Жахлива техпідтримка, рівень безпеки — 0
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
- +
- +15
- innapcholko
- 15 декабря 2023, 13:44
- #
Везде есть забубоны у тех поддержки, вы правильно делаете что пишите про это!
Это крайне не приятно, когда пытаются на не стандартную ситуацию — съехать мол клиент ***! Это оскорбляет!
Удалите уже еСИМ! Совсем монобанк немощьный?
Это крайне не приятно, когда пытаются на не стандартную ситуацию — съехать мол клиент ***! Это оскорбляет!
Удалите уже еСИМ! Совсем монобанк немощьный?
Крім того що мені не можуть вже протягом неділі видалити е-сім з застосунку
Минулого разу ви так і не пояснили нащо її видаляти. Ця єСім активна і мабуть саме тому банк відпочатку не передбачив можливіть видалення бо як потім відновити доступ до сім-карти якщо клієнт передумає.
На всі запитання до тех.підтримки що це за операція є тіки одна відповідь — «питання на разі в роботі». Ви де цю підтримку набрали?
Оператори підтримки це люди які спілкуються з клієнтами, визначають в чому саме проблема і передають інформацію відповідним спеціалістам. Самі вони в більшості випадків ніяких проблем не вирішують. Тому відповідб «питання в роботі» це нормально.
Чому в підтримки є час виписувати на мінфіні фейкові позитивні відгуки, а відповісти на пряме питання користувача часу не находиться?
Ми бачемо що в тебе є час вигадувати маячню про еСім та підтримку
Минулого разу ви так і не пояснили нащо її видаляти. Ця єСім активна і мабуть саме тому банк відпочатку не передбачив можливіть видалення бо як потім відновити доступ до сім-карти якщо клієнт передумає.
На всі запитання до тех.підтримки що це за операція є тіки одна відповідь — «питання на разі в роботі». Ви де цю підтримку набрали?
Оператори підтримки це люди які спілкуються з клієнтами, визначають в чому саме проблема і передають інформацію відповідним спеціалістам. Самі вони в більшості випадків ніяких проблем не вирішують. Тому відповідб «питання в роботі» це нормально.
Чому в підтримки є час виписувати на мінфіні фейкові позитивні відгуки, а відповісти на пряме питання користувача часу не находиться?
Ми бачемо що в тебе є час вигадувати маячню про еСім та підтримку
Ага, банк підтверджує свою помилку
Яку помилку? І де підтвердив?
а вам ботярам що мочою сси все свята вода
Чувак, в тебе є відгук де ти скиглиш що тобі заважає есім яку видно у списку в середині застосунку Монобанка.
Ти не дописав там коментар що Монобанк тобі щось відповів.
Ти не написав як саме вирішена твоя жогабіль
Ти не натиснув кнопку «проблема вирішена» і твій відгук не помічений відповідною позначкою.
А ми не телепати і не знаємо чим саме закінчилось ваше спілкування з банком. І судячи з цього відгуку воно не закінчилось. Бо ти почав його знов зі скиглення про есім.
Тож в чому твої претензії до нас, читачів твоєї маячні?
Есім забрали кошти вернули
Хто на ком стояв? Куди забрали, за що вернули?
Але тільки після неділі спілкування з тобою подібними «операторами»
Ти писав що чимось там керуєш, але я в шоці як людина з такими відмінними навичками спілкування може бути керівником. Хіба що через блат чи сестра.
Яку помилку? І де підтвердив?
а вам ботярам що мочою сси все свята вода
Чувак, в тебе є відгук де ти скиглиш що тобі заважає есім яку видно у списку в середині застосунку Монобанка.
Ти не дописав там коментар що Монобанк тобі щось відповів.
Ти не написав як саме вирішена твоя жогабіль
Ти не натиснув кнопку «проблема вирішена» і твій відгук не помічений відповідною позначкою.
А ми не телепати і не знаємо чим саме закінчилось ваше спілкування з банком. І судячи з цього відгуку воно не закінчилось. Бо ти почав його знов зі скиглення про есім.
Тож в чому твої претензії до нас, читачів твоєї маячні?
Есім забрали кошти вернули
Хто на ком стояв? Куди забрали, за що вернули?
Але тільки після неділі спілкування з тобою подібними «операторами»
Ти писав що чимось там керуєш, але я в шоці як людина з такими відмінними навичками спілкування може бути керівником. Хіба що через блат чи сестра.
- +
- 0
- innapcholko
- 15 декабря 2023, 21:16
- #
Вы там много писали «умного» в моем отзыве про комисию — которую монобан не правомерно взял за перевод на свой счет в другом банке…
По итоге Монбанк вернул ее ввиде кешбека.
По итоге Монбанк вернул ее ввиде кешбека.
У тому відгуку Монобанк пояснив вам що то була помилка ПО.
Ви самі той відгук написали саме тому що у Монобанка в тарифах написано що немає комісії за перекази на рахунки фізичних осіб. Зараз ви сперечаетесь с собой, а не зі мною бо зараз ви намагаєтесь довести що у Монобанка існує комісія за переказ на рахунки фізичних осіб і тоді з вас були списали гроші правильно.
І сперечаетесь ви з собою не там, де ви набрехали про комісії
https://minfin.com.ua/ua/2023/12/15/117904302/#com4567274
а у коментарях до вігдука який взагалі немає відношення до цієї теми.
Ви самі той відгук написали саме тому що у Монобанка в тарифах написано що немає комісії за перекази на рахунки фізичних осіб. Зараз ви сперечаетесь с собой, а не зі мною бо зараз ви намагаєтесь довести що у Монобанка існує комісія за переказ на рахунки фізичних осіб і тоді з вас були списали гроші правильно.
І сперечаетесь ви з собою не там, де ви набрехали про комісії
https://minfin.com.ua/ua/2023/12/15/117904302/#com4567274
а у коментарях до вігдука який взагалі немає відношення до цієї теми.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 39.3 | 39.7994 |
EUR | 42.63 | 43.2395 |
Все курсы банка |
На поточний момент, бачимо питання стосовно Е-сім вже вирішене. Нам щиро шкода, що це зайняло більше часу, ніж планувалося.
Питання стосовно списання за мобільний зараз в роботі у колег, ми все детально перевіримо та зв'яжемось з вами, як буде нова інформація.
Додатково передали ваші звернення до підтримки на перевірку якості проведення консультацій та вживемо заходів.
Дякуємо за ваше розуміння і терпіння.