Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Шокований!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Mykhailo Stepanov 11 июня 2024, 14:26
Багато років я насолоджувався співпрацею з МОНО, але ось одного дня зателефонували з невідомого (!) номеру і попросили в застосунку МОНО підтвердити свої особисті дані! Звісно я аргументовано відповів що не сприймаю це прохання від невідомої особи і попросив скористатись офіційним каналом зв’язку, наприклад в VIBER. Через деякий час там з’явилось це звернення. Я продовжив займатись своїми справа, а через декілька (!) годин, того ж дня, несподівано для себе, я виявив що моя картка не працює і с застосунку мене викинуло і потрібно заново реєструватись. Звернувшись в колл центр я з’ясував що блокування зумовлено тим що мене треба… ідентифікувати! БО є підозра що моїм застосунком заволоділи шахраї. Ця підозра виникла на підставі того що я, після звернення працівника через VIBER, заперечив достовірність невідомо як внесеної майже три роки тому (!) в застосунку інформації що я… АДВОКАТ! а мій місячний дохід становить…4000 грн!!! Це при тому що місячний обіг коштів десятки тисяч грні до юриспруденції я не маю ніякого відношення! Окрім того я вимагав пояснень хто і на якій підставі вказав цю маячню. Тож замість пояснень я отримав блокування і вимогу ідентифікації. Ну, гаразд! Мені надіслали лінк, я їм скористався, пройшов ідентифікацію і…мене знов заблокували! За те що я не оновив данні! Два тижні(!) я «бодався» зі службою підтримки, намагаючись вийти на більш високий рівень ніж рядовий оператор. Намагався дізнатись який час дається на оновлення данних? Чи нормально без попередження (!) блокувати всі(!) в тому числі валютні картки? Чи нормально на зверненя з цього приводу, отримувати шаблонні відповіді в яких перепрошують… за довге очікування на ліній! Тож в суть моїх скарг навіт не вникали, просто відмахуючись шаблоном! Два тижні!!! Нарешті я почув НЕ рядового співробітника який повідомив мені що, згідно договору (!), я повинен оновити данні ТЕРМІНОВО!!!
Добре що цей продукт від «Універсалбанку», не єдиний в моєму гаманці. Але з цієї ситуації, як банк може підставити і знущатись, я зробив свої висновки і своїм відгуком, хочу застерігти інших.
monobank
Ответ банка
11 июня 2024, 16:21
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Минфин
Ответ администратора
20 июля 2024, 9:28
Даний відгук став учасником редакційного огляду https://minfin.com.ua/ua/2024/07/19/131202072/

Комментарии - 3

+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
13 июня 2024, 8:28
#
Адвокат можешь почитать у меня в блоге как составить иск на банк через электронный суд)
+
+4
Fantomas2020
Fantomas2020
14 июня 2024, 12:12
#
Он не адвокат, это monobank его почему-то считал адвокатом. Автор отзыва пишет: «до юриспруденції я не маю ніякого відношення!»
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
14 июня 2024, 15:19
#
Та я прочитал) я просто приколол:)
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться