Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Монобанк в односторонньому порядку закриває мій рахунок

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Сергій Посоветнюк 8 декабря 2023, 14:49
Монобанк! Закрили рахунок!

Трішки про себе.
Офіційно працевлаштований, відповідно — офіційна заробітна плата.
Ніяких кредитних історій не маю, ніяких підозрілих переказів чи чогось подібного не маю. З криптою не працюю.

Рахунок більше, як накопичувальний, який відкритий з січня цього року. Якщо памʼять не зраджує за весь час було зроблено 4 операції:
1 Поповнення картки;
2 Купівля валюти с депозитом на 3 місяці;
3 Отримання переказу в валюті (від колишнього роботодавця);
4 Одноразова оплата квартири через Booking (син оплачував моєю карткою).

Я майже не користуюся цим банком (важко, розбиратися в додатку), коли потрібно (що буває вкрай рідко), мені допомагає син.
Після того як я втратив доступ до свого старого номера тлф, подзвонив в банк і попросив змінити на актуальний.
Звʼязався з банком через відео звʼязок. Банк почав задавати різні питання…
Одне із питать про останню операцію, про яку я знав (тільки не знав про дату та суму операції), так як син здійснив оплату, з мого попереднього дозволу.
Син допоміг з відповіддю на питання банку. На що працівник банку зробив мені зауваження: «Ви маєте самостійно відповідати на всі наші питання, ніхто інший не має право говорити».
Після мене запитали: «Ви погоджуєтеся з тим, що даєте згоду третім особам користуватися вашим рахунком, операціями і відповідно банк не несе за це відповідальність?»
На що я, поспішно, не обдумавши, відповів: «Так».
А син збоку казав: «Тату ти що, не погоджуйся на таке…»
Після моєї згоди банк відправив повідомлення про зміну номеру тлф.
А ще через хвилин 20−30, ще одне повідомлення про закриття рахунку.

Подальше наше листування, пряма мова:

« — Доброго дня!
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні.
З повагою, команда monobank

— Доброго вечора!
Ви можете, будь ласка, поясните ваші дії? Через яку інформацію? Що сталося?
Я нічого не розумію!
І де тепер всі мої кошти?
Що мені робити?

-Вітаю, Сергію Анатолійовичу!
Мене звуть Юлія, служба турботи
monobank

Розуміємо, що ви мали інші очікування.

Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою
monobank.

Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.

— Яка причина? Що я не так зробив?
Змінив номер тлф? | через це?
Де мої кошти?

— Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Для виведення коштів буде необхідно підписати заяву на переказ. Підписання відбувається у вашому мобільному застосунку monobank…

— І ще одне питання. Коли я отримаю пояснення від банку про причини закриття мого рахунку, в письмовій формі?

— Розумію вас, але повідомити точну причину відмови не можемо через політику банку
Бажаємо звернути вашу увагу, що банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки.

10. Заключні положення
10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.

Якщо банк змінить рішення — ми вам обов’язково повідомимо.

Я вам повідомила актуальну інформацію, що немає можливості отримати точну причину відмови …"

Банк просить, щоб я надав всі свої дані для переказу.
Оскільки всі кошти в валюті, для переказу, банк конвертує все в грн.

Я не згоден з одностороннім рішенням банку і не хочу закривати свій рахунок, а також виводити гроші в інший банк!
Банк всіляко ухиляється від надання причин з приводу закриття мого рахунку, посилаючись на політику банку, і наш договір.

Думаю, що робити в даному випадку. Як правильно діяти? Як вирішити питання?
Писати заяву, в НБУ? Подавати до суду?
monobank
Ответ банка
8 декабря 2023, 16:17
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні, спираючись на інформацію із різних джерел

Ми діємо відповідно до Умов та правил банку:

10. Заключні положення
10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін

Якщо рішення зміниться – ми вам обов'язково повідомимо

Комментарии - 18

+
+30
aliwka3
aliwka3
8 декабря 2023, 14:55
#
А что вы будете писать в заявлении в НБУ или суд? Что банк действует по договору который вы с ним подписали? Если вы с ним не согласны — то сообщать об этом надо перед подписанием же, и не подписывать соответственно, а сейчас какие могут быть претензии?
+
+15
Три літри
Три літри
8 декабря 2023, 15:07
#
ніяких підозрілих переказів чи чогось подібного не маю

3 Отримання переказу в валюті (від колишнього роботодавця);


Ці два твердження протирічать одне одному.

4 Одноразова оплата квартири через Booking (син оплачував моєю карткою).

Одне із питать про останню операцію, про яку я знав (тільки не знав про дату та суму операції),


Це ще одна підозріла операція про яку ви самі ж нам розповідаєте. Дякуємо вашій наївності :D

Я не згоден з одностороннім рішенням банку і не хочу закривати свій рахунок, а також виводити гроші в інший банк!

Це не має значення згодні ви чи ні. Банк має право:
— закрити рахунок клієнта якщо дії клієнта порушують правила користування рахуноком, а ви самі підтвердили що ви їх порушили
— не пояснювати клієнту через що саме був закрити рахунок, ані письмово, ані у спілкуванні в чаті чи будь де.

Писати заяву, в НБУ? Подавати до суду?

Щоб писати заяву до суду треба знати закони. У вас, пане, зі знанням законів та інших документів — дуже і дуже погано. Але спробуйте звернутись до суду — їм же треба заробляти на чомусь, от ви їх підтримаєте своєю гривнею. Може потім це нарешті змусить вас думати.
+
0
Сергій Посоветнюк
Сергій Посоветнюк
8 декабря 2023, 16:21
#
4 Одноразова оплата квартири через Booking (син оплачував моєю карткою). … Одне із питать про останню операцію, про яку я знав (тільки не знав про дату та суму операції), Це ще одна підозріла операція про яку ви самі ж нам розповідаєте. Дякуємо вашій наївності :D А в чому саме підозріла операція? І тим паче, якщо я погодив її для сина. Тобто я не маю права, дозволити своїй рідній дитині, оплатити моєю карткою квартиру? Це як? Де це прописано в договорі? Чи мені потрібно генеральну довіреність робити. Ви вважаєте це причиною для закриття рахунку? Цікаво… А те що моя дружина, користується моєю карткою іншого банку, для купівлі продуктів харчування, за це також потрібно закрити рахунок. Чи мені потрібно кожного разу переказувати кошти спочатку дружині на її власний рахунок, і тільки потім йти в магазин і відповідно оплачувати виключно своєю карткою? Я певен, що це є в кожній родині. То як бути з цим , закрити всім рахунки? Не дуже зрозумів вашу відповідь.
+
+45
Три літри
Три літри
8 декабря 2023, 16:46
#
А в чому саме підозріла операція?

Бо ви дали сину картку для оплати в чому самі і зізнались. Тож вашим рахунком користується інша людина, а ви є лише формальним власником. Вам скільки років що треба пояснювати банальні речі?

Тобто я не маю права, дозволити своїй рідній дитині, оплатити моєю карткою квартиру? Це як? Де це прописано в договорі?

Так, не можете.
Прочитайте договор. Ви його жодного разу не читали і зараз заперечуєте так ніби вам пʼять років і ви кажете що то не ви розбили мамину вазу.

А те що моя дружина, користується моєю карткою іншого банку, для купівлі продуктів харчування, за це також потрібно закрити рахунок.

Так. Бо це загальне правило у всіх банках. Абсолютно всіх.

Чи мені потрібно кожного разу переказувати кошти спочатку дружині на її власний рахунок,

А ви вважаєте що переказувати гроші дружині це щось погане? Чи що саме викликає ваш сумнів?

Я певен, що це є в кожній родині.

Ви дуже сильно помиляєтесь.
+
0
Сергій Посоветнюк
Сергій Посоветнюк
8 декабря 2023, 16:52
#
Ну якщо ви профі в банківському праву, то скажіть будь ласка, де написано в договорі, про не надання причин зі сторони банку, коли це потребує клієнт? Я шукав і нічого такого не знайшов… Мабуть погано шукав…
+
0
Три літри
Три літри
8 декабря 2023, 17:09
#
Ну якщо ви профі в банківському праву, то скажіть будь ласка, де написано в договорі, про не надання причин зі сторони банку, коли це потребує клієнт?

Ваше питання будується на тому припущені що в договорі написано що клієнт має право дізнатись причину, а банк забовʼязаний її повідомити.

Але в договорі немає нічого про це.

Ви доросла людина, а продовжуєте поводитись як пʼятирічна дитина: вигадуєте несінитниці замість того щоб прочитати договір.

