Банкомат ПриватБанку не видав гроші з картки Монобанку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 10
Так, а які претензії до Моно? Він назвав умови процедури, виконати її швидче може лише Приватбанк за власною ініціативою, від Моно тут не залежить нічого.
- +
- 0
- Володимир В.
- 21 сентября 2024, 12:19
- #
До монобанку немає ніяких претензій, проблема зі сторони ПриватБанку і їх відношення до клієнтів, мені готівку банкомат не видав і видав помилку, наступні ж клієнти АТМ очевидно були власниками карток привату і без жодних проблем отримали готівку
- +
- +11
- Недорого Отзывы
- 21 сентября 2024, 12:19
- #
Косяки привата и МПС , а отзыв к моно
- +
- +15
- Володимир В.
- 21 сентября 2024, 12:21
- #
Я не обирав до якого банку писати відгук, очевидно що його автоматично розмістили тут
- +
- +11
- Недорого Отзывы
- 21 сентября 2024, 18:48
- #
В смысле автоматически?
- +
- +26
- Oleksii Ch
- 22 сентября 2024, 9:28
- #
Ну в сенсі, що автор на нервах побіг мститись банку, який його обслуговує. А тепер дає задню.
- +
- 0
- Володимир В.
- 24 сентября 2024, 14:19
- #
У мене на мені не було мститись монобанку, я просто залишив відгук не звертаючи особливої уваги, що на цьому сайті у кожного банку своя окрема категорія відгуків і тут моя помилка, і я залишив відгук і у привату. Проте все-таки у операції задіяні обидва банки, тому немає такого великого значення де був залишений відгук, адже з ситуації видно, що тут косяки привату з його багами і тим, що він динамить клієнтів не даючи ні чітких відповідей, ні тим більше не вирішує таких ситуацій як от ця. Так монобанк і вирішує цю проблему але з цього всього ясно, що гроші ніхто не поверне і от такі проблеми просто існуватимуть і вирішуватимуть їх тільки в разі широкого розголосу в соцмережах і то приватбанк все одно від цього всього відхреститься. За таку байдужість і недбалість його уже пора закенселити, бо зараз цей банк рятує тільки велика кількість старих клієнтів, що звикли до нього і те що він державний
- +
- 0
- Oleksii Ch
- 24 сентября 2024, 15:36
- #
Дядьку, в тебе жар!
11 днів на добровільне повернення та 60 днів на примусове через платіжну систему це СТАНДАРТНІ терміни для такої ситуації.
Жоден банк швидше або більше не зробить, якщо гроші ковтнув чужий банкомат.
То не байдужість і недбалість, а твоя необізнаність та юнацький максималізм. Ти зараз не розголос робиш, а ганьбишся, неначе вчора з лісу вийшов.
11 днів на добровільне повернення та 60 днів на примусове через платіжну систему це СТАНДАРТНІ терміни для такої ситуації.
Жоден банк швидше або більше не зробить, якщо гроші ковтнув чужий банкомат.
То не байдужість і недбалість, а твоя необізнаність та юнацький максималізм. Ти зараз не розголос робиш, а ганьбишся, неначе вчора з лісу вийшов.
Краще не користуйтесь манобанком тощо терміни повернення грошей дуже довгі, із-за численних проблем з біллінгом цього псевдобанку гроші повертаються мінімум через 60 днів, як вам вірно написали, у випадку зняття грошей з нормального банку гроші повертають після перерахунку дуже швидко, до 2 тижнів
- +
- 0
- Oleksii Ch
- 25 сентября 2024, 14:43
- #
Чергова брехня від копійчаного хейтерка.
Терміни на оскарження транзакції у всіх банках однакові, бо вони встановлені МПС. А ти навіть не знаєш точних термінів повернення за процедурою, вигадав химерні 2 тиждні.
У випадку зняття з будь-якого банку, остаточне рішення за банком, що є власником банкомату. А це найчастіше печерні Ощад та Приват, на які приходиться 90% подібних скарг.
Терміни на оскарження транзакції у всіх банках однакові, бо вони встановлені МПС. А ти навіть не знаєш точних термінів повернення за процедурою, вигадав химерні 2 тиждні.
У випадку зняття з будь-якого банку, остаточне рішення за банком, що є власником банкомату. А це найчастіше печерні Ощад та Приват, на які приходиться 90% подібних скарг.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.6493 |
EUR | 43.37 | 44.0393 |
Все курсы банка |
Після цього всього я ще раз звернувся в підтримку Монобанку, де виявилось що прийдеться чекати до 02.10 і гроші повернуть в кращому випадку, в гіршому оскарження транзакції і ще 60 днів очікувань. Прийдеться чекати або робити відео в тікток, які так люблять українські бренди
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікуємо цей термін до подання диспуту
Дійсно, максимальний термін відповіді по оскарженню – 60 днів, як правило ми отримуємо її раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком, але ми робимо все, щоб якомога швидше повернути вам кошти