Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Монобанк обкрадає клієнтів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Maximumus45 1 ноября 2023, 8:42
Отделение по адресу: Черновцы, пл. Соборна, 10 (Mi Store)
Всім відомий «Monobank» у якого є мобільний додаток з різними функціями, є така функція як сканування номеру карти на яку потрібно перерахувати кошти, ця функція працює постійно з помилками і збоями може не правильно відсканувати номер карти і відправити кошти на невідомий рахунок. Втрачені кошти ви не повернете ніколи. Служба підтримки «Monobank» буде вам писати що їм «жаль що так сталось» і «спробує», а ще гірша відповідь «повернення коштів залежить від бажання отримувача». В результаті — якщо додаток «monobank» відправив кошти не на ту карту то ви їх ніколи не повернете. Не користуйтесь додатком «Monobank»!!!
monobank
Ответ банка
monobankua 1 ноября 2023, 11:40
Дуже шкода, що виникла така ситуація.
Хочемо зауважити, що на вірність сканування номера карти можуть впливати багато факторів, такі як роздільна здатність камери смартфона, освітлення в момент сканування, тіні та відблиски, а також можливі пошкодження або потертості на карті, що сканують та інше.
Тому ми рекомендуємо перевіряти номер картки, перед відправкою коштів.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та допомогти

Комментарии - 22

+
+43
Три літри
Три літри
1 ноября 2023, 9:04
#
ця функція працює постійно з помилками

брехня, скільки не користувався завжди сканує номер правильно
що звісно не відміняє того що помилки можуть бути

і збоями може не правильно відсканувати номер карти і відправити кошти на невідомий рахунок

А тут не просто брехня, а усвідомлена брехня — ця функція гроші нікуди не відправляє, вона лише допомогає скоротити зусилля підставивши номер відскановогої картки. Перевірка номера це відповідальність того хто гроші відправляє і саме він натискає кнопку «відправити», а не ця функція.

В результаті — якщо додаток «monobank» відправив кошти не на ту карту то ви їх ніколи не повернете.

Знов таки усвідомлення брехня: гроші відпрвляє не застосунок — гроші відправляє власник картки. І так, якщо ти відправив гроші не на ту картку чи не на тот рахунок то не існує можливості відмінити цю операцю крім короткого відрізку часу доки гроші ще не вийшли з рахунку. Це в будь якому банку так працює.

Монобанк обкрадає клієнтів

І в заголовку теж усвідомлена брехня: монобанк не привласнює ці гроші собі, він переказує їх туди куди їх хоче відправити власник картки. Те що власник при цьому дуже неуважний це проблема його, а не вина банку. При відправці грошей крім форми вводу номеру картки є ще один шаг на якому пропонується перевірити дані отримувача але й це було проіг
+
+15
Oleksii Ch
Oleksii Ch
1 ноября 2023, 16:15
#
То ти просто звик до нормального смартфону, та не можеш навіть уявити, яким лайном люди користуються. Свідки секти «Xiaomi за сто баксів — не гірший за айфона» мають страждати…
+
0
Три літри
Три літри
1 ноября 2023, 21:19
#
То ти просто звик до нормального смартфону

це ти мене ввічливо назвав зажравшився буржуєм? :D
+
+15
Maximumus45
Maximumus45
1 ноября 2023, 22:37
#
Не потрібно так брискати слиною захищаючи банк і досконалість програми, хіба що Ви розробник цієї програми або платять гроші за коментарі)). Немає жодної досконалої програми на світі бо створюють їх люди, збої це нормальне явище. Чудово розбираюсь в нюансах камер на телефонах і всіх побічних моментах. Поясніть мені будь ласка як спеціаліст чому після сканування номеру карти та внесення в строці суми додаток миттєво зробив транзакцію не давши можливість на підтвердження? Чому в додатку немає функції відміни-повернення транзакції для таких випадків ?
+
0
Три літри
Три літри
1 ноября 2023, 22:51
#
Не потрібно так брискати слиною захищаючи банк і досконалість програми

Не потрібно так брискати слиною захищаючи не просто глупих, а брехливих клієнтів.

хіба що Ви розробник цієї програми або платять гроші за коментарі

Не потрібно робити висновни спираючись на власті мотиви.

Немає жодної досконалої програми на світі бо створюють їх люди, збої це нормальне явище

Непоганий висновок як для людини яка зібралась пред’являти претензії банку.

+
+30
Maximumus45
Maximumus45
1 ноября 2023, 23:39
#
Судяче з Ваших язвових реплік Вам добре платять щоб ображати клієнтів банку які виявляють слабкі місця в системі . У мене один мотив — щоб мені повернули втрачені гроші не по моїй вині а через збій програми. Власник додатку тобто «monobank» має вирішувати такі проблеми, а не писати декілька днів підряд «нам жаль що так сталось»! Не раджу Вам так предвзято спілкуватись з людьми, можете отримати добре по *** ;-)
+
0
Три літри
Три літри
2 ноября 2023, 7:50
#
Судяче з Ваших язвових реплік Вам добре платять щоб ображати клієнтів банку які виявляють слабкі місця в системі

Не потрібно робити висновни спираючись на власті мотиви
+
0
Maximumus45
Maximumus45
1 ноября 2023, 23:42
#
Я задав питання Ви мені не відповіли
+
0
Три літри
Три літри
1 ноября 2023, 22:56
#
чому після сканування номеру карти та внесення в строці суми додаток миттєво зробив транзакцію не давши можливість на підтвердження?

Це свідома брехня, пане: не тільки застосунок не може цього зробити, навіть сам клієнт не може цього зробити бо форма переказа мість аж ТРИ екрани перехід між якими відбувається різними способами.

1. Ввод номера картки отримувача чи пошук його серед контактів. Після сканування номера десь в середині екрану (залежить від його розмірів) або внизу буде кнопка «Створити платіж». Цю кнопку треба натиснути для того щоб перейти на наступний екран. Якщо її натиснути і тримати то НІЧОГО не відбудеться, навіть переходу на наступний екран. Тож випадкове довге натисканне ніяк не може ініціювати переказ.
2. Сума переказу яку треба набрати на спеціальній цифровій клавіатурі. Для переходу на наступний екран треба натистуни кнопку «Надіслати» але вона недоступна якщо сума дорівнює нулю. Тож навіть якщо якось примудритись натиснути кнопку «Створити платіж» на попередньому екрані та випадкову кнопку на другому екрані то це в гіршому випадкупризведе лише до встановлення суми з однієї цифри, але не дозволить відправити платіж.
3. Третій екран де клієнту пропонується пересвідчитись в коректності даних отримувача. Для відправки платежу треба натиснути кнопку «Готово», але вона знаходиться не там де кнопка «Створити платіж» на попередньому екрані тож випадкове натискання виключене.
+
0
Maximumus45
Maximumus45
1 ноября 2023, 23:48
#
Мабуть Вам немає чим зайнятися писати мені інструкції)) стався збій програми — дійшло ? не сенсу витрачати час на дискусію Вами) будьте здорові !
+
0
Три літри
Три літри
2 ноября 2023, 7:47
#
У відгуку немає ані слова про те що стався якийсь збій.

У спілкуванні зі мною ви у хамській формі заперечуєте існування нормального шляху функціонування застосунку і пишите так ніби ваш «збій» це те як застосунок працює завжди.

Тому я впевнений що ніякого збою не було.
+
+15
Oleksii Ch
Oleksii Ch
2 ноября 2023, 11:20
#
Сказано тобі «збій», значить був збій! Бо інакше автору соромно та пече
+
0
Три літри
Три літри
1 ноября 2023, 23:02
#
Чому в додатку немає функції відміни-повернення транзакції для таких випадків ?

Така функція є і якби ви хоч раз користувались застосунком Монобанку то обов’язвоко звернули би увагу на те що в формі переказу є ще четвертий екран на якому виводиться інформація о том що переказ відправлений, а внизу присутня кнопка відміни переказу.

Але ця відміна доступна лише невеликй проміжок часу доки переказ не виконаний, а чекає на виконання.

В банківських карткових платіжних системах Visa та Mastercard не передбачена відміна платежа. До слова — в СЕП НБУ така відміна не передбачена теж.
Тому відмінити платіж якій вже був проведений — не можливо так само як повернути воду в річці чи відновити спалений папірець.
+
0
Три літри
Три літри
1 ноября 2023, 23:04
#
І на фінал: те що я кажу це не спроба когось вигородити, це переказ того як насправді працює застосунок. Тому фраза про брискання слюною тут взагалі ніяким боком: це як сказати вчителю географії що він бризкає слюноюю розповідаючи що Земля кругла, а не плоска. Тобто ви розумієте до чого я веду: ви агресивний невіглас.
+
+15
Vanoo
Vanoo
1 ноября 2023, 22:55
#
Дуже малоймовірно при скануванні отримати і не правильний номер карти, і щоб цей номер був дійсний. Остання цифра карти контрольна згідно алгоритму Луна. Шанси, що якась цифра (чи декілька) буде не правильно розпізнана і водночас контрольна сума не зміниться не великі. Хоча все можливо звісно.
А взагалі так, всеодно завжди треба перевіряти номер, що відсканувався.
+
+15
kingcity
kingcity
1 ноября 2023, 23:52
#
І все ж такі випадки бувають. Моя донька одного разу так «лоханулась». Щоправда, відправляла переказ з Приват24, а не з Моно.
+
+30
kingcity
kingcity
1 ноября 2023, 10:21
#
Збої при скануванні номера картки бувають, це правда. І не лише у Монобанку. Тут присутній вплив різних факторів: освітлення, ракурсу, чіткості і т.д. Тому відсканований номер обов`язково потрібно звіряти перед відправкою коштів. А якщо кошти попали на рахунок отримувача — повернути їх може лише він. Банку з цього вигоди ніякої, лише зайвий клопіт — скарги клієнта.
+
+15
Anrey12
Anrey12
1 ноября 2023, 12:19
#
Aвтор, це для кого-Сім раз відмір, а один раз відріж(нар.мудрість).
+
+15
Oleksii Ch
Oleksii Ch
1 ноября 2023, 16:17
#
Зрозуміло, такий сором — відправити бабло наліво, що будь-що напишеш, аби виправдатись у власних очах та поновити самооцінку.
Трилітровий вже все розписав по пунктах — чиста ситуація «сам молодець»
+
0
SergeyNina
SergeyNina
1 ноября 2023, 21:15
#
Вероятнее всего проблема с камерой смартфона. Функция работает нормально только при нормальной камере. Проверено лично. Если камера затерта, плохая фокусировка, кривая прошивка сканированиие будет как попало и качество распознавания тоже. Попробуйте установить на свой смартфон сканер штрих кодов или ocr программы, если они будут работать аналогично плохо увы проблема с камерой.
+
0
SergeyNina
SergeyNina
1 ноября 2023, 21:20
#
Качество распознавания не зависит от цены смартфона, главное нормальная работа камеры от 12 мегапикселей
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
2 ноября 2023, 11:19
#
Ну да.
А еще всего-то светосильность объектива, адекватное качество матрицы, работа автофокуса.
Это все равно, что сказать, что в фотоаппарате — самое главное это мегапиксели.
Фотографы четвертуют
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Монобанк обкрадає клієнтів