Розчарування в Monobank: заблокований рахунок без пояснень
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- +22
- Валерка Котовский
- 7 сентября 2024, 14:51
- #
Та им пох) они даже законы не соблюдают:) ст 1075 причины розрыва деловых отношений между клиентом и банком всё что не входит в список нарушения закона или договора банк не может требовать) То если попадётся кто их вжарит хорошо за отказ в открытии счета второй раз или разрыв, а так муму просто будут) порушення прав споживача, банк не имеет право отказать клиенту в оказании услуг:) а если отказал должен законную причину назвать что Вася Пупкин нарушил закон по легализации и отмыванию по нему шло такое то криминальное дело и мы как банк отказываем ему в открытии счёта)
- +
- 0
- oleksdesigner
- 7 сентября 2024, 22:33
- #
Співробітник підтримки не має права повідомляти причину розірвання договору тощо його за це одразу на килим до супервайзера та звільнення. Шукайте нормальний банк та не тримиайте гроші у смітних зроблених на вкрадені гроші
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.6493 |
EUR | 43.1 | 43.8001 |
Все курсы банка |
Усі мої спроби дізнатися, що сталося, були марними. Monobank не відповідав на мої запити, і я відчув себе абсолютно проігнорованим. Важливо зазначити, що я ніколи не порушував правил користування банком, не мав великих сум на рахунку і взагалі завжди дотримувався усіх умов. Тому таке ставлення до клієнтів, які довірили їм свої фінанси, викликає обурення та розчарування.
Я завжди цінував Monobank за інновації та зручний сервіс, але тепер я відчуваю себе зрадженим. Невже так банк віддячує своїм відданим клієнтам?
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку