Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жахлива техпідтримка, рівень безпеки — 0

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Jerenimous 15 декабря 2023, 11:16
Крім того що мені не можуть вже протягом неділі видалити е-сім з застосунку (кожного разу на мої повідомлення тех.підтримка відповідає «Вітаю, Мене звати Володимир, Анна, Галя, Наташа, Вася…служба турботи про клієнтів monobank. Попередній діалог з моїм колегою я бачу в історії листування. 🐱» і замовкає без інформації) так ще й 14 грудня о 18:02 з моєї карти списали кошти на поповнення чужого телефону через БАНКІВСЬКУ ОПЕРАЦІЮ (наголошую на типу операції що б боти монобанку в коментарях не виписували дурниці «уу ти сам десь спалив данні карточки, дав cvv код і підтвердив операцію» — CVV2 динамічний, оплата смугою відключена, зняття готівки відключене, платежі без підтвердження відхиляються в настройках, запит ПІН-Коду виставлено завжди). На всі запитання до тех.підтримки що це за операція є тіки одна відповідь — «питання на разі в роботі». Ви де цю підтримку набрали? Чому в підтримки є час виписувати на мінфіні фейкові позитивні відгуки, а відповісти на пряме питання користувача часу не находиться?
monobank
Ответ банка
monobankua 15 декабря 2023, 15:39
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки. Ми завжди намагаємося надавати тільки якісний сервіс.
На поточний момент, бачимо питання стосовно Е-сім вже вирішене. Нам щиро шкода, що це зайняло більше часу, ніж планувалося.
Питання стосовно списання за мобільний зараз в роботі у колег, ми все детально перевіримо та зв'яжемось з вами, як буде нова інформація.
Додатково передали ваші звернення до підтримки на перевірку якості проведення консультацій та вживемо заходів.
Дякуємо за ваше розуміння і терпіння.

Комментарии - 5

+
+15
innapcholko
innapcholko
15 декабря 2023, 13:44
#
Везде есть забубоны у тех поддержки, вы правильно делаете что пишите про это!

Это крайне не приятно, когда пытаются на не стандартную ситуацию — съехать мол клиент ***! Это оскорбляет!

Удалите уже еСИМ! Совсем монобанк немощьный?
+
+11
Три літри
Три літри
15 декабря 2023, 16:18
#
Крім того що мені не можуть вже протягом неділі видалити е-сім з застосунку

Минулого разу ви так і не пояснили нащо її видаляти. Ця єСім активна і мабуть саме тому банк відпочатку не передбачив можливіть видалення бо як потім відновити доступ до сім-карти якщо клієнт передумає.

На всі запитання до тех.підтримки що це за операція є тіки одна відповідь — «питання на разі в роботі». Ви де цю підтримку набрали?

Оператори підтримки це люди які спілкуються з клієнтами, визначають в чому саме проблема і передають інформацію відповідним спеціалістам. Самі вони в більшості випадків ніяких проблем не вирішують. Тому відповідб «питання в роботі» це нормально.

Чому в підтримки є час виписувати на мінфіні фейкові позитивні відгуки, а відповісти на пряме питання користувача часу не находиться?

Ми бачемо що в тебе є час вигадувати маячню про еСім та підтримку
+
+11
Три літри
Три літри
15 декабря 2023, 19:37
#
Ага, банк підтверджує свою помилку

Яку помилку? І де підтвердив?

а вам ботярам що мочою сси все свята вода

Чувак, в тебе є відгук де ти скиглиш що тобі заважає есім яку видно у списку в середині застосунку Монобанка.

Ти не дописав там коментар що Монобанк тобі щось відповів.
Ти не написав як саме вирішена твоя жогабіль
Ти не натиснув кнопку «проблема вирішена» і твій відгук не помічений відповідною позначкою.

А ми не телепати і не знаємо чим саме закінчилось ваше спілкування з банком. І судячи з цього відгуку воно не закінчилось. Бо ти почав його знов зі скиглення про есім.

Тож в чому твої претензії до нас, читачів твоєї маячні?

Есім забрали кошти вернули

Хто на ком стояв? Куди забрали, за що вернули?

Але тільки після неділі спілкування з тобою подібними «операторами»

Ти писав що чимось там керуєш, але я в шоці як людина з такими відмінними навичками спілкування може бути керівником. Хіба що через блат чи сестра.
+
0
innapcholko
innapcholko
15 декабря 2023, 21:16
#
Вы там много писали «умного» в моем отзыве про комисию — которую монобан не правомерно взял за перевод на свой счет в другом банке…

По итоге Монбанк вернул ее ввиде кешбека.
+
+11
Три літри
Три літри
15 декабря 2023, 21:34
#
У тому відгуку Монобанк пояснив вам що то була помилка ПО.

Ви самі той відгук написали саме тому що у Монобанка в тарифах написано що немає комісії за перекази на рахунки фізичних осіб. Зараз ви сперечаетесь с собой, а не зі мною бо зараз ви намагаєтесь довести що у Монобанка існує комісія за переказ на рахунки фізичних осіб і тоді з вас були списали гроші правильно.

І сперечаетесь ви з собою не там, де ви набрехали про комісії
https://minfin.com.ua/ua/2023/12/15/117904302/#com4567274

а у коментарях до вігдука який взагалі немає відношення до цієї теми.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.3 39.7994
EUR 42.63 43.2395
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 39.3 39.7994
EUR 42.63 43.2395
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Жахлива техпідтримка, рівень безпеки — 0