і ці картки анулюєте та побіжете всіх примусово переводити на неї.
Банку начхати, чого вам буде коштувати замінити ту карту — у них же немає війни, їм же так просто сходити до відділення пошти і отримати нову картку — на шляху за обідньою кавою впораються. А мені це отримання реально обійшлося в кілька тисяч гривень і невідомо скільки нервів.
Ні, ви не «пропонуєте» — ви ставите клієнта перед фактом: карту, яку банк випустив за клієнту за його гроші на 5 років — анулюється через 3 місяці, бо інша контора запропонувала банку кращі умови. І вам начхати на те, що ми тут собі планували, нащо ми домовлялись з вами про збереження номера, платили за це кошти, вам начхати, що ви брали на себе зобов’язання перед клієнтом — обслуговувати картку 5 років. Це вас не цікавить, ви бачите кращі умови для себе і розриваєте будь-які свої зобов’язання перед клієнтом. Оце рівень надійності. Завтра вам системи МИР запропонує ще кращі умови, ніж Віза — ви і ці картки анулюєте та побіжете всіх примусово переводити на неї.
Банку начхати, чого вам буде коштувати замінити ту карту — у них же немає війни, їм же так просто сходити до відділення пошти і отримати нову картку — на шляху за обідньою кавою впораються. А мені це отримання реально обійшлося в кілька тисяч гривень і невідомо скільки нервів.
«Тобто не бажаючи упускати свою можливу вигоду, банк ставиться до військових як до людей нижчого сорту»
Та ні, навпаки, ставиться як до всіх інших людей, а не як до «обдарованих», читай Конституцію, всі люди рівні.
«Ось така реальна підтримка військових з боку банку.»
Погугли хоч і порахуй скільки зборів для військових зібрано дирекцією Моно, 23 листопада Моно відкрив збір 50 лимонів на дрони, це з крайнього збору. Тому те, що ти бідний не отримав кредитний ліміт — це нічого не каже про підтримку військових з боку банку.
«Фактично під пафосні розмови про „підтримку захисників“ та патріотичність — військовослужбовці в даному банку обмежуються.»
А що тобі в банку ноги мають цілувати чи що?) Кредитні гроші - це гроші інших людей по суті, це не твої гроші
«Наступний „дзвіночок“ — масовий перевипуск карток.»
І скільки ти втратив свого шаленого капіталу за перевипуск картки? Якби перевипуск наче коштує 100 грн, нє?))
«Тому, що банк це прибрав саме через мій статус. Але намагається обманути мене, розповідаючи про якісь „рішення системи“.»
Це називається дипломатія, там немає слова «ні», якщо ти все розумієш, то чого нити почав? Ну для банка ти котрий воює це потенційно ризикований клієнт, сподіваюся не потрібно пояснювати чому, сам здогадаєшся.
Та ні, навпаки, ставиться як до всіх інших людей, а не як до «обдарованих», читай Конституцію, всі люди рівні.
«Ось така реальна підтримка військових з боку банку.»
Погугли хоч і порахуй скільки зборів для військових зібрано дирекцією Моно, 23 листопада Моно відкрив збір 50 лимонів на дрони, це з крайнього збору. Тому те, що ти бідний не отримав кредитний ліміт — це нічого не каже про підтримку військових з боку банку.
«Фактично під пафосні розмови про „підтримку захисників“ та патріотичність — військовослужбовці в даному банку обмежуються.»
А що тобі в банку ноги мають цілувати чи що?) Кредитні гроші - це гроші інших людей по суті, це не твої гроші
«Наступний „дзвіночок“ — масовий перевипуск карток.»
І скільки ти втратив свого шаленого капіталу за перевипуск картки? Якби перевипуск наче коштує 100 грн, нє?))
«Тому, що банк це прибрав саме через мій статус. Але намагається обманути мене, розповідаючи про якісь „рішення системи“.»
Це називається дипломатія, там немає слова «ні», якщо ти все розумієш, то чого нити почав? Ну для банка ти котрий воює це потенційно ризикований клієнт, сподіваюся не потрібно пояснювати чому, сам здогадаєшся.
А що тобі в банку ноги мають цілувати чи що?-Авжеж та ще їм йому треба було менует виконати…
Та ні, навпаки, ставиться як до всіх інших людей, а не як до «обдарованих», читай Конституцію, всі люди рівні.
Якби ставився як до людей — то не різав би ліміти. Всі люди рівні… мають біти, але військові, в очах банку — нижчий сорт.
