Уникайте проблем — виводьте гроші з Монобанку!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
«зберігати кошти в банку» — это никакой не банк, а финтех-проект, живущий своей жизнью и упавший на лицензию универсала. Клиента там уже так не ценят как в начале своего запуска
- +
- 0
- SergeyNina
- 15 марта 2024, 23:32
- #
Причина в том что вы заграницей.
У других банков тоже самое.
Требуйте пересмотр решения в ручном режиме.
Если нет то мне трудно порекомендовать другой банк. Пумб тоже самое. Если узнает что вы заграницей может блокнуть.
А банк аналогичная ситуация. Приват уже есть случаи.
- +
- 0
- Oleksii Ch
- 17 марта 2024, 13:02
- #
Шановний експерт з УСІХ банківських питань, ви схоже несвіжої горілки випили.
Нормальні люди спокійно співпрацюють з банками поза межами України і проблем не мають.
Нормальні люди спокійно співпрацюють з банками поза межами України і проблем не мають.
Причина не в том, что кто-то за границей. Причина в разных мутках по картам. НИКТО в отзыве об этом не признается. Если бы хотя-бы один из таких авторов показал читателем выписку/ операции, многое стало бы всем ясно.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.7 | 42.1852 |
EUR | 43.33 | 44.0296 |
Все курсы банка |
Проте, 12 березня 2024 року, я отримала лист від вас, у якому повідомлялося про блокування моєї картки та припинення обслуговування, без будь-якого пояснення чи вказівки на причину. Це рішення здивувало мене і залишило мене в шоці.
Це дуже сумно і розчаровує мене бачити, що після такого тривалого часу співпраці ви раптово відмовляєте мені у послугах, не надавши жодного роз’яснення. Я була вашим відданим клієнтом, і таке ставлення викликає велике розчарування.
Відразу зауважу, що у результаті блокування всі мої заощадження були просто заморожені, і я зараз залишилася за кордоном без грошей!!! Це надзвичайно важко і неприємно для мене.
Я буду рекомендувати всім своїм знайомим виводити свої кошти з вашого банку, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому. Немає ніякого сенсу зберігати кошти в банку, який може раптово і безпідставно відмовити в обслуговуванні.
Детально все перевірили та переглянули рішення у відмові в обслуговуванні
На поточний момент всі обмеження зняті, картки активні.
Сподіваємося, що наша подальша співпраця приноситиме лише позитивні емоції.