Банкомат не видав кошти але кошти зписались з рахунку!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 16
- +
- +2
-
- olexey designer
- 9 сентября 2024, 19:46
- #
Це тощо глючний процесінг манобанку відправляє банкомату команду видати гроші та одразу списує їх з рахунку як видані, у договорі прописано що манобанк не відповідає за будь-які технічні проблеми. Запис з камери нічого вам не дасть тощо гроші можуть вкрасти інкасатори або видадуть іншому «щасливому» клієнту. Оператор зобов’язан відповідати по скрипту тощо його штрафують на гроші за самодіяльність. Так, банк без власної банкоматної мережі або безкоштовного зняття у партнерських банкоматних мережах це сміття
- +
- +30
-
- Oleksii Ch
- 10 сентября 2024, 14:49
- #
І знову некомтетентний хейтер вигадує казочки
Жоден банкомат не зробить ролбек бази при невдалій операції видачі готівки з чужої картки, тому що він просто не обимінюється такими даними з банком емітентом.
Банкомат отримує підтвердження, що залишку або ліміту вистачає на видачу готівки з урахування обміну та комісій, якщо треба. І ВСЕ! Далі все відбувається на стороні софта банку власника банкомату.
Жоден банкомат не зробить ролбек бази при невдалій операції видачі готівки з чужої картки, тому що він просто не обимінюється такими даними з банком емітентом.
Банкомат отримує підтвердження, що залишку або ліміту вистачає на видачу готівки з урахування обміну та комісій, якщо треба. І ВСЕ! Далі все відбувається на стороні софта банку власника банкомату.
Вот это претензия к банку у которого нет собственных банкоматов, и в рекламе говориться что банк в телефоне, мда мозгов видимо вообще нету.
по поводу снятия денег в банкомате другого банка если на протяжение часа они не вернулись они идут автоматически на чарджбек, а там от 45 до 120 дней все согласно МПС.
по поводу снятия денег в банкомате другого банка если на протяжение часа они не вернулись они идут автоматически на чарджбек, а там от 45 до 120 дней все согласно МПС.
- +
- +46
-
- SergeyNina
- 9 сентября 2024, 23:27
- #
Моно должен начать чарджбек по инциденту. По срокам это от месяца до трех. Всё зависит от работников банка чей банкомат. Главное делать все быстро и не тянуть с регистрацией инцидента. Камеры, полиция и суд бесполезны. Все видно по логам и данным инкассации
- +
- +26
-
- Oleksii Ch
- 10 сентября 2024, 14:49
- #
СБУ ще треба викликати та нацгвардію
Лучше сразу Зеле позвонить чтобы уладил вопрос.
- +
- 0
-
- YuliiaOskar
- 11 сентября 2024, 17:26
- #
Кастінг на отримання відсрочки? Двух клоунів в наступний раз викликаю для підтримки :)
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 12 сентября 2024, 12:17
- #
Ну, а хто винен, що ви маячню пишете.
Поліція вам відмову у збудженні справи видасть.
А поки цивільного суду дочекаєтесь, за правилами МПС 3 рази гроші повернуть.
Тут справа не в тому, що вам не хочуть повертати гроші та треба збирати докази, а в тому, що деякі банки на зразок Привату та Ощаду повертають такі помилкові списаня лише примусово, бо керівники підрозділів не хочуть неплановими інкасо та поверненнями псувати собі звітність та наражатись на втрату премій.
В результаті ваші висновки, надійні як автомат кацапа калашнікова, не варті електрики витраченої, на їх набір та відправку.
Поліція вам відмову у збудженні справи видасть.
А поки цивільного суду дочекаєтесь, за правилами МПС 3 рази гроші повернуть.
Тут справа не в тому, що вам не хочуть повертати гроші та треба збирати докази, а в тому, що деякі банки на зразок Привату та Ощаду повертають такі помилкові списаня лише примусово, бо керівники підрозділів не хочуть неплановими інкасо та поверненнями псувати собі звітність та наражатись на втрату премій.
В результаті ваші висновки, надійні як автомат кацапа калашнікова, не варті електрики витраченої, на їх набір та відправку.
- +
- 0
-
- YuliiaOskar
- 12 сентября 2024, 19:04
- #
Поліція потрібна для того щоб зняти відео з камер. Без поліції Вам ніхто їх не видасть. Кто казав про справу в поліції? З відеозаписом того що клієнт не отримав готівку всеж буде спокійніше щось комусь доводити.
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 12 сентября 2024, 22:20
- #
Ви продовжуєте нести маячню.
Щоб поліція взяла записи з камер (а вони дуже не люблять це робити), треба мати кримінальне провадження.
В цьому тупо немає сенсу, бо Моно вам не відмовив і немає ризику що гроші пропали.
За правилами МПС у банка, що обслуговує банкомат є 11 днів щоб добровільно повернути гроші. Потім монобак запустить процедуру повернення коштів через діспут. Але за досвідом, як тільки представник МПС звертається в банк з питаннями «де гроші», одразу роблять звірку та повертають.
Нормальні банки це роблять за декілька днів, звісно якщо ви знімали не в Папуа-Новій Гвинеї або у Вʼєтнамі.
На цьому я припиняю вам щось пояснювати, бо я оперую фактами, а ви вірою. А з вірою сперечатись немає сенсу
Щоб поліція взяла записи з камер (а вони дуже не люблять це робити), треба мати кримінальне провадження.
В цьому тупо немає сенсу, бо Моно вам не відмовив і немає ризику що гроші пропали.
За правилами МПС у банка, що обслуговує банкомат є 11 днів щоб добровільно повернути гроші. Потім монобак запустить процедуру повернення коштів через діспут. Але за досвідом, як тільки представник МПС звертається в банк з питаннями «де гроші», одразу роблять звірку та повертають.
Нормальні банки це роблять за декілька днів, звісно якщо ви знімали не в Папуа-Новій Гвинеї або у Вʼєтнамі.
На цьому я припиняю вам щось пояснювати, бо я оперую фактами, а ви вірою. А з вірою сперечатись немає сенсу
- +
- 0
-
- YuliiaOskar
- 12 сентября 2024, 22:47
- #
Олексій, яке кримінальне провадження?) Не вигадуйте. Не душніть будь ласка. Ви так пишете ніби то я до вашого відгуку причипалась) Буду сподіватись все вирішиться швидко. Відгук написан на негативних емоціях від того що обіцяли спочатку до 14 днів повернути, а потім збільшили термін до 60 днів. Хоча я розраховувала на ці кошти в той час коли знімала. Може Ви видасте мені їх якщо всі такі розумні? Ні. Тому всьго доброго Вам.
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 13 сентября 2024, 11:17
- #
Тобто ви вигадуєте процесуальні нісенітниці, а душню? =)
Цікаво.
Цікаво.
Написати претензію Монобанку за те що глюканув банкомат іншого банка — зроблено.
Не написати претензію банку чий банкомат і став причиною проблеми — теж зроблено.
Монобанк розпочав процес повернення грошей і назвав строки які це може тривати. Що ще ви хочете від банка?
Не написати претензію банку чий банкомат і став причиною проблеми — теж зроблено.
Монобанк розпочав процес повернення грошей і назвав строки які це може тривати. Що ще ви хочете від банка?
- +
- 0
-
- YuliiaOskar
- 13 сентября 2024, 18:37
- #
Дякую команді МоноБанк за швидке вирішення проблеми.
13.09.2024 кошти повернулись на рахунок. Що набагато швидше 60 днів на які я вже настроїлась.
Може трохи перенервувала, але в колцентрі казали що гроші можуть видастись комусь іншому що додало занепокоєнь на час очікування, бо здалося що так можна навіть лишитись їх)
Ще раз дякую :)
13.09.2024 кошти повернулись на рахунок. Що набагато швидше 60 днів на які я вже настроїлась.
Може трохи перенервувала, але в колцентрі казали що гроші можуть видастись комусь іншому що додало занепокоєнь на час очікування, бо здалося що так можна навіть лишитись їх)
Ще раз дякую :)
- +
- 0
-
- olexey designer
- 18 сентября 2024, 9:54
- #
Дякуйте не манобанку, а команді інкасації та каси перерахунку того банку де ви знімали гроші, що вона виявилася чесною та не вкрала гроші, лише за їх підтвердженням повертають гроші
- +
- 0
-
- Oleksii Ch
- 18 сентября 2024, 21:37
- #
Так тоді і відгук не про монобанк, а про шарагу, яка наставила банкматів, що не працюють, та в якої є вірогідність що інкасатори вкрадуть зайві копійки.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.96 | 42.3693 |
| EUR | 49.14 | 49.7389 |
| Все курсы банка | ||
Я гадаю ця проблема із за того що у банка немає власних банкоматів та вони не можуть зробити інкасацію банкомату, а сторонні банки не дуже зацікавлені вирішувати проблеми монобанку. Від сюди і виходить що банк без власних банкоматів та відділень то вже не сучасне ноухау, а просто потенціальна проблема для клієнта.
Інстукція для всіх у кого склалась подібна сітуація. Не слухайте консультантів Моно) Викликайте поліцію для фіксування проблеми. Потрібен запис з камер що кошті зняти не вдалось. Якщо це було в ТРЦ для цього заява в поліцію і потрібна (Без заяви відеозапис не видадуть). З цими матеріалами звертайтесь до суду.
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін до подання диспуту
Оскільки в банк надійшов запит на остаточне списання, ми запустили процес оскарження операції, надіславши запит до платіжної системи та очікуємо відповідь на нього. Дійсно, максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо її раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком
Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і бачимо, що вони вже з вами зв'язалися стосовно цього питання