Банкомат готівку не видав , а кошти з рахунку зписані повністю + комісія
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
Вибачте, чому власник коштів не має доступу до своїх коштів, має чекати так довго
тому що такі правила платіжної системи
Чому Монобанк не забезпечив хоча б обласні центри СВОЇМИ БАНКОМАТАМИ
тому що Монобанк був створений як онлайн-банк
Не кажіть, що це НОРМАЛЬНО — чекати 60+ днів повернення коштів!
ще раз — цей термін встановлений платіжною системою.
тому що такі правила платіжної системи
Чому Монобанк не забезпечив хоча б обласні центри СВОЇМИ БАНКОМАТАМИ
тому що Монобанк був створений як онлайн-банк
Не кажіть, що це НОРМАЛЬНО — чекати 60+ днів повернення коштів!
ще раз — цей термін встановлений платіжною системою.
- +
- +16
- innapcholko
- 23 ноября 2023, 10:25
- #
Меньше суеты, почитайте вот эту статью:
Https://finance.ua/cards/bankomat-ne-vydav-groszi
Https://finance.ua/cards/bankomat-ne-vydav-groszi
- +
- 0
- SergeyNina
- 23 ноября 2023, 23:18
- #
60 дней это регламент для таких случаев. Обычно до 30 дней. Могут и за две недели управиться. Все зависит от частоты инкассации банкомата и работы персонала приватбанка. 60 дней даётся так как есть очень сложные случаи или банкоматы которые инкассируются раз в месяц
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Кошти в розмірі 11400 намагалася зняти в банкоматі Приватбанку 07.11.2023 року в самому центрі м. Полтава-ЦУМі. Оскільки готівку знімаю вкрай рідко, помилилася з пінкодом, з третьої спроби банкомат почав відраховувати кошти, потім видав помилку й коштів не видав. Після завершення активації нового телефону й завантаження додатку Монобанк близько 23 години 07.11.2023 року побачила, що всі мої кошти з рахунку зписані разом з комісією 102,60. Одразу звернулась і до Приватбанку, і до Монобанку. Незважаючи на те, що несправність виникла в банкоматі Приватбанку, оператор відправив вирішувати проблеми в Монобанк. Служба підтримки Монобанку зафіксувала випадок, все докладно розпитали й повідомили, що потрібно чекати до 20.11.2023, можливо за цей час кошти повернуться, але цього не сталося. З повідомлень служби підтримки я зрозуміла, що оформлений запит до платіжної системи й чекати потрібно до 60 днів, і це в кращому випадку. Тут у відгуках є непоодиничні подібні ситуації, й все ж питань дуже багато. Виходить, що ні Приватбанк, ні Монобанк не вирішують ці питання, вони чекають, що вирішить, і невідомо коли вирішить платіжна система? Вибачте, чому власник коштів не має доступу до своїх коштів, має чекати так довго, адже людина опиняється у критичній ситуації, не отримавши свої кошти? Хто ними зараз користується, і де вони фактично обертаються, якщо їх безпідставно списали з мого рахунку? Чому тримач банкомату, що глюкнув не відповідає за технічну справність обладнання і нічого не робить для повернення коштів? Чому Монобанк не забезпечив хоча б обласні центри СВОЇМИ БАНКОМАТАМИ, адже такі ситуації повторюються дуже часто, і в банкоматах Привату ,і Ощадбанку? Невже репутація й гарантії для клієнтів банку — це пусте? У всіх випадках запевняють, що вирішення питання через платіжну систему — це єдине рішення. Ок. В кінцевому випадку, з технічної проблеми банку/банків/платіжної системи страждає КЛІЄНТ, який не отримав свої кошти в банкоматі, не має до них доступу в безготівковому вигляді, й не може вирішити свої власні проблеми. Не кажіть, що це НОРМАЛЬНО — чекати 60+ днів повернення коштів!
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо подати запит лише після надходження запиту на остаточне списання коштів, який надходить протягом 11 днів, після проведення операції. Додатково, якщо запит за 11 днів не надійшов, то кошти автоматично повертаються на ваш рахунок і в цьому випадку нема потреби проводити оскарження
Ми вже подали диспут до платіжної системи та очікуємо відповіді від них. Максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо його раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком
Додатково колеги вам написали вам в месенджері стосовно оскарження операції