Отримав відмову в обслуговуванні після 1.5 років користування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
З самого ранку отримав «У зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користуванні нашою карткою.», а замість причин «Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.» та приховування її за пунктом 10.4.3. Чи можна вважати таке поводження з клієнтом без кредитів та дотриманням умов банку доцільним?
![monobank](/img/company/658/slogo/s1619788013.jpeg)
Ответ банка
18 августа 2023, 12:53
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 17
Таке поводження банку з клієнтом не є доцільним, тому я би на вашому місці закрив в такому банку всі картки і забув його, як страшний сон.
Зручність під назвою «монобанка» занадто хороша та й банк це сам зробив…
- +
- 0
-
- Fantomas2020
- 18 августа 2023, 11:03
- #
Стандартная фраза, которая используется, когда клиент «попал» на финмониторинг. Обычно просят предоставить документы по «подозрительным» финансовым операциям, а в данном случае банк не стал с этим заморачиваться
Я готовий оскаржувати рішення банку, бо в мене обіг значно менше 30к які є нормою для моніторингу. Якщо це дійсно фінмоніторинг.
- +
- +30
-
- Fantomas2020
- 18 августа 2023, 12:50
- #
Если это действительно финмониторинг, то обжаловать действия банка бесполезно. Если написать жалобу в НБУ, то можно сделать ещё хуже (будут требовать документы, подключат к расследованию правоохранительные органы и т. д.). Проще уйти «по-тихому», забрать деньги и закрыть счёт
Можливо порадите як це правильно зробити?
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 18 августа 2023, 23:13
- #
Посмотрите почту привязанную к карте если это финмониторинг то должны были что-то писать вам на почту. Лучше не оскарживать, а по тихому уйти с монобанка.
В нормальных странах если банк будет так себя вести этим заинтересуется регулятор.
Имхо — банк обязан уведомлять клиента что нужно предоставить справку о доходах или что нельзя делать то и то, сделать перечень причин отказа в обслуживании в договоре
Пумб намного лучше и, а банк тоже самое.
Да, там есть свои тараканы, но это тоже самое.
Чи можна вважати таке поводження з клієнтом без кредитів та дотриманням умов банку доцільним?
Ви хочете щоб банк вас взагалі не попереджав?
Ви хочете щоб банк вас взагалі не попереджав?
Під цим малось на увазі нерозглошення причини.
Банк може її назвати, але не забовʼязаний. І це взагалі ніяк не впливає на досвід користування.
А от попередження про закриття на досвід користування впливає напряму: тут були десятки, а може сотні відгуків людей які скаржились на те що про закриття рахунку дізнались при спробі розрахуватись картою. Плюс майже впевнений що банк забовʼязаний про це повідомити згідно договору і закону.
А от попередження про закриття на досвід користування впливає напряму: тут були десятки, а може сотні відгуків людей які скаржились на те що про закриття рахунку дізнались при спробі розрахуватись картою. Плюс майже впевнений що банк забовʼязаний про це повідомити згідно договору і закону.
- +
- 0
-
- SamuellJackson
- 18 августа 2023, 17:07
- #
Як тоді вивести гроші через р2р легальним способом ?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в monobank
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 40.87 | 41.3206 |
EUR | 44.84 | 45.4401 |
Все курсы банка |