Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Сіль — солена, масло — масляне

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Temka56 24 сентября 2023, 22:11
Якісь двоякі відчуття.

З першого боку все влаштовує. Тут вам і техпідтримка яка може «сюсюкатися» з вами у чаті, і менеджери, які допоможуть у вирішенні навіть особистих питань (якщо що то я не VIP). Зручний застосунок, є ачівки (хоч чимось можу похизуватися). Навіть картку можно блокувати та розблокувати.

З іншого боку йолопскі правила щодо «нерозголошення». Ніхто нічого не коментує. На будь які запитання щодо того, чому так багато скарг на відмову в обслуговуванні — відписки якісь ботів. Я все розумію, там таємниці, безпека і все таке інше. Але чому клієнти скаржаться на те що ви навіть самим клієнтам не відповідаєте? Я розумію що не зобовʼязані, але чому ні?
Інше що дратує — це очікування на відео верифікацію. 5 хвилин мого часу я не можу закрити застосунок. Якого біса? Мені двічі дзвонили та все доводилося починати з початку! Допіліть очікування у фоні!
monobank
Ответ банка
monobankua 25 сентября 2023, 11:31
Вдячні вам за відгук.

Стосовно причин відмови обмежень та відмови в обслуговуванні: у нас немає принципової позиції приховувати щось від клієнта або обманювати його. Наша принципова позиція перед клієнтом – максимальна відкритість.
Умови та правила Банку є у відкритому доступі https://www.monobank.ua/rates

При цьому банк, як фінансова установа, зобов'язана перевіряти операції наших клієнтів.
Найчастіше на основі цього аналізу банк може прийняти рішення про відмову в обслуговуванні.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми відловлюємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
Також розголошення цієї інформації може допомогти шахраям у майбутньому знайти нові шляхи для шахрайства та фінансових махінацій.

Ще ми також залишаємо за собою право відмовити в обслуговуванні клієнтам у разі неповажного ставлення до співробітників банку (це зазначено в п.10.7 Умови та Правила обслуговування).

На превеликий жаль, у багатьох відгуках, наприклад про відмову в обслуговуванні, авторами вказана неповна, або недостовірна інформація яка не повною мірою описує все, що робилося, що сталося.
А надати повну інформацію у відповіді під відгуком, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося, можливість відсутня, тому що ми не можемо порушити банківську таємницю.

У клієнтів, що користуються карткою для звичайних щоденних операцій та потреб (здійснення/отримання переказів за карткою, реквізитами, сплата послуг в магазині, інтернеті, комуналки, отримання зарплати, міжнародні перекази, депозити, облігації та інше) зазвичай не виникає складнощів, обмежень та відмов в обслуговуванні.

Стосовно часу очікування відеоверифікації, написали вам в особисті повідомлення, для уточнення даних.

Комментарии - 9

+
0
Три літри
Три літри
24 сентября 2023, 22:29
#
На будь які запитання щодо того, чому так багато скарг на відмову в обслуговуванні — відписки якісь ботів.

А ти сподівався почути відповідь від підтримки? :D

Але чому клієнти скаржаться на те що ви навіть самим клієнтам не відповідаєте?

Ти сам пишеш що підтримка з тобой сюсюкається. Мабуть тому що ти спілкуєшься нормально і не задаєш дебільні питання. Але не всі люді такі, є багато двббв. Є ще й ті хто свідомо порушує правила, а коли це вилазить боком вирішує накласти купу перед дверима.

Інше що дратує — це очікування на відео верифікацію. 5 хвилин мого часу я не можу закрити застосунок. Якого біса?

Хоч щось корисне для читача і можливо банку.
+
+15
Temka56
Temka56
24 сентября 2023, 23:34
#
Я ж не орк якісь. Я завжди намагаюся вести себе максимально адекватно та ввічливо. Не хочу нікому псувати настрій. Це правда, на всі питання відповідають, окрім прямих питань про моніторинг. Я не звинувачую нікого. Лише констатую факти. Якщо я олень то можете виправити. А ось що корисне, а що ні - питання субʼєктивне. Я пишу про свої думки, ніяк не «огляд»
+
0
Три літри
Три літри
25 сентября 2023, 8:16
#
Спілкуватись з підтримкою на тему інших клієнтів та ще й при тому ще інший клієнт це якісь невідомі особи про яких десь прочитав — відпочатку провальна ідея.

Служба підтримки займається вирішенням проблеми конкретного клієнта у особистому спілкуванні.
Це не прес-служба — по-перше вони не мають відповідей на питання про політику банку чи інших клієнтів, по-друге вони навіть і не мають права обговорювати це бо не уповноважені, бо це може порушити банківську таємниці, бо під час виконання робочих обовʼязків вони не повинні виражати власну думку як думку банка.

До того ж дуже часто відгуки клієнтів про роботу служби фінмониторингу, а це окремий підрозділ до якого служба підтримки не має жодного відношення і лише іноді виступає помічником запитуючи у клієнта якусь інформацію за дорученням служби фінмониторинга.

Навіть спитати про карту дружини чи якісь її проблеми — не вийде бо для банка дружина окремий клієнт і те що ви у близьких стосунках не дає вам права це обговорювати. Більше того були випадки коли спілкування родича замість клієнта призводило до блокування рахунку через побоювання банків що інша людина заволоділа чужим рахунком чи що рахунок був відкритий на підставну особу.
+
0
Три літри
Три літри
25 сентября 2023, 8:25
#
Бувають випадки коли банк робить якусь публічну заяву і служба підтримки потім може це розтлумачувати клієнтам які її не зрозуміли. Але саме потім, а не до.
+
+29
SergeyNina
SergeyNina
24 сентября 2023, 23:18
#
Нет никаких тайн. Отказ в обслуживании причины. 1. Превышение лимитов пополнения карты без справки о доходах. Какой у клиента лимит закрытая информация или открытая я не знаю, для меня она открытая в другом банке. Просто не пополняй в месяц свою карту выше 15−30к гривен. А лучше до 10к 2. Крипта. Банк будет блокировать клиента который занимается криптой особенно после жалоб мошенников. 3. Нелегальные онлайн казино и работа с ценными бумагами с кем попало. 4. Вход в разные аккаунты с одного устройства. Модификация приложения или использование приложения в эмуляторе андроид. 5. Финансовый мониторинг. 6. Использование карты как юридическое лицо для бизнеса. 7. Обнал
+
0
Temka56
Temka56
24 сентября 2023, 23:31
#
Корисна інформація. Дякую
+
0
krv77
krv77
25 сентября 2023, 9:59
#
По поводу пополнения как-то не очень прав, мне кажется… Можно больше. Я спокойно перевожу всю ЗП с другого банка и проблем не имею.
По остальным пунктам соглашусь. Не занимался, но это такое, да)
+
+10
Oleksii Ch
Oleksii Ch
25 сентября 2023, 11:49
#
Це називаться нормальна поточна активність.
Якщо в тебе щомісячно 150−200к проходить карткою з легального джерела, в межах цієї суми проблем не буде.
В мене наприклад буває дивна активність — наприклад перерахування щодня фіксованої суми на одну й ту ж картку в Україні, або операції з колегами на пʼятизначні суми. Або перерахування на картку дружини та назад великих сум. І все працює, бо діяльність хоч і хаотична, але типова.
+
0
ch777
ch777
25 сентября 2023, 16:42
#
ВІП та ачівки це засіби для отуплення клієнтів, що за додатком працює найкраща контора, але це не так. Клієнтська підтримка і працює як боти на більшість питань
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.9 41.3206
EUR 44.88 45.4401
Все курсы банка

Курс валют в monobank

Валюта Покупка Продажа
USD 40.9 41.3206
EUR 44.88 45.4401
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / monobank 💰 / Отзывы о monobank 📝 / Сіль — солена, масло — масляне