Ваші гроші в Монобанку не в безпеці
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 8
Боже это проблема платежной системы. И ни один банк тебе не поможет везде есть лазейки.
Обычная процедура чарджбека. Если нет через суд докажешь.
Обычная процедура чарджбека. Если нет через суд докажешь.
А в сьому саме проблема з безпекою банка?
При оплаті в ресторані зазвичай використовується або фізична карта, або токен Еплпей, гуглпей та інші. При такій оплаті ніякі CVV. не вводиться. Як і підтвердження через додаток.
Ще одне питання: в додатку була ввімкнена заборона платежів якщо країна не збігається?
І останнє: чому ви не спробували скористатись процедурою чарджбеку і ввдразу вирішили судитись саме з банком хоча оплата пройшла не через сервіс саме банку, а через карткову платіжну систему?
При оплаті в ресторані зазвичай використовується або фізична карта, або токен Еплпей, гуглпей та інші. При такій оплаті ніякі CVV. не вводиться. Як і підтвердження через додаток.
Ще одне питання: в додатку була ввімкнена заборона платежів якщо країна не збігається?
І останнє: чому ви не спробували скористатись процедурою чарджбеку і ввдразу вирішили судитись саме з банком хоча оплата пройшла не через сервіс саме банку, а через карткову платіжну систему?
Есть пару статей ЗУ о защите прав потребителя через которые он может спокойно выбить деньги)
- +
- +30
-
- Oleksii Ch
- 28 сентября 2023, 13:55
- #
Діяльність банків та карткові платежі регулюються іншими законами.
ЗУЗПП підходить, якщо б ви судились з рестораном.
ЗУЗПП підходить, якщо б ви судились з рестораном.
А хто визнав що це дірка в системі банка? Ви? Ох о це ще би не просто писати якісь закони, а знати що ти пишеш — ціни не було би вам, а так як то кажуть наче у воду перднув
Картка була десь раніше скомпрометована,так відповість вам банк. І скоріше за все ,це сталося в Україні .Факт витіку інформації з банку довести буде неможливо
- +
- +15
-
- SergeyNina
- 27 сентября 2023, 22:31
- #
Это дырка в безопасности платежной системы. Хакеры используют дырки в безопасности и воруют так деньги. Чарджбек нужно было начинать сразу. Вероятнее всего и ресторана этого нет деньги просто украли используя дырки в безопасности платежной системы. Моно со своей стороны должен был начать чарджбек используя механизмы платёжной системы. Такие расследования могут идти до полугода
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 40.9 | 41.3206 |
EUR | 44.88 | 45.4401 |
Все курсы банка |
нещодавно Monobank мене дуже сильно і неприємно здивував. Напередодні Дня Незалежності (23 серпня) о 6:10 ранку (поки я спав в Україні) хтось розрахувався в Сан Франциско моєю картою в seafood ресторані (Хтось, мабуть, смачно поїв лобстерів) три рази по 100 доларів США (екв. 3 743 грн) (без жодного підтвердження через додаток, введення cvv2, пінкода чи будь-якої іншої ідентифікації). Хотілося мені бути там, проте ніт, то були шахраї. Вони могли б зняти і більше, проте на кредитці не було більше коштів. Через дірку в Безпеці Банку операції пройшли. Так як це сталося з вини банку, то згідно із пунктом 37.2 статті 37 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» Банк мав би повернути ці кошти і навіть пеню 0,1% за кожен день з дня неналежного платежу, проте служба підримки мені повідомила, що я не можу розраховувати на повернення грошей банком інакше, як через суд при цьому хоча ввічлтиво, але послала. Взагалі виглядає абсурдно від Банку, який пишається своєю підтримкою. І ще більш неочікувано, наскільки Банку начхати на своїх клієнтів і він готовий йти на порушення закону і втрату клієнта, який багато років з ним, приносить валютну виручку і тримає в банку всі свої фінанси. А головне ціна питання — 300 доларів.
Я подам позовну зяву — благо маю договір з хорошими юристами і незважаючи на військовий стан суди працюють. Тут не питання грошей, а питання принципу. Коли повернуть, то все що повернуть, задоначу на ЗСУ (і так більше цієї суми щомісяця доначу)
Ситуація вкрай неприємна, особливо, коли ми з вами збираємо по копійках кошти на ЗСУ.
Більш того, я з Моно з 2018 року (вони з’явились в 2017) і дотепер я вважав їх найкращим фін сервісом в Україні і всім рекомендував, проте, як виявилось, я помилявся. Тепер прийдеться знову походити по ринку і подивитись, ким їх замінити. Відчуття наче в моєму улюбленому ресторані мені наклали в тарілку і замість вибачення сказали «і так з'їсте».
Уважно ставтеся до своїх грошей — в Монобанку вони не в безпеці і коли щось станеться, то у Вас буде тільки одна можливість стягнути кошти з банку — суд, навіть якщо Банк по закону зобов’язаний заплатити. Бо мої відносини з Моно саме там [в суді] і закінчуються.
Налаштуванням термінала займається торгова точка та банк, який її обслуговує. Деякі торгові точки можуть проводити платежі без введення CVV-коду, не запитувати код підтвердження в вашому застосунку (3DS) і брати при цьому відповідальність на себе за проведення даних платежів
Ми сформували документи на повернення коштів за вашим зверненням і передали в платіжну систему для оскарження транзакції. Зараз, ми очікуємо відповідь від банку, який обслуговував термінал, по якому пройшли платежі
Ми детально проаналізували ситуацію, колеги вже зв'язались з вами стосовно оскарження
Також, колеги готують офіційну відповідь по вашому зверненню, яку нададуть згідно з чинним законодавством