Від monobank до розчарування: SEPA платіж несподівано недоступний
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
-
- Валерка Котовский
- 24 сентября 2024, 15:17
- #
СЕПА переводы идут до 14:00 или 15:00 только в будние дни, а всё остальное время банк крутит ваши деньги:) советую использовать вайз или пайсеру или другие европейские системы, укр банки ооочень ненадёжны потому что данные переводы принимают в ручную.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.96 | 42.3693 |
| EUR | 49.14 | 49.7389 |
| Все курсы банка | ||
Тиждень тому помічаю, що вже чотири дні як мали надійти гроші. Зазвичай це займало до одного дня. Вирішую перевірити реквізити, а їх немає. Звертаюся в підтримку: «На жаль, вам не доступний такий тип переказу». «Реквізити не відображаються по рішенню банку згідно внутрішніх інструкцій, які ми не можемо розголошувати».
Два роки був доступний, успішно використовувався, і тут з’являються якісь внутрішні інструкції, його роблять для мене недоступним. Найгірше і що насправді обурює в цій ситуації, це те, що жодних повідомлень не надходило. Жодних. Мені здається, що гарною практикою, якщо ви щось змінюєте, робите недоступним, особливо, те чим користуються регулярно, було б хоча б завчасно повідомляти. А не ми знаємо чому, та вам не скажемо вже по факту і після звернення до підтримки.
Я засмучена, обурена і розчарована. Де ті кошти, що не надійшли, доведеться ще з’ясовувати, ще очікую зараз інформацію від відправника. Але вже ставлення банку є зневажливим. Що ще ви можете без попередженням зробити недоступним?
За два роки маючи рахунок ФОП і більше трьох років будучи просто клієнтом банку, не мала нарікань та рекомендувала його всім друзям. Дана ситуація просто перекреслила всю довіру до нього.
Ми передали запит колегам все детально перевірити.
На поточний момент питання вирішене та SEPA реквізити знову доступні у застосунку.
Сподіваємось, що надалі наша співпраця приноситиме лише позитивні емоції