Монобанк мошенникі
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
А згідно з яким Законом України банк має повернути гроші протягом «2 неділь»?
Це де ви таке прочитали, чи хто вам таке сказав?
Уявіть ситуацію, я у вас щось купую з гарних використаних речей, переказую вам кошти 7000 гривень, забираю річ. А через 2 тижні пишу в моно, що не погоджуюсь, банк повертає мені кошти, бо ви самі такий закон вважаєте за існуючий.
По закону України, якщо клієнт не згоден з транзакціями то протягом 2 неділь банк повинен повернути гроші клієнту.
По перше такого закону.
По друге у клієнта банку взагалі немає права на те щоб вимагати повернення грошей від банку.
По трете клієнт може оскаржити оплату покупок чи послуг, але оскаржує він не заявою до банку, а заявою до платіжної системи. Для переказів, а раз є номер карти то це був саме переказ грошей, такої можливості не існує.
Я попросила надати інформацію кому належать ті рахунки та картки ПІБ, але відповідь вони не надали ні мені ні поліції
Тому що ця інформація становить банківську тайну.
Безпека банку нічого не зробила мені нічим не допомогти
А вона і не має щось допомогати — спілкуйтесь з поліцією, доводьте що ви стали жертвою шахрайства. Банк не виконує роль поліції чи суду.
Це ж так просто по номеру карти у них є всі дані клієнта і паспортні дані, можуть заблокувати картки та повернути гроші мої гроші.
Уявіть ситуацію коли ви отримали від людини гроші наприкла за те що продали їй свій смартфон з якого пишете цю маячню. А потім ця людина приходить до вашого банку, каже що ви шахрайка і вимагає повернення грошей.
За вашею логікою банк має послухати цю цілком сторонню людину, забрати у вас гроші і віддіти цій людині. Бздура? Звісно.
По перше такого закону.
По друге у клієнта банку взагалі немає права на те щоб вимагати повернення грошей від банку.
По трете клієнт може оскаржити оплату покупок чи послуг, але оскаржує він не заявою до банку, а заявою до платіжної системи. Для переказів, а раз є номер карти то це був саме переказ грошей, такої можливості не існує.
Я попросила надати інформацію кому належать ті рахунки та картки ПІБ, але відповідь вони не надали ні мені ні поліції
Тому що ця інформація становить банківську тайну.
Безпека банку нічого не зробила мені нічим не допомогти
А вона і не має щось допомогати — спілкуйтесь з поліцією, доводьте що ви стали жертвою шахрайства. Банк не виконує роль поліції чи суду.
Це ж так просто по номеру карти у них є всі дані клієнта і паспортні дані, можуть заблокувати картки та повернути гроші мої гроші.
Уявіть ситуацію коли ви отримали від людини гроші наприкла за те що продали їй свій смартфон з якого пишете цю маячню. А потім ця людина приходить до вашого банку, каже що ви шахрайка і вимагає повернення грошей.
За вашею логікою банк має послухати цю цілком сторонню людину, забрати у вас гроші і віддіти цій людині. Бздура? Звісно.
Я постраждала, ще й с мене хочуть проценти здерти
Яким боком тут Монобанк? Ви заборгували своєму банку — з ним і спілкуйтесь про відсотки.
У таких банків потрібно ліцензію забирати та судити, а гроші порядним клієнтам повертати
Було б краще якби людей за наклем хоча б штрафували — може тоді б мозги вмикали і не писали маячні.
Яким боком тут Монобанк? Ви заборгували своєму банку — з ним і спілкуйтесь про відсотки.
У таких банків потрібно ліцензію забирати та судити, а гроші порядним клієнтам повертати
Було б краще якби людей за наклем хоча б штрафували — може тоді б мозги вмикали і не писали маячні.
- +
- 0
- SergeyNina
- 16 февраля 2024, 23:19
- #
Банк не может это сделать. Нет такого. Можно только сделать запрос получателю и он сам их вернёт. Если захочет. Если вы переводили по номеру карты то там вообще глухо
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.18 | 41.6563 |
EUR | 45.83 | 46.5008 |
Все курсы банка |
Звернулася до Монобанк щоб повернули мені гроші, надала квитанції та номера карт куди потрапили гроші, надала заяву від поліції.По закону України, якщо клієнт не згоден з транзакціями то протягом 2 неділь банк повинен повернути гроші клієнту. Я попросила надати інформацію кому належать ті рахунки та картки ПІБ, але відповідь вони не надали ні мені ні поліції.Безпека банку нічого не зробила мені нічим не допомогти.Гроші це були кредитні тільки виписують та дзвінки, щоб заплатила проценти.Банк та безпека банку мені нічим не допомогли.В цьому банку одні шахрайства.Питання чому банк прикриває шахраїв? Це ж так просто по номеру карти у них є всі дані клієнта і паспортні дані, можуть заблокувати картки та повернути гроші мої гроші.Я постраждала, ще й с мене хочуть проценти здерти. У таких банків потрібно ліцензію забирати та судити, а гроші порядним клієнтам повертати
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації