Безвідповідальність операторів підтримки АТ Універсал Банк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 24
Які заходи має прийняти Мінфін? 😂
- +
- +9
- Артем Артем
- 17 января 2024, 13:35
- #
Який сенс від вашого бездумного коментаря?
Мінфін це ЗМІ. Це не Міністерство фінансів України.
Але навіть якби ти звернувся до реального міністерства фінансів це було б тупо: міністерство фінансів немає ніякого відношення до роботи банків.
На банки може впливати лише НБУ, але й він не приймає скарги на сайті Мінфіна.
Але навіть якби ти звернувся до реального міністерства фінансів це було б тупо: міністерство фінансів немає ніякого відношення до роботи банків.
На банки може впливати лише НБУ, але й він не приймає скарги на сайті Мінфіна.
- +
- 0
- Артем Артем
- 18 января 2024, 10:11
- #
На банки впливає негативний рейтинг)
Немає вільних технічних спеціалістів розглядати вашу проблему тому і так довго. Єдиний спосіб це якомога ширше висвітлювати у соцмережах та публікувати ваш негативний досвід з манобанком, тоді є шанс підвищити її пріорітет
- +
- +19
- Артем Артем
- 17 января 2024, 13:34
- #
Я не зобов‘язаний висвітлювати проблему у відгуках, його ціль звернути увагу банку та отримати зворотній зв‘язок, не заважайте бездумними коментарями.
Звісно не забовʼязаний. Але тоді і сенсу у відгуку немає.
Зворотній звʼязик легко отримати у служби підтримки: це буде і швидше і відповідь буде більш повною.
Зворотній звʼязик легко отримати у служби підтримки: це буде і швидше і відповідь буде більш повною.
- +
- 0
- Артем Артем
- 17 января 2024, 13:45
- #
Нажаль в чаті банк ігнорує, месенджер прив‘язаний.
Спочатку 6 діб мене водили за носа обіцяючи вирішити проблему, тепер взагалі відповіді немає.
Сделайте видео, скриншоты проблем и как отвечает поддержка, распространите их как можно больше везде — ютуб, фейсбук, твиттер с тегами, чем больше привлечете внимание, тем быстрее вами займутся, они ненавидят критику на пабликах
Людина вперто відмовляється надавати деталі, а ти пишеш про скріншоти де крім деталей може бути продемонстровано нерозуміння автором банальних речей, як от «розбіжність балансу».
Він вже проявив себе сплутавши Мінфін та міністерство фінансів
Він вже проявив себе сплутавши Мінфін та міністерство фінансів
- +
- +5
- Артем Артем
- 18 января 2024, 10:12
- #
А як я маю надати скріншоти якщо тут відсутня можливість закріпити їх?) Якщо є велике бажання надайте ваші соцмережі і я виділю час щоб особисто такому засланому козачку як ви продемонструвати розбіжність балансу яку нажаль цей недобанк не усуває 8 діб, розбіжність на суму 10018грн
- +
- 0
- Артем Артем
- 18 января 2024, 10:17
- #
З приводу «сплутавши» як ви говорите.
Я нічого не сплутав і чітко розумію чого зараз добиваюсь, тому ось такі провокатори як ви нічого не змінять)
Ти сплутав сайт що належить приватній компанії і сайт міністерства — ти вимагав від ТОВ МінфінМедіа щоб вони щось зробили з банком.
Але ТОВ МінфінМедіа навіть не буде звʼязуватись з банком через те що ти тут щось написав. Не кажучі вже про якісь розслідування чи тим більш каральні заходи.
Але ТОВ МінфінМедіа навіть не буде звʼязуватись з банком через те що ти тут щось написав. Не кажучі вже про якісь розслідування чи тим більш каральні заходи.
- +
- 0
- Артем Артем
- 18 января 2024, 10:24
- #
Я знаю чого я добиваюсь, у вас будуть питання по конкретиці чи ні? Якщо ні прошу закінчити писати коментарі, вони бездумні, докази маю, якщо є можливість тут їх опублікувати підкажіть як це зробити.
І не забувайте говорити на Ви, ми з вами не друзі, на ти не переходили)
Які можуть бути питання якщо ми (читачі твого відгуку) досі не знаємо в чому ж проблема.
Якщо ти добиваєшься того щоб виставити себе як неосвічену людину що стучиться головою в стіну — погоджуюсь що тобі це вдалося.
Якщо ти добиваєшься того щоб виставити себе як неосвічену людину що стучиться головою в стіну — погоджуюсь що тобі це вдалося.
- +
- 0
- Артем Артем
- 18 января 2024, 10:28
- #
Ви мабуть неуважно читаєте якщо не помітили, проблема у «розбіжності балансу», тобто в мене зникли 10018грн при знятті на чорну картку монобанк, банк це підтверджує, але не надає термінів вирішення питання, минуло 8 діб, результату немає.
Бажаєте переглянути докази?
Ви мабуть неуважно читаєте якщо не помітили, проблема у «розбіжності балансу»
Нарешті ви спромоглись написати щось по темі, а не маячню про засланих козачків.
Це не опис проблеми.
Баланс один, він не може розбігтися бо то для цього має бути якись альтернативний розрахунок балансу, а про це у відгуку ані слова.
тобто в мене зникли 10018грн при знятті на чорну картку монобанк
Зникли при знятті — це як? Ти знімав 200 гривень і побачив що списалось 10218₴?
До слова не можна «зняти на карту» бо правильно це зветься «зняти з карти» коли ти отримуєш готівку в банкоматі.
Бажаєте переглянути докази?
Бажаю почути опис проблеми. Якщо ти не годний зробити це сам то скпіншоти переписки зі службою підтримки можливо допоможуть зрозуміти або проблему, або те що банк теж ніфіга не зрозумів і тому не надає відповіді
Нарешті ви спромоглись написати щось по темі, а не маячню про засланих козачків.
Це не опис проблеми.
Баланс один, він не може розбігтися бо то для цього має бути якись альтернативний розрахунок балансу, а про це у відгуку ані слова.
тобто в мене зникли 10018грн при знятті на чорну картку монобанк
Зникли при знятті — це як? Ти знімав 200 гривень і побачив що списалось 10218₴?
До слова не можна «зняти на карту» бо правильно це зветься «зняти з карти» коли ти отримуєш готівку в банкоматі.
Бажаєте переглянути докази?
Бажаю почути опис проблеми. Якщо ти не годний зробити це сам то скпіншоти переписки зі службою підтримки можливо допоможуть зрозуміти або проблему, або те що банк теж ніфіга не зрозумів і тому не надає відповіді
- +
- 0
- Артем Артем
- 18 января 2024, 13:13
- #
1) Банк розуміє, про що йде річ, так як взявся вирішувати проблему.
2) Закріпити скріншоти на цьому сайті неможливо.
3) Ви десь бачите, що річ йде про готівку? Можливо зняти кошти припустимо з банки на картку або ж інші варіанти.
Ще є питання?)
- +
- 0
- Артем Артем
- 18 января 2024, 10:14
- #
Маю такі докази але тут відсутня можливість їх закріпити, якщо підкажете як це можливо зробити я з радістю опублікую, дякую!
- +
- 0
- Артем Артем
- 17 января 2024, 13:36
- #
Нажаль банк не вирішує моє проблему та ігнорує у чаті підтримки.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.6493 |
EUR | 43.37 | 44.0393 |
Все курсы банка |
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі