Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Проблеми по рахунку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
dench1k 26 октября 2024, 5:15
Вітаю. Жодного разу не писав відгуки про банки, але, мені здається, зараз варто це зробити.

1) Еквайринг — після відкриття рахунку ФОП були проблеми з формуванням заявки на інтернет еквайринг у веб кабінеті, в звʼязку з чим звернувся до служби підтримки, через те що ФОП новостворений спеціально надав банку лист з детальним поясненням діяльності, доказами, чеками, фотографіями обладнання з паспортом і візитівками, відео з конференцій, сайтами, та відповідною інформацією, але отримав відмову з, як мені здається, дурною порадою, використовувати замість еквайрингу карту ФОП для отримання платежів за послуги (наскільки мені відомо, це заборонено законодавством). До речі, у банку немає відповідного функціоналу для підприємця, він абсолютно нульовий, немає можливості формування планових платежів, також банк не виконує постанову НБУ щодо оновлених вимог до створення платіжних інструкцій, а саме можливості заповнення полей (податки).

2) Кредитний ліміт/розстрочка — вирішив підняти кредитний ліміт, банком був встановлений кредитний ліміт 10000 грн, і ліміт розстрочки 5000 грн, через місяць ліміт розстрочки став 0, і за два місяці користування абсолютно нічого не змінилося, при тому, що кредитний ліміт і ліміт розстрочки я підняти не можу, весь час є кошти на картці, користуюся карткою протягом 2х років активно, щомісячні трати по рахунку 200000 грн кожного місяця, при чому 50−80к за кордоном, кредитний рейтинг 411, немає активних кредитів у інших банках/просрочок, єдині причини які я бачу — недостатній вік для нормального кл, заявки до інших банків, або знаходження за кордоном, але навіть незважаючи на це кредитний ліміт в 10к здається жартом

3) Непрозорі тарифи за карткою — я користуюся карткою platinum протягом двух років, жодного разу я не бачив тарифів за карткою, банк списує щомісячну оплату коли заманеться, іноді не списує, іноді списує, підтримка не може нічого сказати з цього приводу.

Взагалі, мені здається що сервіс дуже сильно опустився на дно за останній рік, на даний момент я віддаю перевагу іншим банкам, але моно люблю за дійсно класний додаток, аналоги якого відсутні у жодного з банків України, та і Європи в принципі. Але про універсал банк, їх сервіс і відділення, їх чат бот в тг і доступ до інтернет банкінгу за 1000 грн, і сервіс таке відчуття що з 90х, хоча я в ті роки ще не жив краще промовчу))) мені здається відгук максимально конструктивний, сподіваюся сервіс хоч якось поліпшиться, але віри в це вже мало.
monobank
Ответ банка
monobankua 26 октября 2024, 18:56
Нам дуже шкода, що ви отримали негативний досвід.
Рішення про надання еквайрингу як і розрахунок лімітів по картці приймається індивідуально згідно з аналізом багатьох параметрів та різної інформації по кожному клієнтові.
На цей момент ми можемо надати кредитний ліміт, який відповідає поточному ліміту на вашій карті, рекомендуємо продовжувати користуватися картою та можливо надалі ми зможемо переглянути ваш кредитний ліміт.
Стосовно плати за обслуговування картки platinum — тариф складає 300 грн на місяць (умови, тарифи та привілегії можна переглянути за посиланням https://monobank.ua/platinum). При цьому також індивідуально після аналізу параметрів по кожному клієнтові, в цілях лояльності, дійсно за якісь місяці банк може не списувати цю суму.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів

Комментарии - 3

+
+9
Валерка Котовский
Валерка Котовский
26 октября 2024, 9:01
#
Такое во всех банках) видимо готовятся к ликвидации:) Кредиты перестали давать, а если дают то копейки:) Стали воровать деньги у клиентов нагло блокируя их что приходится через суд забирать, а если отдают то тянут больше месяца кормля завтраками:) Это всё глаголит о скором падении банков:) Сейчас люди стараются быстрее снять кэш с банк карт, а держат его те кто торгуют криптой:)
Так что дундуки банкиры:) сто раз подумайте кого вы блокаете балбесы:)
+
+14
dench1k
dench1k
26 октября 2024, 19:08
#
Про какие такие параметры вы пишете в ответе? то что эквайринг я спокойно в райфе и банке кредит днипро зарегал тоже, в принципе, не волнует? хотя там отдельные огромные отделы этим занимаются и upc. вам была предоставлена вся информация, вебсайты. я в принципе рад что не зарегистрировали, спасибо что показываете идиотизм вашего сервиса на начале делоыых отношений. то что я ваш клиент два года, а вы ставите мне кредитный лимит в 230 долларов сша. мне коста риканский банк без внж карту с кредитным лимитом в 1к открыл, по укр паспорту. это ли не смешно? где аргументированно что вы можете иногда снимать иногда не снимать? это бред. почему банк не придерживается тарифов? я только что был в лаунж кей и не смог зайти по карте мастеркард платинум. нахера мне этот платинум тогда, господа?) пишет что банк отключён от loungekey. короче, желаю всем кто ещё пользуется этим дерьмом, сжечь карту, закрыть счета и забыть про эту помойку. пользуйтесь нормальными банками, уже полгода использую только прокредит, ни одной проблемы, личный менеджер, все вопросы решаются за минуты.
+
0
oleksdesigner
oleksdesigner
26 октября 2024, 23:08
#
Обслуговувайтесь у нормальних банках де є кредитування великих юр. осіб, там зовсім інше відношення до малого бізнесу, інший обсяг грошей, та еквайрінг працює десятиріччями, на відміну від цього псевдобанку, який зробили студенти після айті-курсів, а підтримка це взагалі кур'єри глово працюючі з дому
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться