SWIFT переказ. Де тразакція?
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 12
SWIFT платіж не є миттєвим, а в переказі може брати участь декілька банків-посередників. Успішно надісланий платіж банком-відправником не дорівнює успішному надходженню коштів банку-отримувачу. Кожний банк в ланцюжку може призупинити платіж згідно з внутрішніми інструкціями і на це вплинути неможливо.
Ви завжди можете зробити запит в банк-відправника на розшук платежу і дізнатись всю його «трасу».
На скільки мені відомо, пошта яку ви згадуєте у відгуки, призначена для питань фінансового моніторингу міжнародних переказів. Тобто там ви спілкуєтесь з представниками банку, яким надаєте документи і пояснення стосовно економічної суті цих переказів, у разі, якщо банк запитує цю інформацію. Вона не призначена для пошуку ваших платежів.
Погодьтесь, звинувачувати банк, що є кінцевим отримувачем коштів не дуже хороша ідея, бо все що він може, це дочекатись коли гроші надійдуть і зарахувати його вам. Пришвидшити рух коштів неможливо.
Ви завжди можете зробити запит в банк-відправника на розшук платежу і дізнатись всю його «трасу».
На скільки мені відомо, пошта яку ви згадуєте у відгуки, призначена для питань фінансового моніторингу міжнародних переказів. Тобто там ви спілкуєтесь з представниками банку, яким надаєте документи і пояснення стосовно економічної суті цих переказів, у разі, якщо банк запитує цю інформацію. Вона не призначена для пошуку ваших платежів.
Погодьтесь, звинувачувати банк, що є кінцевим отримувачем коштів не дуже хороша ідея, бо все що він може, це дочекатись коли гроші надійдуть і зарахувати його вам. Пришвидшити рух коштів неможливо.
З нормального іноземного банку свіфт залітає за декілька годин-півдня, не меліть дурниць, вже 20 століття минуло, коли переказ папіром по пошті пересилали. Манобанк використовує дурний банк-корреспондент, який часто затримує свіфти, вам тільки міняти банк на інший
- +
- 0
-
- innapcholko
- 29 марта 2024, 16:23
- #
Так и есть!
- +
- 0
-
- olexey designer
- 28 марта 2024, 16:51
- #
У деяких моїх знайомих була та сама проблема з затримкою платежів, від підтримки нічого не могли добитися, один бубніж про іноземні банки та їх затримку. Щойно перейшли на інший банк, усі проблеми зникли. Не слухайте коментарі від зарплатних фопів, які одержують гривню пару раз на місяць, що у них все чудово працює. Проблема стосується лише свіфтів, тощо великі банки працюють із нормальними банками-кореспондентами, які практично не затримують платежі
- +
- +24
-
- SergeyNina
- 28 марта 2024, 20:34
- #
Проблема в банке корреспонденте. Требуйте чтобы вам дали информацию где именно задержка и обращайтесь туда. Но лучше выбрать другой банк
- +
- 0
-
- innapcholko
- 29 марта 2024, 16:24
- #
За более чем 2 года — небыло проблем с моно и другими банками
- +
- 0
-
- innapcholko
- 29 марта 2024, 16:45
- #
Хотя нет — тупня от моно банка с блокирвкой счета была недавно — мой отзыв подтверждение…
Что вас вообще занесло в это подобие банка? есть же куча больших банков, в которых обслуживаются крупные компании, экспортирующие услуги и принимающие огромные платежи на миллионы евро и все нормально доходит. Если б у них были такие задержки платежей, уже б топменеджеры банка сами б лично сели искать платеж или б потеряли клиентов и за вами закрепляется отдельный валютный менеджер, с которым связь напрямую, а не через студента, работающего из дому с телеграмом за зарплату охранника
Отримав повідомлення від монобанк.
Зв’язалися з нашим банком партнером стосовно SWIFT переказу. Це був не офіційний запит (його може надіслати лише відправник), а лише листування з проханням по можливості підказати, чому платіж не надійшов до нашого банку
Отримали від них інформацію «Payment was stopped due to compliance reasons. We received the requested additional information from CHASUS33 (JPMORGAN CHASE BANK) and are waiting for the compliance approval.»
Тобто, платіж з WISE було переказано до їхнього банку партнеру JPMORGAN CHASE BANK і вже звідти він надійшов до нашого партнера Deautsche Bank
Чіткого розуміння, чому платіж випав на ручне проведення, на жаль, немає, але відповідно до тієї квитанції, що ви нам надіслали та аналізу минулих ваших переказів ми припускаємо, що проблема в адресі реєстрації.
01001, Ukraine, c. Kyiv, … тобто виносити індекс наперед, або просто спробувати PASS замінити на ln
Монобанк зробив хоч щось, за що дякую, тому що цього футболили і все, що це не можливло, як виявилось можливло.
Я звісно спробую змінити адресу наступного разу, але я думаю що проблема не в цьому, тому що перед цим 10 платежів були миттєвими і ніяких проблем не було.
Хтось може порадити якісь банки де таких проблем не має? Тому що якщо настпуного разу буде теж саме, буду змінювати банк.
Зв’язалися з нашим банком партнером стосовно SWIFT переказу. Це був не офіційний запит (його може надіслати лише відправник), а лише листування з проханням по можливості підказати, чому платіж не надійшов до нашого банку
Отримали від них інформацію «Payment was stopped due to compliance reasons. We received the requested additional information from CHASUS33 (JPMORGAN CHASE BANK) and are waiting for the compliance approval.»
Тобто, платіж з WISE було переказано до їхнього банку партнеру JPMORGAN CHASE BANK і вже звідти він надійшов до нашого партнера Deautsche Bank
Чіткого розуміння, чому платіж випав на ручне проведення, на жаль, немає, але відповідно до тієї квитанції, що ви нам надіслали та аналізу минулих ваших переказів ми припускаємо, що проблема в адресі реєстрації.
01001, Ukraine, c. Kyiv, … тобто виносити індекс наперед, або просто спробувати PASS замінити на ln
Монобанк зробив хоч щось, за що дякую, тому що цього футболили і все, що це не можливло, як виявилось можливло.
Я звісно спробую змінити адресу наступного разу, але я думаю що проблема не в цьому, тому що перед цим 10 платежів були миттєвими і ніяких проблем не було.
Хтось може порадити якісь банки де таких проблем не має? Тому що якщо настпуного разу буде теж саме, буду змінювати банк.
- +
- +4
-
- Валерка Котовский
- 30 марта 2024, 12:42
- #
Они делают всё чтобы люди занимались чёрным налом) проще получить деньги в крипте и вывести чистенько на ГРНушечки
- +
- 0
-
- olexey designer
- 1 апреля 2024, 14:52
- #
Для початку автор хоча б спробував отримувати переказ у інші банки, а потім вже крипта або готівка як самий останній варіант
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
| Валюта | Покупка | Продажа |
| USD | 41.85 | 42.3496 |
| EUR | 49.29 | 49.95 |
| Все курсы банка | ||
Я хотів би дізнатись де/чому затримуються транзакції. Банку відправнику було відправлено 4 запита з приводу цих 2х тразакцій, на всі він відповів що платіж надіслано і банк отримувач повинен надати інформацію. Підтримка монобанка не хочуть допомогати в пошуку переказа «питайте у банка відправника», або спитайте «в іншому відділі моно», цей іншій віддівл відправляє назад, просто футболять. Наприклад відділ swift@monobank.ua який займається питаннями SWIFT- та SEPA-переказiв, каже що зверніться у службу турботи. Кто ще може допомогти зі SWIFT як не відділ SWIFT?
Чому Монобанк не хоче дати запит зі своєї сторони в банк отримувач, або в банк посередник з приводу транзакції. Якщо моно продовжить футболити, то «допобачення» моно.
Обов'язково перевіримо всі комунікації та проведемо роботу над помилками
Стосовно переказу, то, дійсно, на жаль, він в банк не надходив
Надіслали вам в особистому повідомленні детальну інформацію стосовно цього та минулого переказу, який також надійшов із затримкою