Бездіяльність працівників банку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Если банкомат деньги не вернул — банк может только оспаривать транзакцию в МПС. Это в среднем 60 дней, а в течение суток это если приходил возврат от банкомата. В чем тут бездействие сотрудников — непонятно, они со своих денег вам возвращать не должны)
- +
- 0
-
- Недорого Отзывы
- 4 августа 2024, 12:10
- #
Приват небось?
- +
- +11
-
- olexey designer
- 5 августа 2024, 12:23
- #
Це тому що у них поганий та кривий біллінг, який видає команду банкомату на видачу грошей та миттєво їх списує з балансу, а чи відпрацював банкомат команду та видав гроші, невірно відрахував, чи воні застрягли всередені це вже повністю проблеми клієнта
- +
- +15
-
- Oleksii Ch
- 5 августа 2024, 14:28
- #
Не вигадуй некомпетентної маячні.
Жоден банк не робить ролбек в базу транзакцій так запросто, бо це ризиковано.
Плюс банкомат не дає назад в банк деталей завершення операцій, а тільки підтверджує, що отримав згоду на списання з картки.
Жоден банк не робить ролбек в базу транзакцій так запросто, бо це ризиковано.
Плюс банкомат не дає назад в банк деталей завершення операцій, а тільки підтверджує, що отримав згоду на списання з картки.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.92 | 42.3693 |
| EUR | 49.2 | 49.7389 |
| Все курсы банка | ||
Сьогодні 04.08.2024 року кошти до сих пір не повернуті, мене запевняють що треба чекати і сьогодні включно, ніяких конкретних відповідей не надають чому саме не повернулися кошти, а розповідають що будуть направляти скаргу на платіжну систему, і це ще треба можливо чекати до 60 днів. В аналогічних випадках щодо повернення коштів інші банки справляються на протязі доби, були випадки у моїх знайомих, що діється я не розумію, і складається враження що мої кошти не будуть повернуті взагалі…
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін до подання диспуту
Оскільки в банк надійшов запит на остаточне списання, ми запустили процес оскарження операції, надіславши запит до платіжної системи та очікуємо відповідь на нього. Дійсно, максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо її раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком
Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і маємо гарні новини для вас, колеги написали вам всю детальну інформацію в месенджері