Виписка
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 18
Преміум обслуговування — це ще один засіб витрясти більше грошей з клієнта, його обслуговуванням займаються ті ж самі оператори з дому, які у минулому були кур'єрами глово
- +
- +15
-
- Віктор Чірко
- 28 октября 2024, 19:59
- #
🤡
Як відсутність транзакцій у виписці може призводити до фінансових втрат? Ніфіга не зрозуміло
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 29 октября 2024, 8:05
- #
Ну, тіпа, витратив та забув =)
Банально просто.
Провів транзакцію на послуги чи товари по айбану.
Через 3 тижні згадав, чи проводив транзакцію, яка очікувала оплати, сплатив комісію. Зайшов у виписку, натиснув пошук — транзакцію не знайдено. Провів ще раз, сплатив комісію. Телефонує сервіс/магазин і повідомляє, що транзакцію проведено 2 рази. Повертаєш кошти, за комісію сплачену забули. Її банк вже не повертає.
Проблема виписки полягає в тому, що відсутність транзакцій у виписці хаотична і не має системи. Тобто сьогодні це може бути відстутність двох транзакцій, а завтра це відсутність 3-ох тижнів транзакцій на сотні тисяч.
- +
- 0
-
- Недорого Отзывы
- 29 октября 2024, 20:43
- #
Если плохая память могу посоветовать Excel
Через 3 тижні згадав, чи проводив транзакцію, яка очікувала оплати, сплатив комісію. Зайшов у виписку, натиснув пошук — транзакцію не знайдено. Провів ще раз, сплатив комісію.
Що це за операції які оплачуются по номеру рахунку, але потім три тижні продавець не надає жодних підтверджень що операція пройшла при тому що переказ зазвичай йде не більше 40 хвилин?
Нащо наобум платити за те, про що не пам’ятаєш? Це можна так помилитися один раз, але якщо більше — то проблема не в банку.
Тим більш що ти пишеш що потім магазин таки повідомляє що оплата прийшла.
Що це за операції які оплачуются по номеру рахунку, але потім три тижні продавець не надає жодних підтверджень що операція пройшла при тому що переказ зазвичай йде не більше 40 хвилин?
Нащо наобум платити за те, про що не пам’ятаєш? Це можна так помилитися один раз, але якщо більше — то проблема не в банку.
Тим більш що ти пишеш що потім магазин таки повідомляє що оплата прийшла.
- +
- +2
-
- radio rogal
- 29 октября 2024, 22:40
- #
То что надо пользоваться нормальными банками где с этим проблем нет, а не хз непонятно чем что даже банком не называется
- +
- 0
-
- Java Vetal
- 31 октября 2024, 11:47
- #
Зараз уся команда зайнята маркетом та інтеграцією нових магазинів-партнерів, а ваша проблема малопріорітетна, можливо через півроку виправлять або пізніше
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 29 октября 2024, 8:11
- #
Якщо там був баг, і його виправили — я не здивований, що це забрало час.
Схоже, що проблема була критичною лише до вас особисто, або взагалі була косметичною.
Дозвольте розказати, як працює у розробників піддтримка працючого застосунку: всі баги, скарги та побажання збираються в беклог — це загальний список завдань, де вони просто зафіксовані.
Потім менеджмент та спеціалісти розглядають той список та сортують по критичності, важливості та витратам часу на реалізацію.
Спочатку в роботу беруть критичні баги — бо вони впливають на роботу сервісу. Іноді навіть це робиться позачергово, кумулятивним патчем, якщо граблі дуже заважають клієнтам або можуть призвести до збитків.
Потім беруть ті записи, що виграють по відношенню витрати часу\результат. Іноді 2−3 записи з беклогу обїєднують в одну фічу.
Все робиться поступово, бо інакше почнеться хаос.
P.S.: дуже цікаво, що там за проблема з випискою була? Чи не та, що відміна транзакцій з холду не відображалася як новий запис наверху списку?
Схоже, що проблема була критичною лише до вас особисто, або взагалі була косметичною.
Дозвольте розказати, як працює у розробників піддтримка працючого застосунку: всі баги, скарги та побажання збираються в беклог — це загальний список завдань, де вони просто зафіксовані.
Потім менеджмент та спеціалісти розглядають той список та сортують по критичності, важливості та витратам часу на реалізацію.
Спочатку в роботу беруть критичні баги — бо вони впливають на роботу сервісу. Іноді навіть це робиться позачергово, кумулятивним патчем, якщо граблі дуже заважають клієнтам або можуть призвести до збитків.
Потім беруть ті записи, що виграють по відношенню витрати часу\результат. Іноді 2−3 записи з беклогу обїєднують в одну фічу.
Все робиться поступово, бо інакше почнеться хаос.
P.S.: дуже цікаво, що там за проблема з випискою була? Чи не та, що відміна транзакцій з холду не відображалася як новий запис наверху списку?
Нi, не так.
Створюється баг. Йому призначається важливість. Нульова — працювати поки не виправиться, незалежно від часу доби.
Перша — термін виправлення місяць.
Друга — три місяці.
І так далі
Створюється баг. Йому призначається важливість. Нульова — працювати поки не виправиться, незалежно від часу доби.
Перша — термін виправлення місяць.
Друга — три місяці.
І так далі
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 30 октября 2024, 19:26
- #
Якась маячня. Ніхто не розкладає баги по тарілкам з наліпками «3 місяці», «місяць» і т.д.
Це якийсь «вотерфол» допотопний.
Блокуючі баги беруть одразу, крітікал — першими або навіть поза планом.
Мейджори — по капасіті та пріоритетам.
Нормали та мінори — якщо лишається вільне капасіті
Це якийсь «вотерфол» допотопний.
Блокуючі баги беруть одразу, крітікал — першими або навіть поза планом.
Мейджори — по капасіті та пріоритетам.
Нормали та мінори — якщо лишається вільне капасіті
- +
- 0
-
- fotograf chunt
- 29 октября 2024, 12:56
- #
Проблема не в бэклоге и критичности багов, а в огромной текучке и низкой квалификации персонала, то что большинство разработчиков набирается после айти-курсов с 0 опытом, отсюда закрытый баг порождает кучу новых, и так почти все в этом финтехе работает до времени, пока не отваливается. И в желании поскорее выдавить под прессингом фичу тот же мономаркет чем исправлять проблемы клиентов. В среднем там работают несколько месяцев потом садится новая команда латать дыры предыдущей в этом хаосе багов
То це тебе вигнали з Монобанка що ти тут пів року розповідаєш про текучку кадрів
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 29 октября 2024, 18:20
- #
Щоб виправлення бага не додавало нових багів, роблять регресивне тестування, яке є обовʼязковим. То тільки в твоїй голові фінтех продукт з найкращім в країіні застосунком не робить регресу в процесі.
Ем, а что собственно он не видит. Зашел в выписку все операции видны и вся информация имееться даже 3 — 4 года назад. В том числе и транзакции… и по поиску все гуд.
Ну, можна цілком припустити що в якихось випадках у окремих людей не всі операції відображаются. Не те щоб це стандартний глюк в усіх банках, а просто як помилку в ПЗ яка може виникати будь в якій програмі. І якщо це правда, а судячи з відповіді банку щось таке існує — то це ганьба для Моно.
Але з іншого боку те про що я написав: ну дивно колю людина робить ще один переказ на реквізити лише тому що не знайшла його у виписці, тим більш що пройшло декілька тижнів і отримувач явно мав підтвердити перший платіж хоч в статусі замовлення, хоч листом чи СМС-кой.
Але з іншого боку те про що я написав: ну дивно колю людина робить ще один переказ на реквізити лише тому що не знайшла його у виписці, тим більш що пройшло декілька тижнів і отримувач явно мав підтвердити перший платіж хоч в статусі замовлення, хоч листом чи СМС-кой.
Оновлення по багу з випискою:
У банка існує грейс період, за який не нараховуються відсотки за користування кредитом до 90 днів. Тобто , використаний кредит, наприклад за жовтень місяць потрібно погасити до кінця листопада включно, щоб в на суму витрачену в листопаді не нараховувалась комісія.
В зв’язку з тим, що платежі у виписці тупо зникають, відповідно і сума не зменшується, яку необхідно погасити за минулий місяць. Відповідно, такий баг (відсутність транзакцій у виписці) на початку місяця несе витрати у вигляді відсотків. Це вже більше походить на порушення умов договору.
Проблема з випискою на стороні банку несе фінансові втрати. Проблему не можуть вирішити вже рік.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.96 | 42.3693 |
| EUR | 49.14 | 49.7389 |
| Все курсы банка | ||
Звертався в банк приблизно 20−25 разів протягом року, результат нульовий до сьогоднішнього дня.
Зате вони запустили мономаркет. а те, що є фінансові втрати через базову проблему, їм схоже начхати.
І це, при преміальному обслуговуванні!
Вибачте, будь ласка, що вирішення питання займає тривалий час.
Зараз задача з відображення операцій в виписці знаходиться в роботі у розробників.
Ми передали запит по можливості прискорити цей процес.
Сподіваємось, що надалі наша співпраця приноситиме лише позитивні емоції.
Вдячні вам за терпіння та розуміння.