Погугли хоч і порахуй скільки зборів для військових зібрано дирекцією Моно, 23 листопада Моно відкрив збір 50 лимонів на дрони, це з крайнього збору. Тому те, що ти бідний не отримав кредитний ліміт — це нічого не каже про підтримку військових з боку банку.
1. Те, що банк відкриває збори — він заробляє на цьому гроші. Не банк вкладає кошти, а люди. Тому робити кумира з банку лише тому, що він дає вам інструмент, на якому заробляє?
2. Ні моя частина, ні жодна з частин суміжників на фронті - жодного з тих «мільйонів дронів» на бачила. Кому вони йдуть — не ясно.
3. Ситуація моя цілком реальна і показує реальне ставлення до людей з боку банку і розділення на «сорти» споживачів. А не порожній піар та розповіді які вони «патріотичні».
А що тобі в банку ноги мають цілувати чи що?
Ні - просто ставлення має бути як до людей, однакове до всіх клієнтів не залежно від їх статусу.
І скільки ти втратив свого шаленого капіталу за перевипуск картки? Якби перевипуск наче коштує 100 грн, нє?))
Це вам перевипуск може і коштує 100 грн. А мені:
— знятись з позиції (якщо командир відпустить і коли відпустить) — втратити 3000 грн.
— поїхати в найближчий населений пункт, де є хочаб Нова пошта. Це 20 літрів бензину мінімум.
Це не враховуючи часу не перелаштування підписок, списань.
Якби ставився як до людей — то не різав би ліміти. Всі люди рівні… мають біти, але військові, в очах банку — нижчий сорт.
Погугли хоч і порахуй скільки зборів для військових зібрано дирекцією Моно, 23 листопада Моно відкрив збір 50 лимонів на дрони, це з крайнього збору. Тому те, що ти бідний не отримав кредитний ліміт — це нічого не каже про підтримку військових з боку банку.
1. Те, що банк відкриває збори — він заробляє на цьому гроші. Не банк вкладає кошти, а люди. Тому робити кумира з банку лише тому, що він дає вам інструмент, на якому заробляє?
2. Ні моя частина, ні жодна з частин суміжників на фронті - жодного з тих «мільйонів дронів» на бачила. Кому вони йдуть — не ясно.
3. Ситуація моя цілком реальна і показує реальне ставлення до людей з боку банку і розділення на «сорти» споживачів. А не порожній піар та розповіді які вони «патріотичні».
А що тобі в банку ноги мають цілувати чи що?
Ні - просто ставлення має бути як до людей, однакове до всіх клієнтів не залежно від їх статусу.
І скільки ти втратив свого шаленого капіталу за перевипуск картки? Якби перевипуск наче коштує 100 грн, нє?))
Це вам перевипуск може і коштує 100 грн. А мені:
— знятись з позиції (якщо командир відпустить і коли відпустить) — втратити 3000 грн.
— поїхати в найближчий населений пункт, де є хочаб Нова пошта. Це 20 літрів бензину мінімум.
Це не враховуючи часу не перелаштування підписок, списань.
«Якби банк вийшов і сказав публічно: „є проблема, держава не компенсує, стільки-то клієнтів зловживають, маємо такі-то втрати — вимушені військовим кредити закрити“.»
Так ти б так одразу і сказав, що видумав собі рожевих єдинорогів, а банк негідник не відповідає твоїм рожевим уявленням))0)
«за його гроші на 5 років — анулюється через 3 місяці, бо інша контора запропонувала банку кращі умови.»
Ну йди судися з банком за сто гривень, котрі ти витратив на перевипуск карти, чи банк має обмежуватися гіршими умовами через твоє ниття?))
«Завтра вам системи МИР запропонує ще кращі умови»
А це вже може бути як роспропаганда, до вас, як сказала б мосейчук, сбу прийде за такі тексти.
«у них же немає війни»
Та ні, це в твоїй хворій уяві склалася «думка», що воюєш лише ти і пам`ятаєш про війну лише ти, але чомусь ти забуваєш, що воюєш ти на податки цивільних, бо держава без податків якби не має чим взагалі тебе забезпечувати, а партнери котрі фінансування надають, теж вимагають саме підвищення податків, щоб за кошти цивільних держава забезпечувала армію, ну і донати звісно всім селом збирають не на потреби військових, той же Моно неодноразово збори багатомільйонні для військових закривав, але варто було одному чахлику знизити ліміт, все, одразу Моно поганий, твої звинувачення Моно і нерозуміння тотальне виглядають жалюгідно.
«на шляху за обідньою кавою впораються»
Наче в 40 км від фронта зараз не натикують маф-ів з усім що завгодно, щоб військові могли попоїсти чим завгодно не відходячи від каси.
Так ти б так одразу і сказав, що видумав собі рожевих єдинорогів, а банк негідник не відповідає твоїм рожевим уявленням))0)
«за його гроші на 5 років — анулюється через 3 місяці, бо інша контора запропонувала банку кращі умови.»
Ну йди судися з банком за сто гривень, котрі ти витратив на перевипуск карти, чи банк має обмежуватися гіршими умовами через твоє ниття?))
«Завтра вам системи МИР запропонує ще кращі умови»
А це вже може бути як роспропаганда, до вас, як сказала б мосейчук, сбу прийде за такі тексти.
«у них же немає війни»
Та ні, це в твоїй хворій уяві склалася «думка», що воюєш лише ти і пам`ятаєш про війну лише ти, але чомусь ти забуваєш, що воюєш ти на податки цивільних, бо держава без податків якби не має чим взагалі тебе забезпечувати, а партнери котрі фінансування надають, теж вимагають саме підвищення податків, щоб за кошти цивільних держава забезпечувала армію, ну і донати звісно всім селом збирають не на потреби військових, той же Моно неодноразово збори багатомільйонні для військових закривав, але варто було одному чахлику знизити ліміт, все, одразу Моно поганий, твої звинувачення Моно і нерозуміння тотальне виглядають жалюгідно.
«на шляху за обідньою кавою впораються»
Наче в 40 км від фронта зараз не натикують маф-ів з усім що завгодно, щоб військові могли попоїсти чим завгодно не відходячи від каси.
Прийшли фанатики банку.))
Завтра банк буде вам в очі лити — казатимуть «божа роса»!
Справа не в тому, що я військовий. Це лише статус.
Справа в тому, що банк обмежує надання послуг на підставі соціального статусу клієнта.
Це як прийшов вчитель в супермаркет купити масла, а йому кажуть: ми вчителям масло не продаємо.
По суті, якби у нас була правова держава — за такі викрутаси банк же мав би бути без ліцензії. А так ні - держава таким не займається, тому банки ідуть далі - підписують меморандуми, якими фактично знову ділять людей на сорти і впроваджують а-ля китайський соціальний рейтинг: оцьму клієнту ми дамо його кошти переводити в розмірі 150 тис, а ось цей нам не подобається — йому лише 50 можна.
Якби суди у нас не встановлювали моральну шкоду в розмірі максимум 500 грн. — мав би сенс судитись і за ліміт, і за картку.
Тому — варто обходити стороною такі фінансові установи і не тримати там коштів.
А відгуки потрібні, аби інші люди бачили що відбувається і не втрапили в аналогічну халепу.
Завтра банк буде вам в очі лити — казатимуть «божа роса»!
Справа не в тому, що я військовий. Це лише статус.
Справа в тому, що банк обмежує надання послуг на підставі соціального статусу клієнта.
Це як прийшов вчитель в супермаркет купити масла, а йому кажуть: ми вчителям масло не продаємо.
По суті, якби у нас була правова держава — за такі викрутаси банк же мав би бути без ліцензії. А так ні - держава таким не займається, тому банки ідуть далі - підписують меморандуми, якими фактично знову ділять людей на сорти і впроваджують а-ля китайський соціальний рейтинг: оцьму клієнту ми дамо його кошти переводити в розмірі 150 тис, а ось цей нам не подобається — йому лише 50 можна.
Якби суди у нас не встановлювали моральну шкоду в розмірі максимум 500 грн. — мав би сенс судитись і за ліміт, і за картку.
Тому — варто обходити стороною такі фінансові установи і не тримати там коштів.
А відгуки потрібні, аби інші люди бачили що відбувається і не втрапили в аналогічну халепу.
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 7 января 2025, 8:33
- #
Прийшли фанатики банку.))
Стара та недолуга пісня — всі хто не погоджуються з автором, автоматично боти.
Годі вже нити, як покинута дівка, кредитний ліміт не повернется.
Стара та недолуга пісня — всі хто не погоджуються з автором, автоматично боти.
Годі вже нити, як покинута дівка, кредитний ліміт не повернется.
Наче в 40 км від фронта зараз не натикують маф-ів з усім що завгодно, щоб військові могли попоїсти чим завгодно не відходячи від каси.
І шо, точки видачі моно отак просто в 40 км. від фронту є?
Не кажучи вже про те, яка насправді проблема з фронту виїхати на ті самі 40 км.
Добре, коли у вас все так просто…
І шо, точки видачі моно отак просто в 40 км. від фронту є?
Не кажучи вже про те, яка насправді проблема з фронту виїхати на ті самі 40 км.
