Мені не повертають гроші!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 34
Пишу не з метою щоб образити автора, просто мої 5 копійок. Прийміть той факт, що монобанк відмовився від власної інфраструктури (віділення, банкомати) і перестаньте вірити в їх маркетинг. Не буду лукавити, я також приймаю ЗП на рахунок Моно. Але я не вкладаюся в ліміти безвідсоткового зняття готівки. Я перекидую все на картк Райфайзен Банку (катка АТБ) звідти знімаю будь яку суму без комісії в банкоматах Райфайзен Банку.
Приміть той факт, що якби ви знімали через картку ПриватБанку в банкоматі ПриватБанку, то це б значно пришвидшило вирішення проблеми. Я припускаю до 3 днів. За те що в Моно відсутня своя інфраструктура, платити саме вам. Я б на вашому місці змінив би банк, або користувався іншими методами зняття готівки як Райфайзен банк. Моно вам відповідь «Ми також не любимо лишню бюрократію, але …(чекайте 60 днів)». Але хіба то ваші проблеми? Такі ситуації дійсно траплялися зі мною але у мене була Приват картка і Приват Банкомат — все було вирішено за 1 день
- +
- +3
- Oleksii Ch
- 19 февраля 2024, 13:25
- #
А може справа в тому, що Приват та Ощад ніколи добровільно не повертають такі списання?
Вони за правилами мають проводити позачергову інкасацію банкомату, знаходити розбіжність в даних та повертати протягом декількох днів. Так робить будь-який цивілізований банк.
Але керівники підрозділів за такі кейси можуть неотримати премію, тому відповідають, що не бачать таких операцій, поки не прийде запит від платіжної системи в рамках оскарження. Інших важелів впливу між комерційними банками немає, бо ніхто не буде судитися два роки за гроші, що через діспут повертаються максимум за 3 місяці.
Для прикладу, разів 5 за рік турецькі банкомати не видавали кеш з картки моно. Але гроші повертались автоматично не більше як за 7 або 10 днів.
Тобто це не проблема моно, а проблема тих, хто в банках власниках банкоматів прикриває дупу за рахунок клієнтів.
Вони за правилами мають проводити позачергову інкасацію банкомату, знаходити розбіжність в даних та повертати протягом декількох днів. Так робить будь-який цивілізований банк.
Але керівники підрозділів за такі кейси можуть неотримати премію, тому відповідають, що не бачать таких операцій, поки не прийде запит від платіжної системи в рамках оскарження. Інших важелів впливу між комерційними банками немає, бо ніхто не буде судитися два роки за гроші, що через діспут повертаються максимум за 3 місяці.
Для прикладу, разів 5 за рік турецькі банкомати не видавали кеш з картки моно. Але гроші повертались автоматично не більше як за 7 або 10 днів.
Тобто це не проблема моно, а проблема тих, хто в банках власниках банкоматів прикриває дупу за рахунок клієнтів.
Ну так полно банков с комиссией 0/0 вход/выход, пумб, райф, аккорд (100К на месяц обнал бесплатно) и тд. А 2 месяца это расплата за пользованием конторой, которая сэкономила на банкоматной сети. А деньги были вложены в эффективный маркетинг. За день не всегда решат, но время будет намного меньше
Щоб уникати таких ситуацій порібно що Банк Емітент Карти і банкомат були від одного банку
Так 60 дней это срок ответа платежной системы, причем тут монобанк?) Или они должны всем верить на слово и со своих денег вернуть?
- +
- +18
- Qwerty1999
- 19 февраля 2024, 15:29
- #
Монобанк — это финтехпроект, который «заточен»
исключительно для проведения безналичных платежей.
Если нужно ежемесячно снимать часть зарплаты наличкой,
то есть смысл переводить денежные средства на карты
других укрбанков, где на балансе есть свои банкоматы
и снятие наличных без комиссии.
исключительно для проведения безналичных платежей.
Если нужно ежемесячно снимать часть зарплаты наличкой,
то есть смысл переводить денежные средства на карты
других укрбанков, где на балансе есть свои банкоматы
и снятие наличных без комиссии.
- +
- +11
- innapcholko
- 19 февраля 2024, 17:45
- #
Где терминалы привата — которые за раз выдают 17тыс с карт не приват-банка?
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 20 февраля 2024, 14:39
- #
А что мешает 2−3 раза снять?
- +
- +11
- innapcholko
- 20 февраля 2024, 16:50
- #
Читай текст отзыв
- +
- +18
- SergeyNina
- 20 февраля 2024, 0:42
- #
По срокам автовозврата уже не будет. Теперь через платёжную систему и сроки до 60 дней.
Откажитесь от монобанка если нужно снятие наличных.
Или отказаться от наличных, если нужен монобанк)
- +
- +15
- Qwerty1999
- 20 февраля 2024, 13:43
- #
Правильнее завести карточку
ПУМБа или Райфа и при
необходимости снятия
наличных — снимать их
не с карты Монобанка…
ПУМБа или Райфа и при
необходимости снятия
наличных — снимать их
не с карты Монобанка…
- +
- +3
- Недорого Отзывы
- 20 февраля 2024, 14:41
- #
До котобанка нужно ещё пумб регистрировать. Но в таком случае на кой хрен котобанк нужен вообще. А вообще до войны были разговоры про котобанкоматы
- +
- 0
- Oleksii Ch
- 20 февраля 2024, 15:47
- #
То ти навіть родичам не потрібен, а монобанк маж 7кк клієнтів
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 20 февраля 2024, 16:07
- #
Ну ты головой подумай. Получаешь зп на моно, а чтобы снять переводить на другой банк. Зачем посредники? А то что я его котобанком зову — заслуга их маркетологов, которые для рекламы этого кота использовали. Логотип его это m в квадрате, откуда кот взялся не понятно. Ненавидеть или любить мне банк не за что. а 7 млн ничего не значит, и не понятно активных клиентов или вообще всех, в том числе из рф
Це разом з померлими клієнтами або ті що позакривали рахунки, мертві душі теж враховуються в «7млн»
Це взагалі, до речі, Моно, якщо ви закрили рахунок, може ненадати інформацію в УБКІ та за вами буде роками числитись карта/рахунок та ви будети вважатися клієнтом банку. Це не банк, це Тігібковсько молдавський кусок г*мна.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 21 февраля 2024, 10:26
- #
AI1
УБКІ не відстежує рахунки — тільки діючі кредити.
Закрити рахунки при незакритому кредиті,
ні один банк не зможе таку дурню зробити…
А от написати таку дурню може хто завгодно…
УБКІ не відстежує рахунки — тільки діючі кредити.
Закрити рахунки при незакритому кредиті,
ні один банк не зможе таку дурню зробити…
А от написати таку дурню може хто завгодно…
Ви помиляєтесь, щоб перевірити це можна запрсити кредитну історію в УБКІ та ви побачити як відкриті/закриті кредити так і відкриті кредитні карти. До речі, в мене є закрита ще в середені 2022 року кредитна карта Моно яка в УБКІ досі значіться як діюча, нажаль неможна надати скріни, щоб вирішити це питання, тобто щоб Моно передав привльну інформацію в УБКІ, я змушений був знову відкрити карту Моно (вона просто є, вона не активна) тому що зі мною навіть відмовлялися спілкуватися на цю тему, зараз процес вже другий тиждень в роботі, все пишуть «Вітаю, ******! Мене звати Аліна, служба турботи про клієнтів Монобанк 🐱
Пишу вам з приводу вашого звернення — щодо УБКІ.На жаль, для вирішення питання нам потрібно трішки більше часу. Ми працюємо над вашим питанням та надамо зворотній звʼязок протягом 5 днів, можливо швидше. Гарного дня!»
Пишу вам з приводу вашого звернення — щодо УБКІ.На жаль, для вирішення питання нам потрібно трішки більше часу. Ми працюємо над вашим питанням та надамо зворотній звʼязок протягом 5 днів, можливо швидше. Гарного дня!»
- +
- 0
- Qwerty1999
- 21 февраля 2024, 13:48
- #
Ну що с того, що в УБКІ зосталась інформація
про вашу кредитну карту, банк же вам не малює
рух коштів та витрати кредитних грошей по
неіснуючих транзакціях…
про вашу кредитну карту, банк же вам не малює
рух коштів та витрати кредитних грошей по
неіснуючих транзакціях…
- +
- 0
- Qwerty1999
- 21 февраля 2024, 9:00
- #
До котобанка нужно ещё пумб регистрировать
Иногда надо думать головой, перед тем, как что-то делать…
Иногда надо думать головой, перед тем, как что-то делать…
Такого банку навіть офіційно немає, треба гроші отримувати на справжній банк з відділеннями та банкоматими, а раз закинули гроші у чорний порохотяг то тепер і бийтесь декілька місяців щоб витягти гроші обратно, а кидати на чорну картку, щоб потім перекинути на райф, це верх якогось д…
Не розумію, чому так накинулись на Моно. Да банк без відділень. Але так було з самого початку, наче всі розуміють, що отримують. Нічого такого за останні роки не трапилось. Це дійсно банк не для зняття готівки. Якщо клієнтів цікавить виключно отримання зарплатні з метою зняття, то Моно тут точно не варіант. Але скаржитись на «Банк без відділень/банкоматів» за те, що в нього немає відділень/банкоматів… досить дивно.
Ну і по суті. З точки зору банка зняття готівки відбулося, Приват прислав підтвердження. Підстав вважати, що клієнт не зняв готівку в Моно немає. Але клієнт повідомляє, що готівку не знімав. Виходить, хтось каже неправду — або клієнт, або Приват. Поки що не відомо напевно, хто саме, тому і здійснюється процедура оскарження. Ті, кому кошти повертали швидше, мали трохи іншу ситуацію — в них банк-власник банкомату не підтверджував зняття, тому кошти «повертались» (а насправді, навіть нікуди не зникали, бо відбувається спочатку блокування коштів, а тільки після підтвердження фактичне перерахування. Для клієнтів блокування виглядає як списання, для зручності).
P. S. Була схожа ситуація, коли банкомат Привату гроші не видав, а Моно списав. Сума значно менша, я навіть поскаржитись не встиг, наступного дня кошти «повернулись» (як я зрозумів, прийшло повідомлення про невдалу операцію). По автору такого повідомлення не надходило, ба навпаки, Приват підтвердив зняття. Тому процес оскарження буде, нажаль, довше.
То что этих карманных калобанков расплодилась целая куча — обанк, бвр, изибанк, спорт, которые типа оказывают услуги банков, а за кулисами беспомощность и неспособность решить проблемы которые в норм банках занимает дни, а не затягиваются на месяца как у автора
- +
- +15
- Qwerty1999
- 21 февраля 2024, 9:09
- #
Pumbovik
И в чём собственно ваша проблема…
Если что-то лично вас не устраивает в этой расплодившейся куче
финтех-проектов — не регистрируйтесь в них и будет вам счастье…
Никто не принуждает регистрироваться в Монобанке и получать
его карты, хоть чёрные хоть белые хоть металлические…
И в чём собственно ваша проблема…
Если что-то лично вас не устраивает в этой расплодившейся куче
финтех-проектов — не регистрируйтесь в них и будет вам счастье…
Никто не принуждает регистрироваться в Монобанке и получать
его карты, хоть чёрные хоть белые хоть металлические…
- +
- 0
- Qwerty1999
- 21 февраля 2024, 10:21
- #
Я намагаюсь публікувати факти та робити логічні висновки з них,
бо якщо не заперечувати всю ту дурню, що продукують на сайті
Мінфін деякі дописувачі, то сайт перетвориться у помийку.
бо якщо не заперечувати всю ту дурню, що продукують на сайті
Мінфін деякі дописувачі, то сайт перетвориться у помийку.
- +
- 0
- innapcholko
- 21 февраля 2024, 17:06
- #
А в чем логичного когда по закону ТЦК должно вручать повестку в руки — а есть куча инцидентов когда повестку получают люди, которые много лет находяться заграницей и про вручение повестки узнают, когда им приходят решения суда, штрафы или другое??? Хотя они повестку не получали, и живя уже много лет — «вертели» ее в принципе???
Логика тут где?
Логика тут где?
- +
- 0
- Qwerty1999
- 21 февраля 2024, 17:21
- #
Innapcholko
Логика в том, что живущие за границей украинцы продолжают
быть гражданами Украины со всеми вытекающими из этого последствиями, в том числе как в части воинского учёта так
и в части норм закона о мобилизации.
Непонятно одно — почему живущую в Одессе женщину
так волнуют проблемы мужчин призывного возраста,
находящихся за пределами Украины.
Может у вас сын моряк сейчас болтается где-то
в средиземном море на посудине под кипрским флагом.
Логика в том, что живущие за границей украинцы продолжают
быть гражданами Украины со всеми вытекающими из этого последствиями, в том числе как в части воинского учёта так
и в части норм закона о мобилизации.
Непонятно одно — почему живущую в Одессе женщину
так волнуют проблемы мужчин призывного возраста,
находящихся за пределами Украины.
Может у вас сын моряк сейчас болтается где-то
в средиземном море на посудине под кипрским флагом.
- +
- 0
- innapcholko
- 21 февраля 2024, 17:23
- #
Я не нахожусь за пределами Украины! Розовые очки сними ущербный — я написала про Монако или Багамы — потому что тупые коментираии про «пропаченые коментарии» надоели и это был мой соракам/издевка! Но ты видно ограниченый чтобы это воспринят? Тем более я уже писала — на счет этого -… но видимо ограниченност совка не дает?
И по факту — ваша логика оправдывает коррупцию!
Я уже устала жить в коррупционном болоте!!!
И по факту — ваша логика оправдывает коррупцию!
Я уже устала жить в коррупционном болоте!!!
- +
- 0
- Qwerty1999
- 21 февраля 2024, 17:37
- #
innapcholko
Я не нахожусь за пределами Украины!
Неужели не способна даже прочитать текст,
где чёрным по белому написано, цитирую:
почему живущую в Одессе женщину
так волнуют проблемы мужчин призывного возраста
Я не нахожусь за пределами Украины!
Неужели не способна даже прочитать текст,
где чёрным по белому написано, цитирую:
почему живущую в Одессе женщину
так волнуют проблемы мужчин призывного возраста
Отличительная черта серьезного банка — наличие собственной инкассаторской службы, все эти карманные финтех-мусорки ничего подобного не имеют, поэтому вынуждены канючить у других банков наличку для своих клиентов, а те уже в первую очередь ориентируются на обслуживание своих клиентов. Я не зарегистрирован в том списке финтехов что приводил
- +
- 0
- Qwerty1999
- 21 февраля 2024, 16:25
- #
Pumbovik
Я не зарегистрирован в том списке финтехов что приводил
Тогда в чём собственно заключается весь смысл вашей
критики проектов, в которых вы не зарегистрированы.
Вам нравятся банки со своей службой инкассации — это
ваше право. Кому-то могут нравиться финтехпроекты,
типа Монобанка — и это их право.
Необходимо выбирать тот банк, перечень услуг которого
покрывает все ваши потребности.
Если у банка всего три работающих отделения на всю страну,
то снимать наличную гривну через кассу такого банка будет
очень проблематично именно тем клиентам, которые проживают
в населённых пунктах, где нет работающих отделений этого банка.
Я не зарегистрирован в том списке финтехов что приводил
Тогда в чём собственно заключается весь смысл вашей
критики проектов, в которых вы не зарегистрированы.
Вам нравятся банки со своей службой инкассации — это
ваше право. Кому-то могут нравиться финтехпроекты,
типа Монобанка — и это их право.
Необходимо выбирать тот банк, перечень услуг которого
покрывает все ваши потребности.
Если у банка всего три работающих отделения на всю страну,
то снимать наличную гривну через кассу такого банка будет
очень проблематично именно тем клиентам, которые проживают
в населённых пунктах, где нет работающих отделений этого банка.
- +
- 0
- Oleksii Ch
- 21 февраля 2024, 10:08
- #
Поцікавлюсь, як «норм» банки виграють діспут в платіжній системі за «дні»?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.18 | 41.6563 |
EUR | 45.83 | 46.5008 |
Все курсы банка |
Надалі прикреплюю номер банкомату: CADN9286
Номер заяки, яку я залишив у монобанку: 5415471
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін до подання диспуту
Оскільки в банк надійшов запит на остаточне списання, ми запустили процес оскарження операції, надіславши запит до платіжної системи та очікуємо відповідь на нього. Дійсно, максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо її раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком
Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і бачимо, що вони вже з вами зв'язалися стосовно цього питання