Ваш син, судячи з його слів під час дзвінка, набагато краще розбирається — тож спитайте його чи хай він прочитає вам договір і знайде відповіді на всі ваші дурні питання.
+
0
Сергій Посоветнюк
Сергій Посоветнюк
8 декабря 2023, 17:24
#
Якщо я правильно розумію, ви вважаєте, що банк діє відповідно закону і договору. Але питання звучить по іншому. Чи є в мене законні підстави оскаржити рішення банку і залишитися клієнтом? Аналізуючи коментарі - виходить шансів 0. Те, що договір діє виключно на користь банку, я розумію.
+
+15
MorningSunshine
MorningSunshine
8 декабря 2023, 20:47
#
6.1. Клієнт має право: 6.1.1. Самостійно розпоряджатися коштами на своїх рахунках, дотримуючись вимог чинного законодавства України та Договору. 6.2. Клієнт зобов’язується 6.2.7. Не передавати Платіжну картку та / або номер мобільного телефону та / або мобільний телефон… 6.3 Банк має право: 6.3.6. Блокувати дію Платіжної картки, надати розпорядження… ● в разі невиконання або неналежного виконання клієнтом зобов’язань, передбачених Договором; От і маєте) Ви порушили 6.2 шось там і за 6.3 шось там вас заблокували)
+
+15
Lolik1837
Lolik1837
8 декабря 2023, 17:13
#
«Ну якщо ви профі в банківському праву, то скажіть будь ласка, де написано в договорі, про не надання причин зі сторони банку, коли це потребує клієнт? Я шукав і нічого такого не знайшов… Мабуть погано шукав…»

Тут скорее у ВАС неправильная постановка вопроса. В договоре как раз НЕ ПРОПИСАНО ОБЯЗАННОСТИ банка отчитываться о причинах прекращения обслуживания.

А вот О ПРАВЕ банка разорвать обслуживание клиента в любой момент в договоре прописано
+
0
Lolik1837
Lolik1837
8 декабря 2023, 17:16
#
Кстати, автор . У вас ТОЖЕ ЕСТЬ ПРАВО разорвать отношения с банком в одностороннем порядке. ПРИЧЕМ ТОЖЕ БЕЗ ОБЪЯСНЕНИЯ ПРИЧИН.

Так, что в этом праве вы равны с банком
+
0
Lolik1837
Lolik1837
8 декабря 2023, 17:28
#
Помню не так давно , тут был отзыв- жалоба где автор жаловалась, что ей заблокировали карту за то, что торговала криптой.
Но это делала не она, а ее сынок и автор требовала у банка восстановить ей допуск к карте, что дескать она больше «так» не будет.

Тут что-то подобное же. Ну как дети, ей Богу. Детский сад. Честное слово)))
+
0
Сергій Посоветнюк
Сергій Посоветнюк
8 декабря 2023, 17:47
#
Вы так ничего и не сказали про способы или возможности решения данной проблемы… Все мои ошибки я осознал, только вот на решение банка это никак не влияет. И что самое интересное, все только и говорят о причинах, но никак о решениях…
+
+15
Oleksii Ch
Oleksii Ch
8 декабря 2023, 18:01
#
Так банк вже все вирішив.
В договірних стосунках не можна вибачитись із слоьзами на очах, щоб все минулось.
Тут є відповідальність сторін. Ви понесли відповідальність у вигляді розірвання стосунків з боку банку.
Подякуйте, що відгук не в розділі А-банку, там такий кейс коштує 30% залишків на рахунку
+
0
Lolik1837
Lolik1837
8 декабря 2023, 18:10
#
«Вы так ничего и не сказали про способы или возможности решения данной проблемы…»

Увы. Я вам сочувствую , но в вашем случае решение проблемы одно- искать другой банк для обслуживания .
+
0
Сергій Посоветнюк
Сергій Посоветнюк
8 декабря 2023, 21:40
#
Зрозумів, ніхто не знає шляхів вирішення подібного питання. Доведеться йти до адвоката.
+
0
Lolik1837
Lolik1837
9 декабря 2023, 6:40
#
«Зрозумів, ніхто не знає шляхів вирішення подібного питання. Доведеться йти до адвоката.»

Правильно.

Один раз глупость сотворили — теперь еще вторую сделайте -отнесите деньги адвокату
+
0
Danilich
Danilich
9 декабря 2023, 11:38
#
Забудьте про эту контору и все, оно того не стоит ни нервов ни адвокатов, куча банков с аналогичными условиями — пумб, абанк и т. д. Тут просто непонравившимся клиентов дают отказ и все. Купить валюту на депозит по более выгодному курсу можно в ряде банков тоже
+
0
Аа Аа
Аа Аа
11 декабря 2023, 13:31
#
Автор , а особисті кошти вам повернули ?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.9 41.3206
EUR 44.88 45.4401
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.9 41.3206
EUR 44.88 45.4401
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Монобанк в односторонньому порядку закриває мій рахунок