Добре, коли у вас все так просто…
- +
- +14
-
- Євген Мітт
- 21 декабря 2024, 11:50
- #
Не дивно. Дізнавшись що ви військовий, розуміючи що з вас нічого не заробиш і замахаєшся відсотки списувати, просто прибрали ліміт. Нічого особистого, лише бізнес. А патріотизм, то лише для дурнів і на рівні «бла-бла-бла» розмов. Тому дуже логічно ви отримали словесно-поносну подяку та обрізання ліміту. Обрізанням ліміту підкреслили поносність «вдячності».
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.6493 |
EUR | 44.34 | 45.041 |
Все курсы банка |
Не дуже користувався цим лімітом — зазвичай на карті свої гроші. Максимум пару днів в рамках пільгового періоду.
Маю велику кількість успішно виплачених розстрочок, жодних прострочених платежів і т.д. — кредитна історія відмінна.
Після мобілізації в одній з розмов зі службою підтримки сказав, що я тепер військовослужбовець. Банк написав сторінку тексту як він гаряче підтримує і дякує, та попросив документи на підтвердження. Документи я їм скинув.
Наступного дня зі здивуванням побачив вимкнені в нуль всі кредитні функції в додатку.
На питання до служби підтримки: чому так — отримав відповідь в стилі «це все алгоритми», «ми вручну не ставимо», «змінити неможна», «рекомендуємо більш активно користуватись картою», «спробуйте пізніше» і т.д.
Ось така реальна підтримка військових з боку банку.
При цьому у мене в цьому ж банку відкритий ФОП з стабільними місячними надходженнями більше, за розмір кредитної лінії. Тобто жодних питань до спроможності віддати кредит — не могло бути.
Єдина причина урізання кредитів — це вимоги чинного законодавства, які не дають банкам заробляти відсотки на кредитах військовим.
Тобто не бажаючи упускати свою можливу вигоду, банк ставиться до військових як до людей нижчого сорту, застосовуючи немотивовані обмеження послуг і при цьому ще й нахабно бреше, тримаючи людей за дурнів.
Наступний «дзвіночок» — масовий перевипуск карток. Знову ж в погоні за надприбутками банк примусово закриває людям картки Мастеркард, примушуючи переходити на Віза. Я у квітні заплатив банку кошти за перевипуск карти Мастеркард зі збереженням номеру і терміном дії до 2029 року. Карту отримав. А вже у жовтні мені повідомили про те, що карту мою, за яку заплачені кошти — закривають вже у 2024-му. Мало того, що мені проблематично бігати отримувати нову карту — так ще й на прохання компенсувати кошти за неналежно надану послугу (оплачена карта не пропрацювала з вини банку визначений термін) — служба підтримки сказала, що повернення не передбачено і взагалі вони не винні і підстав скаржитись немає.
Чим більше розростається цей банк — тим більше він перетворюється на Приват в найгірших проявах.
Нещодавно треба було перевести по IBAN 150 тис. грн. — так Приват взяв за це 3 грн., а Моно хотів 190!
Рішення про встановлення або збільшення ліміту приймається системою з урахуванням детального аналізу.
Ми передали запит щодо ліміту на додатковий розгляд. На жаль, рішення не змінилось.
При цьому ліміт по розстрочці у вас активний та можна продовжувати ним користуватись. Можливо у майбутньому ліміт по картці також буде переглянуто.
Також розуміємо, що пропозиція зміни платіжної системи була для вас несподіванкою.
Час від часу платіжні системи переглядають умови роботи з банками. VISA запропонувала більш вигідні умови роботи для нас на наступні 5 років. Ці умови дозволяють нам зберегти поточні стандарти якості обслуговування, тому ми пропонуємо клієнтам перейти на VISA.
Бачимо, що кошти за попередній перевипуск було нещодавно повернуто системою на рахунок кешбек.
Також ми додатково передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку комунікацій та вживемо відповідних заходів.
Кожен банк має свої унікальні тарифи та умови і часом деякі послуги можуть бути вигіднішими в окремих установах. Проте, загалом, монобанк пропонує одні з найзручніших і найпрозоріших тарифів на ринку.
Якщо казати про тарифи на проведення платежів за IBAN
З особистих коштів:
Проведення платежу в рахунок єдиних реквізитів будь-якого українського банку чи на рахунок фіз.особи будь-якого українського банку буде безкоштовно.
Проведення платежів на адресу юридичної особи сумарно до 20 000 грн за календарний місяць (але сума одного платежу не перевищує 10 000 грн) буде безкоштовно.
Якщо більше 20 000 грн за календарний місяць (або сума одного платежу перевищує 10 000 грн) то 0,5%, але не більше 190 грн