Протягом неділі дурять голову
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 17
Щоб не отримувати СМС достатньо вимкнути еСІМ на телефоні. Її не обовʼязково при цьому видаляти. Але якщо вже немає потреби в цій єСІМ то можна і видалити.
Те що вона залишається в застосунку взагалі ніяк і нічим не заважає у користуванні телефоном та застосунком.
Ваші дитячі страхи про розсилання повісток через СМСки краще не афішувати публічно.
Те що вона залишається в застосунку взагалі ніяк і нічим не заважає у користуванні телефоном та застосунком.
Ваші дитячі страхи про розсилання повісток через СМСки краще не афішувати публічно.
- +
- 0
- Jerenimous
- 13 декабря 2023, 10:07
- #
Чи вони «дитячі» чи ні це вже вирішувати буду я, а не ви чи банківський застосунок, ви як розумію та сама підтримка яка не розбирається між різницею фінансового телефону і особистого? Видалення есім з телефону не видаляє мене з бази данних — не несіть маячню
Чи вони «дитячі» чи ні це вже вирішувати буду я
Це вирішують оточуючі дивлячись не людей які палять вишки 5ж.
ви як розумію та сама підтримка яка не розбирається між різницею фінансового телефону і особистого?
Це ви не розбираєтесь що єСім в телефоні та єСім в застосунку це кардинально різні речі хоча називаються однаково.
Чи є номе єСім куплений у застовунку фінансовим вирішує клієнт, банк і застосунок тут взагалі нічого не вирішують і ніяких припущень про це не роблять. Та й наче у відгуку про фінансовий номер взагалі ані слова не було, а уж так точно не коментував цю сторону вашої проблеми.
Видалення есім з телефону не видаляє мене з бази данних — не несіть маячню
З якої бази вас не видаляють? Ви ж ні про яку базу ані слова не писали, а ми тут не телепати щоб роздивитись у ваших страхах про СМС з повісткою ще й якийсь натяк на базу.
Те що ви після покупки єСім є ідентифікованим клієнтом Водафону чи Лайфселу не накладає на вас якісь додаткові обов’язки. До слова якщо ви хочете щоб мобільний оператор видалив вас зі своєї бази клієнті — звертатись треба саме до нього, а не до банку.
Це вирішують оточуючі дивлячись не людей які палять вишки 5ж.
ви як розумію та сама підтримка яка не розбирається між різницею фінансового телефону і особистого?
Це ви не розбираєтесь що єСім в телефоні та єСім в застосунку це кардинально різні речі хоча називаються однаково.
Чи є номе єСім куплений у застовунку фінансовим вирішує клієнт, банк і застосунок тут взагалі нічого не вирішують і ніяких припущень про це не роблять. Та й наче у відгуку про фінансовий номер взагалі ані слова не було, а уж так точно не коментував цю сторону вашої проблеми.
Видалення есім з телефону не видаляє мене з бази данних — не несіть маячню
З якої бази вас не видаляють? Ви ж ні про яку базу ані слова не писали, а ми тут не телепати щоб роздивитись у ваших страхах про СМС з повісткою ще й якийсь натяк на базу.
Те що ви після покупки єСім є ідентифікованим клієнтом Водафону чи Лайфселу не накладає на вас якісь додаткові обов’язки. До слова якщо ви хочете щоб мобільний оператор видалив вас зі своєї бази клієнті — звертатись треба саме до нього, а не до банку.
- +
- 0
- Jerenimous
- 13 декабря 2023, 10:35
- #
Які оточуючі?) ті що за 500 гривень відгуки на мінфіні позитивні строчуть по типу тебе?
Будеш сказки про базу данних розказувати комусь іншому, я в ІТ працюю більше 8 років на керующих посадах — якби бази данних в монобанку по есім не було, тоді б номер не підтягувало в застосунку автоматично не зважаючи на телефон.
Будеш сказки про базу данних розказувати комусь іншому, я в ІТ працюю більше 8 років на керующих посадах — якби бази данних в монобанку по есім не було, тоді б номер не підтягувало в застосунку автоматично не зважаючи на телефон.
Будеш сказки про базу данних розказувати комусь іншому
Я про базу ніяких казок не розповідаю, на відміну від тебе. Але ти в своїй казці так і не пояснив що ж то за база та чому ти її страшишься.
я в ІТ працюю більше 8 років на керующих посадах
Якщо подивитись на твою маячню про повістку у СМС то складається зовсім інше враження
якби бази данних в монобанку по есім не було, тоді б номер не підтягувало в застосунку автоматично не зважаючи на телефон.
А, так ти про базу даних? Ти вісім років працюєш в айті і не знаєш що база даних зветься «база даних»?
Звісно дані клієнтів зберігаються в різних базах даних Монобанку, але нащо тобі добиватись видалення даних з однієї з цих баз? Як це вплине на вречення тобі повістки через СМС? До того ж в договорі між тобою та банком не зазначено твоє право вимагати видалити щось в базі на твоє прохання.
Чи ти думаєш що ТЦК приходять до банків з дискетками щоб скопіювати списки мобільних телефонів клієнтів? Нарешті складається картина твоїх страхів.
Так єСім куплена через Монобанк не обов’язково позначена як номер клієнта в іншій його базі де вказані фінансові номера клієнтів. І Монобанк, як і інші банки, ніяким ТЦК фінансові номера клієнтів не видає.
Я про базу ніяких казок не розповідаю, на відміну від тебе. Але ти в своїй казці так і не пояснив що ж то за база та чому ти її страшишься.
я в ІТ працюю більше 8 років на керующих посадах
Якщо подивитись на твою маячню про повістку у СМС то складається зовсім інше враження
якби бази данних в монобанку по есім не було, тоді б номер не підтягувало в застосунку автоматично не зважаючи на телефон.
А, так ти про базу даних? Ти вісім років працюєш в айті і не знаєш що база даних зветься «база даних»?
Звісно дані клієнтів зберігаються в різних базах даних Монобанку, але нащо тобі добиватись видалення даних з однієї з цих баз? Як це вплине на вречення тобі повістки через СМС? До того ж в договорі між тобою та банком не зазначено твоє право вимагати видалити щось в базі на твоє прохання.
Чи ти думаєш що ТЦК приходять до банків з дискетками щоб скопіювати списки мобільних телефонів клієнтів? Нарешті складається картина твоїх страхів.
Так єСім куплена через Монобанк не обов’язково позначена як номер клієнта в іншій його базі де вказані фінансові номера клієнтів. І Монобанк, як і інші банки, ніяким ТЦК фінансові номера клієнтів не видає.
- +
- 0
- Jerenimous
- 13 декабря 2023, 11:12
- #
Для кого ти стараєшся виписуючи цей бред? Не вмієте працювати по закону вказуючи при отриманні e-sim умови використання — то терпіть відгуки, а не пишіть з 3 бот аккаунтів виправдання 🤡 клоуни.
Для кого ти стараєшся виписуючи цей бред?
Ти про свою маячню з повісткою в СМС?
Не вмієте працювати по закону вказуючи при отриманні e-sim умови використання
Умови використання єСім це єпархія мобільного оператора, а не Монобанка.
а не пишіть з 3 бот аккаунтів
Так а нащо ти пишеш? Не пиши. Почекай неділі.
Ти про свою маячню з повісткою в СМС?
Не вмієте працювати по закону вказуючи при отриманні e-sim умови використання
Умови використання єСім це єпархія мобільного оператора, а не Монобанка.
а не пишіть з 3 бот аккаунтів
Так а нащо ти пишеш? Не пиши. Почекай неділі.
- +
- 0
- Jerenimous
- 13 декабря 2023, 11:17
- #
Та ні, умови використання вказувати має банк, так як через його систему йде підключення. Я вже нічого і не пишу то ти з своїми колегами ригаєте тут відгуки.
Та ні, умови використання вказувати має банк
Ні, не має. Умови використання ти можеш почитати на сайті мобільного оператора.
Монобанк тут виступає лише у ролі Сільпо чи АТБ де ти біля каси можеш взяти зі стелажу конверт і оплатит його на касі. Ну і для зручності ще додає трошки інструментів для керування придбаним номером: можливість його поповнити, обрати один з тарифних пакетів (доступні далеко не всі варіанти).
Ти бачив десь у Сільпо можливість поміняти тарифний пакет Київстара чи Лайфсел? А тебе в так само дратує що Сільпо не надає цієї можливості?
Я вже нічого і не пишу то ти з своїми колегами ригаєте тут відгуки.
Чувак, ти пишеш що якась керівна шишка в айті, а поводиш себе наче якийсь школяр. І в мене все більше і більше складається враження що воно так і є.
Ні, не має. Умови використання ти можеш почитати на сайті мобільного оператора.
Монобанк тут виступає лише у ролі Сільпо чи АТБ де ти біля каси можеш взяти зі стелажу конверт і оплатит його на касі. Ну і для зручності ще додає трошки інструментів для керування придбаним номером: можливість його поповнити, обрати один з тарифних пакетів (доступні далеко не всі варіанти).
Ти бачив десь у Сільпо можливість поміняти тарифний пакет Київстара чи Лайфсел? А тебе в так само дратує що Сільпо не надає цієї можливості?
Я вже нічого і не пишу то ти з своїми колегами ригаєте тут відгуки.
Чувак, ти пишеш що якась керівна шишка в айті, а поводиш себе наче якийсь школяр. І в мене все більше і більше складається враження що воно так і є.
- +
- +4
- innapcholko
- 13 декабря 2023, 10:47
- #
Услуга eSIM сделана через одно место — это давно известный факт!
Все остальное — последствия кривой реализации с которой автор и монобанк сталкиваются1
Как бы совет не пользуйтесь услугой eSIM — если вы не знаете технических ограничений услуги eSIM!
Все остальное — последствия кривой реализации с которой автор и монобанк сталкиваются1
Как бы совет не пользуйтесь услугой eSIM — если вы не знаете технических ограничений услуги eSIM!
Услуга eSIM сделана через одно место — это давно известный факт!
Це не факт, це якась маячня. Послуга єСім, принаймі в частині інтеграції з лайфселл зроблена дуже зручно і просто. Як воно працює з водафоном не мав можливості перевірити.
Єдине чого не вистачає у цій послузі це можливості додати вже існуючу єСім. Але цей недолік не робить саму послугу єСім поганою.
Как бы совет не пользуйтесь услугой eSIM — если вы не знаете технических ограничений услуги eSIM!
Послуга єСім від Монобанку надає таку ж саму єСім яку можна придбати на сайті оператора і ця єСім немає жодних техничних обмежень. Якщо вам не вистачає якогось функціналу в плані керування єСім ви завжди можете зробити це на сайті самого мобільного оператора чи в його мобільному застосунку. Монобанк не декларував, та і не повинен повторювати у себе в застосунку абсолютно все що є в застосунку мобільного оператора.
Це не факт, це якась маячня. Послуга єСім, принаймі в частині інтеграції з лайфселл зроблена дуже зручно і просто. Як воно працює з водафоном не мав можливості перевірити.
Єдине чого не вистачає у цій послузі це можливості додати вже існуючу єСім. Але цей недолік не робить саму послугу єСім поганою.
Как бы совет не пользуйтесь услугой eSIM — если вы не знаете технических ограничений услуги eSIM!
Послуга єСім від Монобанку надає таку ж саму єСім яку можна придбати на сайті оператора і ця єСім немає жодних техничних обмежень. Якщо вам не вистачає якогось функціналу в плані керування єСім ви завжди можете зробити це на сайті самого мобільного оператора чи в його мобільному застосунку. Монобанк не декларував, та і не повинен повторювати у себе в застосунку абсолютно все що є в застосунку мобільного оператора.
- +
- +45
- Qwerty1999
- 13 декабря 2023, 10:58
- #
Если пользователь услуги eSIM чего-то не знает
об этой услуге — это проблема взаимоотношений
пользователя и мобильного оператора,
но не Монобанка.
об этой услуге — это проблема взаимоотношений
пользователя и мобильного оператора,
но не Монобанка.
- +
- +15
- Qwerty1999
- 13 декабря 2023, 11:04
- #
«Чи справді так важко додати кнопку видалення eSIM
у додаток або видалити цю прив’язку вручну?»
Технічна підтримка не займається розробкою
програмного забезпечення і якщо навіть це дуже просто,
і всі згодні на таке доопрацювання, то повинен пройти
деякий час між технічним завданням на програмування
тих чи інших функцій додатку Монобанк та виходом
релізу з цим функціоналом.
у додаток або видалити цю прив’язку вручну?»
Технічна підтримка не займається розробкою
програмного забезпечення і якщо навіть це дуже просто,
і всі згодні на таке доопрацювання, то повинен пройти
деякий час між технічним завданням на програмування
тих чи інших функцій додатку Монобанк та виходом
релізу з цим функціоналом.
Техпідтримка сказала мені що якщо номер десь рік не поповнювати то він буде видалений після того як мобільний оператор переведе його у статус неактивних як він це робить з усіма своїми сім-картами.
Тому і немає там кнопки бо навіть якщо еСім «видалити» у застосунку Монобанка то мобільний оператор все одно буде продовжувати вважати цю сімкарту як власність клієнта і нею можна буде керувати через його сайт: прив’язати інший тариф, перенести на інший телефон і так далі. Тож рішення Монобанка цілком логічне.
Тому і немає там кнопки бо навіть якщо еСім «видалити» у застосунку Монобанка то мобільний оператор все одно буде продовжувати вважати цю сімкарту як власність клієнта і нею можна буде керувати через його сайт: прив’язати інший тариф, перенести на інший телефон і так далі. Тож рішення Монобанка цілком логічне.
- +
- +15
- Qwerty1999
- 13 декабря 2023, 11:25
- #
У каждого участника своя логика:
— у мобильного оператора — своя;
— у техподдержки Монобанка — своя;
— у клиента — своя.
Не всегда желания клиента совпадают
с желаниями мобильного провадера
или банка в смартфоне и к этому
надо научиться привыкать.
— у мобильного оператора — своя;
— у техподдержки Монобанка — своя;
— у клиента — своя.
Не всегда желания клиента совпадают
с желаниями мобильного провадера
или банка в смартфоне и к этому
надо научиться привыкать.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.6493 |
EUR | 43.37 | 44.0393 |
Все курсы банка |
Зараз для мене (я не кажу що це погано, але мені це не потрібно, тим більше в інтернет банку) E-SIM — це прив’язка ФІО банківської системи (не плутати з фінансовим номером телефону), яку можна використовувати для розсилання спаму, передачі даних іншим банківським сервісам (включно з тими, що видають кредити під високі відсотки), відправлення повідомлень про борги або навіть, на фоні війни, розсилання SMS-повісток. Користувач не може довести, що повідомлення не було доставлене або що він його не бачив чи не читав, адже eSIM активно зчитується з кожним використанням додатку Monobank.
9 числа, на моє прохання видалити прив’язку моєї банківської картки (на яку я планував здійснити депозит), мені повідомили, що це можна зробити, провівши пальцем вліво, але такої функції для видалення eSIM в додатку не існує. 10 числа на моє повторне прохання мені повідомили, що технічний спеціаліст уже займається цим і через кілька хвилин номер зникне з додатку. Він, як ви розумієте, нікуди не зник, і мені повідомили, що вони вирішують це питання.
11 числа мені повідомили, що проблему вирішено, і все, що мені потрібно — це оновити додаток Monobank. Оновивши його, номер нікуди не зник (що і не дивно, адже в оновленні Monobank було лише інформація про «речі для Mono-кота»). 12 числа, на моє прохання розібратися з номером в додатку, мене кожного разу ігнорували, посилаючись на те, що я це можу зробити, провівши рукою вліво, а також вимагали скріншоти, відео. Я з 9 числа кожного разу доповнював своє прохання про видалення номера відеозаписами та скріншотами, виникало враження, що мене спеціально ігнорують і виставляють дурнем, лише щоб не вирішувати мою проблему — я не знаю чи це позиція банку чи некомпетентність підтримки. Чи справді так важко додати кнопку видалення eSIM у додаток або видалити цю прив’язку вручну? Якщо так, то, можливо, я відмовлюся від використання послуг цього банку.
В цілому, у всьому іншому, використання банку мене задовольняє, але подібні «деталі» змушують почати сумніватися у правильності свого вибору."
Зараз колеги займаються його вирішенням і постараємося найближчим часом допомогти з видаленням номера
Зараз, на жаль, отримуємо набагато більшу кількість звернень, ніж зазвичай
Через це колеги в підтримці можуть відповідати повільніше
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Додатково, обов'язково перевіримо діалоги зі співробітниками та пропрацюємо помилки